In de Vier Seizoenen reeks 22 Lente 2021
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen alle seizoentjes
plaatje wou niet komen, dus maar zonder
Hier een grijze dag, maar er zit schot in de zaak
het zou beter weer worden in het weekend
eindelijk zou ik zeggen want we snakken naar zon
Bekske, 2 mooie bloemenplaatjes, dank u
M-M een aangename dag zonder al de tegenkantingen
we moeten zelf voor zonnetje spelen en nee
dat is niet altijd gemakkelijk, maar moeilijk gaat ook hé
Veel sterkte en moed...
clive ja als je in een bui zat zal je wel nat geweest zijn
want het zijn telkens ferme buien, en dikwijls was er hagel erbij.
Fijn dat Matice beter is, houden zo...
Proficiat voor de ferme baby van de buren,
't is gezond dus zal het wel groeien
en mijn dochter zie ik voorlopig nog niet we willen het
veilig houden, en van Den Haag naar hier is geen klein
uitstapje, en ze moeten ook nog hun prikken krijgen...
mammyretro ik ben ook jouw huwelijksverjaardag vergeten
sorry daarvoor, en ook dat ik de laatste tijd minder kaartjes verstuur
ik moet een heel eind lopen tot ik bij een brievenbus kom
en het is er ten 1e geen weer voor en ten 2e voel ik me niet
altijd bekwaam om zover te stappen....
dus sorry
granny M, blij dat jij ook al beter bent, rustig aan op gang komen
niks forceren daar ben je alleen mee achteruit...en dat willen we niet
stilaan terug op je plooi komen, en dan komt alles goed...
lang geleden dat we nog iets van wilde eend zagen...
alleen een korte groet.... is alles daar in orde bij jou.??
anjelierken en Helena, met de tuin bezig, een ontspannend werk
als je 't graag doet
Verder alle seizoentjes een fijne donderdag
groetjes en tot...................
plaatje wou niet komen, dus maar zonder
Hier een grijze dag, maar er zit schot in de zaak
het zou beter weer worden in het weekend
eindelijk zou ik zeggen want we snakken naar zon
Bekske, 2 mooie bloemenplaatjes, dank u
M-M een aangename dag zonder al de tegenkantingen
we moeten zelf voor zonnetje spelen en nee
dat is niet altijd gemakkelijk, maar moeilijk gaat ook hé
Veel sterkte en moed...
clive ja als je in een bui zat zal je wel nat geweest zijn
want het zijn telkens ferme buien, en dikwijls was er hagel erbij.
Fijn dat Matice beter is, houden zo...
Proficiat voor de ferme baby van de buren,
't is gezond dus zal het wel groeien
en mijn dochter zie ik voorlopig nog niet we willen het
veilig houden, en van Den Haag naar hier is geen klein
uitstapje, en ze moeten ook nog hun prikken krijgen...
mammyretro ik ben ook jouw huwelijksverjaardag vergeten
sorry daarvoor, en ook dat ik de laatste tijd minder kaartjes verstuur
ik moet een heel eind lopen tot ik bij een brievenbus kom
en het is er ten 1e geen weer voor en ten 2e voel ik me niet
altijd bekwaam om zover te stappen....
granny M, blij dat jij ook al beter bent, rustig aan op gang komen
niks forceren daar ben je alleen mee achteruit...en dat willen we niet
stilaan terug op je plooi komen, en dan komt alles goed...
lang geleden dat we nog iets van wilde eend zagen...
alleen een korte groet.... is alles daar in orde bij jou.??
anjelierken en Helena, met de tuin bezig, een ontspannend werk
als je 't graag doet
Verder alle seizoentjes een fijne donderdag
groetjes en tot...................
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Mammyretro: proficiat met je huwelijksverjaardag.
GrannyM: beterschap.
Oma-C: tof prentje van hondje die z'n pootjes veegt.
Clive: gelukkig is Matice beter, als je er vlug bij bent, dat scheelt al veel.
