In de Vier Seizoenen reeks 23 Zomer 2021
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
MJ : ik vind het erg voor jou en je echtgenoot : de mensen zo hoop geven en dan gaat het niet door .. ..
Duimen maar dat hij voor het weekend naar huis mag .
Ook veel sterkte aan Clive : we missen je hier / hopelijk gaat het spoedig wat beter en zonder pijn .
Ook voor de andere seizoentjes : voor straks een goede nachtrust zonder pijn en ongemakken ..
groetjes aan iedereen !!
Ook veel sterkte aan Clive : we missen je hier / hopelijk gaat het spoedig wat beter en zonder pijn .
Ook voor de andere seizoentjes : voor straks een goede nachtrust zonder pijn en ongemakken ..
groetjes aan iedereen !!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
MJ: hebben ze op de afdeling geen spreekuur? Mijn ouders hebben ooit eens gelijktijdig in de kliniek gelegen ( op verschillende afdelingen) en daar had je in de late namiddag tijdens de week spreekuur .Dat spreekuur was maar 30 minuten, maar je kon 1 van de artsen spreken.Vond dat wel goed, want anders zie je geen dokter.
Hoop ook dat je man nog deze week naar huis kan.
Een mooie dag vandaag.Onze wandeling was ook goed.
Als we doorrijden springt Spaanse woef vlug in zijn bench in de auto, zo blij is hij.Nu toen we terugkeerden wou hij niet erin.Is de eerste keer dat dat gebeurt.Waarom weten we niet, waarschijnlijk wou hij nog een eindje wandelen
.Dat zal waarschijnlijk nog gebeuren.Manlief had echt moeite om hem in zijn bench te krijgen.
Dames, tot morgen allemaal.
MJ: hebben ze op de afdeling geen spreekuur? Mijn ouders hebben ooit eens gelijktijdig in de kliniek gelegen ( op verschillende afdelingen) en daar had je in de late namiddag tijdens de week spreekuur .Dat spreekuur was maar 30 minuten, maar je kon 1 van de artsen spreken.Vond dat wel goed, want anders zie je geen dokter.
Hoop ook dat je man nog deze week naar huis kan.
Een mooie dag vandaag.Onze wandeling was ook goed.
Als we doorrijden springt Spaanse woef vlug in zijn bench in de auto, zo blij is hij.Nu toen we terugkeerden wou hij niet erin.Is de eerste keer dat dat gebeurt.Waarom weten we niet, waarschijnlijk wou hij nog een eindje wandelen
Dames, tot morgen allemaal.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Gimly is er quasi door en heeft hij door de warmte nog last van zijn diarree.
Gisteren heb ik een marinade gemaakt voor de spieringkoteletten. Anders smaken die mij niet.
Ik laat de volgende keer de cayenne eruit want ventje vond het too peppery.
Vandaag brochettes. Ventje moet toch op boodschap en zal in de bricolage zoeken naar vloeibaar bbq aanmaakmiddel. Vroeger deed hij dat met aanmaakblokjes die ik dan op mijn beurt weer gebruikte om zelf de stoof aan te steken. En ik ga eens moeten zoeken of er blaasbalken te koop zijn.
Buren V hadden hier gisteren onverwachts bezoek en ze waren zeer luidruchtig. in plaats van nog een beetje te lezen ben ik na een half uurtje naar binnen gegaan. Er was ook een pakje voor buurman V bij mij want zo zei de jobstudent, had hij ons opgegeven als zijn bezorgpunt.
Ventje was naar de beenhouwer gegaan en was vergeten zijn houtskool te halen bij Peter. Ventje is zo gewoon van eerst naar Peter te gaan en dan naar de beenhouwer. Dus is hij drie keer onderweg geweest. een keer langs de postbus op weg naar de ldl, dan de beenhouwer en dus mocht hij terug om de vergeten houtskool.
