In de Vier Seizoenen reeks 23 Zomer 2021
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
Stralende zon hier, daar gaan we van genieten
maar eerst even de dagelijkse huistaken
M-M, een wandelingetje met dit weer zou deugd doen
Er is toch plaats genoeg om onderweg even te rusten
als je moe bent, en een terrasje is ook niet te versmaden
geniet ervan, zolang het weer goed is, 't is soms van korte duur
Bekske, een ijsje en zelfs de roos heeft ijs
een fijne zondag ook voor jou...
Alle seizoentjes ook hen die weg zijn... een fijne zondag
groetjes allen en tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Hallo, hier ben ik weer, een dagje later dan verwacht, hadden de mogelijkheid nog een dagje bij te boeken.
Het is er steeds droog gebleven, dus geen regen gehad, maar het was er wel vaak bewolkt, maar de temperaturen vielen ons erg goed mee.
Matice heeft zich in het hotel gedragen als een engel. En ook 's avonds als we ergens gingen eten was hij superbraaf. Daarna gingen we nog iets drinken en ook dat ging goed tot 20;45H. Dan begon hij wat moelijker te doen, want ook op vakantie wil hij per se om 21:00H gaan slapen. Moe als hij elke dag was, viel hij met zijn knuffels meteen in slaap. En wij gingen dan vaak nog naar het zwembad om een half uurtje te zwemmen of we deden een spelletje, maar ook wij lagen om 22:00H in ons bedje.
Maar was fier op Matice, hij kreeg ook in het hotel van het personeel veel complimenten, dat deed me goed.
We hadden wel medelijden met 1 hond die een paar kamers van ons was. De baasjes deden echt heel grote wandelingen en ze deden ook lange tochten met de fiets. Maar ze namen nooit hun hond mee, echt nooit. De hond werd in de ochtend vlug vlug buiten gelaten en hetzelfde op een drafje voor het slapen gaan. Al je je toch niet bezig houdt met jouw hond, doe hem dan naar een hondenhotel, daar heeft hij zijn loop en zijn vriendjes. Nu was het gewoon zielig voor hem. Hij blafte natuurlijk redelijk veel omdat hij zich verveelde. Het hotelpersoneel had thans een opmerking gemaakt, maar dat ging het ene oor in en het andere oor uit. Ook hadden ze gekozen voor hun kamer niet te laten poetsen, ze vroegen enkel badlinnen elke dag en dat lag dan voor hun deur. Ze konden ook de kamer daar niet poetsen met hun hond steeds in de kamer. Nu ja, niets aan te doen. Maar manlief en ik vonden het zielig.
Wat het eten betreft hebben we 1 keertje minder goed gegeten, dat was in een nieuw restaurant, dus voorlopig nog niet aan te bevelen en de rest van de dagen hebben we lekker tot zeer lekker gegeten. Het allerlekkerste vond ik een slaschotel met ossenhaas en een enorm goede dressing, licht en heb alles opgegeten.Ondertussen beginnen ze ons te kennen in De Koog , waar Matice een groot aandeel in heeft. En dat is leuk, we kregen wel altijd een tafel voor twee ( of drie Matice meegerekend) zelfs als we pas laat reserveerden. Ik kom er echt graag, het voelt een beetje aan als thuiskomen.
Nu is de wasmachine aan het draaien op volle toeren. Had de vuile was gewoon in een propere vuilniszak gedaan en de nog schone was in de valies, die is al leeg gemaakt en daarvan ligt alles weg en ook het toiletgerief ligt al weg in de kasten. Moet wel de tas van Matice nog leegmaken, daar heb ik gisteren enkel zijn slaapknuffels uitgehaald en zijn eet - en drinkbak. Maar die is vlug leeg.
Zo, ik ga de andere Seizoentjes aan de beurt laten. Geniet van deze zonnige dag. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ik ben bezig met het maken van de volgende valies.
Alleen wil het niet vlotten.
Wat moet ik nu mee nemen?
Lange broeken en een trui of topjes en een short of tussenin broeken met een t-shirt.
Zou ik een rokje aandoen om te vertrekken, dan heb ik dat toch al bij.
Je kan toch moeilijk voor alle valle voor van alles vier stuks mee nemen.
We zijn wel met de wagen, maar mogen niet voor het huisje parkeren.
