In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Nu denk ik dat het vandaag binnenblijven is i.v.m. het kloteweer, eigenlijk ook geen probleem.. wij kunnen onszelf heel goed vermaken, ook binnenshuis..!
Vanmiddag is er weer koers, als het daar net zulk weer is als op ’t ogenblik hier… nou dan zal het ’n spektakel worden bij de wielerwedstrijd Parijs – Roubaix ( De hel van ’t Noorden)
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert

Goede morgen,
nat, nat, nat......en veel wind. Maar dat zal wel overal zo zijn denk ik.
Dus vandaag niet naar buiten, gezellig bij de tv hangen.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie natte zondagmorgen allemaal
ja tis herfstweer hé maar we zijn al oktober en de zomer is voorbij
maar de herfst en de winter hebben ook hun charme
wij hebben lang geslapen vandaag want ik had gisteren flanellen lakens op ons bed gelegd en we hebben alle twee zo goed geslapen in die warme zachte lakentjes dat we ook maar laat zijn wakker geworden , maar tis toch zondag en we doen het rustig aan vandaag na al dat geloop van de laatste weken
mama-inge nog laat op stap in de gangen van sennet gisterenavond , moet kunnen hé
puzzel ook goeie morgen
Remie wat leuk die winterbeelden , en smakelijk aan de spekpannenkoeken met stroop
ik heb vrijdagavond pannenkoeken gebakken maar dan zonder spek hé
Bekske ook voor jou een rustige zondag
Bertje hier ook nat maar de wind valt goed mee vind ik want vannacht heb ik zelfs geen wind gehoord en nu is er zelfs geen wind hier en de blaadjes aan bomen hangen allemaal bijna stil
allé ik ga verder doen sè want ik moet nog langs de badkamer passeren zodat ik er toch een beetje presentabel uit zie hé
, want ik zit hier nog in mijn nachtkledij gezellig met de verwarming aan en de radio op Nostalgie waar ze altijd mooie muziek spelen en meer moet da nie zijn
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een aangename zondag verder
daaaaaaag

ja tis herfstweer hé maar we zijn al oktober en de zomer is voorbij
maar de herfst en de winter hebben ook hun charme
wij hebben lang geslapen vandaag want ik had gisteren flanellen lakens op ons bed gelegd en we hebben alle twee zo goed geslapen in die warme zachte lakentjes dat we ook maar laat zijn wakker geworden , maar tis toch zondag en we doen het rustig aan vandaag na al dat geloop van de laatste weken
mama-inge nog laat op stap in de gangen van sennet gisterenavond , moet kunnen hé
puzzel ook goeie morgen
Remie wat leuk die winterbeelden , en smakelijk aan de spekpannenkoeken met stroop
ik heb vrijdagavond pannenkoeken gebakken maar dan zonder spek hé
Bekske ook voor jou een rustige zondag
Bertje hier ook nat maar de wind valt goed mee vind ik want vannacht heb ik zelfs geen wind gehoord en nu is er zelfs geen wind hier en de blaadjes aan bomen hangen allemaal bijna stil
allé ik ga verder doen sè want ik moet nog langs de badkamer passeren zodat ik er toch een beetje presentabel uit zie hé
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een aangename zondag verder
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje schreef: ↑03 okt 2021, 10:25Remie wat leuk die winterbeelden , en smakelijk aan de spekpannenkoeken met stroop
Z-BloemetjeVriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, tussen de regendruppels door ben ik hier geraakt
Aan iedereen een fijne zondag.
We gaan er een cocooning Zondag van maken
menu: tomaat crevettes met frietjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie middag iedereen
tis alweer tijd om aan het middageten te beginnen sè
ik maak dadelijk lekkere croques klaar met ham en kaas en veel verse groentjes er bij
en voor bij onze koffie deze namiddag een romig stuk lekkere rijsttaart , mjammie
en mijn speltbroodje is ook al bijna gebakken en het ruikt hier al lekker naar versgebakken brood
jadi laat het jullie smaken hoor deze middag
wij hebben gisteren frietjes gegeten met vol au vent en sla en tomaten en witloof
en dat smaakte hoor
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaaag

tis alweer tijd om aan het middageten te beginnen sè
ik maak dadelijk lekkere croques klaar met ham en kaas en veel verse groentjes er bij
en voor bij onze koffie deze namiddag een romig stuk lekkere rijsttaart , mjammie
en mijn speltbroodje is ook al bijna gebakken en het ruikt hier al lekker naar versgebakken brood
jadi laat het jullie smaken hoor deze middag
wij hebben gisteren frietjes gegeten met vol au vent en sla en tomaten en witloof
en dat smaakte hoor
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Vanmorgen op visite geweest bij schoonouders
Ze waren van de week 59 jaar getrouwd
Vanmiddag bij tuinland langs geweest, er was een dierendag actie.
Een verrassingsdoos gekregen, daar zat een zakje voer in, een zakje snoepjes, een speeltje en een kortingsbon.
Daarnaast hebben we nog een nieuwe riem en halsband voor haar gekocht, dus hond is wel weer goed verwend.
Vanmorgen op visite geweest bij schoonouders
Ze waren van de week 59 jaar getrouwd
Vanmiddag bij tuinland langs geweest, er was een dierendag actie.
Een verrassingsdoos gekregen, daar zat een zakje voer in, een zakje snoepjes, een speeltje en een kortingsbon.
Daarnaast hebben we nog een nieuwe riem en halsband voor haar gekocht, dus hond is wel weer goed verwend.
-
Bert
hey leuterkes,
naar de modderkoers gekeken vandaag. En dan nog een paar episodes van een mooie Britse serie.
Dus een tv namiddag zoals ik voorspeld had.
Het weekend zit er op, morgen weeral maandag.
Ik kom jullie een fijne avond wensen.
En als het een beetje meezit kom ik dat met een uurtje of zo nog eens doen...
naar de modderkoers gekeken vandaag. En dan nog een paar episodes van een mooie Britse serie.
Dus een tv namiddag zoals ik voorspeld had.
Het weekend zit er op, morgen weeral maandag.
Ik kom jullie een fijne avond wensen.
En als het een beetje meezit kom ik dat met een uurtje of zo nog eens doen...
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Hey leuterkes
Gisteren niet geweest. Moeder eet al mijn energie op
Zonnebloemeke ik ben enig kind. Ik kan een mens van 90 toch niet in de steek laten. Dat kan ik echt niet
Marietteke, graag gedaan hoor en Tanja is een lieve collega. ik heb vrijdag nog met haar gemaild
Tja en ik moet bekennen ik heb ook naar Parijs-Roubaix gekeken. Ik vond de reactie van de Italiaanse winnaar echt gewoon typerend. Ik dacht eerst diene mens krijgt iets, maar neen gewoon puur geluk. Geweldig vond ik dat.
tja ik wordt door de leuterkes hier nog een wielrennen fanaat. Hahah ik vond het spannend voor mij mocht Vermeersch echt winnen diene gast heeft zo zijn best gedaan. Maar ja wat is een paar meter hé
Ja inge meegekregen het is een dezer dagen wereld dierendag. gister hier dag van de klant. Wouw 59 jaar getrouwd proficiat hé
Een tja de hond die wordt hier elke dag verwend. Geen tuindag vandaag dus op stap met haar in de stromende regen. Vier badlakens in de was gestoken van haar af te drogen na gisteren avond deze ochtend deze late ochtend en deze middag.
Remi ik heb je puzzeltje zoals elke dag opgelost. Het was weer niet gemakkelijk hé. Zeg die pannenkoeken het beslag ervan is dat met of zonder suiker?
Ik ook geniet van je foto's. Dee winter toen vond ik echt niet leuk, ik moest er elke dag door te voet naar het station wat niet goed geveegd was. Toch een iets meer als een km verder hoor.
En ik stoor mij niet aan het manneke hoor. Ik ben het ondertussen gewend.
en smorgens vroeg ga je me niet vinden hoor.
Bekske zo waar en zo realistisch. Maar wel spijtig hé
Bertje ook genoten van de koers, en je komt nog een terug deze avond.
ik heb ondertussen weg veel gewassen hoor. En met bruintje gaan wandelen in de gietend regen. Maar ik droog mooi op en smelt niet van een beetje water hé;
Zo nu ga ik een knabbelbeen verstoppen voor ons bruintje kan ze lekker zoeken en daarna knabbelen
Leuterkes, goed slapen hé deze nacht. Ik hoop dit voor mezelf ook. Dadada
Gisteren niet geweest. Moeder eet al mijn energie op
Zonnebloemeke ik ben enig kind. Ik kan een mens van 90 toch niet in de steek laten. Dat kan ik echt niet
Marietteke, graag gedaan hoor en Tanja is een lieve collega. ik heb vrijdag nog met haar gemaild
Tja en ik moet bekennen ik heb ook naar Parijs-Roubaix gekeken. Ik vond de reactie van de Italiaanse winnaar echt gewoon typerend. Ik dacht eerst diene mens krijgt iets, maar neen gewoon puur geluk. Geweldig vond ik dat.
tja ik wordt door de leuterkes hier nog een wielrennen fanaat. Hahah ik vond het spannend voor mij mocht Vermeersch echt winnen diene gast heeft zo zijn best gedaan. Maar ja wat is een paar meter hé
Ja inge meegekregen het is een dezer dagen wereld dierendag. gister hier dag van de klant. Wouw 59 jaar getrouwd proficiat hé
Een tja de hond die wordt hier elke dag verwend. Geen tuindag vandaag dus op stap met haar in de stromende regen. Vier badlakens in de was gestoken van haar af te drogen na gisteren avond deze ochtend deze late ochtend en deze middag.
Remi ik heb je puzzeltje zoals elke dag opgelost. Het was weer niet gemakkelijk hé. Zeg die pannenkoeken het beslag ervan is dat met of zonder suiker?
Ik ook geniet van je foto's. Dee winter toen vond ik echt niet leuk, ik moest er elke dag door te voet naar het station wat niet goed geveegd was. Toch een iets meer als een km verder hoor.
En ik stoor mij niet aan het manneke hoor. Ik ben het ondertussen gewend.
en smorgens vroeg ga je me niet vinden hoor.
Bekske zo waar en zo realistisch. Maar wel spijtig hé
Bertje ook genoten van de koers, en je komt nog een terug deze avond.
ik heb ondertussen weg veel gewassen hoor. En met bruintje gaan wandelen in de gietend regen. Maar ik droog mooi op en smelt niet van een beetje water hé;
Zo nu ga ik een knabbelbeen verstoppen voor ons bruintje kan ze lekker zoeken en daarna knabbelen
Leuterkes, goed slapen hé deze nacht. Ik hoop dit voor mezelf ook. Dadada
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Ha nog vergeten zeggen. Hier brandt sinds deze ochtend lekker de houtkachel. Knus warm en lekker gezellig. Ons bruintje kan daar ook zo van genieten die warmte en dan staart ze zo dromerig in de vlammen. Kleine dingen kunnen het leven zo knus maken hè.
Allez ben weg met mijn gezaag
Allez ben weg met mijn gezaag
-
-
Bert
Hey leuterkes,
beloofd is beloofd hé. Kom nog eventjes langs voor ik naar mijn bedje ga.
Remie, ik denk dat Lenk bedoelt, zijn het zoete pannenkoeken met suiker voor dessert
of pannenkoeken zonder suiker maar met een snuifje zout die men als maaltijd eet
met vlees of wat dan ook.
Ik daarentegen eet gewoon zoete pannenkoeken met toespijs, paté of salami, of spek.....
(iedereen verklaart mij zot).
Deze week at ik nog hoofdvlees in curry saus bij mijn pannenkoeken. En het was lekker.
Ons Carine geloofde niet wat ze zag.
Ik zeg altijd, als het smaakt alleen, dan smaakt het ook samen.
Heb veel vreemde en koude dingen moeten eten op kamp. Zoals dozen koude cassoulet enz....We hadden niets om dat op te warmen, dus speelden we dat maar koud naar binnen.....

En dat doe ik nu nog steeds. Doos openen en opeten. Allé, wat er in zit hé, niet de doos.
Allé, voor straks slaapwel allemaal...
beloofd is beloofd hé. Kom nog eventjes langs voor ik naar mijn bedje ga.
Remie, ik denk dat Lenk bedoelt, zijn het zoete pannenkoeken met suiker voor dessert
of pannenkoeken zonder suiker maar met een snuifje zout die men als maaltijd eet
met vlees of wat dan ook.
Ik daarentegen eet gewoon zoete pannenkoeken met toespijs, paté of salami, of spek.....
(iedereen verklaart mij zot).
Deze week at ik nog hoofdvlees in curry saus bij mijn pannenkoeken. En het was lekker.
Ons Carine geloofde niet wat ze zag.
Ik zeg altijd, als het smaakt alleen, dan smaakt het ook samen.
Heb veel vreemde en koude dingen moeten eten op kamp. Zoals dozen koude cassoulet enz....We hadden niets om dat op te warmen, dus speelden we dat maar koud naar binnen.....
En dat doe ik nu nog steeds. Doos openen en opeten. Allé, wat er in zit hé, niet de doos.
Allé, voor straks slaapwel allemaal...