Een heel flinke baby voor ex-buurmeisje.Bedenk me net dat ze 2 kg meer weegt dan toen ukkemeisje 1 geboren werd.Die woog iets meer dan 2 kg.Maar was dan ook te vroeg geboren.Daar merk je nu niks meer van, qua levendigheid en babbelen .
We zijn gisteren een dagje aan zee geweest, wel wind maar ook redelijk zon, en geen regen.Zus verblijft daar voor 1 week, en we zijn eens op bezoek gegaan.Flink gewandeld en meerdere terrasjes gedaan.Was eens fijn.Ik denk dat het 3 jaar geleden was dat we nog eens aan zee waren.
Dames, tot morgen allemaal.
Een heel flinke baby voor ex-buurmeisje.Bedenk me net dat ze 2 kg meer weegt dan toen ukkemeisje 1 geboren werd.Die woog iets meer dan 2 kg.Maar was dan ook te vroeg geboren.Daar merk je nu niks meer van, qua levendigheid en babbelen .
We zijn gisteren een dagje aan zee geweest, wel wind maar ook redelijk zon, en geen regen.Zus verblijft daar voor 1 week, en we zijn eens op bezoek gegaan.Flink gewandeld en meerdere terrasjes gedaan.Was eens fijn.Ik denk dat het 3 jaar geleden was dat we nog eens aan zee waren.
-
Hallo iedereen,
-
Hallo iedereen,
-
Hallo iedereen,
-
Oei, oei, ik zie hier dat het 4 keer geplaatst is
.Dat komt omdat ik het bericht niet verstuurt kreeg, dus heb ik daar enkele keren opgeklikt, met het gekende gevolg.Sorry daarvoor.
-

Goede namiddag allen, dit plaatje wou deze morgen niet
heb het nu nog eens geprobeerd en het lukt wel
Hier een grijze dag, geen zon te bespeuren, ik ben naar de
apotheek gewandeld en terug.... gezellig is anders...
alles was natuurlijk niet binnen dus morgen nog eens terug
anjelierken, ik vond het ook leuk die voeten vegende hond
je kan de overtollige berichtjes verwijderen met rechts een kruisje...
Ik heb met dochter gebeld en daar is het ook zo'n weer...
zij mag volgende week de 1e prik halen en op 15 juni de 2e
haar vriend krijgt morgen z'n Johnson en Johnson prik
die heeft er maar één nodig... hopelijk alles goed dan....
Nog allen een aangename dag....ik ga de medicatie
verdelen over mijn "dagdoosjes"
Groetjes allen en tot.....
-
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal,
Tja , niet veel nieuws hier ... Helaas al meer dan twee maanden sukkel ik met rugpijn en ben daarvoor in behandeling bij de kiné en de osteopate .... Maar deze keer betert het helaas niet ... //// "Blijven bewegen " zegt iedereen .. en dat probeer ik dan maar ..
//
Granny M : ik leef mee met jou en hoop dat je gauw weer beter mag worden ....
Clive : ik ben blij dat het stilaan weer beter gaat met Matice .
Ik heb helaas een geheugen als een zeef .... na drie zinnen ben ik al vergeten wat ik wou antwoorden op de reacties hier, sorry .
Groetjes voor iedereen . zo vergeet ik niemand .
Tja , niet veel nieuws hier ... Helaas al meer dan twee maanden sukkel ik met rugpijn en ben daarvoor in behandeling bij de kiné en de osteopate .... Maar deze keer betert het helaas niet ... //// "Blijven bewegen " zegt iedereen .. en dat probeer ik dan maar ..
Granny M : ik leef mee met jou en hoop dat je gauw weer beter mag worden ....
Clive : ik ben blij dat het stilaan weer beter gaat met Matice .
Ik heb helaas een geheugen als een zeef .... na drie zinnen ben ik al vergeten wat ik wou antwoorden op de reacties hier, sorry .
