Goedenamiddag Seizoentjes,
Ben laat vandaag, maar het huisje blinkt weer als een spiegel. Heb gedweild in pyjama. Buurman zag mij daarin op het boventerras en zei dat ik een leuk shortje en bijpassend topje aanhad
Buurvrouw is jarig vandaag, was snel een kaartje en een geschenkje gaan afgeven. Had haar een kleine geurkaars van RITUALS gekocht, ze was er heel blij mee, want ze is net als ik ook een kaarsenmadam.
Manlief is net terug van het ziekenhuis overbuurman gaan halen, die heeft een nieuwe heup gekregen en doet het geweldig goed. Het enigste is dat hij niet in een lage auto kan gaan zitten, laat staan uitstappen. En daarom werd aan manlief gevraagd hem dinsdag weg te doen en vandaag te gaan halen. Kregen een fles champagne, dat moet natuurlijk niet, maar het is een teken dat ze het appreciëren. Het zijn dan ook lieve mensen. Ik had dan alle dagen even naar buurvrouw gebeld, want ze is dat niet gewoon alleen te zijn en bovendien blaakt ze niet van gezondheid. Ze heeft al veel meegemaakt. Maar toch blijft ze altijd lachen.
Manlief heeft nog een uurtje werk en dan gaan we een drankje drinken op het terras. En kan het weekend beginnen.
Oma-C, van harte bedankt voor het mooie overzichtje.
Bekske , jij bedankt voor het mooie plaatje.
Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.