In de Vier Seizoenen reeks 22 Lente 2021
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, succes met de vaccinatie, ook daarna. Hoop dat je niet zo "ziek" wordt als ik.
Gisteren tijdens de " droogte" , gaan wandelen met Matice en we waren net op tijd terug binnen.
Ook hier valt weinig te vertellen, we zijn en blijven voorzichtig.
Liefs aan jullie allen en een dikke knuffel.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Weeral een nieuwe week, de dagen vliegen voorbij.
Het hondje op de foto is hetzelfde als ons vorige hondjes.
Regen en nog eens regen.Manlief gaat wandelen met Spaanse woef tussen de buien door.
Ik ga de berging uitkuisen , is ook al een tijdje geleden.Dan vind je soms "verborgen schatten"
Heb de eerste bloemkool geoogst, vanavond eten we die koud met mayonaise.Samen met aardappelen en biefstuk.De rest is voor in de diepvries.Normaal kunnen we van 1 bloemkool 3 keer eten.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
We zijn dus gisteren ingeënt. is vrij vlot verlopen. in de parking moest ik wel een trap nemen en dat ging niet zo goed. maar we geraakten er en aan de ingang vroeg een vrijwilliger of ik mijn paspoort mee had. ik had alles mee uigezonderd de sleutel van de kluis.
eerste maal handen ontsmet en ik mocht gelijk doorlopen naar hokje 3. uiterst vriendelijk vroegen ze mij of ik bloedverdunners nam, of ik astma had en of er soms lympheklieren onder mijn oksels waren weggehaald. 3 keer neen. ik had haar dat briefje met al mijn medicatie gegeven en dat hoefde niet maar was vriendelijk. ze zag dat ik nerveus was en stelde voor om diep in en uit te ademen, maar met een mondmasker is dat niet eenvoudig. dan mee met de andere. vest uit, trui opzij en pats. die had ik wel gevoeld. Dan naar de wachtzaal ( geen inflight movie MJ
) maar een reuze scherm met een digitale klok. 15 min gewacht. had een pin gekregen als dank dat ik me had laten vaccineren. hebben toen ook de weg gevraagd naar een lift. daar stond er ook iemand om te helpen en aan de uitgang van de parking ook. Volgende keer is het de 9 de augustus. waren daar vroeger maar mochten door. ik heb geen pijn in mijn arm. ik heb het redelijk goed doorstaan. moeder belde om 5 u 30 terwijl ik vandaag ging bellen. dat doe ik als haar vriendin weg is, die elke week om haar tv-gids gaat. heb tegen moeder gezegd dat ik vandaag nog terug bel.
ik heb mijn vaccinatie kaart en erop is een stickertje geplakt. doet me denken aan de medicijnen en vaccins van de katten. ze moeten dat ook in hun boekje plakken. het zit er dus op. ik hoop natuurlijk dat ik me blijf goed voelen er er gaan uitstelde reactie is. ze hadden ook gevraagd of ik de griepspuit kreeg en daar heb ik normaal ook geen last van zelfs niet van de prik. ik denk dat degene die prikken zetten op mijn arm een vogelpick zag waar ze de "bullseye" moest prikken. want deze voelde ik wel en ik heb het haar gezegd.
Anjelier: heb een kookvraagje van ventje: kan je ook soep maken van groene asperges? die lust hij liever. ik lust wel aspergesoep en champignonsoep ( alle twee goed gekruid en goed doorgestoken) maar de dingen zelf niet.
Ventje vroeg toen ik vanmorgen jacht op mijn sokken maakte of ik zijn goesting niet gezien had. hij heeft helemaal geen zin om mijn leesvoer te gaan halen en middagmaal.
Zo, de zon is hier maar echt warm is het niet.
hebben gisteren gekeken naar Loïc en naar the nightshift en dan een aflevering van chicago med. dan hebben we verder gedaan met DS 9.
overbuurvrouw zou ook een nieuwe wagen hebben
dat wordt nummerplaat noteren en kijken welk merk. ( ik heb al eens uitgelegd waarom ik dat doe)
we gaan nu snel de sims aan het werk zetten en het ruimteschip van onze alien repareren. Er moet nog een was witgoed gedraaid worden.
