In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske

15 mei 2021, 08:28

Afbeelding

grootjegerda

15 mei 2021, 09:05

Afbeelding
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

An-W

15 mei 2021, 09:23

Goedemorgen Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje , hallooooooo.....

Frankje wat een mooie wandelfoto's weer .

Bert , gezellig dat je even aan ons dacht gisteren .

Z'bloemeke , wat een stoere vis .

Gisteren heerlijk stuk gefietst en nog even in de speeltuin geweest ook , men wordt daar gewoon weer kind :P

Fijne zaterdag allemaal .

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

puzzel

15 mei 2021, 10:33

ik weet niet of dat kan>misschien voor al deze mooie foto's ergens een ander plekje aanmaken en dat dan wel hier benoemen?
Bert

15 mei 2021, 11:07

puzzel schreef:
15 mei 2021, 10:33
ik weet niet of dat kan>misschien voor al deze mooie foto's ergens een ander plekje aanmaken en dat dan wel hier benoemen?

Afbeelding

zonnebloemetje

15 mei 2021, 11:25

halloooo een goeie morgen allemaal

tis hier voorlopig droog en tis ook niet koud maar licht bewolkt
ik ben alweer aan de wekelijkse wasjes bezig maar het gesleur met volle wasmanden dat laat ik voor mijn ventje want mijn rug laat zich nog steeds goed voelen en ik ben ook een grote pot heerlijke erwtensoep aan 't koken met lekkere spekjes er in
en na de middag doe ik het dan rustig aan als ik mijn broodje om 1.30u uit de oven heb gehaald

bekske hopelijk gaat het een beetje met jou , sterkte

gerda ook een mooie zaterdag voor jou

An-W leuke foto van jou hoor en heb jij je geamuseerd ??
en die stoere zwarte vis is ondertussen al 3x zo groot , ik zal eens een fotootje zetten sè

frankje ook een goeiemorgen voor jou

Bertje halloooo ook een goeie morgen

puzzel die foto's mogen hier van mij gerust staan hoor en ik vind dat eens mooi om naar te kijken en die ze niet wil zien moet dan maar doorscrollen hé en ik begrijp dat jij nooit foto's plaatst en meestal ook weinig tekst maar iedereen is verschillend en vrij om te zetten wat die wil

marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
geniet nog van jullie zaterdag
en nu eerst mijn soep mixen sè

daaaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

mama-inge

15 mei 2021, 11:53

Het kan nog net, goedemorgen en een fijne dag
Geniet van het weekend.
Het heeft hier vannacht geregend.
Nu is het grijs maar gelukkig wel droog.

thijli

15 mei 2021, 12:25

goedemiddag,

Ik ben de hele morgen met dochter en kleindochter op pad geweest.

tot laters......
Iedere dag een lach

An-W

15 mei 2021, 12:31

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

marietteke

15 mei 2021, 16:19

Afbeelding
hallo
nu zijn de terrasjes open ,
is het toch geen fietsweer zeker ,
hier af en toe wat regen ,
maar fietsen in de regen vind ik niet leuk ,
dus mijn tasje koffie is voor thuis ,

AN W ..haha leuk plaatje

thijli mamaingne , bloemeke , gerda , frankje ,bekske ,puzzel,bertje
fijne dag allemaal
geluk vind je onverwacht

zonnebloemetje

15 mei 2021, 16:53

hallooooo een goeie namiddag iedereen

hier zojuist een ferme regenvlaag gekregen maar nu klaart het alweer op
maar wij zitten gezellig binnen met de tv aan en daarjuist een koffietje gedronken met wat lekkers er bij
ik ben ook al een lekker koekebroodje aan 't bakken om morgenochtend vers van te eten en das wel gemakkelijk want wij moeten 's morgens nooit naar de bakker lopen om iets vers te eten voor ontbijt

marietteke tis inderdaad geen fietsweertje en tis toch ook jammer voor de horeca vind ik want in zo'n weer is het echt niet gezellig om op een terrasje te zitten , en voor morgen word er ook alweer regen voorspeld

An-W , thijli en mama-inge
een fijne zaterdag

zou Remie nu echt op zijn bootje zitten bij zo'n weertje ????????? ik zal eens naar hem zwaaien sè

Afbeelding

daaaaaag

Afbeelding

zonnebloemetje

15 mei 2021, 17:58

hallooooo

frankje trek je dat maar niet aan hé want je kan natuurlijk nooit voor iedereen goed doen
en tis niet omdat er iemand niet naar jou foto's wil kijken dat je daarom moet wegblijven hoor en die jou foto's niet wil zien moet maar verder scrollen
ik vind dat sommige mensen toch echt niks meer kunnen verdragen van elkaar
en die kritiek die jij nu krijgt van één persoon vind ik echt onterecht want er staat nergens op sennet dat je geen foto's mag plaatsen en als iedereen nu eens wat verdraagzamer zou zijn dan zou alles veel beter gaan op deze wereld en ook hier op sennet
en ik vind het echt jammer als je hier zou wegblijven

grootjegerda

15 mei 2021, 18:05

Dat vind ik heel jammer frankie :(
Ik geniet altijd van de mooie natuurfoto`s!
Neem ook mijn petje voor je af dat je zo ver kunt lopen :)
Ik hoop dus dat je hier blijft komen met je mooie foto`s

Wat puzzel betreft die heeft geen recht van spreken
ze plaatst hier nooit een foto oid.

Voor iedereen een fijne avond verder.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding
Bert

15 mei 2021, 18:12

Bloemeke, ik ben het volledig met u eens.
Als iemand die bijna niets plaats zomaar kritiek gaat geven op de mooie foto's
die hier passeren zijn we weer ver van huis.
We hebben iedereen met open armen ontvangen, en nu begrijp ik niet wat deze persoon er op tegen heeft dat er iets moois van gemaakt word. Dat is nu al de 2e keer hé dat dit gebeurt!
Gezever en kritiek heb ik hier vanaf het begin reeds genoeg gekregen. Als het dan wat beter gaat beginnen anderen dan.
Als het zo verder gaat dan stop ik er ook maar mee.
Want wat hebben we aan een hoekje waar je niet eens jezelf mag/kan zijn.
Ja ik ben boos over deze uitspraak, kan me niet schelen. "Vrienden" (internetvrienden) onder elkaar moeten wel eens wat door de vingers kunnen zien.

Frankje, doe maar gewoon verder, en de andere leuterkes die graag mooie foto's plaatsen ook.
Het brengt leven in dit hoekje.
En hopelijk kan het zo blijven.

granny M

15 mei 2021, 18:13

Maar Frankje toch,
Al plaats ik niet zo dikwijls hier een reactie, wil dat toch niet zeggen dat ik je foto's niet kan appreciëren... Ik lees ook wel eens op andere hoekjes en zie daar ook mooie foto's van wandelingen e.d. en kan het echt leuk vinden.
Plus de verhalen over thuis, hoe de dagen bij jullie verlopen, over de huis- en andere diertjes, zomaar plaatjes tussenin; er is altijd wel iets om mee te genieten/mee te leven.
Maar op iedere post een reactie geven is haast niet doenbaar denk ik....