In de Vier Seizoenen reeks 23 Zomer 2021
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes, vandaag nog geen zon
maar hopelijk komt ze nog, en blijft het droog
zodat we zonder plu naar buiten kunnen
Geen nieuws hier, dus is alles een beetje naar wens
we moeten toch de dagen nemen zoals ze komen
en de kwalen erbij.... 't zijn cadeautjes van de ouderdom
en of we er blij mee zijn of niet? ze zijn gratis
clive, ja had dus toch nog wel last van je 2e prik
hopelijk is het nu beter...sterkte
Bekske een mooi weekend voor jou ook...
M-M en alle seizoentjes, een aangename dag en
verder een mooi weekend hier is het nog grijs
Allen een aangename dag en blijf veilig....het ziet er niet te best uit
met dat virus, ondanks dat we braaf oppassen.... met dank aan....
groetjes allemaal en tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ik heb me overslapen. was al 20 na 9 toen ik naar moeder belde en die was al in paniek.
hoe het komt? wel dat nieuw boek dat ik gekocht heb. Is zo spannend dat ik het niet kon wegleggen en dus pas na 12 u het licht uitgedaan en pas om kwart na 9 opgestaan.
nu heb ik gebeld en 't is in orde. ze was wel ook al mijn gsm nummer aan het opzoeken.
Goed. Ventje heeft al de kranten gehaald en gaat deze middag naar de beenhouwer om vlees voor morgen. maandag zou ik om mijn nieuwe pc moeten en dinsdag heb ik een pedicure afspraak.
Vriendin 1 & 2 van moeder liggen in een soort van ruzie. ze waren naar stad gegaan omdat moeder een nieuw kleedje moest hebben. dan hadden moeder en vriendin 1 gezegd dat ze ergens anders gingen staan omdat 2 nog naar de veritas moest om bh verlengers. Toen ze hen niet vond is 1 er achter gegaan en heeft gezegd dat 2 wel zelf de weg naar huis kon vinden. dat stond 2 niet aan en dus er is nu wrevel.
Gimly zijn eten werd gisteren door post NL bijna in mijn armen geworpen. ik was ook laat opgestaan en een beetje met het verkeerde been. Die "aapjes" ( en ze klimmen in de lantaarnpaal dus je kunt dat ook letterlijk nemen) waren hier weer met hun skatebord aan het rondrijden. ze zitten tot na 10 uur op straat, de moeders met lange sluiers mogen nu eens een keer buiten want er passeren hier dagelijks een 4 tal. wij hebben ze "gordijnen" genoemd.
Suus moet haar massagepraktijk stoppen. ze zit er nu een beetje door. wij hebben gezegd dat ze ons altijd kan bellen via messenger. Nu het in Nederland weer uit de hand loopt vrees ik dat we dit jaar niet naar haar zullen kunnen gaan en omgekeerd. ( want het is haar toer) wij moeten normaal 10 dagen in Quarantaine ginder. dat kost geld want Suus heeft nog geen slaapbank. en wij kunnen ons geen 10 dagen hotel veroorloven.
Enfin. ik ga eerst de kranten lezen en dan de afwas doen. We eten pizza en die moet nog uitgehaald worden want er zitten champignons op en die lust ik niet.
Zo, ik ga rap naar de boerderij anders heb ik weer geen beesten die ik kan vangen.
Fijne dag seizoentje en beterschap aan degene die zich ziek voelen. Knuffel aan wie het kan gebruiken. Keep Safe!
Ik heb me overslapen. was al 20 na 9 toen ik naar moeder belde en die was al in paniek.
hoe het komt? wel dat nieuw boek dat ik gekocht heb. Is zo spannend dat ik het niet kon wegleggen en dus pas na 12 u het licht uitgedaan en pas om kwart na 9 opgestaan.
nu heb ik gebeld en 't is in orde. ze was wel ook al mijn gsm nummer aan het opzoeken.
Goed. Ventje heeft al de kranten gehaald en gaat deze middag naar de beenhouwer om vlees voor morgen. maandag zou ik om mijn nieuwe pc moeten en dinsdag heb ik een pedicure afspraak.
