Er moet niet veel gebeuren om het aantal bedden voor IC covid gevallen een lager cijfer te geven, oh zo simpel. De huidige generatie deinst er helemaal niet meer voor terug om alle ethiek overboord te gooien.
Als de ziekenhuisdirecties beslissen dat er maar 200 IC bedden voor covid gevallen mogen gebruikt worden ( "voorgesteld" door onze regeringen die meer en meer nazi trekjes gaat vertonen - cfr. de uitroeiingskampen van Beke )
, dan is er een eenvoudige oplossing : bij iedere nieuwe patient die op de IC covid afdeling opgenomen wordt, draait men de O2-kraan dicht van diegene die zich al het langst op die IC covid afdeling bevindt. Men zal "gewoontjes" beweren dat de "huidige" variante dodelijker is, en iedere Vlaming zal dat geloven ....
Als publieklijk gemaakt dreigement vanuit de ziekenhuissector zou dit wel eens effect kunnen hebben op al die "belovers" van versoepelingen die het blijkbaar al beter beginnen te weten hoe dat virus en de vaccinatie werkt dan de wetenschappers zelf.
Vaccinaties ? Men gaat er heel domweg van uit dat al wie gevaccineerd is niet meer ziek kan worden, niet meer besmet kan geraken en dus ook niet meer besmettelijk kan zijn. Het zijn sukkels die denken dat als 90 % gevaccineerd is, het virus verdwenen zal zijn. Het is verdwenen in China ..... en dat zonder 90 % vaccinatie.
p.s. : Het is nu één week geleden dat ik de 2de shot heb gekregen. Dus werd het tijd om eens mijn IgG antistoffen te testen met behulp van mijn bloedprik Abbexa testsetjes. Resultaat : nul-komma-nul IgG antistoffen ! Binnen een paar weken vraag ik een IgG covid antistoffen bloedtest aan door een labo. Ik wil nu toch wel eens weten of mijn bloedprik testsetjes rommel zijn, of dat het zo is dat ik helemaal geen antistoffen aanmaak.