Hoekje: "De oase van rust" 2021(1)
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemiddag allemaal!
Ik heb er al een wandeling opzitten, deze morgen moest ik naar onze verzekeraar en ben aldoor het speelbos geweest dat aan de overkant van ons straat ligt…

Had bij thuiskomst toch 6745 stappen op de teller! Niet zo heel veel maar alle beetjes helpen hé qua beweging!
Corry wat jammer van die mooie poes, eigenlijk is een gewone straatkant toch beter denk ik want die zijn niet overfokt!
Deze avond om 19u is er weer voor de eerste keer samenkomst in de kerk van ons kerkkoor, we gaan nog niet repeteren maar gewoon het komende programma eens overlopen, de repetities starten weer half juli!
En dan om 21u is er voetbal,mijn wederhelft zal kijken en dus we gaan moeten supporteren maar ondertussen ga ik een boek lezen want zo een ganse wedstrijd volgen is niks voor mij….
Wens jullie allen nog een heel fijn weekend daag…
Ik heb er al een wandeling opzitten, deze morgen moest ik naar onze verzekeraar en ben aldoor het speelbos geweest dat aan de overkant van ons straat ligt…

Had bij thuiskomst toch 6745 stappen op de teller! Niet zo heel veel maar alle beetjes helpen hé qua beweging!
Corry wat jammer van die mooie poes, eigenlijk is een gewone straatkant toch beter denk ik want die zijn niet overfokt!
Deze avond om 19u is er weer voor de eerste keer samenkomst in de kerk van ons kerkkoor, we gaan nog niet repeteren maar gewoon het komende programma eens overlopen, de repetities starten weer half juli!
En dan om 21u is er voetbal,mijn wederhelft zal kijken en dus we gaan moeten supporteren maar ondertussen ga ik een boek lezen want zo een ganse wedstrijd volgen is niks voor mij….
Wens jullie allen nog een heel fijn weekend daag…
You only have one life...live it!
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemiddag
Goed Veve, stappen is voor iedereen goed, elk op zijn eigen tempo en elk zijn eigen afstand.
Het voornaamste is in beweging blijven.
Mijn bankrekening is ook goed in beweging
in dalende lijn .
2 nieuwe lingeriesetjes + nog enkele slips extra.
'k verschiet er telkens van hoeveel zoiets kost
maar een goede basis is belangrijk hé vooral als alles wat gaat uitzakken
wat op leeftijd toch zeker al het geval is.
Menu : tomaat garnaal met een pastaslaatje
Goed Veve, stappen is voor iedereen goed, elk op zijn eigen tempo en elk zijn eigen afstand.
Het voornaamste is in beweging blijven.
Mijn bankrekening is ook goed in beweging
2 nieuwe lingeriesetjes + nog enkele slips extra.
'k verschiet er telkens van hoeveel zoiets kost
maar een goede basis is belangrijk hé vooral als alles wat gaat uitzakken
wat op leeftijd toch zeker al het geval is.
Menu : tomaat garnaal met een pastaslaatje
Oud maar niet Out
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie morgen
Ze hebben het niet gehaald onze Duivels.
Ik ben daar helemaal niet verbaasd over hoor
want
volgens mij zat de beste speler, de beste trainer, de beste scheidsrechter.....
bij mij in de zetel
van daaruit is het altijd makkelijk hé
hoe luidt het spreekwoord ook alweer : de beste stuurlui staan aan wal
Ze hebben het niet gehaald onze Duivels.
Ik ben daar helemaal niet verbaasd over hoor
want
volgens mij zat de beste speler, de beste trainer, de beste scheidsrechter.....
bij mij in de zetel
van daaruit is het altijd makkelijk hé
hoe luidt het spreekwoord ook alweer : de beste stuurlui staan aan wal
Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Mis Rita, die woont naast mijn deur! Hij arbitert mee (was vroeger arbiter) want er is geen ene arbiter die er iets van kent misschien doordat hij doof wordt spreekt hij heel luid en bij het voetbal is het roepen.
Natuurlijk waren ze bij het WK beter maar om hen nu zo te kleineren na het nieuws door Peter van den Bemt op R2 is nu ook niet nodig!
Ik denk natuurlijk in de eerste plaats aan Sander, zijn tent zal nu waarschijnlijk niet meer volgeboekt raken!
Rietjes, uw pizza zal ook wel gesmaakt hebben!
Allemaal luxe problemen als we gezond blijven is dat nog altijd het voornaamste!
Goed weekend allemaal!
Natuurlijk waren ze bij het WK beter maar om hen nu zo te kleineren na het nieuws door Peter van den Bemt op R2 is nu ook niet nodig!
Ik denk natuurlijk in de eerste plaats aan Sander, zijn tent zal nu waarschijnlijk niet meer volgeboekt raken!
Rietjes, uw pizza zal ook wel gesmaakt hebben!
Allemaal luxe problemen als we gezond blijven is dat nog altijd het voornaamste!
Goed weekend allemaal!
Ivette
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Ach ja, dat voetbal.... hoor hier ook alle soorten commentaar, hoorde gisteren van vrienden, hier was op het plein voor het gemeentehuis ook bijeenkomst van voetbalsupporters, allemaal stoelen en tafels, en natuurlijk een bar voor de nodige drank. Die daar in een appartement dichtbij woonden zullen het ook wel gehoord hebben, geroep en soms gejuich, maar dan ohhhhh....
Inderdaad Yvette, allemaal luxe-problemen, als we maar gezond mogen blijven, dat is het belangrijkste.
Ik volg ondertussen Wimbledon, zie liefst de matches van de vrouwen; en inderdaad een nieuwe generatie heel jonge speelsters en spelers komen er aan. Mooi is dat vind ik, al ben ik blij dat Ferderer toch gewonnen heeft. Dat ismijne favoriet, ook als mens.
En het weer... vrijdag was het een prachtige dag, gisteren wat minder, gelukkig tot 's avonds droog gebleven. Ik ben weer aan mijn 10.000 stappen geraakt, dus ben ik content. Vandaag, we zien wel....eerst eens tot bij de bakker, een taartje ??? oh ja, 't is toch zondag hé !
Hou jullie allemaal goed !
omadina
Ach ja, dat voetbal.... hoor hier ook alle soorten commentaar, hoorde gisteren van vrienden, hier was op het plein voor het gemeentehuis ook bijeenkomst van voetbalsupporters, allemaal stoelen en tafels, en natuurlijk een bar voor de nodige drank. Die daar in een appartement dichtbij woonden zullen het ook wel gehoord hebben, geroep en soms gejuich, maar dan ohhhhh....
Inderdaad Yvette, allemaal luxe-problemen, als we maar gezond mogen blijven, dat is het belangrijkste.
Ik volg ondertussen Wimbledon, zie liefst de matches van de vrouwen; en inderdaad een nieuwe generatie heel jonge speelsters en spelers komen er aan. Mooi is dat vind ik, al ben ik blij dat Ferderer toch gewonnen heeft. Dat ismijne favoriet, ook als mens.
En het weer... vrijdag was het een prachtige dag, gisteren wat minder, gelukkig tot 's avonds droog gebleven. Ik ben weer aan mijn 10.000 stappen geraakt, dus ben ik content. Vandaag, we zien wel....eerst eens tot bij de bakker, een taartje ??? oh ja, 't is toch zondag hé !
Hou jullie allemaal goed !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Het is zondag, vroeg naar de bakker, niet ver hier vandaan, ging te voet. Doe ik op het ogenblik niet meer.
Buurtje over ons vroeg om maandag mee te gaan markten, weet nu zeker dat ik ook zal passen.Ondertussen nu en dan een waterzonnetje, een kwakkelzomer, hoop dat augustus geen hittegolf meebrengt.
Het internaat voor Rhune ligt vast, ze heeft een rondleiding gekregen. Wij zorgen voor bureau attributen, welke ze zelf mag aankopen.
De goede verstandhouding met haar mama brengt een fijn gevoel mee.
De voetbalgekte is voorbij, de ronde nog bezig, een welgekomen verzet voor Staf, hij zie liever koers dan voetbal. ( kan geen kwaad dat het nu en dan met een slaapmomenten voorbij gaat)
Geniet nog van al wat jullie doen al is het ongewild thuiszitten door omstandigheden.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
goeie zondag allemaal
al regen het hier lichtjes
geen taartje vandaag
gisteren was het op de koffie met een taartje
en we kregen nog een klein potje vanille pudding met een speculaas
en vandaag is het thuisblijverkes dag
alleen eens naar het wandelpad met Quickie
maandag mijn tweede prikje gaan halen
en dan ben ik ook in orde........hoop ik

al regen het hier lichtjes
geen taartje vandaag
gisteren was het op de koffie met een taartje
en we kregen nog een klein potje vanille pudding met een speculaas
en vandaag is het thuisblijverkes dag
alleen eens naar het wandelpad met Quickie
maandag mijn tweede prikje gaan halen
en dan ben ik ook in orde........hoop ik

-
Is toch gelukt via via
Lukte eerst niet
Lukte eerst niet
Laatst gewijzigd door meme-rietje op 05 jul 2021, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Goede namiddag allemaal!
Meme- rietje dat ziet er lekker uit!
Het weer amai…hier de ganse voormiddag felle regen en gedonder, nu geen gedonder meer wel nog lichte regen!
Er is braderie in ‘t stadje ocharme voor de handelaars, er was vrijdagnamiddag al weinig volk dus zal er nu in de regen zeker niet veel mensen rondlopen, en de terrassen zullen ook niet vol zitten!
Deze voormiddag heb ik gekeken geluisterd en genoten op één van…