Vriendin 1 & 2 van moeder liggen in een soort van ruzie. ze waren naar stad gegaan omdat moeder een nieuw kleedje moest hebben. dan hadden moeder en vriendin 1 gezegd dat ze ergens anders gingen staan omdat 2 nog naar de veritas moest om bh verlengers. Toen ze hen niet vond is 1 er achter gegaan en heeft gezegd dat 2 wel zelf de weg naar huis kon vinden. dat stond 2 niet aan en dus er is nu wrevel.
Gimly zijn eten werd gisteren door post NL bijna in mijn armen geworpen. ik was ook laat opgestaan en een beetje met het verkeerde been. Die "aapjes" ( en ze klimmen in de lantaarnpaal dus je kunt dat ook letterlijk nemen) waren hier weer met hun skatebord aan het rondrijden. ze zitten tot na 10 uur op straat, de moeders met lange sluiers mogen nu eens een keer buiten want er passeren hier dagelijks een 4 tal. wij hebben ze "gordijnen" genoemd.
Suus moet haar massagepraktijk stoppen. ze zit er nu een beetje door. wij hebben gezegd dat ze ons altijd kan bellen via messenger. Nu het in Nederland weer uit de hand loopt vrees ik dat we dit jaar niet naar haar zullen kunnen gaan en omgekeerd. ( want het is haar toer) wij moeten normaal 10 dagen in Quarantaine ginder. dat kost geld want Suus heeft nog geen slaapbank. en wij kunnen ons geen 10 dagen hotel veroorloven.
Enfin. ik ga eerst de kranten lezen en dan de afwas doen. We eten pizza en die moet nog uitgehaald worden want er zitten champignons op en die lust ik niet.
Zo, ik ga rap naar de boerderij anders heb ik weer geen beesten die ik kan vangen.
Fijne dag seizoentje en beterschap aan degene die zich ziek voelen. Knuffel aan wie het kan gebruiken. Keep Safe!
Cats Rule!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Mijn eerste echte uitje naar een fototentoonstelling annex babbel en tasje koffie is achter de rug.
Er was veel volk in de stad.
Het was dan ook marktdag.
Weeral slecht nieuws van het jonge buurvrouwtje.
Ze is opgenomen in het ziekenhuis.
Nog steeds long covid symptomen, na infectie verleden jaar....
Voor degenen die denken dat het niet erg is.
Ze is nog geen dertig...
Verder vandaag een stukje kookdag.
Help, ik hoor daar iemand in haar bakje naar de tegenvoeters graven...
Ik heb nog de tijd niet gehad het proper te maken...
Dat was dus wat ze kam vertellen.
Meestal gaat ze later op de dag.
Ik ben me aan het afvragen of ik dat laken nu ga ophangen buiten of niet?
Anders wordt het linnendroger. Het is nu toch weekend tarief.
Clive dat kan pijn doen hé die krampen.
Ik heb ondertussen am een heleboel trucjes om dat op tijd te stoppen.
Voordat het helemaal doorkomt.
Nog een fijn weekend verder iedereen.
Er was veel volk in de stad.
Het was dan ook marktdag.
Weeral slecht nieuws van het jonge buurvrouwtje.
Ze is opgenomen in het ziekenhuis.
Nog steeds long covid symptomen, na infectie verleden jaar....
Voor degenen die denken dat het niet erg is.
Ze is nog geen dertig...
Verder vandaag een stukje kookdag.
Help, ik hoor daar iemand in haar bakje naar de tegenvoeters graven...
Ik heb nog de tijd niet gehad het proper te maken...
Dat was dus wat ze kam vertellen.
Meestal gaat ze later op de dag.
Ik ben me aan het afvragen of ik dat laken nu ga ophangen buiten of niet?
Anders wordt het linnendroger. Het is nu toch weekend tarief.
Clive dat kan pijn doen hé die krampen.
Ik heb ondertussen am een heleboel trucjes om dat op tijd te stoppen.
Voordat het helemaal doorkomt.
Nog een fijn weekend verder iedereen.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
HVT, heel veel beterschap voor jouw jong buurvrouwtje.
