Pukkelpop is al getrand door extra maatregelen op 't laatste moment opgelegd.
En de ene kijkt de andere aan .
En de ene kijkt de andere aan .
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Waarom gaat ge nu weeral de persoon aanvallen in plaats van de bewering.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Van al de besmette jongeren die in allerijl met bussen '( en met de vlieger https://www.hln.be/binnenland/twee-jong ... ~af3b945b/ ) uit Spanje zijn teruggekeerd zijn er twee in het ziekenhuis opgenomen. Dat zijn NU feiten , maar daar draait het zelfs niet om. Ik zal mezelf nog eens quoten waar het dan ECHT wel om draait , en dat is :
Jij gaat er blijkbaar van uit dat het helemaal geen probleem is als het corona virus wereldwijd voor altijd zou blijven circuleren. Forget it , DIT virus is een "specialleke" dat men liever kwijt is dan rijk. Dit covid virus hoort thuis in de ernstige klasse van virussen zoals hepatitis , polio , de Spaanse griepvariante H1N1 , zelfs ebola.Fred1950 schreef: ↑23 jul 2021, 16:03Vergeet niet .... het is de uiteindelijke bedoeling dat het virus zelf uitsterft !Om dat te bereiken moeten het aantal besmettingen ooit NUL worden , en dat bereikt men door de maatregelen en door vaccinaties. Als het virus blijft circuleren ligt het blijkbaar in de aard van dat beestje dat het goed kan muteren ( in tegenstelling tot het griepvirus ), en dan is de kans héél groot dat er een variante komt die WEL massaal sterfte veroorzaakt, ook onder de jongere mensen.
Laat dit zo klaar zijn als een klontje. Al de rest is zotte praat.En .... als mensen ziek worden, zelfs al sterven ze er niet van, kunnen ze niet bijdragen aan de economie door te werken. Integendeel, ze kosten geld die de maatschappij via de ziekteverzekering zal betalen.
En die zijn intussen allemaal weer naar huis, of ze zitten al op een terrasje.Fred1950 schreef: ↑24 jul 2021, 10:16Van al de besmette jongeren die in allerijl met bussen '( en met de vlieger https://www.hln.be/binnenland/twee-jong ... ~af3b945b/ ) uit Spanje zijn teruggekeerd zijn er twee in het ziekenhuis opgenomen. Dat zijn NU feiten
Een specialleke? Waaruit zou dat moeten blijken?Fred1950 schreef: ↑23 jul 2021, 16:03Jij gaat er blijkbaar van uit dat het helemaal geen probleem is als het corona virus wereldwijd voor altijd zou blijven circuleren. Forget it , DIT virus is een "specialleke" dat men liever kwijt is dan rijk. Dit covid virus hoort thuis in de ernstige klasse van virussen zoals hepatitis , polio , zelfs ebola .

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Praat voor de vaak.... Alle angsten vallen van mij af als ik mijn bescherming draag en 't één en ' t ander ontsmet dat besmet zou kunnen zijn. Ik heb er zelfs geen probleem mee om dichter dan 1,5 meter te komen met mijn mondmasker, zelfs al draagt de andere geen mondmasker ( tenzij dat die hoest of kortademig is ).
Als er ooit iets moest bewezen worden... hier staat het dan maar zelfs dan is het besef er nietFred1950 schreef: ↑24 jul 2021, 14:21Praat voor de vaak.... Alle angsten vallen van mij af als ik mijn bescherming draag en 't één en ' t ander ontsmet dat besmet zou kunnen zijn. Ik heb er zelfs geen probleem mee om dichter dan 1,5 meter te komen met mijn mondmasker, zelfs al draagt de andere geen mondmasker ( tenzij dat die hoest of kortademig is ).

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Knal hetzelfde gedacht op het moment dat ik zijn posting las en dan had ik uw reactie op deze nog niet eens gelezen.door Wil. » 9 minuten geleden
Als er ooit iets moest bewezen worden... hier staat het dan maar zelfs dan is het besef er niet
Neen , maar de Chinezen hebben daar iets op gevonden, nl. heroepvoedingskampen waar het Confucianisme wordt onderwezen.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.