Groetjes voor iedereen . zo vergeet ik niemand .
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
Goedemorgen
omac , het heeft niet hoor, ,
Dank jullie voor de wensen ,
De zon is al weer ribedebie
,
Fijne dag vandaag
omac , het heeft niet hoor, ,
Dank jullie voor de wensen ,
De zon is al weer ribedebie
Fijne dag vandaag
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Het gaat dit weekend heerlijk weer worden. En de eerste helft van volgende week ziet er ook goed uit .
Dankjewel voor de felicitaties voor ex- buurmeisje en haar gezin. Ik zal deze zeker overbrengen.
Matice is terug volledig genezen.
Lieve dames, ik heb geen notities genomen van alles wat geschreven is, maar ik beloof jullie dat ik dat later ga doen. Intussen wens ik ieder een mooie vrijdag en stuur voor jullie allemaal een dikke knuffel. Liefs.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Gisteren dan toch geen frituursnacks. ventje had er geen zin in. we hebben omelet gegeten met een restje chorizo. vandaag kabeljauwhaasje gepocheerd en ventje kan zijn zalm bakken.
Wilde eend: ik heb ook weer veel rugpijn, maar dat komt omdat de rechterdenervatie genezen is. Gisteren een pleister moeten plakken. Hoop dat we vlug beter weer krijgen want dan gaat het bij mij beter. met dat slechte weer wordt het niet beter en ik wordt er depri van.
ze zijn hier de vuilniszak komen halen. straks komt er een tweede wagen van dezelfde firma de blauwe zakken en het karton halen, maar van die weet je nooit hoe laat.
Clive: een flinke baby. die tweeling van ex collega ventje wogen elk rond de 3 kilo en ze had ze dan nog voldragen ook! ( buiten een week) je hoort steeds meer dat de baby's een hoog gewicht hebben. En Matice voelt zich al beter. Goed zo. Gimly is zich hier al weer aan het volproppen. hij weet dat dit bij mij niet lukt, maar ventje zwicht er elke keer voor.
De douchekop is weer aan het lekken. nog iets dat we op het sponsorlijstje moeten zetten, naast een nieuwe keukenkraan. op deze zit er precies niet veel druk meer. heb gisteren een sms naar Jan gestuurd om te vragen wanneer die eens aan mijn vloertje ga beginnen maar denk dat ventje als hij boodschappen moet gaan doen naar de ldl of naar de apotheek, hij beter zelf langsgaat. ik moet op 1 juni weer naar de dokter. weer een scheepslading medicijnen al zijn we nu gestopt met die canabidiol. vandaag of maandag komen ze met mijn rok en het plantentrapje. Ventje denkt van vandaag, omdat het er redelijk goed uitziet qua weer op de koer te werken.
ik zal me bezighouden met moppen. ik zal ook eens moeten controleren of de dampkap geen beurt nodig heeft. dat is dan voor Poetske als die maandag komt. maar eerst de ramen wassen want ze zien er echt niet uit. wat ik de laatste tijd ook minder zie, zijn ruitenwassers. ook een sector getroffen door de Covid crisis zeker?
Anjelier: dan heb je een terrasje kunnen doen. van zodra het mocht heb ik er hier uit de wijk al veel zien zitten op het terras van de viertorre, de enige cafè dat nog open is gegaan. En waar vroeger de tivoli was en daarna een exotisch vleesrestaurant daar zijn ze aan het werken. misschien komt daar ook iets voor de buurt. het is triest gesteld want alle aandacht gaat uit naar de oosteroever waar de rijken zitten. en die gaan bij onze blauwe burgemeester voor. onze straat zou al van in 2003 moeten herlegd worden, maar dat is steeds uitgesteld ten voordele van Stene. Omdat daar ook beter gegoede mensen wonen. Joyce was bang dat de straat open ging liggen voor haar nieuwjaarsdrink met verkleedpartij en dan was het weer uitgesteld ditmaal door Covid. ikzelf denk dat er helemaal niets gaat gebeuren. of de bewoners zelf zouden een petitie moeten maken.