Gisteren stond de klein van neef op Fb en er waren over de 200 reacties. had geen zin om ze allemaal te lezen. Ondanks dat ze zo weinig weegt in mijn ogen ligt ze op de kamer. maar ik ben geen medicus, ik lees alleen veel medisch en hoor 't een en 't ander. Ik zou me kunnen verdiepen in mijn aandoening maar doe dat bewust niet. Van katten is dat een ander verhaal. ik lees zo veel mogelijk over aandoeningen die katten kunnen hebben. ik wou ooit dierenartsassistente worden maar het was een online cursus en die Nederlandse Studiebegeleider buisde me al op de eerste opdracht. En ik zou er moeite mee gehad hebben om diertjes te laten inslapen. En als je een marathon van de "incredibel Dr Pol" volgt dan kan je zelfs een koe laten kalveren.
Bon, Vandaag P. ben benieuwd hoe laat. de afwas staat reeds te week.
MJ: ze hebben mij in Engeland ook blij gemaakt met een dode mus. na een bloedafname zei die vrouwelijke studente dat ik naar huis mocht als er om 5 uur geen nieuws was. Toen de verpleegster me aangekleed zag en vroeg of ik ergens naartoe ging en ik naar huis zei, zei ze me te wachten. na een half uurtje kwam die Indiër aan mijn bed, dezelfde die me op spoed behandeld had en deel uitmaakte van de studenten onder leiding van "Frank Bruno" en de professor. Hij zei dat ze me voor de veiligheid tot na het weekend wilden houden. Dan ben ik in tranen uitgebarsten en heb ik gezegd dat als ik er nog moest blijven dat ze dan een extra sterk slaapmiddel moesten voorschrijven zodat ik toch nog een oog kon dichtdoen. De Zaterdag stond weer heel het "schepencollege" aan mijn bed en de studente durfde me niet eens aan te kijken. Ze had overduidelijk een fikse uitbrander gehad. Toen zei de professor die met uitzondering er ook bij was, dat ik weer een bloedtest moest ondergaan en hij zou het me zelf komen zeggen als die slecht was. En zonder vragen gaven ze me de zaterdagavond weer een slaapmiddel en de test was dan negatief en dan mocht ik toch naar huis. Mies was echter niet content. ik rook immers naar desinfectant. Pas na twee dagen en een douche kwam ze weer op schoot om als ventje thuiskwam van zijn werk op diens schoot te gaan zitten en te kijken naar mij zo van: maak je eens ons avondeten klaar? Wij hebben honger.
Toen we verhuisd waren was ze meestal bij mij. En ging niet meer zo vaak bij ventje zitten.
We zijn hier in 2005 komen wonen en in 2009 is Mies over de regenboogbrug gegaan.
Ventje is opgestaan. hij heeft de diarree opgekuist en is nu aan de afwas bezig!
Vandaag zou mijn speciaal water binnen zijn in de dranken centrale. Dus eerst naar de carref. en de bricolage en dan drankencentrale.
Ventje weet me net te zeggen dat B-post met een vertraging zit van minstens 3 weken. dus pakjes zullen later zijn. ik heb mijn speciale warmte-handschoenen zonder vingertoppen en mijn boek echter al buit. Boek volgt de film niet in chronologische orde en de zwerver had in het begin een andere naam. het ligt nu boven.
Gisteren al mijn kleine huishoudelijke to do taken weer afgewerkt. en nu voel ik het in mijn rug aan de rechterkant. Flexium zal dat wel oplossen.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Gimly is er quasi door en heeft hij door de warmte nog last van zijn diarree.
Gisteren heb ik een marinade gemaakt voor de spieringkoteletten. Anders smaken die mij niet.
Ik laat de volgende keer de cayenne eruit want ventje vond het too peppery.
Vandaag brochettes. Ventje moet toch op boodschap en zal in de bricolage zoeken naar vloeibaar bbq aanmaakmiddel. Vroeger deed hij dat met aanmaakblokjes die ik dan op mijn beurt weer gebruikte om zelf de stoof aan te steken. En ik ga eens moeten zoeken of er blaasbalken te koop zijn.
Buren V hadden hier gisteren onverwachts bezoek en ze waren zeer luidruchtig. in plaats van nog een beetje te lezen ben ik na een half uurtje naar binnen gegaan. Er was ook een pakje voor buurman V bij mij want zo zei de jobstudent, had hij ons opgegeven als zijn bezorgpunt.
Ventje was naar de beenhouwer gegaan en was vergeten zijn houtskool te halen bij Peter. Ventje is zo gewoon van eerst naar Peter te gaan en dan naar de beenhouwer. Dus is hij drie keer onderweg geweest. een keer langs de postbus op weg naar de ldl, dan de beenhouwer en dus mocht hij terug om de vergeten houtskool.