Buurman heeft ergens een werkje met zijn hoogtewerker want hij is er weer mee aan het stunten.
moet nog een sms sturen naar Jan om te vragen wanneer hij afkomt om die tegel in de keuken te vervangen.
Fijne dindag seizoentjes en Keep Safe!
We zijn dus gisteren ingeënt. is vrij vlot verlopen. in de parking moest ik wel een trap nemen en dat ging niet zo goed. maar we geraakten er en aan de ingang vroeg een vrijwilliger of ik mijn paspoort mee had. ik had alles mee uigezonderd de sleutel van de kluis.
ik heb mijn vaccinatie kaart en erop is een stickertje geplakt. doet me denken aan de medicijnen en vaccins van de katten. ze moeten dat ook in hun boekje plakken. het zit er dus op. ik hoop natuurlijk dat ik me blijf goed voelen er er gaan uitstelde reactie is. ze hadden ook gevraagd of ik de griepspuit kreeg en daar heb ik normaal ook geen last van zelfs niet van de prik. ik denk dat degene die prikken zetten op mijn arm een vogelpick zag waar ze de "bullseye" moest prikken. want deze voelde ik wel en ik heb het haar gezegd.
Anjelier: heb een kookvraagje van ventje: kan je ook soep maken van groene asperges? die lust hij liever. ik lust wel aspergesoep en champignonsoep ( alle twee goed gekruid en goed doorgestoken) maar de dingen zelf niet.
Ventje vroeg toen ik vanmorgen jacht op mijn sokken maakte of ik zijn goesting niet gezien had. hij heeft helemaal geen zin om mijn leesvoer te gaan halen en middagmaal.
Zo, de zon is hier maar echt warm is het niet.
hebben gisteren gekeken naar Loïc en naar the nightshift en dan een aflevering van chicago med. dan hebben we verder gedaan met DS 9.
overbuurvrouw zou ook een nieuwe wagen hebben
we gaan nu snel de sims aan het werk zetten en het ruimteschip van onze alien repareren. Er moet nog een was witgoed gedraaid worden.
Buurman heeft ergens een werkje met zijn hoogtewerker want hij is er weer mee aan het stunten.
moet nog een sms sturen naar Jan om te vragen wanneer hij afkomt om die tegel in de keuken te vervangen.
Fijne dindag seizoentjes en Keep Safe!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Bekske, alweer zo'n mooi plaatje. Dat is echt een talent van jou.
Gisterenavond kwam ex-buurjongen hier binnen en hij had fantastisch nieuws. Zij zijn in blijde verwachting van hun eerste kindje, een zoontje. Is in november uitgeteld, dus dat is nog wel even. Heb me echt moeten inhouden hem niet te knuffelen. Heb zijn vriendin via een berichtje heel veel geluk gewenst. Ben echt blij voor die 2. Ex- buurmeisje kan nu alle dagen bevallen van hun derde kindje. Dan zijn er 4 kleinkindjes hiernaast.
Anjelier, had gisteren geluk bij de wandeling met Matice, we hebben het droog kunnen houden en we waren net op tijd binnen toen de hemelsluizen zich openden.
Vandaag licht HH en weer een grote strijk, maar als die gedaan is, ben ik weer terug volledig bij met de was. Vorige week had ik een paar dagen niet gewassen en dat laat zich nu voelen natuurlijk. Maar heb een heel goed strijkijzer , strijk daar graag mee. Moet eerst de strijk van gisteren nog wegleggen.
Donderdag naar de huisdokter, ga hem dat toch zeggen dat ik zo'n nare reacties heb gedaan op mijn vaccinatie van Astra Zenica, maar er valt weinig aan te doen , vrees ik. En sommigen zeggen dat de 2° vaccinatie nog erger is wat bijwerkingen betreft. Hoop van harte van niet.
Wij zitten hier met de spotjes aan, het is echt donker aan het worden buiten.
Gisteren na het HH, nog geschilderd. Had me zo'n tafelezeltje gekocht en dat gaat echt prima, ik ben het terug in de vingers aan het krijgen. Manlief zei me gisteren dat als ik daar zoveel plezier aan beleefde en het bleef doen, ik van hem de contourstiften kreeg. Die had ik nog bewust nog niet gekocht, want die zijn een ietsje duurder. En ik moet het eerst volledig onder de knie hebben. Maar met de contourstiften kun je de tekening zeer mooi tot in detail afwerken .
