In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
Bertje ha ha neen wij spreken geen Moldavisch
maar die mensen spraken wel Frans
An geniet maar van jullie wandeling terwijl het nog goed weer is
en nu ga ik mijn zelfgebakken meergranenbroodje snijden sè
en dat zal zeker smaken met een lekkere garnalensalade er bij
maar eerst nog naar het begin van het nieuws kijken
voor iedereen nog een gezellige avond allemaal
daaaaaag

Bertje ha ha neen wij spreken geen Moldavisch
maar die mensen spraken wel Frans
An geniet maar van jullie wandeling terwijl het nog goed weer is
en nu ga ik mijn zelfgebakken meergranenbroodje snijden sè
en dat zal zeker smaken met een lekkere garnalensalade er bij
maar eerst nog naar het begin van het nieuws kijken
voor iedereen nog een gezellige avond allemaal
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
halloooo een goeie middag alweer bijna
vandaag doe ik het rustig aan want gisteren was echt te druk omdat ik zoveel wilde doen en tegen dat het middag was kon ik bijna niet meer op mijn benen staan
maar de wekelijkse wasjes zijn nu weer allemaal weg en ik had de vorige dagen ook de grote badkamerkast eens onder handen genomen en ik had 8 slaapkleedje er uit gehaald om eens te wassen om die daarna volgende week naar de kringwinkel te brengen en ze zijn nog zo goed als nieuw maar ik zal deze toch niet meer dragen en zo heb ik dan weer meer plaats in mijn kast
ik ben ook al een lekker meergranenbroodje aan 't bakken en deze namiddag bak ik dan nog een koekebroodje want deze morgen hebben we de rest van het vorige opgegeten en zo hebben we dan weer vers koekebrood om morgenochtend van te eten
mijn ventje heeft zojuist wat onderhoudswerk aan de vijver gedaan en tis al goed warm aan' t worden en de rest van de dag doet hij nu ook niks meer , en daarvoor had hij de filterbak van de droogkast die er onderaan in zit eens goed uitgekuist met de tuinslang want je kan niet geloven wat er daar allemaal in vergaart als de droogkast iedere week een ganse dag staat te draaien zoals hier , en de was gaat hier allemaal in de droogkast bij mij
en aan het middageten heb ik ook niet veel werk want we eten vandaag lekkere croques van vers gebakken brood die ik gisteren heb gebakken met veel verse groentjes er bij , want om te staan koken aan al dat warm eten vind ik het wat warm
en voor dessert een lekker ijsje na de middag
en na dat we dan naar een film hebben gekeken wat later in de namiddag drinken we dan nog koffie met een romig stuk rijsttaart er bij en meer moet da nie zijn hé
er staat hier in onze living ook een ventilator te draaien op de laagste stand zodat er een frisse luchtverplaatsing voelbaar is en das echt aangenaam ondanks dat het hier maar 20° is voelt het echt goed aan en voor ons moet het niet warmer zijn
allé ik zal eens wat beginnen rammelen in mijn keuken sè op 't gemakske en veel werk heb ik niet voordat we dan kunnen eten en het zal zeker smaken
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaaag

vandaag doe ik het rustig aan want gisteren was echt te druk omdat ik zoveel wilde doen en tegen dat het middag was kon ik bijna niet meer op mijn benen staan
maar de wekelijkse wasjes zijn nu weer allemaal weg en ik had de vorige dagen ook de grote badkamerkast eens onder handen genomen en ik had 8 slaapkleedje er uit gehaald om eens te wassen om die daarna volgende week naar de kringwinkel te brengen en ze zijn nog zo goed als nieuw maar ik zal deze toch niet meer dragen en zo heb ik dan weer meer plaats in mijn kast
ik ben ook al een lekker meergranenbroodje aan 't bakken en deze namiddag bak ik dan nog een koekebroodje want deze morgen hebben we de rest van het vorige opgegeten en zo hebben we dan weer vers koekebrood om morgenochtend van te eten
mijn ventje heeft zojuist wat onderhoudswerk aan de vijver gedaan en tis al goed warm aan' t worden en de rest van de dag doet hij nu ook niks meer , en daarvoor had hij de filterbak van de droogkast die er onderaan in zit eens goed uitgekuist met de tuinslang want je kan niet geloven wat er daar allemaal in vergaart als de droogkast iedere week een ganse dag staat te draaien zoals hier , en de was gaat hier allemaal in de droogkast bij mij
en aan het middageten heb ik ook niet veel werk want we eten vandaag lekkere croques van vers gebakken brood die ik gisteren heb gebakken met veel verse groentjes er bij , want om te staan koken aan al dat warm eten vind ik het wat warm
en voor dessert een lekker ijsje na de middag
en na dat we dan naar een film hebben gekeken wat later in de namiddag drinken we dan nog koffie met een romig stuk rijsttaart er bij en meer moet da nie zijn hé
er staat hier in onze living ook een ventilator te draaien op de laagste stand zodat er een frisse luchtverplaatsing voelbaar is en das echt aangenaam ondanks dat het hier maar 20° is voelt het echt goed aan en voor ons moet het niet warmer zijn
allé ik zal eens wat beginnen rammelen in mijn keuken sè op 't gemakske en veel werk heb ik niet voordat we dan kunnen eten en het zal zeker smaken
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaaag

Bert
Hey leuterkes,
weinig te lezen, maar hier ook niets te doen.
Dus koers kijken.
En hopen dat die kleine kinderen eens stoppen met hun pesterijen.
Als ze al het verstand hebben tenminste.
weinig te lezen, maar hier ook niets te doen.
Dus koers kijken.
En hopen dat die kleine kinderen eens stoppen met hun pesterijen.
Als ze al het verstand hebben tenminste.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
ik kom ook nog een binnenwaaien
Gisteren naar mijn moeder om de haag te scheren. We waren nog niet zo lang thuis als rond 18u30 de elektriciteit uitviel. Nog maar eens voor de zoveelste keer. Gelukkig aten we mozzarella met tomaat en basilicum.
Van mijn 2de prik geen last gehad wel slecht geslapen en veel gezweet. Het is nochtans niet warm in huis
Vandaag onder de parasol in de tuin gepuzzeld. Was best aangenaam. Subiet naar de Chinees mijn bestelling afhalen.
Nog een aangename zondag verder
Gisteren naar mijn moeder om de haag te scheren. We waren nog niet zo lang thuis als rond 18u30 de elektriciteit uitviel. Nog maar eens voor de zoveelste keer. Gelukkig aten we mozzarella met tomaat en basilicum.
Van mijn 2de prik geen last gehad wel slecht geslapen en veel gezweet. Het is nochtans niet warm in huis
Vandaag onder de parasol in de tuin gepuzzeld. Was best aangenaam. Subiet naar de Chinees mijn bestelling afhalen.
Nog een aangename zondag verder
-
Bert
Lenk, ik ook geen last gehad van de 2e Astra. Ons Carine ook niet.
Zelfs geen pijnlijke arm.
Van de eerste wel.
Zelfs geen pijnlijke arm.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
vanmorgen al om half tien vertrokken ,
voor ons fietstochtje van zo'n 30 kilometers,
met de overzet boot in Schelle , en zo langs de rupel naar Temse ,
Voor de middag was het zalig , alleen veel ambetante coureurs ,
die altijd met twee of drie naast elkaar rijden ,
en ons zo voorbij zoefen ,
allee was 'n leuk tochtje , om 2 uur terug het water overgestoken
maar dan langs Hemiksem , en dan stond er zovéél volk aan te schuiven om de overzet te nemen ,
ik was al blij dat wij naar de andere kant konden , richting naar huis
allee nog 'n fijne dag allemaal
geluk vind je onverwacht
-
hallooooo
zojuist mijn koekebroodje uit de oven gehaald en dat ruikt lekker zeg
en deze namiddag er een relax namiddagje van gemaakt nadat we deze middag lekker gegeten hadden
marietteke was het niet te warm met de fiets ?????
maar jullie zijn getrainde fietsers hé en kunnen daar waarschijnlijk goed tegen
en als je dat graag doet dan heb je groot gelijk hoor
Lenk amai wat ambetant zonder elektriciteit en laat jullie menu van de Chinees maar smaken hé
Bertje ja die kleine kinderen hé , wat doe je daarmee
mama-inge een leuke boswandeling gedaan
thijli aan de klusjes bezig op zondag
An ook een relax zondagje bij jou
puzzel , weer vroeg paraat
Bekske oei zo vroeg wakker , mooi plaatje hoor en zijn dat jou hondjes die daarop staan ????
allé en nu mijn meergranen broodje snijden die ik deze voormiddag heb gebakken
daaaaaaag

zojuist mijn koekebroodje uit de oven gehaald en dat ruikt lekker zeg
en deze namiddag er een relax namiddagje van gemaakt nadat we deze middag lekker gegeten hadden
marietteke was het niet te warm met de fiets ?????
maar jullie zijn getrainde fietsers hé en kunnen daar waarschijnlijk goed tegen
en als je dat graag doet dan heb je groot gelijk hoor
Lenk amai wat ambetant zonder elektriciteit en laat jullie menu van de Chinees maar smaken hé
Bertje ja die kleine kinderen hé , wat doe je daarmee
mama-inge een leuke boswandeling gedaan
thijli aan de klusjes bezig op zondag
An ook een relax zondagje bij jou
puzzel , weer vroeg paraat
Bekske oei zo vroeg wakker , mooi plaatje hoor en zijn dat jou hondjes die daarop staan ????
allé en nu mijn meergranen broodje snijden die ik deze voormiddag heb gebakken
daaaaaaag

Bert
Marietteke, leuke fietstocht gedaan. Het was mooi fietsweer hé.
Ik heb geen fiets meer. Alleen nog de hometrainer maar ik ben er een beetje uit.
Moet dringend herbeginnen.

Ik heb geen fiets meer. Alleen nog de hometrainer maar ik ben er een beetje uit.
Moet dringend herbeginnen.