In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Bert , dat is schrikken van jouw bericht .
En natuurlijk werd je gemist , wat dacht je dan ?
Met een pacemaker kan je oud worden hoor , mijn schoonvader is er 91 mee geworden !
En natuurlijk werd je gemist , wat dacht je dan ?
Met een pacemaker kan je oud worden hoor , mijn schoonvader is er 91 mee geworden !
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
oei Bertje in het ziekenhuis geweest , een spoedig herstel en hopelijk komt alles weer in orde
en laat jou tikker maar goed controleren want das belangrijk hoor
en goed dat je iets laat weten want we zullen zeker duimen voor een goede afloop
Remie ik heb dat nog nooit warm gegeten die rode bietjes en dus weet ik ook niet hoe dat warm smaakt maar als jij zegt dat het lekker is dan zal dat wel zo zijn hé
An wat een leuk hondje is dat toch en welk ras is het ?????????????
mijn ventje is nu nog aan 't schilderen waar de zon al weg is en ik ben juist gestopt met wat kuiswerk te doen , maar nu doe ik niks meer hoor , morgen komt ook nog langs allé dat hoop ik toch
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een gezellige avond verder
daaaaag

oei Bertje in het ziekenhuis geweest , een spoedig herstel en hopelijk komt alles weer in orde
en laat jou tikker maar goed controleren want das belangrijk hoor
en goed dat je iets laat weten want we zullen zeker duimen voor een goede afloop
Remie ik heb dat nog nooit warm gegeten die rode bietjes en dus weet ik ook niet hoe dat warm smaakt maar als jij zegt dat het lekker is dan zal dat wel zo zijn hé
An wat een leuk hondje is dat toch en welk ras is het ?????????????
mijn ventje is nu nog aan 't schilderen waar de zon al weg is en ik ben juist gestopt met wat kuiswerk te doen , maar nu doe ik niks meer hoor , morgen komt ook nog langs allé dat hoop ik toch
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een gezellige avond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Wij eten ze regelmatig op twee manieren koud of warm, ligt aan het recept.zonnebloemetje schreef: ↑06 sep 2021, 19:31Remie ik heb dat nog nooit warm gegeten die rode bietjes en dus weet ik ook niet hoe dat warm smaakt maar als jij zegt dat het lekker is dan zal dat wel zo zijn hé![]()
![]()
Over smaak zullen we maar niet gaan redentwisten hè Z-Bloemetje.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Bertje veel beterschap. Dit was nu niet het bericht dat ik wilde lezen. Maar het is niet anders. Laat je snel helpen en elke dag brand ik een kaarsje voor je.
Ik begrijp je vrouwtje hoor ik heb het toen meegemaakt. En ja ik weet nog heelgoed de persoon die haar aangevallen heeft eenschande was het.
Maar mss is je vrouwtje wel genegen om iemand via pb of mail je maatjes hier op de hoogte houden van jouw vorderingen. Ja ik ga er vanuit dat je vooruit zal gaan.
Ik stel me kandidaat hierbij, maar allicht zijn er nog. Maakt me niet uit wie als we maar iets van je weten
Virtuele knuffel ook voor je vrouwtje.
Ik begrijp je vrouwtje hoor ik heb het toen meegemaakt. En ja ik weet nog heelgoed de persoon die haar aangevallen heeft eenschande was het.
Maar mss is je vrouwtje wel genegen om iemand via pb of mail je maatjes hier op de hoogte houden van jouw vorderingen. Ja ik ga er vanuit dat je vooruit zal gaan.
Ik stel me kandidaat hierbij, maar allicht zijn er nog. Maakt me niet uit wie als we maar iets van je weten
Virtuele knuffel ook voor je vrouwtje.
-

Roken op school
“Wat ben jij vroeg thuis!” zegt moeder tegen Jantje.
“Inderdaad,’ zegt Jantje, “ik werd naar huis gestuurd omdat de jongen die naast mij zat rookte.”
“Wat krijgen we nou?” stuift de moeder boos op, “moest JIJ naar huis omdat HIJ rookte?”
“Ja,’ zegt Jantje,” … ik had hem in de brand gestoken.”

Vriendelijke groet,
en
-

Dat de omtrek van de aarde wel 40.000 kilometer is?
De aarde is ongeveer 5.000.000.000 (5 miljard) jaar geleden ontstaan uit een wolk van gas, stof en puin.
Dat gas ontstond toen het heelal werd "geboren".
De Aarde heeft een omvang van 40.000 km.
Ze draait door de ruimte langs de Zon met een snelheid van 30 km/sec.
Licht kan in 1 seconde tijd bijna 8 rondjes om de aarde maken.

Bron: https://www.knups.nl/
Vriendelijke groet,
en
-

Deze ochtend weer genieten van het mooie weer op en bij mijn bootje door daar, zoveel als mogelijk, (leuke) klusjes te doen aan de buitenkant van mijn 2e liefde waar ik al meer dan 35 jaar ’n zeer leuke verbintenis mee heb.

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Een vuilnisbakkie !zonnebloemetje schreef: ↑06 sep 2021, 19:31An wat een leuk hondje is dat toch en welk ras is het ?????????????
( zijn vader was een chiwawa en zijn moeder een terrier/russell mixje ) .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'