Ik heb alles wel gelezen, maar geen nota's genomen en met mijn geheugen is dat nefast.
Daarom wens ik iedereen een hele mooie dinsdag en voeg er een dikke knuffel bij. Liefs.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede dinsdagmorgen alle seizoentjes
droog hier maar donker, afwachten wat komt
Dank voor de overzichtjes allemaal
ik ga niet alles herhalen
clive het wordt druk bij de buren-kinderen met al die baby's
M-M hopelijk komt er geen last van de prik, en
alles is goed gegaan dat is het voornaamste...
Hier hebben ze geen vragen gesteld over medicatie en zo...
't was binnen, prik en naar de grote wachtzaal om een kwartier
te wachten alvorens je weg mocht... ik moet op 8 juni terug
en waarschijnlijk tegen de winter nog eens terug...
door al die bijkomende variaties...
Als ik een receptje zoek dan kijk ik bij:
http://blog.seniorennet.be/jenthes_keuken/ daar staan allerlei
lekkere dingen die je zelf kan aanpassen
Iedereen een fijne dag vandaag, maak er het beste van...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Dag allemaal,
Straks naar de kapper, de broodautomaat, (is daar in de buurt)de bh-winkel, (is daar een beetje uit de buurt) en de bibliotheek (is nog verder uit de buurt, veel verder eigenlijk)
In de bib ga ik de stadskas nog wat spekken met boete voor te laat ingeleverde boeken en een verlenging.
Ja, de boetes en reserveringen zijn voor de stadskas en niet voor de bib zelf. Raar, maar waar.
Laat ons hopen dat het een heel klein beetje droog wil blijven als ik van hier naar daar fiets.
Bekske is een lief plaatje.
Clive hier is de strijk ook een beetje bijeengekomen, wegens te moe en te mottig.
Ik moet nog een beetje te lang wachten eer ik nieuwe voorschriftjes voor de gewone medicatie moet halen.
Ik ga maar een afspraak maken met de huisarts, gezien dat moe zijn wel wat lang duurt na die spuit naar mijn idee. Bloeddruk is ook niet wat het moet zijn. Was anders wel in orde voor de spuit...Maar neen hoor het kan absoluut geen kwaad....Ik ben echt niet op die tweede spuit op uit en dan nog een tegen de winter.
Oma-C bedankt voor de tip met receptjes.Ook al ben ik een keukenprinses.Je weet maar nooit da tik het eens word!
MM ik hoop dat je geen last krijgt. De prik heb ik ook gevoeld, dat is normaal denk ik.
Verder wens ik je geen vervelende bijwerkingen toe.
Anjelier, de bloemkolen zijn lekker dit jaar. Ik eet zo een keer of vijf van één bloemkool.
Al de anderen een fijne grijze dag gewenst! Ik zou liever zonnig gezet hebben, maar die zon laat verstek.
Straks naar de kapper, de broodautomaat, (is daar in de buurt)de bh-winkel, (is daar een beetje uit de buurt) en de bibliotheek (is nog verder uit de buurt, veel verder eigenlijk)
In de bib ga ik de stadskas nog wat spekken met boete voor te laat ingeleverde boeken en een verlenging.
Ja, de boetes en reserveringen zijn voor de stadskas en niet voor de bib zelf. Raar, maar waar.
Laat ons hopen dat het een heel klein beetje droog wil blijven als ik van hier naar daar fiets.
Bekske is een lief plaatje.
Clive hier is de strijk ook een beetje bijeengekomen, wegens te moe en te mottig.
Ik moet nog een beetje te lang wachten eer ik nieuwe voorschriftjes voor de gewone medicatie moet halen.
Ik ga maar een afspraak maken met de huisarts, gezien dat moe zijn wel wat lang duurt na die spuit naar mijn idee. Bloeddruk is ook niet wat het moet zijn. Was anders wel in orde voor de spuit...Maar neen hoor het kan absoluut geen kwaad....Ik ben echt niet op die tweede spuit op uit en dan nog een tegen de winter.
