Goede namiddag allen, hier geen druppel regen gevallen
Assa schreef: ↑05 jun 2021, 16:16
Goede namiddag allen, hier geen druppel regen gevallen
Een beetje laat toch wil ik zo graag Redpoppy bedanken voor ons nieuwe hoekje, je bent super lief
Ik ben laat gisteren in de tuin gewerkt, die ligt er netjes bij, nog het gras
daar voor komt straks een van de kinderen, ze willen niet dat ik het nog doe
bang dat de pijn in mijn been zou verergeren, ze vinden de oorzaak niet nog niet
volgende week naar de scan hopelijk weet ik dan iets meer, en is het optelossen met kine
Frankje heb je foto's bewonderd, jou gezicht doet mij denken aan iemand die ik zeer goed ken
het mag gezegd worden, niemand zal mij het kwalijk nemen, je bent nog zeer knap
Ivette een tip malen moet je het vlees niet, zeer fijn snijden, maar wel zeer fijn hé
zo kan je eten zonder problemen
Yorkske geniet van de markt, hier is het de donderdag, moet echt eens er naar toe gaan
nu alles terug open is gaan wij nadien met enkele vrienden een koffie of iets anders gaan drinken
eindelijk kan en mag het terug
Wens aan allen nog een gezellige dag, assa
Ik ben laat gisteren in de tuin gewerkt, die ligt er netjes bij, nog het gras
daar voor komt straks een van de kinderen, ze willen niet dat ik het nog doe
bang dat de pijn in mijn been zou verergeren, ze vinden de oorzaak niet nog niet
volgende week naar de scan hopelijk weet ik dan iets meer, en is het optelossen met kine
Frankje heb je foto's bewonderd, jou gezicht doet mij denken aan iemand die ik zeer goed ken
het mag gezegd worden, niemand zal mij het kwalijk nemen, je bent nog zeer knap
Ivette een tip malen moet je het vlees niet, zeer fijn snijden, maar wel zeer fijn hé
zo kan je eten zonder problemen
Yorkske geniet van de markt, hier is het de donderdag, moet echt eens er naar toe gaan
nu alles terug open is gaan wij nadien met enkele vrienden een koffie of iets anders gaan drinken
eindelijk kan en mag het terug
Wens aan allen nog een gezellige dag, assa
[/quote]