Microsoft account.
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
Beste leden,
Hoe kan ik controleren dat ik een Microsoft account heb of niet?Ik werk nog met Office 2010.Wanneer ik wil veranderen van Office,welke is dan de beste oplossing : 365 of 2019?En wat zou dat allemaal kosten?
mvg,
WillyV
Hoe kan ik controleren dat ik een Microsoft account heb of niet?Ik werk nog met Office 2010.Wanneer ik wil veranderen van Office,welke is dan de beste oplossing : 365 of 2019?En wat zou dat allemaal kosten?
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Willy V
Office 2019:
https://licentieverkoop.nl/products/mic ... gIov_D_BwE
Dit is een richtprijs, koop die echter liefst in een winkel.
Office 365 is met een abonnement zeker niet aan te raden.
Controle Microsoft account, probeer in te loggen bij Outlook:
https://outlook.live.com/owa/
Sony
Office 2019:
https://licentieverkoop.nl/products/mic ... gIov_D_BwE
Dit is een richtprijs, koop die echter liefst in een winkel.
Office 365 is met een abonnement zeker niet aan te raden.
Controle Microsoft account, probeer in te loggen bij Outlook:
https://outlook.live.com/owa/
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Sony,
Bedankt voor je vlugge antwoord.Zo te zien kan Office 2019 enkel op Windows 10 geïnstalleerd worden.Ik heb nog geen zin om mijn Windows 7,die zeer goed werkt,te vervangen.
Office 365 : is dit absoluut niet te kopen zonder een abonnement te moeten nemen?
Microsoft account : Wanneer ik op jouw link klik en inlog met mijn bestaand e-mailadres en wachtwoord,krijg ik toegang tot Outlook.Wil dat zeggen dat ik Outlook kan gebruiken als e-mail programma,samen met Life Mail?Ik heb Outlook nochtans niet geïnstalleerd met Winows 7 ( niet te vinden in mijn Configuratiescherm ).Ik werk nog steeds met Windows Life Mail.
Graag jouw mening hierover a.u.b.
mvg,
WillyV
Bedankt voor je vlugge antwoord.Zo te zien kan Office 2019 enkel op Windows 10 geïnstalleerd worden.Ik heb nog geen zin om mijn Windows 7,die zeer goed werkt,te vervangen.
Office 365 : is dit absoluut niet te kopen zonder een abonnement te moeten nemen?
Microsoft account : Wanneer ik op jouw link klik en inlog met mijn bestaand e-mailadres en wachtwoord,krijg ik toegang tot Outlook.Wil dat zeggen dat ik Outlook kan gebruiken als e-mail programma,samen met Life Mail?Ik heb Outlook nochtans niet geïnstalleerd met Winows 7 ( niet te vinden in mijn Configuratiescherm ).Ik werk nog steeds met Windows Life Mail.
Graag jouw mening hierover a.u.b.
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
Odulleke
Hoi ik weet niet waar je office voor nodig hebt, maar ik gebruik al jaren het gratis OpenOffice. Daarin zit ook Excel, Word, Access ...... . Nog nooit problemen mee gehad
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
@Odulleke
Maar daar zit het beste e-mail programma "Outlook" niet bij. Alle Office file kunnen ook niet zonder fouten of problemen geopend worden i openOffice. Ongeveer 30 € om een 11 jaar oud packet te vervangen door een nieuw dat waarschijnlijk weer 10 jaar zal meegaan is toch niet veel.
Maar daar zit het beste e-mail programma "Outlook" niet bij. Alle Office file kunnen ook niet zonder fouten of problemen geopend worden i openOffice. Ongeveer 30 € om een 11 jaar oud packet te vervangen door een nieuw dat waarschijnlijk weer 10 jaar zal meegaan is toch niet veel.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Neen maar als alternatief kan je Mozilla Thunderbird gebruikenjanneke dust2 schreef: ↑17 jul 2021, 20:05@Odulleke
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
Beste leden,
Allemaal goed en wel,maar er heeft nog niemand gereageerd op mijn antwoordt naar Sony.
mvg,
WillyV
Allemaal goed en wel,maar er heeft nog niemand gereageerd op mijn antwoordt naar Sony.
mvg,
WillyV
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Volgens uw onderschrift heb je enkel heel oude software van microsoft dus is de kans groot dat je geen Microsoft account hebt.Meestal is een microsoft account verbonden met een email adres eindigend op @live.be , @live.com of @outlook.com
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
-
janneke dust2Meestal is een microsoft account verbonden met een email adres eindigend op @live.be , @live.com of @outlook.com
dat klopt niet maar met je Microsoft account kunt je wel al
de online programma's -(sites) openen.

WillyV,
Office 365 is met een abonnement.
https://support.microsoft.com/nl-nl/off ... 39bd27eb96
Alhoewel de verschillende te gebruiken programma delen (te starten vanuit Outlook.com)
vallen nu onder Microsoft 365 dat is om het wat ingewikkelder te maken zeker.

Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Sony,
Ik heb gedaan wat je verwijst in je afbeeldingen en kan inloggen met mijn bestaand e-mailadres en wachtwoord van WLM.Dan kom ik bij Outlook terecht.Wil dat dan zeggen dat ik Outlook ook kan gebruiken als e-mailprogramma,evenals WLM?Hoe dan?
mvg,
WillyV
Ik heb gedaan wat je verwijst in je afbeeldingen en kan inloggen met mijn bestaand e-mailadres en wachtwoord van WLM.Dan kom ik bij Outlook terecht.Wil dat dan zeggen dat ik Outlook ook kan gebruiken als e-mailprogramma,evenals WLM?Hoe dan?
mvg,
WillyV
-
WillyV.
De uitgebreide uitleg vindt je op onderstaande link:
https://www.seniorweb.nl/artikel/outloo ... met-e-mail
(bron Seniorweb)
Sony
De uitgebreide uitleg vindt je op onderstaande link:
https://www.seniorweb.nl/artikel/outloo ... met-e-mail
(bron Seniorweb)
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Beste Sony,
Bedankt voor de tip.Per toeval had ik seniorweb.nl ontdekt en vind dat naar mijn gevoelens een zéér goede en duidelijke website.Zou het volgens jou interessant zijn om je daarop te abonneren?
Ik werk met Windows Life Mail onder Windows 7.Is het dan mogelijk om zomaar over te schakelen van WLM naar Outlook als e-mailprogramma?Wat gebeurt er dan met WLM wanneer ik een account open in Outlook?Kan ik WLF dan verwijderen van de PC en gewoon werken met Outlook?Ik begrijp dit alles niet goed ( sorry,maar ik ben niet meer van de jongste ).
mvg,
WillyV
Bedankt voor de tip.Per toeval had ik seniorweb.nl ontdekt en vind dat naar mijn gevoelens een zéér goede en duidelijke website.Zou het volgens jou interessant zijn om je daarop te abonneren?
Ik werk met Windows Life Mail onder Windows 7.Is het dan mogelijk om zomaar over te schakelen van WLM naar Outlook als e-mailprogramma?Wat gebeurt er dan met WLM wanneer ik een account open in Outlook?Kan ik WLF dan verwijderen van de PC en gewoon werken met Outlook?Ik begrijp dit alles niet goed ( sorry,maar ik ben niet meer van de jongste ).
mvg,
WillyV
-
WillyV.,
WLM is verouderd maak bij Outlook een account met het email adres dat je
gebruikt in WLM .
Als email programma op je computer kunt je mozilla thunderbird installeren met
de instellingen zoals in WLM.
https://support.mozilla.org/nl/kb/thund ... en-windows
Sony
zet de link bij de favorieten of bladwijzers van je browser dat is toch voldoende.Zou het volgens jou interessant zijn om je daarop te abonneren
WLM is verouderd maak bij Outlook een account met het email adres dat je
gebruikt in WLM .
Als email programma op je computer kunt je mozilla thunderbird installeren met
de instellingen zoals in WLM.
https://support.mozilla.org/nl/kb/thund ... en-windows
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Ambi* - Lid geworden op: 27 dec 2008, 00:54
@ WillyV,
Seniorweb.nl is, indien je geholpen wil worden, "betalend" !!!
Voor de rest van het jaar zou je dit al €17 kosten!!!
Wil je degelijk geholpen worden ga dan eens rustig en geheel vrijblijvend én gratis kijken op: https://www.pc-helpforum.be.
Je zal onmiddellijk het verschil merken.
Deze website is ordelijk, overzichtelijk, gestructureerd, gedetailleerd en je zal volledig vrijblijvend stap voor stap begeleid worden om tot een oplossing te komen door ervaren mensen.
Een account is wel vereist net als op SeniorenNet!
Seniorweb.nl is, indien je geholpen wil worden, "betalend" !!!
Voor de rest van het jaar zou je dit al €17 kosten!!!
Wil je degelijk geholpen worden ga dan eens rustig en geheel vrijblijvend én gratis kijken op: https://www.pc-helpforum.be.
Je zal onmiddellijk het verschil merken.
Deze website is ordelijk, overzichtelijk, gestructureerd, gedetailleerd en je zal volledig vrijblijvend stap voor stap begeleid worden om tot een oplossing te komen door ervaren mensen.
Een account is wel vereist net als op SeniorenNet!
-
Hello Sony,
Wanneer ik Thunderbird geïnstalleerd heb,hoe moet het dan verder?
- Moet ik daar een account opmaken en kan dat met mijn bestaand e-mailadres en wachtwoord?
- Hoe kan ik alles ( contactpersonen,bestaande mappen met inhoud,enz. ) importeren in Thunderbird vanuit WLM,zodat alles blijft bestaan?
- Wat moet er daarna met WLM gebeuren?
mvg,
WillyV
Wanneer ik Thunderbird geïnstalleerd heb,hoe moet het dan verder?
- Moet ik daar een account opmaken en kan dat met mijn bestaand e-mailadres en wachtwoord?
- Hoe kan ik alles ( contactpersonen,bestaande mappen met inhoud,enz. ) importeren in Thunderbird vanuit WLM,zodat alles blijft bestaan?
- Wat moet er daarna met WLM gebeuren?
mvg,
WillyV