In de Vier Seizoenen reeks 23 Zomer 2021
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Het pakketje kindjes is geleverd.
Nu nog het pakketje dat met de post moet komen.
De fijne was is gedaan en hangt te drogen.
De dahlia zijn verzorgd.
In de voortuin een plantje gesnoeid.
Nog twee te gaan en is dat niet gedaan dan is er ook geen been aan gebroken.
Voorlopig wilden de kindjes liever binnen met de lego spelen, want het is te warm buiten.
Nu, ik ben daarstraks ook gaan lopen van de warmte.
Ik wist vannacht tegen de morgen aan niet goed wat ik hoorde.
Bleek Poes lustig te snurken op de uiterste rand van het bed, tussen mijn hoofdkussen en het nachtkastje.
Waar die zich soms tussen wringt.
Ik vraag me bij wijlen af hoe ze zichzelf nog uit de knoop krijgt.
De laatste nachten weer aan mijn zeven uurtje verkwikkende slaap geraakt.
Wat weer het morgen wordt dat zie ik dan morgen wel weer.
Ik zou toch graag een beetje droog in de bibliotheek geraken.
Ik heb zo eens rond gekeken voor een e-reader, maar dat is wel een duur affaire.
En met een nieuwe tandprothese ben ik toch beter af zo denk ik.
Van centen gesproken we zullen onze roerende voorheffing eens gaan betalen.
Dat wordt ook elk jaar meer en meer...
Geniet nog van de rest van de dag!
Nu nog het pakketje dat met de post moet komen.
De fijne was is gedaan en hangt te drogen.
De dahlia zijn verzorgd.
In de voortuin een plantje gesnoeid.
Nog twee te gaan en is dat niet gedaan dan is er ook geen been aan gebroken.
Voorlopig wilden de kindjes liever binnen met de lego spelen, want het is te warm buiten.
Nu, ik ben daarstraks ook gaan lopen van de warmte.
Ik wist vannacht tegen de morgen aan niet goed wat ik hoorde.
Bleek Poes lustig te snurken op de uiterste rand van het bed, tussen mijn hoofdkussen en het nachtkastje.
Waar die zich soms tussen wringt.
Ik vraag me bij wijlen af hoe ze zichzelf nog uit de knoop krijgt.
De laatste nachten weer aan mijn zeven uurtje verkwikkende slaap geraakt.
Wat weer het morgen wordt dat zie ik dan morgen wel weer.
Ik zou toch graag een beetje droog in de bibliotheek geraken.
Ik heb zo eens rond gekeken voor een e-reader, maar dat is wel een duur affaire.
En met een nieuwe tandprothese ben ik toch beter af zo denk ik.
Van centen gesproken we zullen onze roerende voorheffing eens gaan betalen.
Dat wordt ook elk jaar meer en meer...
Geniet nog van de rest van de dag!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Hier de boodschappen gedaan en mijn wandeling....
het is heerlijk weertje dus moeten we ervan genieten
't Is altijd afwachten wat het de volgende dag wordt...
Nu nog wat zien naar de Vuelta, mooi weer ook in Zuid-Spanje
en mooie herinneringen aan vroegere vakanties
Helena, poezen zijn soepel en geraken uit elke draai...
Voor allen een fijne avond verder en een goeie nacht
tot morgen...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Oma-C: het is nochtans lang geleden dat we nog een mol hadden .En zachte grond is het hier wel, is zandgrond, dus niet hard. Maar het is wel zonde . Ik maak er me niet druk over, maar manlief wel.
MM: ik breek ook altijd eerst mijn eieren alvorens ze te gebruiken . Je weet maar nooit .Op tv zie je dat ook, dat ze ze rechtstreeks in hun bereiding doen.
Clive: Matice weet waar het goed toeven is . Hier ligt Spaanse woef ook op de beste plaatsjes
.Zijn mand die op de grond staat gebruikt hij zelden . Veel liever in de zetel .Ik denk dat ze graag een beetje hoger liggen.
