Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Jij fantaseert ook over die 10 % in maart van de 18 plussers , en je kan ook geen fluit ervan bewijzen.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In Nederland sterven gemiddeld elke dag 416 mensen.
Aantal coviddoden over de laatste week (daggemiddelde): 2

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
1. "ook" : je geeft dus ruiterlijk toe dat je fantaseert.
2. Ik heb je hier al uitgebreid uit die droom gehaald.
In Nederland overlijden de meeste mensen aan dementie. Dat betekent o.a. dat ze niet meer kunnen onthouden wat kort daarvoor nog werd uitgelegd.

E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Nou Kees, je hebt wel degelijk Corona hoor! De dokter heeft dat daarstraks ook al eens uitgelegd. Probeer het nu toch eens te onthouden! 
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Daar lees ik ook maar veronderstellingen zonder enig bewijs. Gelooft ge echt dat PROCENTUEEL veel meer jongeren tussen 18-34 in Vlaanderen in WZC en ziekenhuizen als verpleger/verpleegster werken dan in Wallonië. In die vaccinatie grafiek van maart handelt het wel duidelijk over PROCENTEN , niet over absolute cijfers van tewerkstelling in WZC en ziekenhuizen.
Hier ook , en dan ? Wat wil je daarmee aantonen ?In Nederland overlijden de meeste mensen aan dementie. Dat betekent o.a. dat ze niet meer kunnen onthouden wat kort daarvoor nog werd uitgelegd.
-
Moeders let op jullie dochters
Tot tachtig procent "jongeren" besmet tijdens Spaanse bus vakanties ...
Ze worden wel niet echt ziek zullen sommige senioren hier weerom minimaliseren. Dus niet zo erg!
Het zal jouw vakantie maar zijn die geannuleerd wordt
Tot tachtig procent "jongeren" besmet tijdens Spaanse bus vakanties ...
Ze worden wel niet echt ziek zullen sommige senioren hier weerom minimaliseren. Dus niet zo erg!
Het zal jouw vakantie maar zijn die geannuleerd wordt
-
We hebben in deze maanden zeker nood aan een nieuwe categorie naast de bestaande:
1. besmettingen
2. ziekenhuisopnames
3. op intensive care
4. met kunstmatige beademing
5. met geannuleerde vakantieplannen!
Heb je al weet van zelfhulpgroepen? Van mental coaches? [code sarcasme: áán]

tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
De Chinezen zijn wel slim, daar sterven de mensen door allerlei oorzaken, maar niet aan Covid, hier sterven de mensen aan covid en niet door obesitas,hartfalen, kanker , verkeer's ongevallen ezv.......
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Artesia - Lid geworden op: 11 feb 2004, 11:37
Gaat het om 'gezondheid'???? Wie heeft belang bij de cinema?
lees hier :
https://www.artsenvoorvrijheid.be/blog/ ... van-ranst/
lees hier :
https://www.artsenvoorvrijheid.be/blog/ ... van-ranst/
-
Wie zou er nu eigenlijk gelijk hebben?
Statistiek Vlaanderen OF onze statisticus hier op 't seniorennet
HLN 8 juli 2021
7 procent meer Vlamingen gestorven in 2020 dan verwacht
In 2020 zijn er 70.919 inwoners van het Vlaamse Gewest overleden. Dat zijn er 8.499 (of 7 procent) meer dan wat er voor 2020 verwacht werd en dus is er sprake van oversterfte. Het gaat om voorlopige cijfers van het totaal aantal overlijdens voor alle doodsoorzaken samen, niet enkel overlijdens als gevolg van Covid-19.
https://www.hln.be/binnenland/7-procent ... ~a969dd9a/
Statistiek Vlaanderen OF onze statisticus hier op 't seniorennet
HLN 8 juli 2021
7 procent meer Vlamingen gestorven in 2020 dan verwacht
In 2020 zijn er 70.919 inwoners van het Vlaamse Gewest overleden. Dat zijn er 8.499 (of 7 procent) meer dan wat er voor 2020 verwacht werd en dus is er sprake van oversterfte. Het gaat om voorlopige cijfers van het totaal aantal overlijdens voor alle doodsoorzaken samen, niet enkel overlijdens als gevolg van Covid-19.
https://www.hln.be/binnenland/7-procent ... ~a969dd9a/