Goeieavond
Mag ik terug binnen in het nieuwe hoekje, iets minder luxueus dan bij dokter Brugada maar ik kom toch liever naar hier hoor ?
Alles van de afgelopen 4 dagen heb ik gelezen en goedgekeurd,
Vanavond slaap ik terug in mijn eigen bedje, na 4 heerlijke dagen wandelen, eten, drinken, genieten.... in Vresse.
We hadden een leuk hotelletje, lekker eten, superlief personeel, goed gelegen als uitvalsbasis voor de talrijke mooie wandelingen alleen waren de kamers en vooral de badkamer wat klein maar ja we waren toch niet in de Ardennen om op ons kamer te zitten hé en 't waren goei bedden
We hebben elke dag zo'n 15 km gewandeld met maar één uurtje regen. Wandelen deden we telkens in de voormiddag om dan later op de dag ergens iets te gaan bezoeken. Toen we echter naar Charleville Méziere gereden hebben om de stad te bezoeken heeft het de hele namiddag geregend, gegoten zelfs zodat we uiteindelijk van miserie terug naar het hotel zijn gereden en ons in het salon gezet met een boek, ook best leuk.
Wie foto's wil zien van onze escapades moet maar eens op mijn fb gaan loeren.
Vanaf nu weer alles normaal... voor ff toch

te beginnen met een paar machines was, boodschappen en terug zelf achter de kookpotten staan.