Oma-C, gisteren na de manicure en de boodschappen waren manlief en ik iets gaan drinken op het terras en weet je wie daar zat ? Ward Sels. Blijkbaar een heel goed wielrenner geweest, ik denk wel dat jij hem moet kennen. Heeft zowat alle klassiekers mee gereden vroeger. Wat een pracht van een man en wat voor een sterke persoonlijkheid. Wij hebben daar 2 uur gezeten en je kon niet anders dan naar zijn prachtige verhalen luisteren. Toen we afscheid namen, kreeg ik coronagewijs een handkus.
Ik ga nu nog wat was doen, dan kan die vandaag nog buiten laten drogen, want de rest van de week ziet er niet zo best uit.
Gisteren in de JU*BO een halve taart gekocht. Dek ik mijn tafel met mijn Blond Amsterdam gerief en eten we een stukje taart. Het is een tulpentaart. Heb dat nog nooit gegeten. Vind dat daar wel gemakkelijk, die halve taarten of zelfs een stuk taart voor 1 persoon.
Zo, ik zit hier nog in pyjama
En dan nog even het licht HH. En namiddag na een wandeling met Matice, waterverven. Een rustige zondag dus. De huisarts heeft me trouwens gezegd dat ik vaker moet rusten in plaats van me voortdurend voorbij te lopen op een manier dat ik soms haast geen zuurstof meer heb. Maar dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ga er toch wat rekening mee houden.
Ik ga niet alle namen noemen, maar wens elkeen zonder uitzondering een mooie zondag. Liefs en een dikke knuffel.
-
Goede zonnige morgen alle seizoentjes
Seniorennet was tijdelijk niet bereikbaar....
dus maar even op een wordpagina laten staan
tot ik er binnen kon.... voorlopig een zonnige zondag
laat ons hopen dat het zo blijft,
Gisteren is het rond 15u beginnen regenen en het is er
goed uitgevallen, zoon was onderweg naar hier
hij had gelukkig een plu bij...
Ja clive ik heb Ward Sels nog gekend als renner, maar zoals de meeste,
niet persoonlijk. Fijn dat jullie naar z'n verhalen hebben geluisterd
die mannen hebben vele dingen meegemaakt
) en gelachen...
En goed dat de dokter je heeft gezegd dat je een beetje meer rust moet zoeken
net als ik "leren langzamer 'rap' zijn..." het kan je alleen ten goede komen...
Helena, genoten van je terrasje, goed zo want straks is het misschien weer
verboden.... wie weet... met al die stoorzenders die perse willen reizen....
Dag Bekske, doe maar rustig aan na de petotter die je gemaakt hebt...
en beterschap na je prik...
Alle seizoentjes een aangename zondag, ik ga er ook het beste van maken
als het droog blijft misschien een wandelingetje doen en anders met de renners
de Pyreneeën in en meerijden.... mooie bergzichten bekijken en genieten maar....
)
Vanavond dan de laatste match zien van het EK met Engeland en Italië
en daarna is het bedtijd.... 'n 't weekend weeral voorbij.. tot later
Seniorennet was tijdelijk niet bereikbaar....
dus maar even op een wordpagina laten staan
tot ik er binnen kon.... voorlopig een zonnige zondag
laat ons hopen dat het zo blijft,
Gisteren is het rond 15u beginnen regenen en het is er
goed uitgevallen, zoon was onderweg naar hier
hij had gelukkig een plu bij...
Ja clive ik heb Ward Sels nog gekend als renner, maar zoals de meeste,
niet persoonlijk. Fijn dat jullie naar z'n verhalen hebben geluisterd
die mannen hebben vele dingen meegemaakt
En goed dat de dokter je heeft gezegd dat je een beetje meer rust moet zoeken
net als ik "leren langzamer 'rap' zijn..." het kan je alleen ten goede komen...
Helena, genoten van je terrasje, goed zo want straks is het misschien weer
verboden.... wie weet... met al die stoorzenders die perse willen reizen....
Dag Bekske, doe maar rustig aan na de petotter die je gemaakt hebt...
en beterschap na je prik...