Moest ik nu jong zijn zou ik er van dromen om deel te mogen uitmaken van zo een Filharmonisch orkest met een instrument of anders mogen zingen in een koor die verbonden is aan een opera! Maar dan moet je echt wel heel goed je instrument beheersen en uiteraard eerst conservatorium gedaan hebben en dan nog verder gestudeerd hebben…ja een mens mag eens dromen hé…
Shame on me maar ik heb mijn slaapkleed nog aan, maar nu ga ik richting badkamer we gaan onze auto eens van stal halen en ergens waar het droog is koffie gaan drinken!
Nog een fijne zondag daag…
Meme- rietje dat ziet er lekker uit!
Het weer amai…hier de ganse voormiddag felle regen en gedonder, nu geen gedonder meer wel nog lichte regen!
Er is braderie in ‘t stadje ocharme voor de handelaars, er was vrijdagnamiddag al weinig volk dus zal er nu in de regen zeker niet veel mensen rondlopen, en de terrassen zullen ook niet vol zitten!
Deze voormiddag heb ik gekeken geluisterd en genoten op één van…

Moest ik nu jong zijn zou ik er van dromen om deel te mogen uitmaken van zo een Filharmonisch orkest met een instrument of anders mogen zingen in een koor die verbonden is aan een opera! Maar dan moet je echt wel heel goed je instrument beheersen en uiteraard eerst conservatorium gedaan hebben en dan nog verder gestudeerd hebben…ja een mens mag eens dromen hé…
Shame on me maar ik heb mijn slaapkleed nog aan, maar nu ga ik richting badkamer we gaan onze auto eens van stal halen en ergens waar het droog is koffie gaan drinken!
Nog een fijne zondag daag…
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Heb het concert ook gezien, prachtige omgeving hemelse muziek.
Reeds vroeg wakker , rond 6 u liep Rhune haar polsuurwerk af, kon het niet afzetten, heb hem zover mogelijk weggestoken.
Romy gaat met overbuurtje en haar dochtertje Paulien markten te Blankenberge. Haar spaarpot staat klaar ze wil wat eurootjes meenemen om een cadeautje voor haar kleine zus te kopen welke bijna jarig is en wij samen naar haar feestje gaan.
Dinsdag gaan ze zwemmen , ook buurvrouw en dochtertje gaan mee. De kinderen genieten van waterpret en wij van een drankje in Wielingenbar.
Jullie wel gekend.
Het weer is hier meegevallen al was het regenachtig maar geen overdaad zoals op vele plaatsen.
Wat een zomer.
Nog een fijne dag en tot later
Corry
Heb het concert ook gezien, prachtige omgeving hemelse muziek.
Reeds vroeg wakker , rond 6 u liep Rhune haar polsuurwerk af, kon het niet afzetten, heb hem zover mogelijk weggestoken.
Romy gaat met overbuurtje en haar dochtertje Paulien markten te Blankenberge. Haar spaarpot staat klaar ze wil wat eurootjes meenemen om een cadeautje voor haar kleine zus te kopen welke bijna jarig is en wij samen naar haar feestje gaan.
Dinsdag gaan ze zwemmen , ook buurvrouw en dochtertje gaan mee. De kinderen genieten van waterpret en wij van een drankje in Wielingenbar.
Jullie wel gekend.
Het weer is hier meegevallen al was het regenachtig maar geen overdaad zoals op vele plaatsen.
Wat een zomer.
Nog een fijne dag en tot later
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Goedemorgen allemaal!
Ja ben al op van 7 u, ze zijn hier eindelijk met het glas voor onze buitenkamer, morgen word de binnenkant dan afgewerkt en hopelijk volgt dan vlug de elektricien en dan is het eindelijk volledig af!
Het glas kon pas besteld worden als de buitenkamer volledig geplaatst was en ze de maten konden opnemen, en als je zo een glas besteld is de levertermijn algauw 12 weken!
En het weer hier jawadde weeral regen hé!
Leuk voor je Corry met jong leven in huis, en blijkbaar heeft ze aan je overbuurtje’s dochtertje een vakantievriendinnetje!
Ik ga ontbijten…tot later daag…
Ja ben al op van 7 u, ze zijn hier eindelijk met het glas voor onze buitenkamer, morgen word de binnenkant dan afgewerkt en hopelijk volgt dan vlug de elektricien en dan is het eindelijk volledig af!
Het glas kon pas besteld worden als de buitenkamer volledig geplaatst was en ze de maten konden opnemen, en als je zo een glas besteld is de levertermijn algauw 12 weken!
En het weer hier jawadde weeral regen hé!
Leuk voor je Corry met jong leven in huis, en blijkbaar heeft ze aan je overbuurtje’s dochtertje een vakantievriendinnetje!
Ik ga ontbijten…tot later daag…