Het gros van de kinderen is naar school. ik heb gisteren anti slip voor de badmatjes en het matje in de wc geknipt. was het beu dat dit altijd schots en scheef was.
denk van een stuk te snijden voor de mat aan de zetel bij mijn moeder. die blijft ook niet op zijn plaats al je daar zit.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe!
Gisteren dan toch geen frituursnacks. ventje had er geen zin in. we hebben omelet gegeten met een restje chorizo. vandaag kabeljauwhaasje gepocheerd en ventje kan zijn zalm bakken.
Wilde eend: ik heb ook weer veel rugpijn, maar dat komt omdat de rechterdenervatie genezen is. Gisteren een pleister moeten plakken. Hoop dat we vlug beter weer krijgen want dan gaat het bij mij beter. met dat slechte weer wordt het niet beter en ik wordt er depri van.
ze zijn hier de vuilniszak komen halen. straks komt er een tweede wagen van dezelfde firma de blauwe zakken en het karton halen, maar van die weet je nooit hoe laat.
Clive: een flinke baby. die tweeling van ex collega ventje wogen elk rond de 3 kilo en ze had ze dan nog voldragen ook! ( buiten een week) je hoort steeds meer dat de baby's een hoog gewicht hebben. En Matice voelt zich al beter. Goed zo. Gimly is zich hier al weer aan het volproppen. hij weet dat dit bij mij niet lukt, maar ventje zwicht er elke keer voor.
De douchekop is weer aan het lekken. nog iets dat we op het sponsorlijstje moeten zetten, naast een nieuwe keukenkraan. op deze zit er precies niet veel druk meer. heb gisteren een sms naar Jan gestuurd om te vragen wanneer die eens aan mijn vloertje ga beginnen maar denk dat ventje als hij boodschappen moet gaan doen naar de ldl of naar de apotheek, hij beter zelf langsgaat. ik moet op 1 juni weer naar de dokter. weer een scheepslading medicijnen al zijn we nu gestopt met die canabidiol. vandaag of maandag komen ze met mijn rok en het plantentrapje. Ventje denkt van vandaag, omdat het er redelijk goed uitziet qua weer op de koer te werken.
ik zal me bezighouden met moppen. ik zal ook eens moeten controleren of de dampkap geen beurt nodig heeft. dat is dan voor Poetske als die maandag komt. maar eerst de ramen wassen want ze zien er echt niet uit. wat ik de laatste tijd ook minder zie, zijn ruitenwassers. ook een sector getroffen door de Covid crisis zeker?
Anjelier: dan heb je een terrasje kunnen doen. van zodra het mocht heb ik er hier uit de wijk al veel zien zitten op het terras van de viertorre, de enige cafè dat nog open is gegaan. En waar vroeger de tivoli was en daarna een exotisch vleesrestaurant daar zijn ze aan het werken. misschien komt daar ook iets voor de buurt. het is triest gesteld want alle aandacht gaat uit naar de oosteroever waar de rijken zitten. en die gaan bij onze blauwe burgemeester voor. onze straat zou al van in 2003 moeten herlegd worden, maar dat is steeds uitgesteld ten voordele van Stene. Omdat daar ook beter gegoede mensen wonen. Joyce was bang dat de straat open ging liggen voor haar nieuwjaarsdrink met verkleedpartij en dan was het weer uitgesteld ditmaal door Covid. ikzelf denk dat er helemaal niets gaat gebeuren. of de bewoners zelf zouden een petitie moeten maken.
Het gros van de kinderen is naar school. ik heb gisteren anti slip voor de badmatjes en het matje in de wc geknipt. was het beu dat dit altijd schots en scheef was.
denk van een stuk te snijden voor de mat aan de zetel bij mijn moeder. die blijft ook niet op zijn plaats al je daar zit.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe!
