Coronavirus
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Hoezo ? De kapotte lever moet niet van de cirrose genezen geraken nietwaar , die wordt vervangen bij een transplantatie.Prima Vera schreef: ↑31 mei 2021, 12:33Dat heeft zijn medische redenen hé, dan ben je gewoon te ver gezet en is er ook geen kans op genezing meer.
Enne .... we zijn actueel niet de beste leerlingen binnen Europa. We huppelen mee met de Nederlanders , delen van Frankrijk en uiteraard met het Zweden van Wil-met-zijn-punt.

-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wel, gabber, zuig hier dan nog maar eens een goed puntje aan: de Zweden hebben nu geregeld dagen zonder coronadoden. De Zweden hebben in totaal 14.500 coronadoden; wij 25.000.
Wij volgen dus op grote afstand en huppelen helemaal niet mee.
Natuurlijk als je weer je idiote kaartje met besmettingeeuuhh bovenhaalt, dan maak je enkel in de kleuterschool nog indruk.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Je begrijpt het niet he . Ook voor het afsluiten van - let op want nu volgt een synoniem voor "ziekenhuis" - hospitalisatieverzekeringen hangt de kostprijs af van al dan niet roker te zijn.We hebben het over de verzorging in het ziekenhuis, bij de les blijven aub.
-
AZ beschermt niet minder of meer dan de andere vaccins. Van allen (*) moet je er wel 2 dosisen gekregen hebben om enigzins beschermd zijn Bio-technisch doen alle vaccins hetzelfde , namelijk één bepaald soort antistoffen door het lichaam laten aanmaken tegen de Wuhan variante. Dat die antistoffen dan ook nog eens een pak van de Britse en de Indiase varianten kunnen ontdekken is puur "van geluk spreken" .
(*) blijkbaar behalve dan van het Johnson&Johnson vaccin.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 31 mei 2021, 15:37, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Jaja ,
Ik test na mijn twee shots trouwens ook nog steeds negatief met mijn bloedprik testsetjes van Abbexa ...
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Daar geloof ik geen snars van, dat werd ons de laatste keer echt niet gevraagd hoor.frits1955 schreef: ↑31 mei 2021, 13:36Je begrijpt het niet he . Ook voor het afsluiten van - let op want nu volgt een synoniem voor "ziekenhuis" - hospitalisatieverzekeringen hangt de kostprijs af van al dan niet roker te zijn.We hebben het over de verzorging in het ziekenhuis, bij de les blijven aub.
-
Je begrijpt het weer niet. Mij werd ook niets gevraagd maar ik heb het wel op een infoblad moeten aankruisen ( of niet natuurlijk: ik heb nooit gerookt). Ik geloof er geen snars van dat jij een hospitalisatieverzekering hebt kunnen afsluiten zonder een vragenblad in te vullen.Daar geloof ik geen snars van, dat werd ons de laatste keer echt niet gevraagd hoor.
...Hoewel je door te liegen op de vragenlijst die de verzekeringsmaatschappij jou laat invullen een goedkopere hospitalisatieverzekering kan afsluiten, is dit helemaal geen goed idee. Wanneer de verzekering erachter komt dat je een al 10 jaar lang rookt maar op je vorige vragenlijst invulde dat je niet-roker bent zal de verzekering geen cent uitbetalen – ook al belandde je bij de dokter of in het ziekenhuis voor een totaal ongerelateerde ingreep.
https://verzekeringhelp.be/hospitalisatieverzekering/
... Zo zal een niet-roker minder betalen voor een hospitalisatie of andere zorgverzekering omdat bewezen is dat rokers vaker ziek zijn. Wat niet terugbetaald wordt door de mutualiteit moet vergoed worden door de verzekeraar. Ook levensverzekeringen zijn vaak duurder omdat er elk jaar vele rokers sterven aan deze levensgewoonte.
Als niet roker win je dus niet alleen omdat je gezonder bent, maar je kan ook flink wat geld besparen met lagere verzekeringspremies.
https://www.assurex.be/tips/leven/niet- ... erzekering
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Maar heel die discussie doet geen afbreuk aan het feit dat fred1950 mensen geneeskundige zorg (en ik heb het hier over COVID) wil ontzeggen omdat ze niet gevaccineerd zijn of dit geweigerd hebben.
Ook zal, om het bij COVID te houden, een hospitalisatieverzekering tussenkomen als je niet roker bent, geen druppel drinkt, heel gezond leeft maar weigert om gevaccineerd te worden. Doet dit niets ter zake hoor ik u al zeggen? Voor mij wel. En als een roker een duurdere premie wil betalen…..zijn probleem. Het is met alle verzekeringen in alle branches zo. Hoe groter het risico voor hen, hoe meer je gaat betalen.
Ook zal, om het bij COVID te houden, een hospitalisatieverzekering tussenkomen als je niet roker bent, geen druppel drinkt, heel gezond leeft maar weigert om gevaccineerd te worden. Doet dit niets ter zake hoor ik u al zeggen? Voor mij wel. En als een roker een duurdere premie wil betalen…..zijn probleem. Het is met alle verzekeringen in alle branches zo. Hoe groter het risico voor hen, hoe meer je gaat betalen.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 31 mei 2021, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Fred1950 mag dat vinden maar voorlopig staat er in verzekeringspolissen -bij mijn weten - niks omtrent Covid.Maar heel die discussie doet geen afbreuk aan het feit dat fred1950 mensen geneeskundige zorg (en ik heb het hier over COVID) wil ontzeggen omdat ze niet gevaccineerd zijn of dit geweigerd hebben.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Alle kosten (ook revalidatie) i.v.m. covid19 komen in aanmerking voor de maximumfactuur
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet