In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje , hallooooooo.....
Z'bloemetje , hoe gaat het met je rug nu ?
Gerda, fijn dat het goed gaat met je kleindochter .
Jadi , fijn dat alles ok was bij de vrouwenarts .
Ghyra , dat is wat een allergie bij honden .
De hond van mijn dochter is allergisch voor die parfum luchtverfrissers die je in het stopcontact doet .
Voordat ze daar achter waren ........ pffff.
Ze kunnen het niet zeggen he ?
Hier ook de hele dag een flinke storm en af en toe ook nog regen daarbij.
Het was en is compleet herfst . Morgen wordt het al niet beter .
We gaan maar eens een film op tv bekijken .
Fijne avond allemaal . Toedeloe .

Z'bloemetje , hoe gaat het met je rug nu ?
Gerda, fijn dat het goed gaat met je kleindochter .
Jadi , fijn dat alles ok was bij de vrouwenarts .
Ghyra , dat is wat een allergie bij honden .
De hond van mijn dochter is allergisch voor die parfum luchtverfrissers die je in het stopcontact doet .
Voordat ze daar achter waren ........ pffff.
Ze kunnen het niet zeggen he ?
Hier ook de hele dag een flinke storm en af en toe ook nog regen daarbij.
Het was en is compleet herfst . Morgen wordt het al niet beter .
We gaan maar eens een film op tv bekijken .
Fijne avond allemaal . Toedeloe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, puzzel, Thijli, Inge, Bekske , granny-M en Frankje , hallooooooo.....
Gaan jullie vanavond het songfestival kijken . Het duurt wel tot 01.15 uur . Denk niet dat ik het tot het eind toe vol hou haha.
Vanuit een winderig ( 5 bft ) koud en regenachtig Holland wens ik jullie een fijne zaterdag toe.
Met Pinksteren en de rest van volgende week wordt het weer al niet veel beter vrees ik .

Gaan jullie vanavond het songfestival kijken . Het duurt wel tot 01.15 uur . Denk niet dat ik het tot het eind toe vol hou haha.
Vanuit een winderig ( 5 bft ) koud en regenachtig Holland wens ik jullie een fijne zaterdag toe.
Met Pinksteren en de rest van volgende week wordt het weer al niet veel beter vrees ik .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Eigenlijk zou ik beter zeggen goede middag
Voor ik aan het eten begin nog vlug even binnenspringen bij jullie
Mijn rosé wijntje bij mij, en daarna aan het eten beginnen
Eigenlijk weet ik weinig te vertellen
Slecht weer, maar dat is voor iedereen hetzelfde en we moeten nemen wat er komt..
Deze namiddag ingevuld, net een berichtje gekregen of "het past" dat ze eens binnenspringen..ALTIJD voor mijn kleindochter en haar vriend
Dus ik ben in mijn ♪♫ nopjessss.....♪♫
Fijn dag aan iedereen
toedeloe
kaashamburgers met rauw gesneden witloof en patatjes..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

jawatte! geen lenteweer hé
AN W ik blijf ook ni zo laat wakker hoor ,Gaan jullie vanavond het songfestival kijken . Het duurt wel tot 01.15 uur . Denk niet dat ik het tot het eind toe vol hou haha.
zal het morgen wel horen wie er gewonnen is ,
jadi ..die is in haar "nopjes "
met straks bezoek van kleinkind , geniet ervan
thijli , geen gezellig pinksterweer hé
mama ingne , geen fietsweer vandaag ,
grootjegerda , ja vanmorgen had ik de paraplu ook nodig ,
Bekske , haha , dat smaakt mij wel winter én zomer hoor
ghyra , ja gelukkig zorgen we goed voor ons beestjes ,
bloemeke , ik denk dat je vandaag de tuinslang niet zult nodig hebben ,
allee hier valt de regen met bakken naar beneden hoor
puzzel , bertje miesje ,grootjegerda , frankje remie ,
fijne dag allemaal en hou het droog ,
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een late goeienavond allemaal
hier vandaag een super drukke dag gehad en ik ben pomp af en zo moe dat ik bijna geen pap meer kan zeggen , maar morgen doen we het rustiger aan , zeker weten
de wekelijkse wasjes zijn gedaan en alles is afgespoten buiten met de tuinslang want het was echt nie normaal hoe vuil alles was door die zuidwestenwind die heel veel zwart stof meebracht van de velden wat verder op en op onze oprit vooraan lag er deze morgen zeker 1 cm slijk en aan de achterkant van ons huis was ook alles zwart door dat stof van de velden , maar gelukkig heeft mijn ventje veel geholpen om alles weer proper te kuisen buiten
met mijn rug is het ietske beter na die epidurale van maandag maar zonder pijn ben ik niet , dus nog efkes afwachten of het nog iets zal beteren
en nu ga ik slapen want mijn ogen vallen bijna toe
slaapwel iedereen

hier vandaag een super drukke dag gehad en ik ben pomp af en zo moe dat ik bijna geen pap meer kan zeggen , maar morgen doen we het rustiger aan , zeker weten
de wekelijkse wasjes zijn gedaan en alles is afgespoten buiten met de tuinslang want het was echt nie normaal hoe vuil alles was door die zuidwestenwind die heel veel zwart stof meebracht van de velden wat verder op en op onze oprit vooraan lag er deze morgen zeker 1 cm slijk en aan de achterkant van ons huis was ook alles zwart door dat stof van de velden , maar gelukkig heeft mijn ventje veel geholpen om alles weer proper te kuisen buiten
met mijn rug is het ietske beter na die epidurale van maandag maar zonder pijn ben ik niet , dus nog efkes afwachten of het nog iets zal beteren
en nu ga ik slapen want mijn ogen vallen bijna toe
slaapwel iedereen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
granny M
van harte gefeliciteerd met jou verjaardag
en hopelijk heb je er van genoten
zonnebloemetje en Picasso*

van harte gefeliciteerd met jou verjaardag
en hopelijk heb je er van genoten
zonnebloemetje en Picasso*

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
GDM, Nederland kan dan het songfestival wel glansrijk verloren hebben, maar ons landje flikte het wel met een wow> wat een mooie avonden
De schoenen die minister de Jonge aanhad en kreeg van de Rotterdamse burgemeester, moest hij na de "show" afgeven, want deze worden geveild voor meer muziek in de klas (hij heeft altijd kleurrijke schoenen aan en nu hadden ze te maken met het songfestival).
De schoenen die minister de Jonge aanhad en kreeg van de Rotterdamse burgemeester, moest hij na de "show" afgeven, want deze worden geveild voor meer muziek in de klas (hij heeft altijd kleurrijke schoenen aan en nu hadden ze te maken met het songfestival).