Alle seizoentjes een aangename zondag, ik ga er ook het beste van maken
als het droog blijft misschien een wandelingetje doen en anders met de renners
de Pyreneeën in en meerijden.... mooie bergzichten bekijken en genieten maar....
Vanavond dan de laatste match zien van het EK met Engeland en Italië
en daarna is het bedtijd.... 'n 't weekend weeral voorbij.. tot later
Laatst gewijzigd door Oma-C op 11 jul 2021, 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Vandaag gaat er iemand met zijn staart staan beven als de kip aan het spit uit de oven komt.
Er zal ook lawaai bij zijn. Hele luide miauws zo van: ligt dat nu nog niet op dat bord?
Voor maandag weten we het nog niet, heb nog geen mail gehad dat de pc binnen is. Indien wel gaan we hamburgers eten bij de qwack. anders maandag een belegd broodje. We hebben ook nieuws over ons vloertje. het zal binnenkort zijn.
Noël heeft nu ook ontslag genomen en ze hebben er 2 aanvaard die nu bijna aan het eind van hun opleiding zijn. hoe dan ook, Jan komt mee om het uit te leggen. want indertijd heeft Nick gedacht dat plastic en de fijne isolatie aan die aan de onderkant moet liggen op een hoopje dat allemaal ging tegen houden. ja, een paar weken.
Ze moeten op de plaats waar het cement van de oude afgebroken schouw een plank leggen.
Dat wist ik natuurlijk ( ben niets voor niets de dochter van een metser) en ik had het ook gezegd om daar een plank te leggen. komt in orde zei Nick maar niet dus.
We moeten wel een nieuwe oven kopen. Ventje heeft gezien dat de rubber aan de deur loskomt.
ventje zit nu te kijken naar ovens die in ons budget liggen en groot genoeg zijn voor een spit.
Mijn boek: Valse getuige is helemaal uitgelezen. In 2 nachten. het is een van haar betere stand- alones want door gespleten kwam ik niet. en laat nu wezen dat ze van dat boek een serie gaan maken op netfix. ik zal alleszins niet kijken want ik heb geen netfix. de streamingsdienst van T-net ook niet, laat staan dat Disney kanaal. allemaal te veel geld. ja, maar je kan het opzeggen. pardon? hebben al zoveel moeite gedaan om van dvd post te geraken en ze sturen nog steeds dvd's op en innen het lidgeld. tot de nieuwe kredietkaart. ik heb al aan ventje gezegd dat hij een afspraak moet maken met de bank en die opdracht laten schrappen. bij mij lukt dat wel. ik kan op elk moment de 1 euro voor Bartje en co van Stichting poezenhaven opzeggen. Dat doe ik voorlopig niet want wat zij doen voor katjes met een beperking en onzindelijkheid is een dikke pluim op hun hoed.
Brandon die uit Malta komt was zelfs verlamd aan de achterpoten omdat hooligans het nodig vonden hem " uit te rekken". zijn ruggegraat was geraakt en de dierenarts zei dat die nooit meer ging lopen, laat staan zijn ontlasting en urine op te houden en kijk, hij heeft geen pamper meer nodig en loopt bijna zoals een normale kat. Er komt om de zoveel keer een osteopate en dan gaat het weer een tijdje goed met degene die vast zitten door ataxie of een andere aandoening.
Zo, ik ga mijn pillen nemen en mijn meloenmix eten en dan naar de spelletjes. ik moet nog een cure vinden voor de door nanobots geïnfecteerde mensen.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Vandaag gaat er iemand met zijn staart staan beven als de kip aan het spit uit de oven komt.
Er zal ook lawaai bij zijn. Hele luide miauws zo van: ligt dat nu nog niet op dat bord?
Voor maandag weten we het nog niet, heb nog geen mail gehad dat de pc binnen is. Indien wel gaan we hamburgers eten bij de qwack. anders maandag een belegd broodje. We hebben ook nieuws over ons vloertje. het zal binnenkort zijn.
Ze moeten op de plaats waar het cement van de oude afgebroken schouw een plank leggen.
Dat wist ik natuurlijk ( ben niets voor niets de dochter van een metser) en ik had het ook gezegd om daar een plank te leggen. komt in orde zei Nick maar niet dus.
We moeten wel een nieuwe oven kopen. Ventje heeft gezien dat de rubber aan de deur loskomt.
ventje zit nu te kijken naar ovens die in ons budget liggen en groot genoeg zijn voor een spit.
Mijn boek: Valse getuige is helemaal uitgelezen. In 2 nachten. het is een van haar betere stand- alones want door gespleten kwam ik niet. en laat nu wezen dat ze van dat boek een serie gaan maken op netfix. ik zal alleszins niet kijken want ik heb geen netfix. de streamingsdienst van T-net ook niet, laat staan dat Disney kanaal. allemaal te veel geld. ja, maar je kan het opzeggen. pardon? hebben al zoveel moeite gedaan om van dvd post te geraken en ze sturen nog steeds dvd's op en innen het lidgeld. tot de nieuwe kredietkaart. ik heb al aan ventje gezegd dat hij een afspraak moet maken met de bank en die opdracht laten schrappen. bij mij lukt dat wel. ik kan op elk moment de 1 euro voor Bartje en co van Stichting poezenhaven opzeggen. Dat doe ik voorlopig niet want wat zij doen voor katjes met een beperking en onzindelijkheid is een dikke pluim op hun hoed.
Brandon die uit Malta komt was zelfs verlamd aan de achterpoten omdat hooligans het nodig vonden hem " uit te rekken". zijn ruggegraat was geraakt en de dierenarts zei dat die nooit meer ging lopen, laat staan zijn ontlasting en urine op te houden en kijk, hij heeft geen pamper meer nodig en loopt bijna zoals een normale kat. Er komt om de zoveel keer een osteopate en dan gaat het weer een tijdje goed met degene die vast zitten door ataxie of een andere aandoening.
Zo, ik ga mijn pillen nemen en mijn meloenmix eten en dan naar de spelletjes. ik moet nog een cure vinden voor de door nanobots geïnfecteerde mensen.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Cats Rule!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Bekske: ik wens je veel beterschap en bedankt voor de mooie prentjes.
Clive: bedankt voor het kaartje , is eergisteren aangekomen.
Oma-C: dat heb je goed verwoord over de covid.Zag eergisteren op het nieuws iemand die werkt op een covid-afdeling, je zag duidelijk de teleurstelling op haar gezicht, nu de mensen massaal reizen en besmet terug keren.Zo krijgt het personeel nooit rust.Ze hadden gehoopt op een rustige zomer.
Morgen krijg ik mijn 2de spuit.Nu moet ik op de middag gaan, de vorige keer was ik de laatste van de dag.
Dames, tot morgen allemaal.
Bekske: ik wens je veel beterschap en bedankt voor de mooie prentjes.
Clive: bedankt voor het kaartje , is eergisteren aangekomen.
Oma-C: dat heb je goed verwoord over de covid.Zag eergisteren op het nieuws iemand die werkt op een covid-afdeling, je zag duidelijk de teleurstelling op haar gezicht, nu de mensen massaal reizen en besmet terug keren.Zo krijgt het personeel nooit rust.Ze hadden gehoopt op een rustige zomer.
Morgen krijg ik mijn 2de spuit.Nu moet ik op de middag gaan, de vorige keer was ik de laatste van de dag.
-
Savooi en selder zijn verwerkt voor de diepvries. Oef!
Nog soep maken straks.
Allemaal goed en wel verse groenten, maar dat is altijd veel teveel voor mij alleen.
Dan maar zo vlug mogelijk invriezen.
Ik mis mijne jongste.
Ik ga toch proberen zo lang mogelijk uit die grote winkels weg te blijven.
Ai Bekske dat is tegenslag. Wordt maar vlug terug beter.
De zon is haar best aan het doen, maar de wolken overwinnen voorlopig.
Ik wens jullie allen nog een prettige zondagnamiddag toe.
Nog soep maken straks.