Oma-C bedankt voor de tip met receptjes.Ook al ben ik een keukenprinses.Je weet maar nooit da tik het eens word!
MM ik hoop dat je geen last krijgt. De prik heb ik ook gevoeld, dat is normaal denk ik.
Verder wens ik je geen vervelende bijwerkingen toe.
Anjelier, de bloemkolen zijn lekker dit jaar. Ik eet zo een keer of vijf van één bloemkool.
Al de anderen een fijne grijze dag gewenst! Ik zou liever zonnig gezet hebben, maar die zon laat verstek.
-
Helena schreef:
Oma-C bedankt voor de tip met receptjes. Ook al ben ik een keukenprinses.
Je weet maar nooit da tik het eens word!
Helena ik ben ook geen keukenprinses en vooral
voor één persoon is het nogal moeilijk
En daar vind ik soms zo eens iets anders dan ik gewoon ben
de receptjes zijn bijna allemaal voor 2 pers beschreven...
heel handig en lekker
smakelijk..
Fijne dag vandaag...
Oma-C bedankt voor de tip met receptjes. Ook al ben ik een keukenprinses.
Je weet maar nooit da tik het eens word!
Helena ik ben ook geen keukenprinses en vooral
voor één persoon is het nogal moeilijk
En daar vind ik soms zo eens iets anders dan ik gewoon ben
de receptjes zijn bijna allemaal voor 2 pers beschreven...
heel handig en lekker
Fijne dag vandaag...
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
MM: je kan soep maken van groene asperges, da's hetzelfde recept als bij witte asperges.Eigenlijk is het van dezelfde plant , alleen worden witte asperges groen als ze teveel licht krijgen ( als ze niet op tijd geoogst worden).Maar verder is alles hetzelfde.
Fijn dat alles goed verlopen is met de vaccinatie en dat je geen last hebt.
Oma-C: mooi prentje met die hamsters.Bij zoonlief hebben ze sinds kort ook een hamster , op vraag van de kinderen die graag een huisdier wilden.Ze spelen ermee onder toezicht, en maken dan een huis of doolhof waarin hij of zij kan lopen.Heeft zelfs een naam Mister Mouse.
Straks naar vader.Zus belde daarnet , " ik ga er ook zijn, breng van onderweg eens 3 gebakjes mee, dan zetten we ons in de cafetaria".Voila, geen slecht idee hé
Zo dames, ik ga me klaar maken, tot morgen allemaal.
MM: je kan soep maken van groene asperges, da's hetzelfde recept als bij witte asperges.Eigenlijk is het van dezelfde plant , alleen worden witte asperges groen als ze teveel licht krijgen ( als ze niet op tijd geoogst worden).Maar verder is alles hetzelfde.
Fijn dat alles goed verlopen is met de vaccinatie en dat je geen last hebt.
Oma-C: mooi prentje met die hamsters.Bij zoonlief hebben ze sinds kort ook een hamster , op vraag van de kinderen die graag een huisdier wilden.Ze spelen ermee onder toezicht, en maken dan een huis of doolhof waarin hij of zij kan lopen.Heeft zelfs een naam Mister Mouse.
Straks naar vader.Zus belde daarnet , " ik ga er ook zijn, breng van onderweg eens 3 gebakjes mee, dan zetten we ons in de cafetaria".Voila, geen slecht idee hé
Zo dames, ik ga me klaar maken, tot morgen allemaal.
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, ja , het gaat druk worden met de kleuter / peuter en de 2 baby's. Gaat hier met Kerst een overrompeling worden van kindjes als we dit jaar wel de buren en de kinderen uitnodigen voor een hapje en een drankje. Zij doen in normale omstandigheden de BBQ in de zomer en wij doen hier de " receptie' in de kerstperiode. Gek genoeg is daar nooit iets over afgesproken, dat is zo gegroeid net als het met zijn vieren het uit eten gaan in november. Dankjewel ook voor de link met receptjes.
HVT, jij had gisteren een drukke dag. Maar de haartjes zijn gedaan, dus loop je weer stralend rond. Hoop dat jouw moe zijn gaat verbeteren.