Gisteren stond de klein van neef op Fb en er waren over de 200 reacties. had geen zin om ze allemaal te lezen. Ondanks dat ze zo weinig weegt in mijn ogen ligt ze op de kamer. maar ik ben geen medicus, ik lees alleen veel medisch en hoor 't een en 't ander. Ik zou me kunnen verdiepen in mijn aandoening maar doe dat bewust niet. Van katten is dat een ander verhaal. ik lees zo veel mogelijk over aandoeningen die katten kunnen hebben. ik wou ooit dierenartsassistente worden maar het was een online cursus en die Nederlandse Studiebegeleider buisde me al op de eerste opdracht. En ik zou er moeite mee gehad hebben om diertjes te laten inslapen. En als je een marathon van de "incredibel Dr Pol" volgt dan kan je zelfs een koe laten kalveren.
Bon, Vandaag P. ben benieuwd hoe laat. de afwas staat reeds te week.
MJ: ze hebben mij in Engeland ook blij gemaakt met een dode mus. na een bloedafname zei die vrouwelijke studente dat ik naar huis mocht als er om 5 uur geen nieuws was. Toen de verpleegster me aangekleed zag en vroeg of ik ergens naartoe ging en ik naar huis zei, zei ze me te wachten. na een half uurtje kwam die Indiër aan mijn bed, dezelfde die me op spoed behandeld had en deel uitmaakte van de studenten onder leiding van "Frank Bruno" en de professor. Hij zei dat ze me voor de veiligheid tot na het weekend wilden houden. Dan ben ik in tranen uitgebarsten en heb ik gezegd dat als ik er nog moest blijven dat ze dan een extra sterk slaapmiddel moesten voorschrijven zodat ik toch nog een oog kon dichtdoen. De Zaterdag stond weer heel het "schepencollege" aan mijn bed en de studente durfde me niet eens aan te kijken. Ze had overduidelijk een fikse uitbrander gehad. Toen zei de professor die met uitzondering er ook bij was, dat ik weer een bloedtest moest ondergaan en hij zou het me zelf komen zeggen als die slecht was. En zonder vragen gaven ze me de zaterdagavond weer een slaapmiddel en de test was dan negatief en dan mocht ik toch naar huis. Mies was echter niet content. ik rook immers naar desinfectant. Pas na twee dagen en een douche kwam ze weer op schoot om als ventje thuiskwam van zijn werk op diens schoot te gaan zitten en te kijken naar mij zo van: maak je eens ons avondeten klaar? Wij hebben honger.
Toen we verhuisd waren was ze meestal bij mij. En ging niet meer zo vaak bij ventje zitten.
We zijn hier in 2005 komen wonen en in 2009 is Mies over de regenboogbrug gegaan.
Ventje is opgestaan. hij heeft de diarree opgekuist en is nu aan de afwas bezig!
Vandaag zou mijn speciaal water binnen zijn in de dranken centrale. Dus eerst naar de carref. en de bricolage en dan drankencentrale.
Ventje weet me net te zeggen dat B-post met een vertraging zit van minstens 3 weken. dus pakjes zullen later zijn. ik heb mijn speciale warmte-handschoenen zonder vingertoppen en mijn boek echter al buit. Boek volgt de film niet in chronologische orde en de zwerver had in het begin een andere naam. het ligt nu boven.
Gisteren al mijn kleine huishoudelijke to do taken weer afgewerkt. en nu voel ik het in mijn rug aan de rechterkant. Flexium zal dat wel oplossen.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes, een mooie zonnige groet
Laat ons genieten van de paar dagen die mooi zouden zijn
want nadien is het weer Belgische zomer met kwakkelweer
Ach ja, we kunnen het niet veranderen...
ervan maken hé
M-M als ik zit of lig heb ik meer last en als ik ga wandelen
of meer beweging heb op de hometrainer dan heb ik minder last
Sterkte, jouw ventje komt wel aan z'n wandelingetjes toe
Dag Bekske, Dank voor je plaatje, en sterkte ook voor je hondje..
anjelierken, woef heeft een willetje denk ik of de wandeling
was te kort naar z'n zin
wilde eend, ben je het al goed gewon in je nieuwe woning.,
en is het daar rustiger wonen?
clive nog steeds veel sterkte en moed voor de revalidatie...
M-J, Ik hoop ook dat je man toch zeker tegen het weekend naar huis mag
want ze kunnen het lang rekken, en als het niet meer echt nodig is...
Veel sterkte en moed....
Helena, een fijne theevisite gehad, dat is gezellig
lekker babbelen.... zeker als het zolang geleden is door corona
Ik heb zo het gevoel dat we weer de verkeerde kant opgaan
en dat er steeds meer coronagevallen in het ziekenhuis komen
Straks doen ze weer de boel op slot...
Alle seizoentjes een fijne donderdag hou het veilig en tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Hallo,
Oma-C ik volg niet meer met de Covid cijfers.
Dat we nog een keer op slot gaan geloof ik niet, want dan valt de regering.
Dat is het laatste wat die willen.
Voor mij mag DC nog een beetje aan blijven.
Ik ben wel a-politiek, maar dat was de eerste die wist wat hij wilde.
Of dat nu plezant was of niet voor de mensen.
Ik profiteer van de vrijheid op een verstandige manier zolang ze duurt.
De cijfers zijn voor allerlei uitleg vatbaar.
50% meer overlijdens, als er de dag ervoor maar één overlijden is, dan is dat de dag erna twee overlijdens.
Geeft wel een heel ander beeld dan 50% denk ik.Van onze jongste geleerd.
We hebben buiten gezeten met de theevisite.
Eindelijk mijn terrastafel gebruikt warvoor ze dient!
En niet om een bloempot op te zetten.
Straks hopelijk de gazon aanvallen met de grasmachine.
MJ op oorlogspad! Succes! Als het in ons kliniekske is daar moeten ze nog eens een paar lessen in communicatie volgen! En dat spreekuur voor familie, Anjelier, dat heb ik tot hiertoe alleen in GHB meegemaakt op één bepaalde afdeling.
Maak er een mooie dag van!
Oma-C ik volg niet meer met de Covid cijfers.
Dat we nog een keer op slot gaan geloof ik niet, want dan valt de regering.
Dat is het laatste wat die willen.
Voor mij mag DC nog een beetje aan blijven.
Ik ben wel a-politiek, maar dat was de eerste die wist wat hij wilde.
Of dat nu plezant was of niet voor de mensen.
Ik profiteer van de vrijheid op een verstandige manier zolang ze duurt.
De cijfers zijn voor allerlei uitleg vatbaar.
50% meer overlijdens, als er de dag ervoor maar één overlijden is, dan is dat de dag erna twee overlijdens.
Geeft wel een heel ander beeld dan 50% denk ik.Van onze jongste geleerd.
We hebben buiten gezeten met de theevisite.
Eindelijk mijn terrastafel gebruikt warvoor ze dient!
En niet om een bloempot op te zetten.
Straks hopelijk de gazon aanvallen met de grasmachine.
MJ op oorlogspad! Succes! Als het in ons kliniekske is daar moeten ze nog eens een paar lessen in communicatie volgen! En dat spreekuur voor familie, Anjelier, dat heb ik tot hiertoe alleen in GHB meegemaakt op één bepaalde afdeling.
Maak er een mooie dag van!
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Ziezo, broodje beenham en Brugse kaas is op, een koffietje erbij..... Wat moet een mens meer hebben, denk je dan.... 
Gisteren had ik dus tegen verpleegster gezegd dat ik die desbetreffende dokter toch wou spreken, dat hij heel rap weg was, zodat ik de kans niet had iets te vragen. Boodschap was overgekomen en hij zou zien wanneer het hem uitkwam, het was heel druk.....
Dat maakt mijn rekening niet, dacht ik dan, ik blijf hier gewoon zitten tot ik die iemand zie.....
En ja Anjelierke, in sommige ziekenhuizen zal dat zo wel zijn, dat je een afspraak kan maken, na de uren, maar hier ben ik tijdsgebonden aan de bussen en ze hebben me dunkt in de dag tijd genoeg om eens een uitleg te doen, ze hebben het wel tegen manlief gezegd, en dan vlug ribbedebie, het was nog geen bezoekuur, dus de patiënt mag het alleen weten. Dat is wel efkes zonder mij gerekend. Ik ga ze zelf zoeken, als het moet. Als ik iets wil weten dan vind ik de bewuste persoon wel, heb zo al 3 X de hoofdarts opgezocht , met mijn vragen. Maar.... ze kunnen niet zeggen dat ik onbeleefd ben of me kwaad maak of zo, dat gebeurt niet, dus een babbelke zit er wel altijd in..... als je de juiste te pakken hebt !
Deze voormiddag telefoon gehad met de mededeling 'als alle waarden van mijn man goed zijn, mag hij morgen naar huis.....
Ze zijn daar weer, he, 'als'..... Kunnen ze nu niet gewoon bellen en zeggen dat het goedd is of niet goed???
Enfin, zij vriendelijk, ik ook, zal maar aannemen dat hij morgen mee mag. Ook al zijn toiletspullen en wasgrief meedoen, water gebruiken doen ze hier toch niet, ze wassen de personen zo met een doekje waar een soort van..... op zit. Ikzelf was hem zo goed en zo kwaad, terwijl hij in bed ligt, waar ik aan kan. Dan zie je geen kat hoor, anders zou ik eens lief vragen of ze weten waarvoor water allemaal kan dienen.....
Hem scheren is ook mijn dagelijkse bezigheid...... Ze kunnen misschien onderbemand zijn, maar een minimum aan service zou niet overdreven zijn, denk ik. Of mag ik niet denken ook niet?
Ik zeg altijd: hetgeen je weet, mag je zeggen, hetgeen je niet weet , kan je niets over zeggen.
En nu ga ik me nog zo een meeneemkoffie halen en eens voort gaan.
Tot later......
Gisteren had ik dus tegen verpleegster gezegd dat ik die desbetreffende dokter toch wou spreken, dat hij heel rap weg was, zodat ik de kans niet had iets te vragen. Boodschap was overgekomen en hij zou zien wanneer het hem uitkwam, het was heel druk.....
Dat maakt mijn rekening niet, dacht ik dan, ik blijf hier gewoon zitten tot ik die iemand zie.....
En ja Anjelierke, in sommige ziekenhuizen zal dat zo wel zijn, dat je een afspraak kan maken, na de uren, maar hier ben ik tijdsgebonden aan de bussen en ze hebben me dunkt in de dag tijd genoeg om eens een uitleg te doen, ze hebben het wel tegen manlief gezegd, en dan vlug ribbedebie, het was nog geen bezoekuur, dus de patiënt mag het alleen weten. Dat is wel efkes zonder mij gerekend. Ik ga ze zelf zoeken, als het moet. Als ik iets wil weten dan vind ik de bewuste persoon wel, heb zo al 3 X de hoofdarts opgezocht , met mijn vragen. Maar.... ze kunnen niet zeggen dat ik onbeleefd ben of me kwaad maak of zo, dat gebeurt niet, dus een babbelke zit er wel altijd in..... als je de juiste te pakken hebt !
Deze voormiddag telefoon gehad met de mededeling 'als alle waarden van mijn man goed zijn, mag hij morgen naar huis.....
Ze zijn daar weer, he, 'als'..... Kunnen ze nu niet gewoon bellen en zeggen dat het goedd is of niet goed???
Hem scheren is ook mijn dagelijkse bezigheid...... Ze kunnen misschien onderbemand zijn, maar een minimum aan service zou niet overdreven zijn, denk ik. Of mag ik niet denken ook niet?
Ik zeg altijd: hetgeen je weet, mag je zeggen, hetgeen je niet weet , kan je niets over zeggen.
En nu ga ik me nog zo een meeneemkoffie halen en eens voort gaan.
Tot later......
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Zie je wel dat ze met vodjes begonnen zijn.
Een reden te meer om niet naar het rusthuis te willen.
Een mens moet dan maar, sorry voor het lelijk woord, stinken.
Een pamper mag ook pas ververst worden als het lijntje helemaal verkleurd is.
En dan verwonderd zijn dat de mensen doorligwonden hebben.
Als het maar opbrengt .
Al die managers aan het beleid hebben nooit de werkvloer van dichtbij gezien.
Voor de avondronde vijf minuten per patiënt...
Dan mag er niemand nat liggen, een ander ongelukje voorgehad hebben, geen onverwachte opnames, geen overlijden....
Ik hoop dat ik nooit op gereatrie terecht kom, maar dat zal nu wel zo zijn gezien mijn leeftijd.
Ik ga lopen denk ik.
Gazon is afgedaan en het meeste is geëvacueerd naar de "Belgische staat".
De rest is voor morgen, ik kan niet meer.
De eerste groene die nog komt vertellen dat je je gras moet laten groeien, die mag mijn gazon komen afrijden.
Ik zal het in het vervolg een beetje beter bijhouden.
Dat was niet te doen. Vijf volle bakken.
En dan nog op de hoogste stand afgeraden, want ik kan mijn machien niet meer verzetten van hoogte.
Echt hé, die milieumensen die zijn allemaal in de fleur van hun leven en hebben energie voor tien.
Wacht tot die oud en versleten zijn.
Maar ja, ik moet kleiner gaan wonen, zonder tuin zeker, van die mensen....
Ben precies een beetje moe en vies gezind....
Een reden te meer om niet naar het rusthuis te willen.
Een mens moet dan maar, sorry voor het lelijk woord, stinken.
Een pamper mag ook pas ververst worden als het lijntje helemaal verkleurd is.
En dan verwonderd zijn dat de mensen doorligwonden hebben.
Als het maar opbrengt .
Al die managers aan het beleid hebben nooit de werkvloer van dichtbij gezien.
Voor de avondronde vijf minuten per patiënt...
Dan mag er niemand nat liggen, een ander ongelukje voorgehad hebben, geen onverwachte opnames, geen overlijden....
Ik hoop dat ik nooit op gereatrie terecht kom, maar dat zal nu wel zo zijn gezien mijn leeftijd.
Ik ga lopen denk ik.
Gazon is afgedaan en het meeste is geëvacueerd naar de "Belgische staat".
De rest is voor morgen, ik kan niet meer.
De eerste groene die nog komt vertellen dat je je gras moet laten groeien, die mag mijn gazon komen afrijden.
Ik zal het in het vervolg een beetje beter bijhouden.
Dat was niet te doen. Vijf volle bakken.
En dan nog op de hoogste stand afgeraden, want ik kan mijn machien niet meer verzetten van hoogte.
Echt hé, die milieumensen die zijn allemaal in de fleur van hun leven en hebben energie voor tien.
Wacht tot die oud en versleten zijn.
Maar ja, ik moet kleiner gaan wonen, zonder tuin zeker, van die mensen....
Ben precies een beetje moe en vies gezind....
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
P. is na amper twee uur te werken onwel geworden en is naar huis gevraagd. ze zat er echt mee in. heb dan maar naar TT gebeld om te vragen hoe dat zat met de betaling na eerst gezegd te hebben dat ik ze naar huis had gestuurd. ze had draai-ingen en voelde zich misselijk. Ze trekken maar 1 cheque af dus zit ik met een oneven getal.
Gisteren geen Bbq. er was bewolking en ventje wou geen risico nemen, een kwartier later was de zon er weer.
de brochettes zaten al in de oven.
Ventje heeft dan de living en salon gedaan, eerst met de stofzuiger en dan de mop en drogen met een dweil. toen hij zei niet te weten wat te doen met de stoelen zei ik dat ik ze vroeger altijd in de gang zette en zag hij dat er schimmel op de stoel zat die hij vast nam. bus pledge gaan halen. hij heeft ze dan ook allemaal gedaan. daarna de living en als het droog was, de gang. de keuken is nog niet gedaan omdat die met speciaal product moet. Dat is voor vandaag en als het vandaag niet is dan een andere dag. zijn benieuwd wanneer Ex- collega komt op de koffie. Als die al komt.
Vandaag ook geen bbq. de boutje gaan de oven in. dan kan die eens afgewassen worden.
de bel gaat. onze koffievisite is er!
Fijne dag seizoentjes en keep Safe!
P. is na amper twee uur te werken onwel geworden en is naar huis gevraagd. ze zat er echt mee in. heb dan maar naar TT gebeld om te vragen hoe dat zat met de betaling na eerst gezegd te hebben dat ik ze naar huis had gestuurd. ze had draai-ingen en voelde zich misselijk. Ze trekken maar 1 cheque af dus zit ik met een oneven getal.