Cats Rule!
-

Goede morgen alle seizoentjes,
Ja zoals beloofd is het zonnig en het zou nog wel
met wat bewolking toch een mooie droge dag worden
geniet ervan zou ik zeggen,
Ik heb m'n bedje al verschoond en het stof weggenomen
en ga straks de kamer dweilen, heerlijk fris met de ramen open
de was is voor morgen, het blijft toch het hele weekend droog.
Dank je Bekske, vrolijk dansend op je plaatje, een fijne dag
M-M ja mooi weer en droog fijn om allerlei plannen af te werken
gedaan is gedaan moet je maar denken
Oppassen met tapijten en matjes, mijn schoondochter
haar mama is weer gevallen over de hoek van een tapijt....
maar ze wil de matten niet wegdoen.... ik heb nergens
nog tapijten liggen, alleen nog een badkamer en wc-matje
clive een fijne dag, je zal weer een heel plan hebben
Fijn dat Matice genezen is....da's al een zorg minder:)
mammyretro, aangenaam wandelweer, ik hoop dat je ervan kan genieten
wilde eend, je hebt ook een zware tijd achter de rug en die rug
is ook geen 18 meer, ik wens je sterkte en moed, veel bewegen
moet niet altijd inspannend zijn, rustig wandelen is ook bewegen
Ik ken er alles van maar niet depressief worden,
nu we meer zullen gaan mogen met de nodige voorzorgen
moeten we er van kunnen genieten...
Voor alle seizoentjes nog een fijne vrijdag en straks een mooi weekend
Groetjes allen en tot later...........
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Fijne middag iedereen,
Gisteren onze tweede prik, ook geen enkel probleem.
Vanmorgen naar zee gereden en nu al gegeten, voor manlief frietjes gaan halen en voor mij had ik van thuis, lasagne meegebracht. Niet dat ze dat hier in de winkel niet hebben hoor, had alleen geen zin om nu direct al naar de winkel te moeten. Trouwens, morgen moet ik toch wat aanhalen, en dan breng ik al mee wat ik moet hebben.....
Afwassen moet nu nog niet persé, even nieuws kijken en dan eens kijken of de slotenmaker-winkel open is. We moeten wat sleutels laten bijlagen omdat er een nieuwe deur geplaatst is, en op 2 juni zouden ze aan de gevel beginnen. Iets met kurk, maar het juiste weet ik niet zo direct, zonder de paperassen te raadplegen.
Straks pc aanleggen en kijken of ik daar ook op kan, nu ben ik met de data op foon bezig, maar dat is ook niet oneindig.
Ga nog even bijlezen hier en dan wat verder doen, eerst kijken of en wanneer de winkel open is.....
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
PS: hier is het al lekker weertje, hopelijk in het binnenland ook ......
Gisteren onze tweede prik, ook geen enkel probleem.
Vanmorgen naar zee gereden en nu al gegeten, voor manlief frietjes gaan halen en voor mij had ik van thuis, lasagne meegebracht. Niet dat ze dat hier in de winkel niet hebben hoor, had alleen geen zin om nu direct al naar de winkel te moeten. Trouwens, morgen moet ik toch wat aanhalen, en dan breng ik al mee wat ik moet hebben.....
Afwassen moet nu nog niet persé, even nieuws kijken en dan eens kijken of de slotenmaker-winkel open is. We moeten wat sleutels laten bijlagen omdat er een nieuwe deur geplaatst is, en op 2 juni zouden ze aan de gevel beginnen. Iets met kurk, maar het juiste weet ik niet zo direct, zonder de paperassen te raadplegen.
Straks pc aanleggen en kijken of ik daar ook op kan, nu ben ik met de data op foon bezig, maar dat is ook niet oneindig.
Ga nog even bijlezen hier en dan wat verder doen, eerst kijken of en wanneer de winkel open is.....
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
PS: hier is het al lekker weertje, hopelijk in het binnenland ook ......
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen