In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
@Marietteke , ja wij hebben natuurlijk eerste keus in het winkeltje
Hopelijk is iedereen weer opgeknapt van de vaccinatie bijwerkingen .
Wens jullie een heerlijke zaterdag .

@Marietteke , ja wij hebben natuurlijk eerste keus in het winkeltje
Hopelijk is iedereen weer opgeknapt van de vaccinatie bijwerkingen .
Wens jullie een heerlijke zaterdag .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag
Heerlijk weer, niet te warm en door het windje ook aangenaam om het 1 en ander te doen.
Vanmorgen druk buiten bezig geweest
Net wat boodschappen gehaald en nu genieten van een kop thee.
Ik ga zo weer richting buiten, nog genoeg te doen...
Heerlijk weer, niet te warm en door het windje ook aangenaam om het 1 en ander te doen.
Vanmorgen druk buiten bezig geweest
Net wat boodschappen gehaald en nu genieten van een kop thee.
Ik ga zo weer richting buiten, nog genoeg te doen...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie zonnige namiddag iedereen
gelukkig voel ik mij vandaag weer beter maar gisteren ochtend toen ik uit bed kwam was ik lijkbleek van de dag voordien toen ik mij zo slecht voelde van die inenting
deze voormiddag al volop wasjes gedaan en een grote pot lekkere soep gekookt terwijl mijn ventje al de ganse voormiddag in de tuin bezig was nu dat het bewolkt was tot tegen de middag want in de zon is dat veel te warm om zulke werkjes te doen en dan ben ik tussenin ook wat gaan helpen met de opkuis want hij had 6 zakken voor de groenophaling gevuld van de klimop te snoeien en nog wat ander snoeiwerk , maar het word toch wat teveel voor mijn ventje om al dat werk in de tuin te doen want hij heeft ondertussen ook al rap last van rugpijn en ook een pijnlijke knie
hier bij ons is het nu binnen 19° en lekker frisjes zonder airco wel te verstaan maar 's nachts staat alles open en overdag doen we alles toe aan de zonnekant
ik heb deze voormiddag al een lekker meergranenbroodje gebakken en nu ben ik een koekebroodje aan 't bakken , mjammie dat zal morgenochtend weer smaken bij ons ontbijt op ons overdekt terras
An wat een leuk winkeltje lijkt mij dat waar jij werkt , jammer dat je zo ver woont want anders zou ik zeker eens langskomen
Sita je kent me nu wel al een beetje hé
en dan weet je ook dat ik ondanks dat het niet goed gaat toch altijd aan iets wil bezig zijn zodat mijn werkjes op tijd gedaan worden
maar je zal wel gelijk hebben hoor want ik heb het ondervonden
Lenk gelukkig ook al weer beter , goed zo
en tis juist wat je zegt dat het nog veel erger is als je ziek word van dat virus
Bertje alles goed met jou want je bent zo stil de laatste tijd
marietteke veel fietsplezier hoor , geniet er van
puzzel weer vroeg op post vandaag
Bekske wat een mooi plaatje
gerda ook een leuk plaatje van jou
mama-inge ook aan de werkjes bezig
thijli hopelijk geen hoofdpijn meer vandaag
allé ik ga dadelijk nog mijn visjes een vers badje geven sè
maar verder doe ik niet veel meer vandaag
daaaaaag

gelukkig voel ik mij vandaag weer beter maar gisteren ochtend toen ik uit bed kwam was ik lijkbleek van de dag voordien toen ik mij zo slecht voelde van die inenting
deze voormiddag al volop wasjes gedaan en een grote pot lekkere soep gekookt terwijl mijn ventje al de ganse voormiddag in de tuin bezig was nu dat het bewolkt was tot tegen de middag want in de zon is dat veel te warm om zulke werkjes te doen en dan ben ik tussenin ook wat gaan helpen met de opkuis want hij had 6 zakken voor de groenophaling gevuld van de klimop te snoeien en nog wat ander snoeiwerk , maar het word toch wat teveel voor mijn ventje om al dat werk in de tuin te doen want hij heeft ondertussen ook al rap last van rugpijn en ook een pijnlijke knie
hier bij ons is het nu binnen 19° en lekker frisjes zonder airco wel te verstaan maar 's nachts staat alles open en overdag doen we alles toe aan de zonnekant
ik heb deze voormiddag al een lekker meergranenbroodje gebakken en nu ben ik een koekebroodje aan 't bakken , mjammie dat zal morgenochtend weer smaken bij ons ontbijt op ons overdekt terras
An wat een leuk winkeltje lijkt mij dat waar jij werkt , jammer dat je zo ver woont want anders zou ik zeker eens langskomen
Sita je kent me nu wel al een beetje hé
maar je zal wel gelijk hebben hoor want ik heb het ondervonden
Lenk gelukkig ook al weer beter , goed zo
en tis juist wat je zegt dat het nog veel erger is als je ziek word van dat virus
Bertje alles goed met jou want je bent zo stil de laatste tijd
marietteke veel fietsplezier hoor , geniet er van
puzzel weer vroeg op post vandaag
Bekske wat een mooi plaatje
gerda ook een leuk plaatje van jou
mama-inge ook aan de werkjes bezig
thijli hopelijk geen hoofdpijn meer vandaag
allé ik ga dadelijk nog mijn visjes een vers badje geven sè
maar verder doe ik niet veel meer vandaag
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Ben geen voetbalfan, maar dit vind ik wel erg.
https://www.hln.be/ek-voetbal/live-erik ... ~a65cd489/
https://www.hln.be/ek-voetbal/live-erik ... ~a65cd489/
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
voila sè mijn badje heeft deugd gedaan
en nu met de voetjes op de poef gezellig in de zetel voor de tv
voor iedereen nog een aangename avond verder
daaaaaag

voila sè mijn badje heeft deugd gedaan
en nu met de voetjes op de poef gezellig in de zetel voor de tv
voor iedereen nog een aangename avond verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Erg he van die voetballer zo jong. Hopelijk komt alles goed. Heeft vrouw en kind die bij hem zijn.
Ik haat voetbal maar dit vind ik echt erg.
Vandaag een drukke dag gehad, de hele dag in moeders tuin gewerkt. Nog 1 dagje hierna en klaar aangepland, gesnoeid, en onkruid vrij voor de zomer. Ze kan genieten van haar tuintje. Ik ben moe nu.
Leuterkes slaap lekker
Ik haat voetbal maar dit vind ik echt erg.
Vandaag een drukke dag gehad, de hele dag in moeders tuin gewerkt. Nog 1 dagje hierna en klaar aangepland, gesnoeid, en onkruid vrij voor de zomer. Ze kan genieten van haar tuintje. Ik ben moe nu.
Leuterkes slaap lekker