Gisteren en vandaag bij zoonlief . Heb de tuin onder handen genomen . Was nodig met die regen.
Dames, tot morgen allemaal.
Oma-C: het is nochtans lang geleden dat we nog een mol hadden .En zachte grond is het hier wel, is zandgrond, dus niet hard. Maar het is wel zonde . Ik maak er me niet druk over, maar manlief wel.
MM: ik breek ook altijd eerst mijn eieren alvorens ze te gebruiken . Je weet maar nooit .Op tv zie je dat ook, dat ze ze rechtstreeks in hun bereiding doen.
Clive: Matice weet waar het goed toeven is . Hier ligt Spaanse woef ook op de beste plaatsjes
Gisteren en vandaag bij zoonlief . Heb de tuin onder handen genomen . Was nodig met die regen.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Gisteren wou ik het zonnescherm aan de voorkant van de living naar beneden doen en tot mijn schrik zag ik dat 1 helft bleef hangen. Het onmiddellijk terug naar boven gedaan, wat gelukkig nog lukte en er af gebleven. Toen manlief thuiskwam het hem gezegd en hij dacht en dacht goed, dat er gewoon wat industriële olie in de 4 geleiders moest. Enfin, het gaat nu moeiteloos terug naar beneden en naar boven, dus kosten gespaard.
Vandaag komt de trimster van Matice. Terwijl ga ik de strijk doen, want daar ben ik gisteren niet aan toegekomen. Gisteren nog een wasje buiten gehangen, maar ik vond dat het slecht droogde. Ben hem rond 17.00H gaan afhalen en de elastieken van de pyjamabroekjes waren nog vochtig.
Vandaag de 2 benedenverdiepingen dweilklaar maken of moet ik steamklaar zeggen ? Want een dweil uitwringen mag en kan ik nog niet. Mijn arm heeft alle kleuren van de regenboog en een litteken om U tegen te zeggen, gelukkig aan de binnenkant van mijn arm. Maar hij is wel aan het genezen.
Moet ook nog de valies af en uitgewassen. En die klaarzetten om in te pakken. Zodat ik zondag heel vroeg in de ochtend enkel het toiletgerief moet inpakken en dan zijn we weg. Matice zijn zak maak ik zaterdagavond klaar en dan moet ik zondagochtend enkel nog zijn voeding in de frigobox doen en zijn slaapknuffels in de zak. Die mag ik echt niet vergeten.
Zo, ik ga eraan beginnen en ga terwijl plaats maken voor de andere Seizoentjes.
Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
-

Goede morgen alle seizoentjes, de zon is er weer
op uitgetrokken
want zoals gisteren was het toch een fijne dag hé....
clive rustig alles klaarmaken voor de uitstap...
geniet ervan het beetje rust zal je nog wel goed doen..
Hier gewoon de donderdagse huistaken zoals elke week
en straks een bloemkooltje met een kalkoenlapje
(ik moet oppassen of de bloemkool is op eer ze in de pot ligt
om te stomen, ik eet graag rauwe bloemkool...terwijl ik ze kuis....
Iedereen sorry zonder namen zo vergeet ik niemand
een fijne donderdag, en maak er het beste van...
Groetjes en tot..................
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Gisteren enorm veel last gehad van die ontstekingshaard tussen mijn nek en mijn schouder. Was niet op te lossen met druppels en mijn nek- schouderverwarmer, ten slotte een neurofen geplakt, heb nu nog wel wat last maar het gaat heel wat beter nu. de schuld is de verdekselse weer!!! ( en het feit dat ik toch huishoudelijke hatelijkheden doe, zelfs als ik tegen beter weten in toch zware dingen doe)
heb wat vis besteld online en gelukkig leveren ze nog thuis. wat rivierpaling en een halve kilo krabbenpoten. het seizoen van de wulken is er nog niet. jammer. want ik eet ze ook graag als je ze nog uit hun schelp moet peuteren. de laatste keer dat we uit waren eten zei mijn moeder haar vriendin dat ze taai waren en ventje vond er geen. Die zitten diep in het ijs. Dat heb ik ze nog liever levende vers. dat ik ze zelf moet koken is een bijkomstigheid. De rivierpaling zal al gekuist zijn, die moet ik gewoon in stukjes snijden en invriezen. ik denk dat ze vrijdag ook mijn snoep zullen leveren want ik heb een vrijdagse levering gevraagd. tijdens de lock-down leverden ze de dag na de bestelling.
Ventje is op "jacht". hij doet de boodschappen en ten tijde van thuiswerk zei hij dat hij op "jacht" was als ze hem niet konden bereiken. Ventje maakte gisteren een broodje chaumes klaar voor mij. Veel te weinig kaas! heb hem dan instructies gegeven hoe het bij bij wel moet.
Zit hier nog wel met de nek- schouderverwarmer voor de laatste weeën wat weg te krijgen.
heb een mail gestuurd naar Tante Kaat. Geen antwoord. Die website zal in verlof zijn.
gisteren even met neef gepraat aan de telefoon. later op de avond bevestiging van Justine. die me nog eens extra bedankte voor het kado en het kaartje. tiens, vroeger was ze zo niet, denk dat al zegt ventje dat neef eigenlijk niets te zeggen heeft, hij zich het dreigement op schoonvaders rouwmaaltijd herinnerd en wèèt dat ik Als ik kwaad ben je liever mijn Slechte kant niet ziet want je weet niet wat je overkomt. dat heeft dat heeft mijn vaders tante jaren geleden ondervonden. Ik, het altijd zo brave meisje dat weinig zei, vloog enorm tegen haar uit toen ze uren te laat met de vriendinnen van een dagje knokke ( met tearooms en kletsen, windowshoppen enz) kwam. ik had mijn moeders avondeten moeten komen brengen via de telefoon van de buren ( wij hadden er geen en moeder was op een strikt schema voor haar diabetes behandeling) en moest dan een oogje houden op mijn bijna palitatieve zieke grootmoeder. de vriendinnen slopen discreet weg toen ik maar te keer ging. je kreeg me niet gekalmeerd voor ik het gezegd had. Dan ben ik nog naziedend van woede naar huis gelopen en zag de twee vriendinnen voor de grote groene mercedes van een van hen staan. ( een van de alleerste automatiques) hen de vinger geven bestond toen niet maar indien wel had ik het ook gedaan. Ik heb me later moeten excuseren maar ik meende ze geen woord van. het zat te diep. Later toen grootmoeder in het ziekenhuis overleden was, kwam ze naar ons krokodillentranen wenende. was altijd een enorme dramaqueen. kon geweldig toneel spelen. dat zou in deze tijd niet meer lukken denk ik.
Volgende week nog een rustige week en in de tweede week van September hebben we een overvolle agenda. Ik hoop dat ik in die rustige week de septemberkaartjes kan af werken.
Als de pleister er om 11 uur af mag, een warmtepleister leggen. het zal niet anders kunnen.
Ventje is terug. had gisteren al en groot deel van de Ldl meegebracht, de helft of zelfs nog meer goedkoper. ja, Ventje kijkt en vergelijkt. En we gebruiken de ldl- app als er iets op staat dat we nodig hebben.
Clive: Veel plezier in Texel en als de zon daar schijnt, wil je ze meebrengen? Best dat je man een beetje handig is. ik zou na een mislukte poging van ventje daar 's nachts mee bezig zijn en de volgende dag de actie ondernemen als het lukt heb ik die slapeloze nacht er voor over.
Gisteren nog een poging ondernomen om munten in het laatje te brengen op de boerderij. dat gaat dan ten koste van de andere games. Ventje komt niet eerder zijn zetel uit als zijn campagne afgelopen is, in gelijk welk spel. Poes en ik moeten dan vaak wachten. En uit frustratie doe ik het dan zelf.
Nu is ventje naar de drankencentrale met een leeg flesje perrier braambes smaak om te kijken of ze die kunnen bestellen. die met fruit zijn echter ook dorstlessers.
ik ga even snel een goede morgen plaatje zetten op fb en dan de tablet opladen. hoop toch tegen het weekend genoeg virtuele munten te hebben om die donutmaker te zetten.
Zo, Fijne dag verder seizoentjes en Keep Safe!
Gisteren enorm veel last gehad van die ontstekingshaard tussen mijn nek en mijn schouder. Was niet op te lossen met druppels en mijn nek- schouderverwarmer, ten slotte een neurofen geplakt, heb nu nog wel wat last maar het gaat heel wat beter nu. de schuld is de verdekselse weer!!! ( en het feit dat ik toch huishoudelijke hatelijkheden doe, zelfs als ik tegen beter weten in toch zware dingen doe)
heb wat vis besteld online en gelukkig leveren ze nog thuis. wat rivierpaling en een halve kilo krabbenpoten. het seizoen van de wulken is er nog niet. jammer. want ik eet ze ook graag als je ze nog uit hun schelp moet peuteren. de laatste keer dat we uit waren eten zei mijn moeder haar vriendin dat ze taai waren en ventje vond er geen. Die zitten diep in het ijs. Dat heb ik ze nog liever levende vers. dat ik ze zelf moet koken is een bijkomstigheid. De rivierpaling zal al gekuist zijn, die moet ik gewoon in stukjes snijden en invriezen. ik denk dat ze vrijdag ook mijn snoep zullen leveren want ik heb een vrijdagse levering gevraagd. tijdens de lock-down leverden ze de dag na de bestelling.
Ventje is op "jacht". hij doet de boodschappen en ten tijde van thuiswerk zei hij dat hij op "jacht" was als ze hem niet konden bereiken. Ventje maakte gisteren een broodje chaumes klaar voor mij. Veel te weinig kaas! heb hem dan instructies gegeven hoe het bij bij wel moet.
Zit hier nog wel met de nek- schouderverwarmer voor de laatste weeën wat weg te krijgen.
heb een mail gestuurd naar Tante Kaat. Geen antwoord. Die website zal in verlof zijn.
gisteren even met neef gepraat aan de telefoon. later op de avond bevestiging van Justine. die me nog eens extra bedankte voor het kado en het kaartje. tiens, vroeger was ze zo niet, denk dat al zegt ventje dat neef eigenlijk niets te zeggen heeft, hij zich het dreigement op schoonvaders rouwmaaltijd herinnerd en wèèt dat ik Als ik kwaad ben je liever mijn Slechte kant niet ziet want je weet niet wat je overkomt. dat heeft dat heeft mijn vaders tante jaren geleden ondervonden. Ik, het altijd zo brave meisje dat weinig zei, vloog enorm tegen haar uit toen ze uren te laat met de vriendinnen van een dagje knokke ( met tearooms en kletsen, windowshoppen enz) kwam. ik had mijn moeders avondeten moeten komen brengen via de telefoon van de buren ( wij hadden er geen en moeder was op een strikt schema voor haar diabetes behandeling) en moest dan een oogje houden op mijn bijna palitatieve zieke grootmoeder. de vriendinnen slopen discreet weg toen ik maar te keer ging. je kreeg me niet gekalmeerd voor ik het gezegd had. Dan ben ik nog naziedend van woede naar huis gelopen en zag de twee vriendinnen voor de grote groene mercedes van een van hen staan. ( een van de alleerste automatiques) hen de vinger geven bestond toen niet maar indien wel had ik het ook gedaan. Ik heb me later moeten excuseren maar ik meende ze geen woord van. het zat te diep. Later toen grootmoeder in het ziekenhuis overleden was, kwam ze naar ons krokodillentranen wenende. was altijd een enorme dramaqueen. kon geweldig toneel spelen. dat zou in deze tijd niet meer lukken denk ik.
Volgende week nog een rustige week en in de tweede week van September hebben we een overvolle agenda. Ik hoop dat ik in die rustige week de septemberkaartjes kan af werken.
Als de pleister er om 11 uur af mag, een warmtepleister leggen. het zal niet anders kunnen.
Ventje is terug. had gisteren al en groot deel van de Ldl meegebracht, de helft of zelfs nog meer goedkoper. ja, Ventje kijkt en vergelijkt. En we gebruiken de ldl- app als er iets op staat dat we nodig hebben.
Clive: Veel plezier in Texel en als de zon daar schijnt, wil je ze meebrengen? Best dat je man een beetje handig is. ik zou na een mislukte poging van ventje daar 's nachts mee bezig zijn en de volgende dag de actie ondernemen als het lukt heb ik die slapeloze nacht er voor over.
Gisteren nog een poging ondernomen om munten in het laatje te brengen op de boerderij. dat gaat dan ten koste van de andere games. Ventje komt niet eerder zijn zetel uit als zijn campagne afgelopen is, in gelijk welk spel. Poes en ik moeten dan vaak wachten. En uit frustratie doe ik het dan zelf.
ik ga even snel een goede morgen plaatje zetten op fb en dan de tablet opladen. hoop toch tegen het weekend genoeg virtuele munten te hebben om die donutmaker te zetten.
Zo, Fijne dag verder seizoentjes en Keep Safe!
Cats Rule!
-
Slecht geslapen vannacht.
Ah ja, geen Poes in huis.
Zou dat nu echt zoveel verschil maken?
Het was druk gisteren.
Middelste sprong ook nog even binnen.
Vroeg die brave jongen of hij bij mij naar toilet mocht gaan.
Och arme. Zover heeft die corona ons gebracht.
Je herkent je kleinkinderen bijna niet, zo zijn ze gegroeid.
Ik vrees dat er families serieus uiteen gegroeid zullen zijn.
Bib, bakker, beenhouwer is voor straks.
Nu een beetje orde scheppen hier en daar.
Zelf voor zonnetje spelen vandaag, er zit niet anders op.
Ah ja, geen Poes in huis.
Zou dat nu echt zoveel verschil maken?
Het was druk gisteren.
Middelste sprong ook nog even binnen.
Vroeg die brave jongen of hij bij mij naar toilet mocht gaan.
Och arme. Zover heeft die corona ons gebracht.
Je herkent je kleinkinderen bijna niet, zo zijn ze gegroeid.
Ik vrees dat er families serieus uiteen gegroeid zullen zijn.
Bib, bakker, beenhouwer is voor straks.
Nu een beetje orde scheppen hier en daar.
Zelf voor zonnetje spelen vandaag, er zit niet anders op.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Het is hier "worteldag"
.Ben sinds deze ochtend bezig met wortelen in te vriezen.Heb nu net gedaan, heb toch 12 pakjes. Er staan nog 2 rijen in de tuin, daar kunnen we de komende dagen van eten.
De afbraak van de blokhut is nu volledig gedaan.Volgende week nog 1 keer naar het containerpark, en dan is alles weg.
Manlief is gisteren nog naar de oogarts geweest op aandringen van mij.Sinds eergisteren zat er iets in zijn oog.Als het de volgende dag er nog in zit, vind ik dat je naar de oogarts moet.En een geluk dat hij ging, want het was een stukje metaal, dat al begon te roesten! Hij moet nu 1 week oogzalf 3x daags smeren.
Het is hier "worteldag"
De afbraak van de blokhut is nu volledig gedaan.Volgende week nog 1 keer naar het containerpark, en dan is alles weg.
Manlief is gisteren nog naar de oogarts geweest op aandringen van mij.Sinds eergisteren zat er iets in zijn oog.Als het de volgende dag er nog in zit, vind ik dat je naar de oogarts moet.En een geluk dat hij ging, want het was een stukje metaal, dat al begon te roesten! Hij moet nu 1 week oogzalf 3x daags smeren.
-

anjelierken, goed dat je kordaat hebt opgetreden
wie weet wat was het geworden in het oog van je man...
Helena, als dat helpt die poes in huis zou ik ze laten blijven
je kan er maar deugd van hebben om beter te slapen...
Goede nacht allemaal en slaapwel............
tot morgen....
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
een goede avond aan alle seizoentjes !
voor Clive en familie : een fijne , deugddoende reis naar Texel !
Voor ons allemaal : iets warmere temperaturen
en een goede nachtrust
voor Clive en familie : een fijne , deugddoende reis naar Texel !
Voor ons allemaal : iets warmere temperaturen
en een goede nachtrust
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Gisteren is mijn snoep geleverd en zijn mijn losse pijamabroeken ook geleverd.
Vandaag leveren ze de vis en komt de diepvries langs. voor de diepvriesproducten heb ik al het artikelnummer en beschrijving aan de deurpost van de gang gehangen voor het geval dat ik zoals gisteren met de levering van snoep en pijamabroeken ik op het toilet zit en er niet direct af kan. Dat kan ook gebeuren natuurlijk. Die van de vis zal ik waarschijnlijk al van ver zien aankomen, de diepvries pakt het eerste, beste parkeerplaatsje en die zie je niet altijd. Er was een facteur on the loose ( zeggen wij sinds kort) maar hij had geen dvd mee. alleen een nieuwe catalogus van H&C. Die moet ik nog bekijken. ik heb ook gemerkt dat hij precies op pare maandagen hij de ronde van 3 dagen doet en op onpare dagen maar 2. Als we daar een patroon in ontdekken, kunnen we voorspellen wat, wanneer komt. We hebben dan maar uit armoe naar de film met reclame erop gekeken. Achteraf gezien is het toch een van de mindere romcoms met A. Sandler en Drew Barrymore. Maar blijft lachen. 50 first dates is wellicht de beste waarin ze samen acteren. Er zit veel meer situatiehumor in.
Vandaag wulken als voorgerecht en kiphaasjes met spek in de oven. Zaterdag camenbert met lookstokbrood. valt nogal zwaar die gebakken camenbert als je die ' s avonds eet vind ventje en ik heb dan altijd van die absurde dromen. voor zondag hebben we nog geen idee. ventje denkt van op zoek te gaan naar lam. Vandaag weer een koude donkere dag. Gisteren moest ventje nog naar de winkel en toen hij thuis kwam waren zijn armen ijskoud. heb hem dan een zwart muisje gegeven als troost.
Belde gisteren ook naar de dokterpraktijk. de tweede secretaresse, amai.... ik heb zeker 4 keer moeten uitleggen dat ik zeer dringend een voorschrift voort Hydrogroton nodig had en dat dit deze ochtend bij de apotheek moet liggen daar ik er geen meer heb. Dat is wat wij een Dom Keun noemen. Denk er aan van dit toch een keer te zeggen aan mijn dokter en mijn vriendin een message te sturen. Mensen als ge dan toch in nood zijt, moet je dan naar de spoed om een voorschrift voor Hydrogroton gaan??? dan kan er bij mij niet in. Om 9 uur dan naar de apotheek bellen om te vragen of het voorschrift inderdaad al voorradig is.
En eer ge daar ook binnenraakt... Vandaar dat de meeste mensen de dinsdag en de woensdag bellen omdat mijn vriendin Domi dan in de praktijk is. ik had dat Dom Keun moeten zeggen dat ze naar mijn patiëntendossier moest gaan en dat naar de dokter sturen met de mededeling dringend! want normaal gaat dat zo. en ja, ik wist dat er geen papieren voorschriften meer bestaan. Kieken!
Kan me daar in opwinden, hè.
Vandaag poging wagen om een deel kaartjes voor de maand September te maken, maar je kent dat wel hè de wil is er wel maar iets ontbreekt. tijd, goesting en meewerkende gewrichten.
Gimly ligt op de dweil. Hij had verse korrels gekregen en de rest van een kip zakje. Nu is hij aan het wachten op ventje die om 7 u 30 opstaat om de vuilniszak te doen. Er is gelukkig geen andere kitkaboedel bij. In Nederland zouden ze zeggen: heel die klerezooi mot buiten. dat heb je dan voor als je vriendin een rotterdamse vriendin heeft. Suus is nog steeds van slag door de plotse dood van Luna, een 4 weken oud meisje dat het helaas niet gehaald heeft. het stopt daar maar niet. Eerst Hans, dan maanden later Floortje en nu Luna. Ik dacht direct aan Myrza die hier 4 weken de hemel op aarde had maar stierf aan droge FIP opgelopen in het asiel. Ik troost me met de gedachte dat ze hier 4 weken gelukkig was .Ze was 2 jaar en 2 maanden. De " divine predessor" Mies was op. Die was ouder dan ze gezegd hadden, minstens 2 jaar eraf gelogen zei de dierenarts die het aan het gebit kon zien. Dat was haar eerste dierenarts en ene waar ze zich op 't gemak bij voelde. Helaas werd die het land uitgezet. Triest voor hem maar ook voor ons Mies. ik ben nog steeds boos op degene die Mies en ook Myrza behandelde en die alle twee onder haar hoede stierven. Ze was pas op zichzelf begonnen en maakte natuurlijk fouten. Er stond een artikel in de krant dat ze reeds 10 jaar in het vak zat. Mies is ook Elf jaar geleden gestorven. Ik had kunnen reageren dat ze mijn twee meisjes gedood had, maar ik wilde me niet verlagen tot een bitter level.
Ik ga een eind maken aan mijn epistel en afsluiten want ik wil de nieuwe criminal case vervolgen.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Gisteren is mijn snoep geleverd en zijn mijn losse pijamabroeken ook geleverd.
Vandaag leveren ze de vis en komt de diepvries langs. voor de diepvriesproducten heb ik al het artikelnummer en beschrijving aan de deurpost van de gang gehangen voor het geval dat ik zoals gisteren met de levering van snoep en pijamabroeken ik op het toilet zit en er niet direct af kan. Dat kan ook gebeuren natuurlijk. Die van de vis zal ik waarschijnlijk al van ver zien aankomen, de diepvries pakt het eerste, beste parkeerplaatsje en die zie je niet altijd. Er was een facteur on the loose ( zeggen wij sinds kort) maar hij had geen dvd mee. alleen een nieuwe catalogus van H&C. Die moet ik nog bekijken. ik heb ook gemerkt dat hij precies op pare maandagen hij de ronde van 3 dagen doet en op onpare dagen maar 2. Als we daar een patroon in ontdekken, kunnen we voorspellen wat, wanneer komt. We hebben dan maar uit armoe naar de film met reclame erop gekeken. Achteraf gezien is het toch een van de mindere romcoms met A. Sandler en Drew Barrymore. Maar blijft lachen. 50 first dates is wellicht de beste waarin ze samen acteren. Er zit veel meer situatiehumor in.
Vandaag wulken als voorgerecht en kiphaasjes met spek in de oven. Zaterdag camenbert met lookstokbrood. valt nogal zwaar die gebakken camenbert als je die ' s avonds eet vind ventje en ik heb dan altijd van die absurde dromen. voor zondag hebben we nog geen idee. ventje denkt van op zoek te gaan naar lam. Vandaag weer een koude donkere dag. Gisteren moest ventje nog naar de winkel en toen hij thuis kwam waren zijn armen ijskoud. heb hem dan een zwart muisje gegeven als troost.
Kan me daar in opwinden, hè.
Vandaag poging wagen om een deel kaartjes voor de maand September te maken, maar je kent dat wel hè de wil is er wel maar iets ontbreekt. tijd, goesting en meewerkende gewrichten.
Gimly ligt op de dweil. Hij had verse korrels gekregen en de rest van een kip zakje. Nu is hij aan het wachten op ventje die om 7 u 30 opstaat om de vuilniszak te doen. Er is gelukkig geen andere kitkaboedel bij. In Nederland zouden ze zeggen: heel die klerezooi mot buiten. dat heb je dan voor als je vriendin een rotterdamse vriendin heeft. Suus is nog steeds van slag door de plotse dood van Luna, een 4 weken oud meisje dat het helaas niet gehaald heeft. het stopt daar maar niet. Eerst Hans, dan maanden later Floortje en nu Luna. Ik dacht direct aan Myrza die hier 4 weken de hemel op aarde had maar stierf aan droge FIP opgelopen in het asiel. Ik troost me met de gedachte dat ze hier 4 weken gelukkig was .Ze was 2 jaar en 2 maanden. De " divine predessor" Mies was op. Die was ouder dan ze gezegd hadden, minstens 2 jaar eraf gelogen zei de dierenarts die het aan het gebit kon zien. Dat was haar eerste dierenarts en ene waar ze zich op 't gemak bij voelde. Helaas werd die het land uitgezet. Triest voor hem maar ook voor ons Mies. ik ben nog steeds boos op degene die Mies en ook Myrza behandelde en die alle twee onder haar hoede stierven. Ze was pas op zichzelf begonnen en maakte natuurlijk fouten. Er stond een artikel in de krant dat ze reeds 10 jaar in het vak zat. Mies is ook Elf jaar geleden gestorven. Ik had kunnen reageren dat ze mijn twee meisjes gedood had, maar ik wilde me niet verlagen tot een bitter level.
Ik ga een eind maken aan mijn epistel en afsluiten want ik wil de nieuwe criminal case vervolgen.
Fijne dag seizoentjes en Keep Safe!
Cats Rule!
-

Een zonnige vrijdagmorgen allemaal
ook al is het maar eventjes,
moeten we van genieten....
Het was wel fris vanmorgen met de dauw....maar die droogt snel op met zo'n zon...
Allen veel sterkte een fijn weekend en de groetjes en tot...
-
Hoi, een mens moet anders wel vroeg opstaan om Laura nog tegen te komen.
Hier komen er al veel wolken opzetten.
Overmoedig heb ik nog een wasje ingestoken.
Een poezenwas van handdoeken en een sprei die ik over de grote zetel leg.
Met haar traantjes overal...
Ach anders gaat het de linnendroger in.
Mijn badpakken eens passen en zien wat ik meeneem.
De planten gieten binnen en buiten en mesten.
Eventueel nog een beetje strijk.
Lijstje maken voor wat ik meeneem naar zee.
Ik ga uit mijn pijp moeten komen volgend weekend.
Een deel van wat mee naar de Moezel gaat moet ook mee naar zee.
Er is aan zee al veel voorhanden, maar badhanddoeken en keukenhanddoeken enz...
Soms heb ik spijt dat ik niet meteen in 2014 na de verkoop van ons moeder haar huis iets aan zee heb gekocht.
Of op jaar basis huren....
En dan niet naar ginder geraken gelijk verleden jaar, toen mocht het niet...
Naar Texel zou ik ook graag nog eens gaan of naar Vlieland.
Maar ja, in je eentje begin je daar niet aan.
Dames maak er een fijne dag van!
Hier komen er al veel wolken opzetten.
Overmoedig heb ik nog een wasje ingestoken.
Een poezenwas van handdoeken en een sprei die ik over de grote zetel leg.
Met haar traantjes overal...
Ach anders gaat het de linnendroger in.
Mijn badpakken eens passen en zien wat ik meeneem.
De planten gieten binnen en buiten en mesten.
Eventueel nog een beetje strijk.
Lijstje maken voor wat ik meeneem naar zee.
Ik ga uit mijn pijp moeten komen volgend weekend.
Een deel van wat mee naar de Moezel gaat moet ook mee naar zee.
Er is aan zee al veel voorhanden, maar badhanddoeken en keukenhanddoeken enz...
Soms heb ik spijt dat ik niet meteen in 2014 na de verkoop van ons moeder haar huis iets aan zee heb gekocht.
Of op jaar basis huren....
En dan niet naar ginder geraken gelijk verleden jaar, toen mocht het niet...
Naar Texel zou ik ook graag nog eens gaan of naar Vlieland.
Maar ja, in je eentje begin je daar niet aan.
Dames maak er een fijne dag van!