Printprobleem
-
biwanka - Lid geworden op: 27 sep 2007, 15:57
Ik heb een probleem bij het printen. Het printen van één bladzijde verloopt correct. Maar als ik een printopdracht geef voor meerdere bladzijden wordt enkel de eerste bladzijde correct afgedrukt. Vanaf de tweede bladzijde verschijnt er rechts op de kopie een zwarte streep over de volledige lengte van het blad. Ik kan dit enkel voorkomen door iedere bladzijde afzonderlijk te printen.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
als je doet : bestand > afdrukken
dan kan je in de instellingen van de printer aangeven hoe hij het moet afdrukken
vink daar eens aan : afdrukvoorbeeld
en ook dubbelzijdig
ga dan verder zoals normaal
dan zal eerst dat afdrukvoorbeeld verschijnen , daarin kan je door in dat voorbeeld (waarschijnlijk vanonder ) de volgende pagina's ook bekijken hoe ze afgedrukt gaan worden
bekijk eerst alle pagina's vooraleer te gaan afdrukken
staat der dan ook die zwarte streep ?
dan kan je in de instellingen van de printer aangeven hoe hij het moet afdrukken
vink daar eens aan : afdrukvoorbeeld
en ook dubbelzijdig
ga dan verder zoals normaal
dan zal eerst dat afdrukvoorbeeld verschijnen , daarin kan je door in dat voorbeeld (waarschijnlijk vanonder ) de volgende pagina's ook bekijken hoe ze afgedrukt gaan worden
bekijk eerst alle pagina's vooraleer te gaan afdrukken
staat der dan ook die zwarte streep ?
-
biwanka - Lid geworden op: 27 sep 2007, 15:57
Dankjewel Verhaegen voor uw reactie maar het probleem geraakt niet opgelost. Als ik de printopdracht intik heb ik geen mogelijkheid om op afdrukvoorbeeld te klikken. 'Dubbelzijdig' aanklikken lost ook niets op. Op het afdrukvoorbeeld dat verschijnt komt die streep niet voor. Maar als ik de documenten afdruk verschijnt ze toch telkens opnieuw.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
Klik in het softwareprogramma waarmee u afdrukt op Bestand en Afdrukken. Het venster Afdrukken wordt geopend.
Selecteer uw printer in de lijst Naam: en klik dan op Eigenschappen. Het venster Eigenschappen wordt geopend.
kijk verder even op onderstaande pagina bij : oplossing vier
https://support.hp.com/be-nl/document/c02439529
Selecteer uw printer in de lijst Naam: en klik dan op Eigenschappen. Het venster Eigenschappen wordt geopend.
kijk verder even op onderstaande pagina bij : oplossing vier
https://support.hp.com/be-nl/document/c02439529