Hoekje: "De oase van rust" 2021(1)
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
tweede spuit vandaag

tweede spuit vandaag

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Vera-maria ik heb ook gekeken en vooral geluisterd maar het Nieuwjaarsconcert (als er volk in de zaal mag zitten en als er dansen en toeristische plaatjes bij zijn) vind ik toch nog sfeervoller. Ook voor mij liefst wat meer Johan Strauss, mijn absolute favoriet! Maar zondag heb ik ook genoten hoor, zee eindigden met die schöne blauwe Donau alhoewel dat nog niet mijn favoriete Strauss lied is maar ze hebben toch hun best gedaan om mij te plezieren!
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Samen gaan markten, hadden dezelfde keuzes gemaakt, buurvrouw Sara betaalde
Het weer is best aangenaam, ze zijn hier gaan zwemmen en nu op den draai, Rhune is mee, heeft het ook naar haar zin.
Voel me de hemel te rijk.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Dat is toch kleintje die al zo groot is he?
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Corry, ja de meisjes zijn veel veranderd, mooi zijn ze zeker ! Geniet maar met volle teugen van hun verblijf bij jullie ! Gisteren was het inderdaad best aangenaam aan zee. Er was veel volk op de dijk, de terrassen en ook op het strand, en zelfs wat zwemmers en surfers.
Als ik dat zie geniet ik daarvan, maar verder dan eens met blote voeten in het water riskeer ik me niet meer... ja voor alles is een tijd ....
Mémérietje, dank je wel voor iedere dag een mooi plaatje en je wensen voor een fijne dag.
Nu zie ik de bomen flink waaien, dus zal het wel een beetje frisser zijn, maar als het niet regent voel ik me al goed.
Yvette en Vera-Maria, ja ik hou ook wel van zulke concerten, maar deze keer niet gekeken, ja BBC en Eurosport, daar volg ik een beetje Wimbledon, niet dat ik de ganse namiddag voor de tv zit, maar 'savonds spelen ze soms tot bijna 23 u, met hun verlichte overdekte terreinen kan dat nu, een mooie uitvinding , want in Londen regent het ook vaak.
Vandaag spelen we niet, misschien donderdag als er een terrein vrij is, want het is vakantie en alle terreinen zijn ingenomen voor de lessen aan de jeugd. Jammer, maar ik begrijp het wel.
Voor jullie allemaal een fijne dinsdag, hoe jullie die ook invullen. omadina
Corry, ja de meisjes zijn veel veranderd, mooi zijn ze zeker ! Geniet maar met volle teugen van hun verblijf bij jullie ! Gisteren was het inderdaad best aangenaam aan zee. Er was veel volk op de dijk, de terrassen en ook op het strand, en zelfs wat zwemmers en surfers.
Als ik dat zie geniet ik daarvan, maar verder dan eens met blote voeten in het water riskeer ik me niet meer... ja voor alles is een tijd ....
Mémérietje, dank je wel voor iedere dag een mooi plaatje en je wensen voor een fijne dag.
Nu zie ik de bomen flink waaien, dus zal het wel een beetje frisser zijn, maar als het niet regent voel ik me al goed.
Yvette en Vera-Maria, ja ik hou ook wel van zulke concerten, maar deze keer niet gekeken, ja BBC en Eurosport, daar volg ik een beetje Wimbledon, niet dat ik de ganse namiddag voor de tv zit, maar 'savonds spelen ze soms tot bijna 23 u, met hun verlichte overdekte terreinen kan dat nu, een mooie uitvinding , want in Londen regent het ook vaak.
Vandaag spelen we niet, misschien donderdag als er een terrein vrij is, want het is vakantie en alle terreinen zijn ingenomen voor de lessen aan de jeugd. Jammer, maar ik begrijp het wel.
Voor jullie allemaal een fijne dinsdag, hoe jullie die ook invullen. omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goede middag allemaal!
Waai waai niemand niet weggewaaid?
Hopelijk blijft het over want ik ga deze namiddag met een vriendin shoppen en koffie drinken, ik moet niks hebben in de solden maar mijn vriendin wel!
En gisteren ben ik onverwachts met een andere vriendin gaan wandelen, we hadden 15000 stappen en ik heb zo genoten van het gezelschap en het wandelen…en zij had koffie en taart mee in haar rugzak die we dan op een bank langs de weg genuttigd hebben!
Ga eten nu, mijn ventje heeft verse soep gemaakt ja is er het weet voor en het is bloemkoolsoep!
Tot later daag…
Waai waai niemand niet weggewaaid?
Hopelijk blijft het over want ik ga deze namiddag met een vriendin shoppen en koffie drinken, ik moet niks hebben in de solden maar mijn vriendin wel!
En gisteren ben ik onverwachts met een andere vriendin gaan wandelen, we hadden 15000 stappen en ik heb zo genoten van het gezelschap en het wandelen…en zij had koffie en taart mee in haar rugzak die we dan op een bank langs de weg genuttigd hebben!
Ga eten nu, mijn ventje heeft verse soep gemaakt ja is er het weet voor en het is bloemkoolsoep!
Tot later daag…
You only have one life...live it!
-
goeie morgen allemaal
gisteren was het poetsdag
en was ik overal in de weg
heb toen maar bloemmekes geplant in potten en bakken
nu nog een pot, maar er is altijd wel iets te doen in een hof

gisteren was het poetsdag
en was ik overal in de weg
heb toen maar bloemmekes geplant in potten en bakken
nu nog een pot, maar er is altijd wel iets te doen in een hof

