In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Hallo leuterkes
Rustige uitgeregende zondag vooral deze namiddag.
Wasjes en droogjes en ondertussen gepuzzeld. Deze keer een Jan VH vrijdag de 13de heerlijke grappige puzzel.
Deze avond zelfgemaakte pizza met tonijn, ansjovis, artisjok, zwarte olijven en mozarella. En dat was lekker.
Morgen om mijn Astra. Man had donderdag zijn tweede ph. Heeft wel een pijnlijke arm al twee dagen en een gevoel van ik word ziek alle spieren knagen, slappe benen.
Zo nu een glaasje wijn en een filmpje
Rustige uitgeregende zondag vooral deze namiddag.
Wasjes en droogjes en ondertussen gepuzzeld. Deze keer een Jan VH vrijdag de 13de heerlijke grappige puzzel.
Deze avond zelfgemaakte pizza met tonijn, ansjovis, artisjok, zwarte olijven en mozarella. En dat was lekker.
Morgen om mijn Astra. Man had donderdag zijn tweede ph. Heeft wel een pijnlijke arm al twee dagen en een gevoel van ik word ziek alle spieren knagen, slappe benen.
Zo nu een glaasje wijn en een filmpje
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
https://www.destentor.nl/zwartewaterlan ... gn=stdc_st
Dit gebeurde vanavond achter ons huis pfff
Hoop dat het goed komt met het kindje
Hoop dat het goed komt met het kindje
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Bert
Goede morgen
ben nog maar pas opgestaan

Jaja, het is toch koud en nat buiten, dan kon ik toch beter wat in mijn warm bedje blijven liggen hé.

Grootjegerda, hopelijk is het goed afgelopen met dat kindje. Erg als men dit moet meemaken.
Thijli, was u jarig????? Zo ja, bij deze wat laat maar toch gefeliciteerd.
Lenk, ik mag pas in juli mijn 2e astra halen. Heb van de eerste niet veel last gehad.
En heeft de pizza gesmaakt??

Een halve dag wat pijn in de arm maar wel hevige krampen in de benen.
Naar het schijnt zijn deze bijwerkingen minder bij de 2e prik. Dat moet ik dan eerst nog zien. (of voelen???)
Bloemeke, veel suc6 vandaag in het ziekenhuis. Veel sterkte!!
An-W, idd. we zijn volwassen mensen. Maar daar heb ik niet veel van ondervonden destijds. Soit, het is voorbij en zand erover. Al zijn er die daar anders over denken. Dat hebben we niet in de hand.
Zo, ben er nu mee weg. Seffens nog wat boodschappen doen om de voormiddag op te vullen.
ben nog maar pas opgestaan
Jaja, het is toch koud en nat buiten, dan kon ik toch beter wat in mijn warm bedje blijven liggen hé.
Grootjegerda, hopelijk is het goed afgelopen met dat kindje. Erg als men dit moet meemaken.
Thijli, was u jarig????? Zo ja, bij deze wat laat maar toch gefeliciteerd.
Lenk, ik mag pas in juli mijn 2e astra halen. Heb van de eerste niet veel last gehad.
En heeft de pizza gesmaakt??
Een halve dag wat pijn in de arm maar wel hevige krampen in de benen.
Naar het schijnt zijn deze bijwerkingen minder bij de 2e prik. Dat moet ik dan eerst nog zien. (of voelen???)
Bloemeke, veel suc6 vandaag in het ziekenhuis. Veel sterkte!!
An-W, idd. we zijn volwassen mensen. Maar daar heb ik niet veel van ondervonden destijds. Soit, het is voorbij en zand erover. Al zijn er die daar anders over denken. Dat hebben we niet in de hand.
Zo, ben er nu mee weg. Seffens nog wat boodschappen doen om de voormiddag op te vullen.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje , hallooooooo.....
Lenk veel succes met de Astra vandaag .
Z'bloemeke jij ook veel sterkte vandaag in het ziekenhuis .
Gerda , wat erg van dat kindje . Hopelijk komt het goed .
Bert .....
Ik ben helpen in het winkeltje . Fijne dag en toedeloe
Lenk veel succes met de Astra vandaag .
Z'bloemeke jij ook veel sterkte vandaag in het ziekenhuis .
Gerda , wat erg van dat kindje . Hopelijk komt het goed .
Bert .....

Ik ben helpen in het winkeltje . Fijne dag en toedeloe

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hoe graag had ik geschreven . . . Uplahoi ! ! !... de zon is er
Maar dat zal in mijn dromen zijn..
Ik had de venster op een kier gezet om wat "versche"lucht binnen te laten. En kon het niet geloven de verwarming sloeg aan.
Heel weinig wandelaars langs de wandelroute. Met uitzondering dat er drie koppels zaten te piknikken aan de weide waar de koeien zaten..Dat was zaterdag als ik me niet vergis
Verder weet ik weinig te vertellen
Zo mijn vest aan en nu efkes naar de markt
Oma haar zoveelste arm uurwerk is kapot. Dus weer op zoek naar een goedkope..Maar die vind je nog zo moeilijk.Deze keer is het glas kapot, een wijzer afgekraakt, en het armbandje kaduk..Maar voor de rest zie je nog dat het een uurwerk is...
Geen armuurwerk meer, is geen optie. . Dan is er geen kot mee te houden
Fijne dag
toedeloe
menu: kipborstfilet(markt) met patatjes en appelmoes.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-

-
Helaas is het kindje overledengrootjegerda schreef: ↑16 mei 2021, 21:40https://www.destentor.nl/zwartewaterlan ... gn=stdc_st
Hoop dat het goed komt met het kindje![]()
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een late goeie morgen iedereen
tis hier nogal donker door dat regenweer
en ik sta al bijna klaar om te vertrekken naar het ziekenhuis
gelukkig moet ik daar niet vroeg zijn in de dagkliniek
An-W en Bertje bedankt om mijn succes en sterkte te wensen voor vandaag
ik hoop dat alles goed afloopt en dat ik niet te laat thuis ben want na die epidurale onder plaatselijke verdoving moet ik daar minstens nog 2 uur plat liggen
oei gerda wat jammer voor dat kindje
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaag

tis hier nogal donker door dat regenweer
en ik sta al bijna klaar om te vertrekken naar het ziekenhuis
gelukkig moet ik daar niet vroeg zijn in de dagkliniek
An-W en Bertje bedankt om mijn succes en sterkte te wensen voor vandaag
ik hoop dat alles goed afloopt en dat ik niet te laat thuis ben want na die epidurale onder plaatselijke verdoving moet ik daar minstens nog 2 uur plat liggen
oei gerda wat jammer voor dat kindje
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen.
Zonnebloemetje,sterkte er mee.
Ik weet niet of jij hetzelfde bedoelt maar ik kreeg ook om de 3 maanden 2 prikken met cortisonen in mijn rug,ben er mee gestopt helaas kreeg ik daar osteoporose van.
Gerda wat erg dat het kindje is overleden.
An en Bert ja inderdaad was ik gisteren jarig,bedankt voor de felicitaties.
hier veel pittige buien,ben tussen door boodschappen wezen doen.
toedeloe
Zonnebloemetje,sterkte er mee.
Ik weet niet of jij hetzelfde bedoelt maar ik kreeg ook om de 3 maanden 2 prikken met cortisonen in mijn rug,ben er mee gestopt helaas kreeg ik daar osteoporose van.
Gerda wat erg dat het kindje is overleden.
An en Bert ja inderdaad was ik gisteren jarig,bedankt voor de felicitaties.
hier veel pittige buien,ben tussen door boodschappen wezen doen.
toedeloe
Iedere dag een lach
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
effe voorbijfietsen met de wind vanachter ...
en wat is het toch frisjes !!!!!

bloemeke,
succes en sterkte vandaag ... voor de goede afloop !
2 uur platliggen .... kan me inbeelden dat dat voor jou ni simpel is ... als bezig bijtje
hou het toch maar rustig ...
oh, Gerda , wat erg .... nog een heel leven voor zich en dan zo eindigen ....intriest
jadi, komt me bekend voor ... mijn vader moest ook altijd een uurwerk hebben , heb er ook vele gekocht ... op de markt ... goedkope want er was ook altijd iets mis mee, of ze gingen verloren in het rusthuis ...
en Bertje, hopelijk alles goe met ' den tikker ' , tegenwoordig
heb ook liever geen ' gedoe ' hier .... ,
zo Frankje, hoop dat je je bedenkt , blijf je foto's plaatsen, bekijk ze ook met véél plezier ...
verwen hem maar een beetje, Lenk
, want mannen die een beetje ziekjes zijn.... hola !
en nog veel plezier met het puzzelen ... die van J.v.H zijn altijd leuk om te maken ...
en voor ik het vergeet
nog een bloemetje voor Thijli haar verjaardag

Marietteke, Bloemeke , Ghyra , Bert, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje
nog een fijne dag allemaal !
en wat is het toch frisjes !!!!!

bloemeke,
succes en sterkte vandaag ... voor de goede afloop !
2 uur platliggen .... kan me inbeelden dat dat voor jou ni simpel is ... als bezig bijtje
oh, Gerda , wat erg .... nog een heel leven voor zich en dan zo eindigen ....intriest
jadi, komt me bekend voor ... mijn vader moest ook altijd een uurwerk hebben , heb er ook vele gekocht ... op de markt ... goedkope want er was ook altijd iets mis mee, of ze gingen verloren in het rusthuis ...
en Bertje, hopelijk alles goe met ' den tikker ' , tegenwoordig
heb ook liever geen ' gedoe ' hier .... ,
zo Frankje, hoop dat je je bedenkt , blijf je foto's plaatsen, bekijk ze ook met véél plezier ...
Heeft wel een pijnlijke arm al twee dagen en een gevoel van ik word ziek alle spieren knagen, slappe benen.
verwen hem maar een beetje, Lenk
en nog veel plezier met het puzzelen ... die van J.v.H zijn altijd leuk om te maken ...
en voor ik het vergeet
nog een bloemetje voor Thijli haar verjaardag

Marietteke, Bloemeke , Ghyra , Bert, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje
nog een fijne dag allemaal !