Gisteren geen Bbq. er was bewolking en ventje wou geen risico nemen, een kwartier later was de zon er weer.
Ventje heeft dan de living en salon gedaan, eerst met de stofzuiger en dan de mop en drogen met een dweil. toen hij zei niet te weten wat te doen met de stoelen zei ik dat ik ze vroeger altijd in de gang zette en zag hij dat er schimmel op de stoel zat die hij vast nam. bus pledge gaan halen. hij heeft ze dan ook allemaal gedaan. daarna de living en als het droog was, de gang. de keuken is nog niet gedaan omdat die met speciaal product moet. Dat is voor vandaag en als het vandaag niet is dan een andere dag. zijn benieuwd wanneer Ex- collega komt op de koffie. Als die al komt.
Vandaag ook geen bbq. de boutje gaan de oven in. dan kan die eens afgewassen worden.
de bel gaat. onze koffievisite is er!
Fijne dag seizoentjes en keep Safe!
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
Ja vrijdag 13 aug maar ik doe niet aan bijgeloof
wat moet komen komt sowieso
Hier is het zonnig en windstil, mooi om
de rest van de ramen te wassen, dan hebben
die weer een beurt gehad.... nadien regent
het toch weer, dat is niet tegen te houden...
M-M geniet van jullie koffiebezoek,
jammer dat de poetsvrouw ziek werd, maar het
kan gebeuren..... misschien bloeddruk...
Helena, een slechte dag is geen slecht jaar zegt men...
en tuinwerk kan vermoeiend zijn...
Volgende keer meer succes...en wat ons boven
het hoofd hangt, niet teveel over piekeren...

Bekske, een leuk plaatje, dank u
M-J, ik hoop dat alles oké is en dat je man vandaag
mee naar huis mag, je zal thuis wel heel goed voor
hem zorgen
Alle seizoentjes een aangename vrijdag en trek het je niet
aan dat het de 13e is... da's een dag als een andere
Voorzichtig blijven moeten we altijd doen,
Straks allemaal een fijn weekend...en tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Goeie middag iedereen,
De dahliaborder is ook al onder handen genomen.
Deze namiddag rustigjes verder doen.
De ex-zandbakborder wieden.
Misschien een stukje kruidentuin in orde brengen.
De slakken hebben bijna een heel blad rabarber verorberd.
Ik hoop dat ze een indigestie krijgen.
Anderzijds houden ze zich aan de rabarber voor zover ik kan zien...
Ik heb er net nog een op de autostrade gezet.
Aan 70km per uur zal ze niet geraken, maar ik ben ze kwijt...
Clive hou je een beetje vol met de reva?
Oma-C ik zal het onthouden van die slechte dag.
Het heeft wat geduurd voor ik in slaap viel, maar dan heb ik wel vijf uur op een stuk geslapen.
Ik was dus uitgeslapen.
Ben begonnen met die oogdruppels.
Is me dat een plakkerij.
En eer die druppel in mijn oog viel.
Gelukkig ben ik nu gerust dat ik er geen twee zal laten in vallen.
Het wordt een heel ritueel voor het slapen gaan...
Stipt om kwart na acht was Poes daar.
Ik hield me slapende en na even gewacht te hebben is ze dan maar op een kussen gaan liggen.
Ze had eerst voorzichtig een miauwtje gepleegd.
Oh ramp het etensbakje was leeg!
En dorst had ze ook.
Voor ik me kan douchen moet ze eerst in de andere kamer aan het kraantje drinken.
Die lavabo zit gemakkelijker...
Vandaag is het al tien jaar geleden dat "grootvake" overleden is.
Dames maak er een toffe dag van.
De dahliaborder is ook al onder handen genomen.
Deze namiddag rustigjes verder doen.
De ex-zandbakborder wieden.
Misschien een stukje kruidentuin in orde brengen.
De slakken hebben bijna een heel blad rabarber verorberd.
Ik hoop dat ze een indigestie krijgen.
Anderzijds houden ze zich aan de rabarber voor zover ik kan zien...
Ik heb er net nog een op de autostrade gezet.
