In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
ik vind dit echt zo'n leuk plaatje
allee ik kom nog eens slaapwel zeggen ,
Bertje ...flink zijn hoor ..en hup ..den hometrainer op ,
bloemeke , daarom gaan we ook altijd vroeg fietsen ,
als het warm is , om de warmte voor te zijn hé ,
en dan is het veel aangenamer om te fietsen ,
Lenk , goed dat je geen last hebt gehad van je tweede astraatje ,
ikke ook niet , ik zat al te wachten ..van ..'oei ' wat ga ik voelen ,
dus niks ..ikke blij !
mama ingne ..altijd leuk zo wandelen in het bos ,
thijli , ja is verschrikkelijk , die wateroverlast , zoveel ellende ginder
an w ;zo'n crémeke gaat er altijd wel in hoor
maar vandaag niet genomen , we zijn onderweg fritjes gaan eten ,
met garnaalkroketten ..
puzzel bekske en iedereen 'n fijne nachtrust gewenst
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
tis naar mijn normen alweer laat en ik ben al serieus moe
dus dadelijk naar ons bedje sè en tis daar goed boven in onze slaapkamer want er is een fris noorderwindje die door het open venster komt en de ventilator draait ook boven ons bed en van de warmte hebben wij nooit last om te slapen
voor iedereen nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

tis naar mijn normen alweer laat en ik ben al serieus moe
dus dadelijk naar ons bedje sè en tis daar goed boven in onze slaapkamer want er is een fris noorderwindje die door het open venster komt en de ventilator draait ook boven ons bed en van de warmte hebben wij nooit last om te slapen
voor iedereen nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Marietteke , wat een leuk foto van jou met fiets .
Puzzel , gefeliciteerd met de poes . Dat wordt beschuit met muisjes eten
Bekske , leuke plaatjes weer .
Lenk gelukkig geen last van de prik .
Z'bloemeke , Inge , Bert , Thijli en allemaal ,
Fijne maandag . Ik ben even helpen in de winkel . Toedeloe .

Marietteke , wat een leuk foto van jou met fiets .
Puzzel , gefeliciteerd met de poes . Dat wordt beschuit met muisjes eten
Bekske , leuke plaatjes weer .
Lenk gelukkig geen last van de prik .
Z'bloemeke , Inge , Bert , Thijli en allemaal ,
Fijne maandag . Ik ben even helpen in de winkel . Toedeloe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
hallooooo een goeie morgen allemaal
allé ons koffietje heeft weer gesmaakt sè zojuist
en we vertrekken dadelijk op frietpot jacht , ja ik wil een nieuwe frietpot
mijn oude is al stokoud en ik wil een nieuwe
ik weet al ongeveer welke ik wil want mijn ventje heeft al van alles opgezocht op de pc en als je er al de nodige informatie over hebt dan is dat wel handig zodat we geen kat in een zak kopen
puzzel proficiat met de nieuwe kittens en wanneer is de baby borrel ??????
Bekske hier in het k&t huisje heeft iedereen echt wel het beste met jou voor hoor
en vandaag hopelijk niet te veel pijn of ongemakken voor jou , sterkte
en is je knie al beter van te vallen ???????
An veel plezier daar bij jou in de winkel
allé en nu ben ik er mee weg sè
daaaaaag

allé ons koffietje heeft weer gesmaakt sè zojuist
en we vertrekken dadelijk op frietpot jacht , ja ik wil een nieuwe frietpot
mijn oude is al stokoud en ik wil een nieuwe
ik weet al ongeveer welke ik wil want mijn ventje heeft al van alles opgezocht op de pc en als je er al de nodige informatie over hebt dan is dat wel handig zodat we geen kat in een zak kopen
puzzel proficiat met de nieuwe kittens en wanneer is de baby borrel ??????
Bekske hier in het k&t huisje heeft iedereen echt wel het beste met jou voor hoor
en vandaag hopelijk niet te veel pijn of ongemakken voor jou , sterkte
en is je knie al beter van te vallen ???????
An veel plezier daar bij jou in de winkel
allé en nu ben ik er mee weg sè
daaaaaag

thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen,
Zo de boodschappen zijn weer binnen,en mijn nieuwe bril opgehaald,kan het nu veel beter zien ook op de pc..
gelukkig.
Zonnebloemetje succes met het zoeken naar een nieuwe frituurpan.
An werkse.
Puzzel ik hoop dat je de poes met kittens gauw vindt en dat het dit keer goed gaat.
Bert heb je zo'n last van buurkinderen?
fijne dag allen
Zo de boodschappen zijn weer binnen,en mijn nieuwe bril opgehaald,kan het nu veel beter zien ook op de pc..
gelukkig.
Zonnebloemetje succes met het zoeken naar een nieuwe frituurpan.
An werkse.
Puzzel ik hoop dat je de poes met kittens gauw vindt en dat het dit keer goed gaat.
Bert heb je zo'n last van buurkinderen?
fijne dag allen
Iedere dag een lach
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
hallooooo een goeie namiddag iedereen
onze koude schotel heeft gesmaakt deze middag en nu ist tijd voor de koffie sè
en als het warm is moet da nie meer zijn
daaaaaaag

onze koude schotel heeft gesmaakt deze middag en nu ist tijd voor de koffie sè
en als het warm is moet da nie meer zijn
daaaaaaag

hallooooo allemaal
juist terug thuis , we zijn deze namiddag nog eens naar een andere winkel geweest en hebben daar dan een frietpot gekocht die naar ons gedacht is en daarna nog enkele boodschappen gekocht in de Aldi zodat we weer wat voorraad hebben , al koop ik daar niet zo veel want de wekelijkse boodschappen doen we altijd in de Colruyt
en nu ist alweer etenstijd sè , zelf gebakken vers volkorenspeltbrood , mjammie dat zal smaken
en daarna nog een lekker ijsje voor dessert
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
geniet nog van jullie avond verder
daaaaaag

juist terug thuis , we zijn deze namiddag nog eens naar een andere winkel geweest en hebben daar dan een frietpot gekocht die naar ons gedacht is en daarna nog enkele boodschappen gekocht in de Aldi zodat we weer wat voorraad hebben , al koop ik daar niet zo veel want de wekelijkse boodschappen doen we altijd in de Colruyt
en nu ist alweer etenstijd sè , zelf gebakken vers volkorenspeltbrood , mjammie dat zal smaken
en daarna nog een lekker ijsje voor dessert
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
geniet nog van jullie avond verder
daaaaaag

Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Hey leuterkes
Bert negeren, negeren is de boodschap. Ik had gisteren een voorval. Een jonge kerel die al een tijd hier kabaal met zijn brommerke aan het maken was. Ik moest naar de Chinees, staat deze gast met zijn brommerke toch wel in de straat waar ik door moest. Dit gast kwam me dus uitdagen, naast me rijden, snel rijden, traag rijden, veel kabaal bij het optrekken. Ik heb gewoon voor me uit gekeken en hem genegeerd. Hij is vertrokken. Kan natuurlijk ook zijn dat hij mij vanachter zag en dacht een jong ding haha (ik heb lang, redelijk lang haar en geverfd). Maar pech, van achter lyceum van voor museum dat ben ik. Hij is mss geschrokken dat er een oude doos op de fiets zat.
Zo ik heb genoten van mijn staycationdag. Wat was geplooid, met de stofzuiger rond geweest en de meloen in suiker opgelegd voor ventje. Daarna ben ik buiten onder de parasol gaan puzzelen, de temperaturen waren heerlijk. een ice tea erbij en ik heb er van genoten.
Nu een slaatje met warme geitenkaas. Oh oeps doet me er aan denken dat ik het vlees voor morgen uit de diepvries moet leggen. Dat ga ik eerste doen, voor ik het vergeet
Leuterkes tot de volgende
Bert negeren, negeren is de boodschap. Ik had gisteren een voorval. Een jonge kerel die al een tijd hier kabaal met zijn brommerke aan het maken was. Ik moest naar de Chinees, staat deze gast met zijn brommerke toch wel in de straat waar ik door moest. Dit gast kwam me dus uitdagen, naast me rijden, snel rijden, traag rijden, veel kabaal bij het optrekken. Ik heb gewoon voor me uit gekeken en hem genegeerd. Hij is vertrokken. Kan natuurlijk ook zijn dat hij mij vanachter zag en dacht een jong ding haha (ik heb lang, redelijk lang haar en geverfd). Maar pech, van achter lyceum van voor museum dat ben ik. Hij is mss geschrokken dat er een oude doos op de fiets zat.
Zo ik heb genoten van mijn staycationdag. Wat was geplooid, met de stofzuiger rond geweest en de meloen in suiker opgelegd voor ventje. Daarna ben ik buiten onder de parasol gaan puzzelen, de temperaturen waren heerlijk. een ice tea erbij en ik heb er van genoten.
Nu een slaatje met warme geitenkaas. Oh oeps doet me er aan denken dat ik het vlees voor morgen uit de diepvries moet leggen. Dat ga ik eerste doen, voor ik het vergeet
Leuterkes tot de volgende