In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30

bloemeke en Picasso ,
mijn oprechte deelneming bij het heengaan van jullie vader/schoonvader ...
géén pijn en lijden meer ... mag dat voor jullie een troost zijn ..
Sterkte !
Mies
-
zo onverwacht, zo plots ...... onwezenlijk ..
aan Tania en familie
veel sterkte bij het heengaan van GrannyM

Mies
aan Tania en familie
veel sterkte bij het heengaan van GrannyM

Mies
-
Goede morgen,
k zal alvast een kopje koffie inschenken ..... voor de liefhebbers, geniet ervan

bloemeke en Picasso , sterkte voor vandaag en volgende dagen .
fijne dag !
k zal alvast een kopje koffie inschenken ..... voor de liefhebbers, geniet ervan

bloemeke en Picasso , sterkte voor vandaag en volgende dagen .
fijne dag !
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie middag allemaal
deze morgen een beetje vroeg vertrokken naar het ziekenhuis voor een infiltratie in mijn linkerknie wat ik iedere 5 maanden laat doen en ik heb daar direct alweer 4 nieuwe afspraken gekregen voor binnenkort en toen we terug thuis waren hebben we er van geprofiteerd om op ons overdekt terras onze koffie te drinken met een lekkere verse croissant er bij en het was daar zeer aangenaam in de schaduw
marietteke mijn schoonmoeder verhuisd binnenkort naar een éénpersoons kamer en we zullen wel enkele keren over en weer moeten rijden om van alles op te halen wat ze daar niet meer nodig heeft en mijn schoonmoeder heeft zojuist gebeld of we vandaag al van alles kunnen ophalen en mijn ventje heeft nu nogal veel werk om ook van alles anders te regelen
miesje bedankt voor het medeleven en zeker ook van mijn ventje

en nu ga ik aan het middageten beginnen sè
voor iedereen straks SMAKELIJK
daaaaag
deze morgen een beetje vroeg vertrokken naar het ziekenhuis voor een infiltratie in mijn linkerknie wat ik iedere 5 maanden laat doen en ik heb daar direct alweer 4 nieuwe afspraken gekregen voor binnenkort en toen we terug thuis waren hebben we er van geprofiteerd om op ons overdekt terras onze koffie te drinken met een lekkere verse croissant er bij en het was daar zeer aangenaam in de schaduw
marietteke mijn schoonmoeder verhuisd binnenkort naar een éénpersoons kamer en we zullen wel enkele keren over en weer moeten rijden om van alles op te halen wat ze daar niet meer nodig heeft en mijn schoonmoeder heeft zojuist gebeld of we vandaag al van alles kunnen ophalen en mijn ventje heeft nu nogal veel werk om ook van alles anders te regelen
miesje bedankt voor het medeleven en zeker ook van mijn ventje

en nu ga ik aan het middageten beginnen sè
voor iedereen straks SMAKELIJK
daaaaag
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemiddag allemaal ,
Z'bloemeke , hoe is jouw schoonmoeder onder alles ? Beseft ze het allemaal een beetje ?
Ja , dat verhuizen naar een eenpersoonskamer hebben wij ook met schoonvader gehad toen schoonmoeder overleed . Hij was daar toen zeer verbolgen over , dat hij ( weer ) moest verhuizen
Vanmorgen was ik even 2 uurtjes helpen in de winkel .
Nu is het te warm om in de zon te zitten of te wandelen
Vanavond na het eten maar weer een rondje langs de plas wandelen.
Wij eten vanavond pasta met Italiaanse saus , paprika , courgette en winterpeen .
Fijne dag nog , Toedeloe
Z'bloemeke , hoe is jouw schoonmoeder onder alles ? Beseft ze het allemaal een beetje ?
Ja , dat verhuizen naar een eenpersoonskamer hebben wij ook met schoonvader gehad toen schoonmoeder overleed . Hij was daar toen zeer verbolgen over , dat hij ( weer ) moest verhuizen
Vanmorgen was ik even 2 uurtjes helpen in de winkel .
Nu is het te warm om in de zon te zitten of te wandelen

Vanavond na het eten maar weer een rondje langs de plas wandelen.
Wij eten vanavond pasta met Italiaanse saus , paprika , courgette en winterpeen .
Fijne dag nog , Toedeloe

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Goede avond iedereen
Zonnebloemeke veel sterkte voor deze tijd, druk met van alles en nog wat. Probeer toch maar af een toe je rust te nemen en te genieten
Pff ik ben er nog niet over van het nieuws van Granny M. Ik ben echt geschrokken.
Voor de rest, ik vond het vandaag nog te doen onder de schaduw van de bomen en de parasol, nu is het vochtig en warm. Daar komen vodden van zeggen ze op zijn Antwerps.
Ik zit al twee dagen met mijn laptopje van het werk buiten onder de nieuwe parasol te werken, heerlijk vertoeven.
Menu, koude Italiaanse bloemkoolsalade met een stukje vers gebakken tonijn. Lekker met dit warm weer.en nu effe buiten zitten zolang het niet regent.
Zonnebloemeke veel sterkte voor deze tijd, druk met van alles en nog wat. Probeer toch maar af een toe je rust te nemen en te genieten
Pff ik ben er nog niet over van het nieuws van Granny M. Ik ben echt geschrokken.
Voor de rest, ik vond het vandaag nog te doen onder de schaduw van de bomen en de parasol, nu is het vochtig en warm. Daar komen vodden van zeggen ze op zijn Antwerps.
Ik zit al twee dagen met mijn laptopje van het werk buiten onder de nieuwe parasol te werken, heerlijk vertoeven.
Menu, koude Italiaanse bloemkoolsalade met een stukje vers gebakken tonijn. Lekker met dit warm weer.en nu effe buiten zitten zolang het niet regent.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Lenk , wat heerlijk , werken onder de parsol in de tuin .
Dat is geen straf
Het belooft weer een zomerse dag te worden .
Fijne donderdag allemaal.

Lenk , wat heerlijk , werken onder de parsol in de tuin .
Dat is geen straf
Het belooft weer een zomerse dag te worden .
Fijne donderdag allemaal.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen allemaal
vandaag zal het gelukkig niet zo warm worden als gisteren want dat was een beetje van het goede teveel vind ik en ik voel mij nu juist nog niet helemaal in orde en die warmte doet er ook geen goed aan
Bekske je hebt een pb
Lenk bedankt en we hebben nog veel geloop hoor en ook na de begrafenis
An-W mijn schoonmoeder verhuisd in het weekend naar een éénpersoonskamer en door dat er enkele kamers leeg stonden wilde ze kiezen welke kamer ze wou want het is niet rap goed voor haar en ook niet iedere kamer vind ze goed genoeg
puzzel hallooooo
allé ik ben er mee weg sè
voor iedereen nog een fijne dag verder
daaaaaag

vandaag zal het gelukkig niet zo warm worden als gisteren want dat was een beetje van het goede teveel vind ik en ik voel mij nu juist nog niet helemaal in orde en die warmte doet er ook geen goed aan
Bekske je hebt een pb
Lenk bedankt en we hebben nog veel geloop hoor en ook na de begrafenis
An-W mijn schoonmoeder verhuisd in het weekend naar een éénpersoonskamer en door dat er enkele kamers leeg stonden wilde ze kiezen welke kamer ze wou want het is niet rap goed voor haar en ook niet iedere kamer vind ze goed genoeg
puzzel hallooooo
allé ik ben er mee weg sè
voor iedereen nog een fijne dag verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***