Coronavirus
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Niet de eerste keer dat je zo hatelijk doet én ik ben dat beu. Ik antwoord dus navenant! En wees dan nog blij dat het bijzonder beleefde commentaar is.meredith schreef: ↑18 sep 2021, 18:57Van harte dank voor je bijzonder beleefde commentaar. Luister of kijk anders eens naar het nieuws, kan verhelderend werken. Toch een prettige avond.Prima Vera schreef: ↑18 sep 2021, 13:17Hoe is't mogelijk dat je dat daaruit besluit! Stommer en onnozeler én nog meer ondoordacht kan niet! 't Is natuurlijk daarom dat ze juist zo'n klein stukje uit een gans intervieuw halen omdat ze weten dat er altijd mensen zonder hersenen daar in trappen.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dat zal waarschijnlijk niet gebeuren omdat veel van die weigeraars jonge mensen zijn en die sterven zelden aan corona.Fred1950 schreef: ↑18 sep 2021, 19:30Dat zijn stuk voor stuk kamikazes. Hun aantal zal op een "natuurlijke" manier verminderen.meredith schreef: ↑18 sep 2021, 19:16Een groot deel van de niet gevaccineerden in Vlaanderen zijn anti vaxxers . Verschillende studies hebben al bewezen dat in die categorie hoofdzakelijk ultra rechtsen en ultra groenen zitten. Dan heb je nog de meute die vasthangt aan die Hollandse dansleraar. Het zal zeer moeilijk, zelfs onmogelijk zijn om die groepen nog tot vaccinatie te overtuigen. Ze verzamelen zich op sociale media en zijn zeer overtuigd van hun gelijk.
Ik zou wel eens het percentage gevaccineerden willen kennen onder de joden en de moslims. Dat zou interessant kunnen zijn.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Echte Jehova's, Nieuwe Christenen, Joden en sommige moslims laten zich niet vaccineren.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Welk is het veiligst? Een publiek waar iedereen gevaccineerd is en een coronapas op zak heeft, of, een publiek waar niemand gevaccineerd is maar wel getest is?
Spinnst du oder was
-
Testen alleen is niet voldoende ...
De hospitalisatiecijfers in Vlaanderen bewijzen dat vaccineren beter is
De hospitalisatiecijfers in Vlaanderen bewijzen dat vaccineren beter is
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Juist terug uit Parijs. Overal Covid pass moeten tonen en dit verliep zonder problemen.
Obers hadden er geen probleem mee en het viel op dat ze veel vriendelijker waren dan vroeger. Overal in Parijs waren er tentjes waar men een prik kon krijgen of waar men zich kon laten testen.
Obers hadden er geen probleem mee en het viel op dat ze veel vriendelijker waren dan vroeger. Overal in Parijs waren er tentjes waar men een prik kon krijgen of waar men zich kon laten testen.
Spinnst du oder was
-
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Zijn die testjes gratis of moest je ze betalen? Het lijkt daar dan toch veel gesmeerder te gaan dan hier ivm testen en prikken.twistenopdemaan schreef: ↑20 sep 2021, 11:07Juist terug uit Parijs. Overal Covid pass moeten tonen en dit verliep zonder problemen.
-
Zijn er in Zweden dan ook regio's waar veel minder gevaccineerd is? Zo ja, hoe zit het met de bezetting in die plaatselijke hospitalen?
-
Ik heb zojuist een lang gesprek beluisterd tussen Alain Grootaers en Prof. Dr. Theo Schetters, een man die vaccins maakt maar kritische opmerkingen maakt tegenover de covidvaccins.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.