Anjelier, dat wist ik niet van die groene asperges, weer iets bijgeleerd. Hoe is het met jouw vader ? En de kindjes een hamster, met een geweldige naam vind ik, Mister Mouse
Gisteren een bijna nare ervaring gehad in het bos tijdens de wandeling met Matice. Matice en ik waren aan het lopen, hij naast mij omdat hij onder apel stond, toen ik plots een man zag , gebukt in het struikgewas. En die was volgens mij iets met drugs bezig. Wij kwamen er voorbij en die man stond plots op om naar mij te komen, denk ik. Ik heb Matice onmiddellijk het commando " vooruit" gegeven en zijn 10 meters lange lijn laten vieren, zodat hij al in een veiliger zone was. Ik heb niet durven omkijken, maar ben zo snel als ik kon dat deel van het bos uitgelopen naar de rand. Net nu was er geen kat in het bos. Klinkt onnozel, maar heb altijd een busje haarlak bij en terwijl ik wegliep van die man, had ik dat al in mijn handen. Stoppen met lopen om mijn GSM te nemen, vond ik zelf geen goed idee. In die fractie van tijd dat ik hem gezien had, kon ik enkel zeggen dat hij een donkere teint had, een zwarte muts op zijn hoofd had en een groene parkajas. Was echt geschrokken. Manlief gaat deze middag mee wandelen, dan ben ik niet alleen. Ik was opgelucht toen Matice en ik het bos uit waren.
Zo, ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een mooie woensdag. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Dacht dat we gisteren gingen winkelen omdat het een mooie dag was, maar ventje had toch geen goesting. misschien vandaag wel en nu is het bewolkt en koud.
ik moet de boekhandel bezoeken en het kruidige vat. heb immers houten nagelvijltjes nodig.
Ventje heeft gisteren tax on web gedaan.
Gimly is aan het trunten.
de werkvrouw van buurman v zit boven te brielen. die is niet zachthandig met meubelen dat ze moet verzetten om te stofzuigen. ( eerst afwassen met nat)
Moeder wist gisteren te vertellen dat de trouw wellicht wel doorgaat. maar we kopen niets nieuws zei ventje want voor we het weten zitten we in een 4 de Lock-Down wat hij vreest.
( ik hoop van niet.) ik heb een lange wijde rok gevonden en als die tuniek die nog moet afkomen goed zit, koop ik die in een andere kleur die bij de rok past. schoenen heb ik.
gisteren witloof met ham in de oven gedaan. vandaag is het middagmaal weer een raadsel.
moet nog de flair en de libelle lezen. heb gisteren alleen de tv-gids doorgebladerd. weer niet veel op tv.
Oesje Clive: dat moet een beangstigende ervaring geweest zijn. Drugs en die anderskleurige kerels gaan nooit goed te samen. ook de andere niet. gelukkig had je je spuitbus haarlak in de aanslag.
Anjelier; dank je wel. En ook Oma c voor die link. het raadsel van groene asperges is nu eindelijk opgelost.
Bekske leuk plaatje.
zo ik zit hier te wachten tot ventje beneden komt. die is in bed de digitale krant aan het lezen.
Gimly is nu helemaal gevoederd. de gsm heeft zijn update gehad.
De alien van Rhine Canyon is verdwenen naar zijn thuisplaneet en niemand van het team behalve ik weet de werkelijkheid.
nu gaan we naar een ander district.
De sims zijn goed op weg om culinaire genieën te worden. De boerderij kan ik maar om 10 uur doen dan vernieuwd het spel zich.
Fijne dag seizoentjes en keep Safe!
Dacht dat we gisteren gingen winkelen omdat het een mooie dag was, maar ventje had toch geen goesting. misschien vandaag wel en nu is het bewolkt en koud.
ik moet de boekhandel bezoeken en het kruidige vat. heb immers houten nagelvijltjes nodig.
Ventje heeft gisteren tax on web gedaan.
Gimly is aan het trunten.
de werkvrouw van buurman v zit boven te brielen. die is niet zachthandig met meubelen dat ze moet verzetten om te stofzuigen. ( eerst afwassen met nat)
Moeder wist gisteren te vertellen dat de trouw wellicht wel doorgaat. maar we kopen niets nieuws zei ventje want voor we het weten zitten we in een 4 de Lock-Down wat hij vreest.
( ik hoop van niet.) ik heb een lange wijde rok gevonden en als die tuniek die nog moet afkomen goed zit, koop ik die in een andere kleur die bij de rok past. schoenen heb ik.
gisteren witloof met ham in de oven gedaan. vandaag is het middagmaal weer een raadsel.
moet nog de flair en de libelle lezen. heb gisteren alleen de tv-gids doorgebladerd. weer niet veel op tv.
Oesje Clive: dat moet een beangstigende ervaring geweest zijn. Drugs en die anderskleurige kerels gaan nooit goed te samen. ook de andere niet. gelukkig had je je spuitbus haarlak in de aanslag.
Anjelier; dank je wel. En ook Oma c voor die link. het raadsel van groene asperges is nu eindelijk opgelost.
Bekske leuk plaatje.
zo ik zit hier te wachten tot ventje beneden komt. die is in bed de digitale krant aan het lezen.
Gimly is nu helemaal gevoederd. de gsm heeft zijn update gehad.
De alien van Rhine Canyon is verdwenen naar zijn thuisplaneet en niemand van het team behalve ik weet de werkelijkheid.
nu gaan we naar een ander district.
De sims zijn goed op weg om culinaire genieën te worden. De boerderij kan ik maar om 10 uur doen dan vernieuwd het spel zich.
Fijne dag seizoentjes en keep Safe!
Cats Rule!
-

Alle seizoentjes wens ik een goede morgen
grijs en donker weeral, hoewel het gisteren ook
zo begon is het nog meegevallen en is het droog
gebleven... met ongeveer 14° en deels zonnig
clive ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent
ik zou ook niet gerust zijn geweest, ik heb ook altijd
zo'n klein busje haarlak bij in m'n zak, uit voorzorg
je weet maar nooit in de wereld van vandaag...
als je naar hun ogen spuit is hun pret over en jij kan weglopen
Ik had al een paar keer gedacht dat er wel eens zo'n situatie
kon gebeuren, de streek daar kennende, en alleen in een bosje
veel sterkte, en doe maar rustig aan...
M-M, wel trouwfeest, geen trouwfeest, dat is een
vervelende situatie, je weet niet waaraan of waaraf...
En ik heb gisteren 'tax on web' gedaan en een paar
bankzaken geregeld daar ben ik ook vanaf..
Gimly aan "'t trunten"
Die receptenlink heb ik eens gevonden bij de blogs
en ik vond die interessant, en heb die opgeslagen,
Die heeft me al dikwijls geholpen als ik twijfelde...
hopelijk vinden jullie er ook wel eens iets in dat
in de smaak valt, aanpassen kan je altijd...
Voor alle seizoentjes een fijne dag vandaag
de week gaat alweer in twee.... en in 't weekend
is het weeral Pinksteren...Groetjes en tot.....
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Hallo,
Blij dat mijn pluimen gekortwiekt zijn.
Het was geen doen meer.
Mijn froufrou kriebelde in mijn ogen.
Vandaag strijken.
Morgen zou het d beste dag zijn.
Dus vanavond al de was laten draaien dna kan die morgenvroeg vlug aan de lijn.
Verder maar weer rustigen doen.
De afspraak bij de huisarts is gemaakt voor 25 mei.
Ik had wel eerder bij iemand anders terecht gekund, maar ik ga liever bij haar.
Wat hangt er nu weer boven mijn hoofd?
Ik zie hier toch enkele plekjes blauwe lucht door het wolkendek komen piepen.
Prettige dag nog verder allen.
Blij dat mijn pluimen gekortwiekt zijn.
Het was geen doen meer.
Mijn froufrou kriebelde in mijn ogen.
Vandaag strijken.
Morgen zou het d beste dag zijn.
Dus vanavond al de was laten draaien dna kan die morgenvroeg vlug aan de lijn.
Verder maar weer rustigen doen.
De afspraak bij de huisarts is gemaakt voor 25 mei.
Ik had wel eerder bij iemand anders terecht gekund, maar ik ga liever bij haar.
Wat hangt er nu weer boven mijn hoofd?
Ik zie hier toch enkele plekjes blauwe lucht door het wolkendek komen piepen.
Prettige dag nog verder allen.