Wil zeggen alles zelf dragen al staat alles op wieltjes het moet nog in en uit de koffer gehaald.
Plus dat badlinnen en keukenlinnen ook mee moet.
Luxe problemen...
Alleen wil het niet vlotten.
Wat moet ik nu mee nemen?
Lange broeken en een trui of topjes en een short of tussenin broeken met een t-shirt.
Zou ik een rokje aandoen om te vertrekken, dan heb ik dat toch al bij.
Je kan toch moeilijk voor alle valle voor van alles vier stuks mee nemen.
We zijn wel met de wagen, maar mogen niet voor het huisje parkeren.
Wil zeggen alles zelf dragen al staat alles op wieltjes het moet nog in en uit de koffer gehaald.
Plus dat badlinnen en keukenlinnen ook mee moet.
Luxe problemen...
-
Goede middag, ik heb mijn wandelingetje gedaan,
het was heerlijk buiten, en nu bij een kopje thee
wat uitrusten
Ja, het wil niet allemaal zo vlot
meer , de benen en de rug pruttelen tegen
Ik moet vanavond nog wel de bloemen drinken geven
bij de fietstoeristen, die staan redelijk in de zon en dan
hebben ze dorst, ze krijgen 's avonds water dan kan het
de hele nacht stilletjes opgedronken worden
overdag is het direct terug verdampt
Helena als je op één plaats verblijft heb je toch niet zoveel nodig
als je tussenin kledij bijhebt en een golfke meeneemt, dan kan je
als het frisser is toch het golfke gebruiken en dat kan je toch
een paar keer aandoen, dat moet niet telkens in de was...
en er wordt nog goed weer voorspeld de komende week,
Ik nam alleen om te gaan eten iets deftigs mee, en dat
kan je ook 's anderendaags nog aandoen
't is maar een idee hé, goeie reis en geniet ervan...
Mensen gaan niet naar zee om te kijken wat anderen aanhebben
Voor alle seizoentjes nog een fijne namiddag,
groetjes aan allen en tot morgen...

het was heerlijk buiten, en nu bij een kopje thee
wat uitrusten
meer , de benen en de rug pruttelen tegen
Ik moet vanavond nog wel de bloemen drinken geven
bij de fietstoeristen, die staan redelijk in de zon en dan
hebben ze dorst, ze krijgen 's avonds water dan kan het
de hele nacht stilletjes opgedronken worden
overdag is het direct terug verdampt
Helena als je op één plaats verblijft heb je toch niet zoveel nodig
als je tussenin kledij bijhebt en een golfke meeneemt, dan kan je
als het frisser is toch het golfke gebruiken en dat kan je toch
een paar keer aandoen, dat moet niet telkens in de was...
en er wordt nog goed weer voorspeld de komende week,
Ik nam alleen om te gaan eten iets deftigs mee, en dat
kan je ook 's anderendaags nog aandoen
't is maar een idee hé, goeie reis en geniet ervan...
Mensen gaan niet naar zee om te kijken wat anderen aanhebben
Voor alle seizoentjes nog een fijne namiddag,
groetjes aan allen en tot morgen...

-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Fijne avond allemaal,
MH, fijne vakantie aan zee, geniet er maar van !
Ook ik zou niet teveel meenemen, het is niet 'vuil' van 1 X aan te doen, en ja, omaC heeft gelijk hoor, een golfje is prima, zou ik ook meenemen......
Ze geven goed weer nog, maar het is wat 'luchtiger' dan in het binnenland, iets meedoen misschien dat niet de volle wind doorlaat.....
Geniet maar van de goede lucht, die is daar beter
Fijne reis, ook voor de mede-reizigers
!
Hier gaan we een sandwichke eten, is al een tijdje geleden, dan smaakt dat wel !
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot... de volgende
MH, fijne vakantie aan zee, geniet er maar van !
Ook ik zou niet teveel meenemen, het is niet 'vuil' van 1 X aan te doen, en ja, omaC heeft gelijk hoor, een golfje is prima, zou ik ook meenemen......
Ze geven goed weer nog, maar het is wat 'luchtiger' dan in het binnenland, iets meedoen misschien dat niet de volle wind doorlaat.....
Geniet maar van de goede lucht, die is daar beter
Fijne reis, ook voor de mede-reizigers
Hier gaan we een sandwichke eten, is al een tijdje geleden, dan smaakt dat wel !
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot... de volgende
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Vandaag voor de eerste keer sinds lang een wandeling gemaakt met de wandelclub.Was hier in de gemeente.Het begint terug hier en daar op te starten. We hebben een kortere wandeling gemaakt .
Spaanse woef was mee , maar de laatste 2 dagen weigert hij zijn ontbijt
en s'avonds eet hij wel.Wij vinden dit raar.Als het blijft duren richting dierenarts.Want dat is niet normaal.
Manlief kijkt naar het voetbal en ze hebben net 1 goal gemaakt, ik heb het gehoord
, dan kan manlief roepen.Die kan daar zo met meeleven hé, ik niet.
Prachtig weer vandaag, hebben het middagmaal buiten gegeten.
Clive: fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.
HVT: goede reis, geniet ervan.
Dames, tot morgen allemaal.
Vandaag voor de eerste keer sinds lang een wandeling gemaakt met de wandelclub.Was hier in de gemeente.Het begint terug hier en daar op te starten. We hebben een kortere wandeling gemaakt .
Spaanse woef was mee , maar de laatste 2 dagen weigert hij zijn ontbijt
Manlief kijkt naar het voetbal en ze hebben net 1 goal gemaakt, ik heb het gehoord
Prachtig weer vandaag, hebben het middagmaal buiten gegeten.
Clive: fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.
HVT: goede reis, geniet ervan.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Een drukke week deze week. Vandaag naar schoonbroer voor de behandeling en naar moeder.
Morgen naar de dokter, Donderdag moet ventje naar de keuring met tuutje en komt P.
Gisteren was ventje boven en ging zijn telefoon. Het was zijn zus. Met slecht nieuws.
Hun moeder heeft haar heup gebroken en is gevallen. (je breekt altijd eerst je heup en valt dan) was toen ze belde al geopereerd maar flink ziek van de verdoving en misselijk van de pijnstilling. Gisterenavond ging jongste nichtje gaan " waken" bij schoonmoeder. Vandaag is de minnaar van dienst. Wanneer we op bezoek gaan mogen weten we nog niet en schoonzus ging ons op de hoogte houden. Kan betekenen dat noch schoonmoeder noch minnaar op het feest gaan aanwezig zijn maar waarschijnlijk 't zoontje wel.Want nichtje gaat het nu zeker na al die tijd niet weer afzeggen omdat haar oma niet kan komen. Ventje heeft een nieuwe hemd op het oog. ene waar hij dan wel in kan. hij moet die nog bestellen en zou dit vandaag doen. het heeft een aparte kraag, dus je kan geen das dragen en is lichtgrijs. in zijn blauw hemd kon hij nog maar als hij neerzat spanden de knopen ( je weet wel 'gapen') Tsja, hij is zeker 5 kilo bijgekomen toen ik dat hemd voor hem kocht en dat was 4 jaar geleden. Ik had zelfs nog een maat groter gekocht om zeker te zijn.
En ik wacht op mijn tuniek. de tijdslijn staat bijna op het eind, dus zou ik die woensdag moeten krijgen. en anders Plan C.
Gimly voelt zich precies niet lekker. als dat maar goed gaat.
Gisterenavond buiten gegeten en alles was op: spieringen op de bbq en gratinpetatten in de oven. en dan hebben we nog een spelletje 5 draw- poker gespeeld buiten tot het begon af te koelen. Ik heb gewonnen!
vandaag of morgen, 't is te zien hoe het weer is, spelen we met die set eens 21 maar met een van te voren afgesproken bedrag aan chips.
Helena, aan zee is het altijd 3° frisser dan in het binnenland. dus doe maar een licht vestje mee voor rond te lopen en iets winddicht voor open vlaktes. hier heb je dat ook, als je dan de hoek omgaat, heb je de volle bries of een koudere lucht. Spijtig dat je dan je eigen bagage naar het huisje moet "rijden".
Aangezien we naar schoonbroer moeten gaan we iets eten dat rap klaar is. ik geloof dat ventje Pizza kaas zei. want vanavond als we thuis komen van moeder zal onze energie weer op 0 staan.
Ze zuigt die gelijk uit je en ik kom net van een behandeling die ook drainerend werkt. Voor de moment gaat het met duo pijnstillers maar wel om de 4 uur. Dus flesje water meedoen naar Brugge en een blister duo-pillen. Moeder zal een sermoen krijgen over die chinese sloeffen die ze niet meer mag aandoen als ze naar buiten gaat. die heeft ze ook al eens gehad van papa toen die nog leefde en voor iets idems. ze heeft niets gebroken maar zwaar verstuikt en voor het zelfde geld zei ventje lag ze daar en was de deur op slot. ik ga haar dokter een mail sturen om te zeggen dat ze een personenalarm moet beginnen dragen. als je belt, dan brieft die trien dat door aan mijn moeder. Is verschillende keren gebeurt na de dood van papa. Moeder heeft een vorm van borderline. Ventje heeft ze eens een dag meegemaakt toen een pizzeria niet meer leverde aan de deur. Ze veranderde als een blad aan een boom. van normaal tot vreselijk kribbig. Ventje wist niet welke metamorfose hij zag. Hij zei dan ook dat hij ferm geschrokken was en nu begreep wat ik in de tijd mee heb gemaakt. die keer van mijn appenddix ook, toen was ze ook in zo'n bui tot de dokter 's avonds tegen papa zei dat als hij me niet naar het St-jozef bracht ik er aan was tegen de morgen. Hij had het 's middags al geprobeerd maar moeder wilde niet luisteren. als ze in zo'n staat is, luistert ze naar niets of niemand.
Clive: ben blij dat je een leuke vakantie gehad hebt, wel vreemd dat Matice op het zelfde tijdstip wil gaan slapen. Als wij niet toegeven aan Gimly dan gaat die op zijn dweil liggen tot we er wel klaar voor zijn. Gisteren er toch ook eerder in gekropen omdat het al begon te schemeren als wij gedaan hadden en nog een stukje Las Vegas wilden meepikken. Ventje heeft het ook eerder opgegeven en is als een blok in slaap gevallen. en als zijn licht uit was ben ik onder zeil gegaan.
Ik ga nu snel het nieuws lezen en daarna zien we wel. ik moet wel afwassen, maar ik heb geen zware pan, dus dat valt mee.
Fijne dag seizoentjes, geniet van de zon zolang ze er nog is en Keep Safe!
Een drukke week deze week. Vandaag naar schoonbroer voor de behandeling en naar moeder.
Morgen naar de dokter, Donderdag moet ventje naar de keuring met tuutje en komt P.
Gisteren was ventje boven en ging zijn telefoon. Het was zijn zus. Met slecht nieuws.
Hun moeder heeft haar heup gebroken en is gevallen. (je breekt altijd eerst je heup en valt dan) was toen ze belde al geopereerd maar flink ziek van de verdoving en misselijk van de pijnstilling. Gisterenavond ging jongste nichtje gaan " waken" bij schoonmoeder. Vandaag is de minnaar van dienst. Wanneer we op bezoek gaan mogen weten we nog niet en schoonzus ging ons op de hoogte houden. Kan betekenen dat noch schoonmoeder noch minnaar op het feest gaan aanwezig zijn maar waarschijnlijk 't zoontje wel.Want nichtje gaat het nu zeker na al die tijd niet weer afzeggen omdat haar oma niet kan komen. Ventje heeft een nieuwe hemd op het oog. ene waar hij dan wel in kan. hij moet die nog bestellen en zou dit vandaag doen. het heeft een aparte kraag, dus je kan geen das dragen en is lichtgrijs. in zijn blauw hemd kon hij nog maar als hij neerzat spanden de knopen ( je weet wel 'gapen') Tsja, hij is zeker 5 kilo bijgekomen toen ik dat hemd voor hem kocht en dat was 4 jaar geleden. Ik had zelfs nog een maat groter gekocht om zeker te zijn.
En ik wacht op mijn tuniek. de tijdslijn staat bijna op het eind, dus zou ik die woensdag moeten krijgen. en anders Plan C.
Gimly voelt zich precies niet lekker. als dat maar goed gaat.
Gisterenavond buiten gegeten en alles was op: spieringen op de bbq en gratinpetatten in de oven. en dan hebben we nog een spelletje 5 draw- poker gespeeld buiten tot het begon af te koelen. Ik heb gewonnen!
Helena, aan zee is het altijd 3° frisser dan in het binnenland. dus doe maar een licht vestje mee voor rond te lopen en iets winddicht voor open vlaktes. hier heb je dat ook, als je dan de hoek omgaat, heb je de volle bries of een koudere lucht. Spijtig dat je dan je eigen bagage naar het huisje moet "rijden".
Aangezien we naar schoonbroer moeten gaan we iets eten dat rap klaar is. ik geloof dat ventje Pizza kaas zei. want vanavond als we thuis komen van moeder zal onze energie weer op 0 staan.
Clive: ben blij dat je een leuke vakantie gehad hebt, wel vreemd dat Matice op het zelfde tijdstip wil gaan slapen. Als wij niet toegeven aan Gimly dan gaat die op zijn dweil liggen tot we er wel klaar voor zijn. Gisteren er toch ook eerder in gekropen omdat het al begon te schemeren als wij gedaan hadden en nog een stukje Las Vegas wilden meepikken. Ventje heeft het ook eerder opgegeven en is als een blok in slaap gevallen. en als zijn licht uit was ben ik onder zeil gegaan.
Ik ga nu snel het nieuws lezen en daarna zien we wel. ik moet wel afwassen, maar ik heb geen zware pan, dus dat valt mee.
Fijne dag seizoentjes, geniet van de zon zolang ze er nog is en Keep Safe!
Cats Rule!
-

Goede morgen alle maatjes, wat gaat het
weer rap, 't is weeral maandag...
Ik heb geen autosport gekeken gisteren
Ik hou van alle sporten alleen niet van gemotoriseerde sport
Heb wel de rode duivels zien winnen van Tsjechie 3-0
en ik vond het een goede match...
en dat voor de 1e keer weer met volle tribunes
alle seizoentjes een fijne maandag, en hopelijk een mooie vakantie
als die nog moet beginnen, en als die voorbij is kan je nog nagenieten
Ik wens jullie allen een fijne nieuwe week, maak er het beste van,
de zon werkt mee dus kunnen we buiten...
Groetjes allen zonder namen (sorry) en tot.....
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, ja, het kan vreemd klinken, maar Matice gaat in navolging van zijn overleden broer Niels ook graag om 21:00H slapen. Wij vinden dat niet erg. Wij moeten daarom niet gaan slapen. Hij slaapt heel vast, want als we terug op de kamer kwamen na het zwemmen bijvoorbeeld, werd hij zelfs niet wakker van ons. Enfin, hij heft zijn hoofd even op en valt meteen daarna terug in slaap. En aan de andere kant zijn we ook geen mensen die blijven hangen in een café / terras. 1 of 2 drankjes volstaan. Zelf zijn wij in het algemeen vroege slapers omdat om 06:00H de wekker gaat. Dus voor ons geen enkel probleem.
Gisteren naar het verjaardagsfeest mogen gaan van het oudste kleinkind van hiernaast. Hij is al 5 jaar, de tijd vliegt. Manlief was niet mee geweest, want het grootste gedeelte van onze hoeklounge moest nog op het boventerras gezet worden en daar kan ik echt niet mee helpen. Mag nog niet tillen en het was toch wel te zwaar voor mij. Dus was een vriend van ons manlief komen helpen terwijl ik naar het feestje was. Het feestvarken had van mijn een Pokemon gekregen die volgens hem echt wel alles kon
Had daar dan alles nog helpen opruimen en toen was het al 19:00H toen ik daar vertrok met de fiets.
Thuis wachtte manlief mij op in de nieuwe lounge met een koel glaasje witte wijn, zo fier als een gieter. Het wijntje smaakte me. Op het feestje kon ik geen alcohol drinken, want ik was met de fiets. Kan onnozel klinken, maar ik vind niet dat je mag drinken als je nog moet fietsen, je bent dan evengoed een weggebruiker en je begeeft je in het verkeer
HVT, prettige vakantie.
Zo, ik ga opnieuw beginnen , was al bezig aan het poetsen. Vandaag de laatste was doen en strijken en dan ben ik terug volledig bij.
Ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen zonder uitzondering een zonnige maandag.
Liefs en een dikke knuffel voor elk van jullie.
-
Zo de valies is klaar geraakt.
Extra lange broek en winddicht jack en trui zijn mee.
Vorige keer als we gegaan zijn hebben we die niet nodig gehad.
De keer dat we op het strand geweest zijn toen hebben we een parasol moeten huren tegen de bakkende zon...
Ach we zien wel.
Alweer zo lang geleden.
Hier is het voor de moment nog lekker fris en ruikt het heerlijk naar gras en buiten.
Ik hoop dat zus hier geraakt door al de wegenwerken langs alle kanten.
Maar met die bagage zag ik het niet zitten ergens onderweg haar tegemoet te komen.
Enfin ze kan even uitblazen voor we vertrekken want w mogen toch pas om 16 uur inchecken.
Tot binnen een paar dagen.
Extra lange broek en winddicht jack en trui zijn mee.
Vorige keer als we gegaan zijn hebben we die niet nodig gehad.
De keer dat we op het strand geweest zijn toen hebben we een parasol moeten huren tegen de bakkende zon...
Ach we zien wel.
Alweer zo lang geleden.
Hier is het voor de moment nog lekker fris en ruikt het heerlijk naar gras en buiten.
Ik hoop dat zus hier geraakt door al de wegenwerken langs alle kanten.
Maar met die bagage zag ik het niet zitten ergens onderweg haar tegemoet te komen.
Enfin ze kan even uitblazen voor we vertrekken want w mogen toch pas om 16 uur inchecken.
Tot binnen een paar dagen.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
HVT: goede reis.
Vandaag een dagje tuin, ben al bezig sinds deze ochtend .Straks me insmeren met zonnecrème, in de voormiddag kan ik nog in de schaduw werken .Ik merk dat ik me meer moet beschermen tegen de zon, hier en daar krijg ik op mijn armen witte vlekjes .Heb het opgezocht en blijkt dat dat komt door een teveel aan zon .Alhoewel ik geen zonneklopper ben en vaak met lange mouwen werk .Heb een zonnecrème van bij de apotheker .Denk dat die beter is dan uit de supermarkt.
Spaanse woef is beter, wou deze ochtend wel zijn voer opeten .Heeft ook al liggen "rollen" in de zetel op zijn rug .Heb gehoord als ze dit doen dat ze gelukkig zijn
.
Als avondmaal de rest van gisteren eten, was een snelle pastaschotel, wat betekent dat alles in 1 pot is, zowel de saus als de deegwaren, de groenten enz. en zo laten gaar worden . Was lekker .Zal vandaag nog beter zijn omdat de smaken meer vermengd zijn.
HVT: goede reis.
Vandaag een dagje tuin, ben al bezig sinds deze ochtend .Straks me insmeren met zonnecrème, in de voormiddag kan ik nog in de schaduw werken .Ik merk dat ik me meer moet beschermen tegen de zon, hier en daar krijg ik op mijn armen witte vlekjes .Heb het opgezocht en blijkt dat dat komt door een teveel aan zon .Alhoewel ik geen zonneklopper ben en vaak met lange mouwen werk .Heb een zonnecrème van bij de apotheker .Denk dat die beter is dan uit de supermarkt.
Spaanse woef is beter, wou deze ochtend wel zijn voer opeten .Heeft ook al liggen "rollen" in de zetel op zijn rug .Heb gehoord als ze dit doen dat ze gelukkig zijn
Als avondmaal de rest van gisteren eten, was een snelle pastaschotel, wat betekent dat alles in 1 pot is, zowel de saus als de deegwaren, de groenten enz. en zo laten gaar worden . Was lekker .Zal vandaag nog beter zijn omdat de smaken meer vermengd zijn.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Fijne middag iedereen,
MH zal al aan de kust zijn, hopelijk, en al uitgepakt....
Het zal daar fijn zijn....
Zo Clive, terug thuis gesetteld en al naar een feestje geweest
, ook fijn,
, en bij thuiskomst in een fijne omgeving wat kunnen drinken, samen met trots ventje ! Moet kunnen ! 
Hier nog niet veel uitgestoken, wandeling viel in het water, vriendin had plots iets anders aan de hand, en had niet verwittigd, zodat ik daar met de bus aankwam, en ze niet stond te wachten, wat op zich al vreemd was. Kon haar ook telefonisch niet bereiken, en dan ben ik maar alleen op stap gegaan, niet hetgeen voorzien was, maar naar huis ! Had toch zo'n 4000 stappen op de teller staan !
Nadien heeft ze wel gebeld om te zeggen wat ze aan de hand had, en het was inderdaad redelijk dringend, dus ....
Het nieuws is ook al voorbij, tijd om nog iets anders te beginnen.
Dames, geniet nog van het prachtig weertje, er heeft nog nooit iets blijven duren, dus hier komt , nog deze week, ook een einde aan. Nu genieten dus
en .... hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende ! 
MH zal al aan de kust zijn, hopelijk, en al uitgepakt....
Het zal daar fijn zijn....
Zo Clive, terug thuis gesetteld en al naar een feestje geweest
Hier nog niet veel uitgestoken, wandeling viel in het water, vriendin had plots iets anders aan de hand, en had niet verwittigd, zodat ik daar met de bus aankwam, en ze niet stond te wachten, wat op zich al vreemd was. Kon haar ook telefonisch niet bereiken, en dan ben ik maar alleen op stap gegaan, niet hetgeen voorzien was, maar naar huis ! Had toch zo'n 4000 stappen op de teller staan !
Het nieuws is ook al voorbij, tijd om nog iets anders te beginnen.
Dames, geniet nog van het prachtig weertje, er heeft nog nooit iets blijven duren, dus hier komt , nog deze week, ook een einde aan. Nu genieten dus
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-

Zo, goede namiddag, even uitrusten met een fris glas water
mijn fiets is terug in de garage
ik heb er na hele lange tijd nog eens een stukje mee gereden
ben heel voorzichtig geweest, geel hesje aan en helm op
en het is meegevallen...voor herhaling vatbaar
op dagen dat ik me "goedvoel" maar dat weet ik nooit vooraf
Heb uit de tuin van de kinderen een paar lekkere
rode tomaten en verse kropsla meegebracht
da's voor straks met wat nog in de koelkast ligt
een lekker koud schoteltje
wat gepelde garnaaltjes en een sneetje gerookte zalm...
als alles op is kan ik weer verse boodschappen doen
Hier wordt niks weggegooid, dat is zonde...
M-J, de wandeling in het water gevallen dat is jammer,
het is zalig buiten, maar je hebt het al opgelost
Onvoorziene omstandigheden kunnen gebeuren,
jammer ....maar uitgesteld is niet verloren denk ik
anjelierken, ik denk dat het warm was om in de tuin te werken,
maar je wil het netjes houden en dan hoort het erbij...
nu het droog is.... zie je alles groeien
Helena nog een late "fijne tijd aan zee..."
Alle seizoentjes een gezellige dag verder, ik ga nog
een beetje bezig zijn... eer ik aan het avondeten begin
-
Hallo, uitgepakt dat zou nu toch wel heel rap zijn hoor MJ.
Mijn bed is al gedekt.
Het is hier vreselijk warm, dat wel.
Wat lawaai betreft valt het mee en de wifi werkt blijkbaar.
Zowel mijn als zijn zus haar gsm als de laptop werken.
Spijtig genoeg is het zwembad volzet.
Morgen goed op tijd opstaan om ons een plaatsje te verzekeren.
Zeg dat wordt hier de vakanties van vroeger uit bed dan thuis.
In Leiwen wou mijn reisgenote op tijd aan het ontbijt= acht uur!
Die ging dan ook om 22 uur slapen!
Nog een fijne avond allemaal.
We gaan eens zien wat we te eten kunnen maken.
Mijn bed is al gedekt.
Het is hier vreselijk warm, dat wel.
Wat lawaai betreft valt het mee en de wifi werkt blijkbaar.
Zowel mijn als zijn zus haar gsm als de laptop werken.
Spijtig genoeg is het zwembad volzet.
Morgen goed op tijd opstaan om ons een plaatsje te verzekeren.
Zeg dat wordt hier de vakanties van vroeger uit bed dan thuis.
In Leiwen wou mijn reisgenote op tijd aan het ontbijt= acht uur!
Die ging dan ook om 22 uur slapen!
Nog een fijne avond allemaal.
We gaan eens zien wat we te eten kunnen maken.