Wil. schreef: ↑12 mei 2021, 16:12
.....] neen, jij behoort bij de risicogroepen
...
die zijn nog niet eens aan de beurt ...

Met jouw sennet-onderschrift gaat de vaccinator niet zonder getuige als bijzit er bij jou aan beginnen.
Dat ik prioriteit zou gekregen hebben kan alleen maar via de huisarts zijn gebeurd omwille van een meer dan "fake" hoge bloeddruk. Meer dan 8 jaar geleden had ik eens toevallig een hoge bloeddruk door een acute stresssituatie, en sindsdien neem ik 20 mg van een bepaald "sartan". Dergelijke kleine dosis kan zelfs maar amper een effect hebben.
En dat ik door iemand voorgeschoven zou zijn geweest lijkt me echt onwaarschijnlijk, tenzij dat een ambtenaren zotje me werkelijk bovenaan de Gentse lijst had doen zetten omwille van mijn email's ( om mij te sussen als het ware ) .... Ik geloof nog altijd kinderlijk in de rechtschapenheid van de mensen, en ik zou het helemaal niet waarderen als ik prioritair behandeld zou geweest zijn. Er lopen grotere sukkelaars rond met veel grotere risico's en die nog niet eens het verstand hebben om zichzelf tegen het virus te beschermen, en die hebben het vaccin vlugger nodig dan ik. En blijkbaar gebeurt dat "voorsteken" toch in dit corrupt "ons kent ons" Vlaanderen, door een burgemeester-es en nu blijkbaar ook door een verpleegster ergens "ten Vlaanderens velde" ten gunste van familieleden. Walgelijk ....
--------------- ander thema -----------------
Mooi !
De CSSE site heeft een nieuwe feel & look gekregen :
https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps ... 7b48e9ecf6
Er wordt nu ook het
aantal toegediende vaccinatieshots getoond. Let wel , dat is
niet het aantal gevaccineerde personen. Voor België klopt dit getal perfect als de
som van diegenen die een eerste prik hebben gekregen en van diegenen die reeds volledig ( met twee shots ) zijn gevaccineerd.
En welk land heeft al het meeste shots toegediend ? Ge hoeft het niet te raden , dat is China .... ( 342.697.000 shots )