Goede morgen seizoentjes,
Normaal moest gisteren poetske komen maar die had vergeten te bellen dat ze naar de dokter moest en het was dan veel te laat om mij te verwittigen. Ventje heeft gezegd dat het geen tweede keer meer mag gebeuren tegen TT. dan kuist hij liever zelf. al zal dat wel veel voeten in de aarde hebben.
hij moet nog een zeer vettige bakplaat van gisteren afwassen.

de plantjes zitten ook nog niet in de aarde. maar het is weer veel wolken en weinig zon. Morgen moet ventje zijn tweede prik halen en ik zit te wachten ( huisarrest voor volwassenen) op de man van watergenius. het onderhoudt van de waterverzachter. Gimly zal wel weer de poten nemen naar boven.
nieuwe tuniek mag in de wasmand, is nu ook weer niet dringend en de rok wacht op een strijkijzertje. moet nog een aparte was van doekjes en dweilen gedaan worden dan is dat ook weer fris tegen dat er binnen 14 dagen iemand komt. want de vervangster heeft er heel veel gebruikt.
hier moet er juist een swiffer gedaan worden omdat Gimly veel haar verliest.
Straks moet ventje om mijn leesvoer en een broodje want er ligt nog veel beleg. de kippepylonnentjes kunnen koud gegeten worden als voorgerecht voor de yambalaya.
Buren V waren buiten aan het eten daar het raam in de badkamer ook opstond voor verluchting. maar er werd niet veel lawaai gemaakt. buurman heeft een gasbbq. de andere buurman niet, maar die heeft al zijn feestverlichting opgehangen dus zaterdag mogen we van hun kant lawaai verwachten.
ventje dacht van er eens vroeg in de kruipen maar ik moest nog wat te eten hebben. dus gordijnen weer open en tv aan. als ik 's avonds niet eet heb ik 's morgens last van mijn maag.
en daar gaat overbuurvrouw. waarschijnlijk boodschappen gaan doen. nog steeds niet naar de kermis geweest om goede dag te zeggen en ik zou op de trapjes van play-time kunnen. maar we stoppen daarmee, wisselen al onze punten in. we hebben nog redelijk veel punten. ook van het schietkraam bij Bjorn en Linda. en daarna oliebollen. hoe vettiger hoe prettiger dan
moet nog een afspraak maken met de pedicure voor volgende maand.
heb carolien zien vertrekken, die heeft een nieuwe vriend naar het station gevoerd.
Gimly weet niet wat 'em wilt. in de zetel, eruit, erin. achterdeur staat niet open. anders deed hij zijn inspectie. de papyrus groeit gestaag. misschien toch zo'n mini- serre kopen waar die kan overwinteren als we weer zo'n koude golf krijgen. van de plumbago heb ik nog niets gehoord. Denk dat dit maar voor volgend jaar zal zijn en tegen dan: wiens hoofd zal er dan pijn doen?
Clive: dan was Matice heel flink zondag. jammer dat de buren niet mee konden.
zo, ik ga de ochtendrituelen voltrekken. ik heb me gisteren kriek gelachen met de buikspreker met zijn achmed, the dead terrorist. die vent is heel goed. bij sommige buiksprekers zie je toch hun mond een beetje bewegen. van hem zie je niets.
Fijne dag seizoentjes, vanaf een bewolkte kust. Keep Safe!