-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Gisteren een dag uit de duizend, kinderen gingen zwemmen en buren namen mij mee op sleeptouw.
Vandaag Aleanor haar verjaardagfeestje, het eerste pakje welke ze openmaakte kwam van haar zus Romy ons kleintje.
Heb dikke voeten , niet veel rust momenten om met benen omhoog te liggen, wat nodig is om water in tegen te gaan, enkels zijn gezwollen water tot in de helft van mijn benen.
Nog een fijne avond er word aan mijn mouw getrokken, het zoveelste gezelschapspel staat klaar.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Hello
Ik ben er weer
na 4 heerlijke familiedagen in de omgeving van Antwerpen.
Het lievelingsnichtje van mijn man vierde haar gouden huwelijksjubileum, wij moesten daar uiteraard bij zijn en hebben er dus meteen maar een vierdaagse van gemaakt.
Er moest heel wat bijgepraat worden en dat hebben we wandelend gedaan tussen de buien door.
Vanaf nu weer enkele normale dagen tot......
Ik ben er weer
na 4 heerlijke familiedagen in de omgeving van Antwerpen.
Het lievelingsnichtje van mijn man vierde haar gouden huwelijksjubileum, wij moesten daar uiteraard bij zijn en hebben er dus meteen maar een vierdaagse van gemaakt.
Er moest heel wat bijgepraat worden en dat hebben we wandelend gedaan tussen de buien door.
Vanaf nu weer enkele normale dagen tot......
Oud maar niet Out
-
goeie morgen allemaal
welkom terug Rietjes
mooie foto's al gezien op FB

welkom terug Rietjes
mooie foto's al gezien op FB

-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ook eens recht gesprongen en fier op onze Wout van Aert die 2x de Mont Ventoux als eerste bovenkwam? Dat de vele Belgen aan de aankomst zijn naam scandeerden maakte hem bijzonder blij en trots en met recht!
Seffens moet ik alweer op "controle" naar de tandarts, nog 5x, ambetant en nog altijd hopend dat alles in orde zal zijn...
Het weer is toch beter, we zijn voorlopig verlost van al die regen!
Seffens moet ik alweer op "controle" naar de tandarts, nog 5x, ambetant en nog altijd hopend dat alles in orde zal zijn...
Het weer is toch beter, we zijn voorlopig verlost van al die regen!
Ivette
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goede namiddag allemaal!
Corry is een zegen om goede buren te hebben in de vakantie en in jou geval zijn ze dan nog jong!
Rita zo te lezen zal je niet lang thuis blijven
Yvette dat komt heus wel allemaal in orde met je tanden!
Wij hebben mosselen gegeten deze middag, had ze meegebracht van de markt, het waren” Goudmerk” mosselen dus de grootste en ze waren echt allemaal heel groot en lekker!
Heb ook nog namiddagkoeken gekocht bij de beste bakker van ons stadje, en ooo zooo lekker verheug mij er al op maar is uiteraard zeer slecht voor mijn lijn!
Ventje heeft gisteren zijn tweede vaccinatie gekregen van AstraZenica, en hij is er moe van want hij is in slaap gevallen terwijl hij naar de tour kijkt! Ik ben drie weken geleden al volledig ingeënt maar met Pfizer!
Ga wat kijken naar de koers en de mooie landschappen, want weggaan vandaag zal er niet meer inzitten met een echtgenoot die moe is!
Tot later daag…
Corry is een zegen om goede buren te hebben in de vakantie en in jou geval zijn ze dan nog jong!
Rita zo te lezen zal je niet lang thuis blijven
Yvette dat komt heus wel allemaal in orde met je tanden!
Wij hebben mosselen gegeten deze middag, had ze meegebracht van de markt, het waren” Goudmerk” mosselen dus de grootste en ze waren echt allemaal heel groot en lekker!
Heb ook nog namiddagkoeken gekocht bij de beste bakker van ons stadje, en ooo zooo lekker verheug mij er al op maar is uiteraard zeer slecht voor mijn lijn!
Ventje heeft gisteren zijn tweede vaccinatie gekregen van AstraZenica, en hij is er moe van want hij is in slaap gevallen terwijl hij naar de tour kijkt! Ik ben drie weken geleden al volledig ingeënt maar met Pfizer!
Ga wat kijken naar de koers en de mooie landschappen, want weggaan vandaag zal er niet meer inzitten met een echtgenoot die moe is!
Tot later daag…
You only have one life...live it!
-
goeie frisse morgen allemaal