Aan 70km per uur zal ze niet geraken, maar ik ben ze kwijt...
Clive hou je een beetje vol met de reva?
Oma-C ik zal het onthouden van die slechte dag.
Het heeft wat geduurd voor ik in slaap viel, maar dan heb ik wel vijf uur op een stuk geslapen.
Ik was dus uitgeslapen.
Ben begonnen met die oogdruppels.
Is me dat een plakkerij.
En eer die druppel in mijn oog viel.
Gelukkig ben ik nu gerust dat ik er geen twee zal laten in vallen.
Het wordt een heel ritueel voor het slapen gaan...
Stipt om kwart na acht was Poes daar.
Ik hield me slapende en na even gewacht te hebben is ze dan maar op een kussen gaan liggen.
Ze had eerst voorzichtig een miauwtje gepleegd.
Oh ramp het etensbakje was leeg!
En dorst had ze ook.
Voor ik me kan douchen moet ze eerst in de andere kamer aan het kraantje drinken.
Die lavabo zit gemakkelijker...
Vandaag is het al tien jaar geleden dat "grootvake" overleden is.
Dames maak er een toffe dag van.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Heel epistel getypt, is weg, heb op consept bewaren gedrukt, en ik vind het nergens meer.....
Manlief is thuis, al medicatie bijgehaald, en nu zijn doosjes nog herschikken.....
MH, is dat al 10 jaar? Ik heb een kaarsje aangestoken.....
Clive, goed de revalidatie volgen, dan geneest het des te rapper.
Met mijn WhatsApp heb ik wat problemen, dat gaat dus niet meer, er staat hier teveel in mijn Doon. Zal eens naar de tel winkel moeten, die kunnen dat wel goed krijgen dus, waarschijnlijk iets stom.....
Ga de sandwiches klaarmaken, de innerlijke mens wat versterken.....
OmaC, vrijdag de 13de, zwarte katten, ladders.... dat werkt bij mij allemaal niet, gelukkig maar ! Zo'n dag is bij mij gelijk elke andere dag.
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot...... de volgende.
Manlief is thuis, al medicatie bijgehaald, en nu zijn doosjes nog herschikken.....
MH, is dat al 10 jaar? Ik heb een kaarsje aangestoken.....
Clive, goed de revalidatie volgen, dan geneest het des te rapper.
Met mijn WhatsApp heb ik wat problemen, dat gaat dus niet meer, er staat hier teveel in mijn Doon. Zal eens naar de tel winkel moeten, die kunnen dat wel goed krijgen dus, waarschijnlijk iets stom.....
Ga de sandwiches klaarmaken, de innerlijke mens wat versterken.....
OmaC, vrijdag de 13de, zwarte katten, ladders.... dat werkt bij mij allemaal niet, gelukkig maar ! Zo'n dag is bij mij gelijk elke andere dag.
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot...... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Voor MH :

Wat vliegt de tijd ... al 10 jaar ... Veel sterkte .
Voor Clive : veel goede moed en ook voor de andere seizoentjes met pijn en ongemakken.
MJ: met goede moed vooruit . Gelukkig is manlief nu toch al thuis !
Oma C : vroeg of het hier nu rustiger wonen is ........ soms wél ... Maar met buren aan drie kanten ... moet je geluk hebben . Ben al blij dat ze met het minder goede weer niet altijd in hun Jacuzzi of zwembad kunnen zitten ..... Stout van mij , maar ik verdraag geen lawaai meer . In de winter zal het kalmer zijn.....
Aan alle seizoentjes een fijne avond en een geode nachtrust ..

Wat vliegt de tijd ... al 10 jaar ... Veel sterkte .
Voor Clive : veel goede moed en ook voor de andere seizoentjes met pijn en ongemakken.
MJ: met goede moed vooruit . Gelukkig is manlief nu toch al thuis !
Oma C : vroeg of het hier nu rustiger wonen is ........ soms wél ... Maar met buren aan drie kanten ... moet je geluk hebben . Ben al blij dat ze met het minder goede weer niet altijd in hun Jacuzzi of zwembad kunnen zitten ..... Stout van mij , maar ik verdraag geen lawaai meer . In de winter zal het kalmer zijn.....
Aan alle seizoentjes een fijne avond en een geode nachtrust ..