In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Allez is het weer van dat. Waarom men zich ergert aan een paar foto's, dat begrijp ik dus echt niet.
Ik begrijp Frankje zijn reactie zeer goed. Ik kreeg op een foto van Lenka commentaar, ben dus ook gestopt met foto's te zetten.
Als men iets niet wil zijn of lezen, gebruik de schuifbalk rechts van je en zo ben je snel bij een volgende post
Ikzelf geniet van alle prentjes en foto's die hier gezet worden. Ook alle post die ik hier lees vind ik interessant, je leert soms zelfs iets bij
Dus Frankje en alle andere die foto's of plaatsjes zetten niet weggaan. En Bertje jij ook niet.
Ik begrijp Frankje zijn reactie zeer goed. Ik kreeg op een foto van Lenka commentaar, ben dus ook gestopt met foto's te zetten.
Als men iets niet wil zijn of lezen, gebruik de schuifbalk rechts van je en zo ben je snel bij een volgende post
Ikzelf geniet van alle prentjes en foto's die hier gezet worden. Ook alle post die ik hier lees vind ik interessant, je leert soms zelfs iets bij
Dus Frankje en alle andere die foto's of plaatsjes zetten niet weggaan. En Bertje jij ook niet.
-
Bert
Ja Lenk, 't is weer van dat! Waarom moet dat altijd hier zijn dat ze commentaar hebben,
n.b. in het hoekje waar ze zelf komen schrijven moet er toch eentje tussen zitten om kritiek geven op een ander.
Dat versta ik niet goed. In andere hoekjes zie je dat toch niet!
Enfin, we zien wel wat er verder gebeurt of niet gebeurt.
Wat mij betreft, het zal niet lang zo mogen doorgaan. Begin dat deftig beu te worden.
Slaapwel leuterkes.
n.b. in het hoekje waar ze zelf komen schrijven moet er toch eentje tussen zitten om kritiek geven op een ander.
Dat versta ik niet goed. In andere hoekjes zie je dat toch niet!
Enfin, we zien wel wat er verder gebeurt of niet gebeurt.
Wat mij betreft, het zal niet lang zo mogen doorgaan. Begin dat deftig beu te worden.
Slaapwel leuterkes.
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
GDM, ik heb helemaal niks tegen de foto's>verre van dat. Maar misschien op een andere plaats hier en daarvoor iets nieuws aanmaken, dan wordt dit huisje ook niet zo gauw zwaar, zoals Veertje dat noemt.
Maar als dat niet kan > even goede vrienden hoor, want genieten doe ik zeker, Frankje en iedereen.
Maar als dat niet kan > even goede vrienden hoor, want genieten doe ik zeker, Frankje en iedereen.
-
Bert

Goede morgen,
weeral zondag......de dagen en weken vliegen voorbij.
Het warme weer wil maar niet komen. Het zal terug een regenachtige dag worden.
Dus, gezellig in de zetel tv kijken.
Puzzel, ik zal het even uitleggen. Een posting is een posting.
Bestaat die posting uit een paar letters, een paar woorden, een paar zinnetjes of 15 foto's, dat maakt niet uit.
Normaal komt er een nieuwe topic als we aan ongeveer 1000 postings zijn.
Maar Veertje vergeet dat wel eens en zitten we er soms ver over.
Dus dan word het te zwaar en moet er dan dringend een nieuw komen.
Nog een fijne dag allemaal, en wie kan.....pik maar een terrasje mee.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen allemaal
tis hier al bewolkt en er word regen voorspeld , dus hopelijk niet te erg
mijn volkoren speltbroodje is al aan 't bakken en vandaag doe ik het een beetje rustig aan
want ik sta eigenlijk niet te springen voor morgen want dan krijg ik in de dagkliniek een epidurale in mijn rug onder plaatselijke verdoving en als je dan die brief leest die ik gekregen heb en moet ondertekenen wat er allemaal kan misgaan
nu ja ik hoop dat het allemaal goed zal gaan maar er zijn toch wat risico's aan verbonden
puzzel tis zoals Bertje zegt van die postings en je moet toch geen problemen maken waar er geen zijn , het leven is soms al ingewikkeld genoeg en dan van zo'n pietluttigheden een probleem maken , hoe is het mogelijk en iedereen is hier welkom om iets te posten in het k&t huisje
frankje na een nachtje slapen ben je hopelijk al van gedacht veranderd en kom je hier terug met jou mooie bewerkingen en foto's , we kijken er naar uit
mama-inge ook een goeie morgen
Bekske ook een fijne zondag voor jou
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
nog een gezellige zondag voor iedereen
daaaaaag

tis hier al bewolkt en er word regen voorspeld , dus hopelijk niet te erg
mijn volkoren speltbroodje is al aan 't bakken en vandaag doe ik het een beetje rustig aan
want ik sta eigenlijk niet te springen voor morgen want dan krijg ik in de dagkliniek een epidurale in mijn rug onder plaatselijke verdoving en als je dan die brief leest die ik gekregen heb en moet ondertekenen wat er allemaal kan misgaan
nu ja ik hoop dat het allemaal goed zal gaan maar er zijn toch wat risico's aan verbonden
puzzel tis zoals Bertje zegt van die postings en je moet toch geen problemen maken waar er geen zijn , het leven is soms al ingewikkeld genoeg en dan van zo'n pietluttigheden een probleem maken , hoe is het mogelijk en iedereen is hier welkom om iets te posten in het k&t huisje
frankje na een nachtje slapen ben je hopelijk al van gedacht veranderd en kom je hier terug met jou mooie bewerkingen en foto's , we kijken er naar uit
mama-inge ook een goeie morgen
Bekske ook een fijne zondag voor jou
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, frankje, granny M, Tontoos, Bekske en Flowers
nog een gezellige zondag voor iedereen
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje , hallooooooo.....
Frankje , blijf maar gewoon jouw mooie foto's hier posten hoor .
Ik geniet er elke keer van , maar ik hou dan ook heel erg van de natuur , in al zijn/haar vormen.
Z'bloemeke , ik wens jou alvast heel veel sterkte voor morgen hoor.
Ik zal duimen .
Wat grannyM zegt is waar : op iedere post een reactie geven is haast niet doenbaar .
Maar als men dan wel reageert , laten wij iedereen in zijn/haar waarde .
Want dan ziet de wereld er gewoon een stuk fijner uit.
Gezever , verdeeldheid zaaien , valse kritiek , steken onder water , korte lontjes hebben en pesten , daar doen wij hier niet aan . Wij zijn allemaal volwassen mensen toch ?
Het weer in NH : half bewolkt , af en toe een bui , af en toe zon , 11 graden
Wat gaan wij doen vandaag ? Ik heb last van mijn rechter knie en heup , dus het wordt niet wandelen vandaag , maar een stuk fietsen gaat wel op de e-bike .
Fijne zondag allemaal . Toedeloe

Frankje , blijf maar gewoon jouw mooie foto's hier posten hoor .
Ik geniet er elke keer van , maar ik hou dan ook heel erg van de natuur , in al zijn/haar vormen.
Z'bloemeke , ik wens jou alvast heel veel sterkte voor morgen hoor.
Ik zal duimen .
Wat grannyM zegt is waar : op iedere post een reactie geven is haast niet doenbaar .
Maar als men dan wel reageert , laten wij iedereen in zijn/haar waarde .
Want dan ziet de wereld er gewoon een stuk fijner uit.

Gezever , verdeeldheid zaaien , valse kritiek , steken onder water , korte lontjes hebben en pesten , daar doen wij hier niet aan . Wij zijn allemaal volwassen mensen toch ?
Het weer in NH : half bewolkt , af en toe een bui , af en toe zon , 11 graden

Wat gaan wij doen vandaag ? Ik heb last van mijn rechter knie en heup , dus het wordt niet wandelen vandaag , maar een stuk fietsen gaat wel op de e-bike .
Fijne zondag allemaal . Toedeloe

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
halloooooo
An-W bedankt om te duimen en wat een mooie bloem is dat
thijli mjammie dat zal smaken hoor bij de koffie en geniet van jullie zondag
Bertje het zal vandaag geen terrasjes weer zijn vrees ik en één keer zondigen aan zo'n lekker taartje kan wel geen kwaad zeker
allé en nu aan het middageten beginnen
eerst een lekker erwtensoepje die ik gisteren heb klaargemaakt
en daarna frietjes met kalkoenpavee in een champignonroomsausje met sla en tomaten er bij
voor iedereen straks SMAKELIJK
daaaaag

An-W bedankt om te duimen en wat een mooie bloem is dat
thijli mjammie dat zal smaken hoor bij de koffie en geniet van jullie zondag
Bertje het zal vandaag geen terrasjes weer zijn vrees ik en één keer zondigen aan zo'n lekker taartje kan wel geen kwaad zeker
allé en nu aan het middageten beginnen
eerst een lekker erwtensoepje die ik gisteren heb klaargemaakt
en daarna frietjes met kalkoenpavee in een champignonroomsausje met sla en tomaten er bij
voor iedereen straks SMAKELIJK
daaaaag

grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
hallooooo een goeie namiddag iedereen
zojuist onze koffie gedronken en dat smaakte hoor met wat lekkers er bij
hier is het een tv namiddag geworden lekker binnen in de warmte
en misschien ga ik nog een beetje strijkwerk doen en das dan ook alweer gedaan
en ik moet ook dringend een nieuwe jeans instikken voor mijn ventje
dus ik zal verder wel zien
gerda regent het bij jullie ??????? hier af en toe een regenvlaag maar het valt mee , en nu is het zonnetje er weer
allé ik ga verder doen sè
daaaaaag

zojuist onze koffie gedronken en dat smaakte hoor met wat lekkers er bij
hier is het een tv namiddag geworden lekker binnen in de warmte
en misschien ga ik nog een beetje strijkwerk doen en das dan ook alweer gedaan
en ik moet ook dringend een nieuwe jeans instikken voor mijn ventje
dus ik zal verder wel zien
gerda regent het bij jullie ??????? hier af en toe een regenvlaag maar het valt mee , en nu is het zonnetje er weer
allé ik ga verder doen sè
daaaaaag

grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Zonnebloemetje, hier regen en dan weer droog met wat zon
zo ging het vandaag.
Heb tot 4 uur vanmiddag in de duster gelopen, toen pas gaan douchen
Straks een lekker hapje eten.
andijvie en gekookte aard. met een karbonade en komkommer in zoetzuur.Dan gaat mannetje naar bed, moet er vroeg uit, weer op weg naar Zweden.
Ben benieuwd of we nog mooie foto`te zien krijgen van Frankje.
Een mooie avond verder
zo ging het vandaag.
Heb tot 4 uur vanmiddag in de duster gelopen, toen pas gaan douchen
Straks een lekker hapje eten.
andijvie en gekookte aard. met een karbonade en komkommer in zoetzuur.Dan gaat mannetje naar bed, moet er vroeg uit, weer op weg naar Zweden.
Ben benieuwd of we nog mooie foto`te zien krijgen van Frankje.
Een mooie avond verder
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft