In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
vanmorgen serieus frisjes op fietske ,
maar gelukkig is het zonneke erdoor gekomen , en dat doet goed
bloemeke ja zware dagen voor jullie ,
geef je ventje 'n dikke "steunknuffel " van mij hé
gelukkig heb je hulp van Celine ,
Bertje , wel lastig dat je niet kan slapen hé ,
remie puzzel lenk sita grootjrgerda bekske
en iedereen 'n fijne avond nog ,
geluk vind je onverwacht
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemiddag,
Hè hè eindelijk kan ik weer hier komen,
Eerst en vooral wil ik zonnebloemetje en haar man heel veel sterkte wensen.
Ik kon wel mee lezen maar niet reageren,kreeg steeds de melding dat ik geblokkeerd was omdat ik op een zwarte lijst stond.
Dacht ik probeer het nog eens voordat onze schoonzoon morgen zou komen,sen.net kon niets voor mij doen.
gelukt dus.
fijne avond
Hè hè eindelijk kan ik weer hier komen,
Eerst en vooral wil ik zonnebloemetje en haar man heel veel sterkte wensen.
Ik kon wel mee lezen maar niet reageren,kreeg steeds de melding dat ik geblokkeerd was omdat ik op een zwarte lijst stond.
Dacht ik probeer het nog eens voordat onze schoonzoon morgen zou komen,sen.net kon niets voor mij doen.
gelukt dus.
fijne avond
Iedere dag een lach
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Bertje, lastig hé zo slecht slapen, ik kan ervan mee praten. Vandaag ging het nog het was al 4.40 uur toen ik wakker werd.
Marietteke ja het is 's morgen koud hé, zeker op de fiets. Raar weer vandaag vind ik, zon dan is het warm en daarna denk je dat het gaat regenen en is er een koude wind
Remie, ik ga subiet jou puzzeltje maken ben er nog niet toe gekomen vandaag. hmmm zo een lekere dikke maaltijdsoep njam njam, je mag een tasje doorsturen hoor
Thijli aan het testen zie ik
Leuterkes fijne avond en voor straks smakelijk eten. Hier is het pizza.
Marietteke ja het is 's morgen koud hé, zeker op de fiets. Raar weer vandaag vind ik, zon dan is het warm en daarna denk je dat het gaat regenen en is er een koude wind
Remie, ik ga subiet jou puzzeltje maken ben er nog niet toe gekomen vandaag. hmmm zo een lekere dikke maaltijdsoep njam njam, je mag een tasje doorsturen hoor
Thijli aan het testen zie ik
Leuterkes fijne avond en voor straks smakelijk eten. Hier is het pizza.
-
Sita
Goedemiddag iedereen,
Bloemeke, er komt inderdaad heel wat bij kijken.
En als je enig kind bent, zoals jouw ventje, komt alles op dezelfde schouders terecht.
Nogmaals, veel sterkte voor picasso en jou.
Bert, ook mijn nachten duren meestal slechts een paar uurtjes en dan nog vaak onderbroken.
Ermee leren leven zeker, en je niet te druk proberen maken.
Dat werkt net verkeerd.
Marietteke, hier is de zon er ook doorgekomen, nog een aangename nazomerdag vandaag.
Remie, jouw puzzel heb ik al gemaakt. Bedankt daarvoor.
Thijli, fijn dat je weer binnenraakt.
Ook ik heb nog steeds problemen om in te loggen.
Met wat geduld lukt het wel.
Bekske, jadi, Lenk en grootjegerda, ook een goeiedag gewenst.
Aan iedereen een fijn weekend en tot een volgende
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Bloemeke en Picasso

voor jullie !

voor jullie !
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Leuterkes
Ik ga er uit. Pizza was lekker, subiet nog een klein dessertje en daarna dokes doen
Morgen op tijd opstaan om te gaan fietsen. Morgen nog een mooie dag, zondag regen en de dagen erna zien er niet goed. Batterij van de fiets is opgeladen. Ik hoop op een terrasje ergens te eten maar met het WK as Antwerpen Leuven, ik zal maar een boke meenemen en iets te drinken.
Slaapwel leuterkes
Ik ga er uit. Pizza was lekker, subiet nog een klein dessertje en daarna dokes doen
Morgen op tijd opstaan om te gaan fietsen. Morgen nog een mooie dag, zondag regen en de dagen erna zien er niet goed. Batterij van de fiets is opgeladen. Ik hoop op een terrasje ergens te eten maar met het WK as Antwerpen Leuven, ik zal maar een boke meenemen en iets te drinken.
Slaapwel leuterkes
-
Bert
Goede morgen leuterkes,
het is niet meer te doen, weer om 3 uur wakker. Ben koppig blijven liggen en toch terug in slaap gevallen.
Remie,

het is niet meer te doen, weer om 3 uur wakker. Ben koppig blijven liggen en toch terug in slaap gevallen.
Remie,

en