Allemaal goed en wel verse groenten, maar dat is altijd veel teveel voor mij alleen.
Dan maar zo vlug mogelijk invriezen.
Ik mis mijne jongste.
Ik ga toch proberen zo lang mogelijk uit die grote winkels weg te blijven.
Ai Bekske dat is tegenslag. Wordt maar vlug terug beter.
De zon is haar best aan het doen, maar de wolken overwinnen voorlopig.
Ik wens jullie allen nog een prettige zondagnamiddag toe.
-
Goede namiddag allemaal, heb met de renners meegefietst
in de Pyreneeën.... mooi is het daar ook...
Nu even uitblazen,
de mannen moeten nog
een goeie 60km rijden en dan is het aankomst
Ja Helena, ik ken dat, als je alleen bent is alles al rap teveel
gelukkig kan veel ingevroren worden, anders heb je
niet veel keuze elke dag....
Je zoon missen, ja ik ken het het.... 't is van in januari '19
geleden dat ik mijn dochter gezien heb telkens
wordt altijd weer op slot gegooid, nu weer in Nederland
en straks hier ook weer vrees ik
anjelierken, ik heb medelijden met de verzorgers en
dokters in de klinieken, het stop voor hen ook niet...
erg vind ik dat... en ik blijf oppassen.... gedaan of niet
Allemaal een fijne dag, de zon kruipt weg, en mijn 2e broodje is klaar,
't machien roept
salukes en tot.....
in de Pyreneeën.... mooi is het daar ook...
Nu even uitblazen,
een goeie 60km rijden en dan is het aankomst
Ja Helena, ik ken dat, als je alleen bent is alles al rap teveel
gelukkig kan veel ingevroren worden, anders heb je
niet veel keuze elke dag....
Je zoon missen, ja ik ken het het.... 't is van in januari '19
geleden dat ik mijn dochter gezien heb telkens
wordt altijd weer op slot gegooid, nu weer in Nederland
anjelierken, ik heb medelijden met de verzorgers en
dokters in de klinieken, het stop voor hen ook niet...
erg vind ik dat... en ik blijf oppassen.... gedaan of niet
Allemaal een fijne dag, de zon kruipt weg, en mijn 2e broodje is klaar,
't machien roept
-

Goede morgen alle seizoentjes, de zon
komt en gaat, ze weet nog niet wat ze wil
maar ja dat gebeurt bij ons ook wel eens hé
Allen een fijne maandag en blijf gezond....
hier geen nieuws... dus alles "goed" denk ik
Dag Bekske, mooie spreuk op je prent, het is zo
maar iedereen beseft het niet altijd....
Groetjes allen en tot later....
-
We hadden het plan naar zee te gaan voor een dagje Oostende!
Wat een zoektocht om dat met het openbaar vervoer te doen!
Zeker met de speciale kusttrein waarop je een zitplaats moet reserveren.
Ik ben er nog niet helemaal uit.
Die trein vertrekt in Brussel-Zuid.
Ik ben dus niets met het snellere traject, want ik moet eerst nog van hier naar Brussel....
Ik breng verslag uit!
Bekske zo creatief van in de vroege morgen!
Ik ga weer een proper huisje hebben vandaag.
Wat een zoektocht om dat met het openbaar vervoer te doen!
Zeker met de speciale kusttrein waarop je een zitplaats moet reserveren.
Ik ben er nog niet helemaal uit.
Die trein vertrekt in Brussel-Zuid.
Ik ben dus niets met het snellere traject, want ik moet eerst nog van hier naar Brussel....
Ik breng verslag uit!
Bekske zo creatief van in de vroege morgen!
Ik ga weer een proper huisje hebben vandaag.
-
We hebben nog geen nieuws over de nieuwe pc, dus 't zal morgen zijn en dan moet ik naar de pedicure. Gisteren 2 u 42 min gekletst met Suus. Die ligt haar praktijk stil. Jo( de vriendin) vroeg welk kleur ons land had. heb gezegd dat ze naar de site van buitenlandse zaken moest gaan om te zien welk kleur wij nu zitten want zelf weet ik het ook niet. Ze hebben laminaat gelegd en de keuken is bijna in orde. Jo is een echt mannentje want die weet om te gaan met boormachines en dergelijke meer. ze kwam nu wat vaker in beeld en dwong Suus iets te eten. wij zaten nog aan de borrelhapjes.
Daarna de kip in de oven gestoken en het was toen 5 uur eer we aten en tot groot genoegen van onze poezebeest. heb een nieuw boek mee naar boven en ben gestopt toen ventje zijn dvd gedaan was.
koude voeten gehad dus weer elk uur van de nacht gezien.
we waren van plan geweest om vanmiddag in de qwack te eten maar aangezien ik daar met lege handen zou kunnen buiten gaan, moet ventje maar iets bedenken.
moet nu wel weten of hij nu een nieuwe oven gaat kopen of niet. dan kan de oude mee net als de 3 versleten pc's die boven liggen.
Het is pillentijd en dan een klein afwasje doen.
en dan zien we wel weer.
Fijne dag seizoentjes en keep safe!
We hebben nog geen nieuws over de nieuwe pc, dus 't zal morgen zijn en dan moet ik naar de pedicure. Gisteren 2 u 42 min gekletst met Suus. Die ligt haar praktijk stil. Jo( de vriendin) vroeg welk kleur ons land had. heb gezegd dat ze naar de site van buitenlandse zaken moest gaan om te zien welk kleur wij nu zitten want zelf weet ik het ook niet. Ze hebben laminaat gelegd en de keuken is bijna in orde. Jo is een echt mannentje want die weet om te gaan met boormachines en dergelijke meer. ze kwam nu wat vaker in beeld en dwong Suus iets te eten. wij zaten nog aan de borrelhapjes.
Daarna de kip in de oven gestoken en het was toen 5 uur eer we aten en tot groot genoegen van onze poezebeest. heb een nieuw boek mee naar boven en ben gestopt toen ventje zijn dvd gedaan was.
koude voeten gehad dus weer elk uur van de nacht gezien.
we waren van plan geweest om vanmiddag in de qwack te eten maar aangezien ik daar met lege handen zou kunnen buiten gaan, moet ventje maar iets bedenken.
moet nu wel weten of hij nu een nieuwe oven gaat kopen of niet. dan kan de oude mee net als de 3 versleten pc's die boven liggen.
Het is pillentijd en dan een klein afwasje doen.
en dan zien we wel weer.
Fijne dag seizoentjes en keep safe!
Cats Rule!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Daarstraks tweede spuit gekregen, alles verliep heel vlot.
Kwam daar kennis tegen, die vertelde dat ze mensen kende die na hun 2de spuit toch nog corona hadden gekregen.Dus eigenlijk ben je nooit 100% veilig.
Het avondeten staat al in de frigo, is smos dat we gaan eten.Jullie weten wel hé, alles door elkaar ( sla, tomaat, ei, ui, hesp , aardappelen, enz.)
Zoonlief belde dat ukkemeisje 2 de windpokken heeft, er zijn nog besmettingen in de crèche.De 2 oudsten hebben het al gekregen.Is een kinderziekte die iedereen wel krijgt.Ken iemand die dat gekregen heeft als ze al volwassen was, die heeft daar weken van in haar bed gelegen en daarna nog maanden vermoeid.
Daarstraks tweede spuit gekregen, alles verliep heel vlot.
Kwam daar kennis tegen, die vertelde dat ze mensen kende die na hun 2de spuit toch nog corona hadden gekregen.Dus eigenlijk ben je nooit 100% veilig.
Het avondeten staat al in de frigo, is smos dat we gaan eten.Jullie weten wel hé, alles door elkaar ( sla, tomaat, ei, ui, hesp , aardappelen, enz.)
Zoonlief belde dat ukkemeisje 2 de windpokken heeft, er zijn nog besmettingen in de crèche.De 2 oudsten hebben het al gekregen.Is een kinderziekte die iedereen wel krijgt.Ken iemand die dat gekregen heeft als ze al volwassen was, die heeft daar weken van in haar bed gelegen en daarna nog maanden vermoeid.