Coronavirus
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
China publiceert alleen dat wat gunstig is voor de partij, en wie iets anders luidop zegt gaat naar een heropvoeding kamp.Het zal maar stoppen als de wereld even kordaat tegen het virus tekeer gaat als de Chinezen. De Chinezen streven ernaar dat het virus in hun land "niet meer bestaat" ( uitgeroeid is , dus ).
China wilt de wereld in zijn macht, en dit virus was maar een proef,maar ze hebben er wel de wereld economie mee platgelegd.....
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Is het veilig om naar Afghanistan te reizen?
De uitbraak van het coronavirus heeft zich verspreid Afghanistan.
Momenteel in Afghanistan er zijn:
7,206 sterfgevallen (verbonden aan het coronavirus) zijn gemeld in Afghanistan.
Aantal nieuwe COVID-19 gevallen laatste dag: 17 (vrijdag, 1 oktober 2021)
2 mensen stierven op de laatste dag in Afghanistan.
Welke tijdelijke beperkingen met betrekking tot COVID-19 zijn momenteel van kracht in Afghanistan?
Moet ik mijn mond en neus bedekken in Afghanistan? Moet ik een masker dragen in Afghanistan? Is het bedekken van de mond en neus nodig in winkels en marktplaatsen?
Er zijn momenteel geen beperkingen op het verkeer in het land
Worden openbare evenementen in Afghanistan afgelast? Mogen toeschouwers buiten evenementen bijwonen? Worden sportevenementen beïnvloed door de pandemie? Wat is de nieuwste richtlijnen van de overheid voor repetities, concerten en live muzieklocaties in Afghanistan?
Er is een verbod op concerten en massa-evenementen in Afghanistan. Het verbod is van kracht vanaf 15 september 2021.
De uitbraak van het coronavirus heeft zich verspreid Afghanistan.
Momenteel in Afghanistan er zijn:
7,206 sterfgevallen (verbonden aan het coronavirus) zijn gemeld in Afghanistan.
Aantal nieuwe COVID-19 gevallen laatste dag: 17 (vrijdag, 1 oktober 2021)
2 mensen stierven op de laatste dag in Afghanistan.
Welke tijdelijke beperkingen met betrekking tot COVID-19 zijn momenteel van kracht in Afghanistan?
Moet ik mijn mond en neus bedekken in Afghanistan? Moet ik een masker dragen in Afghanistan? Is het bedekken van de mond en neus nodig in winkels en marktplaatsen?
Er zijn momenteel geen beperkingen op het verkeer in het land
Worden openbare evenementen in Afghanistan afgelast? Mogen toeschouwers buiten evenementen bijwonen? Worden sportevenementen beïnvloed door de pandemie? Wat is de nieuwste richtlijnen van de overheid voor repetities, concerten en live muzieklocaties in Afghanistan?
Er is een verbod op concerten en massa-evenementen in Afghanistan. Het verbod is van kracht vanaf 15 september 2021.
Spinnst du oder was
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Misschien de film ‘Twelve Monkeys’ uit 1995 eens bekijken en projecteren naar de huidige pandemie. U heeft het toch altijd over de CIA als er een ‘schuldige’ dient gezocht te worden als oorzaak. Laat uw ‘fantasie’ eens werken.Fred1950 schreef 00.15
Ik geloof dat ik nu weet waar die gasten die beweren dat er een "chip" in het vaccin zit hun fantasie hebben gehaald.Die hebben allemaal naar de James Bond film "Spectre" gekeken.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Een tussentijdse analyse van een fase 3-studie toonde aan dat molnupiravir - het antivirale geneesmiddel van Merck & Co voor de behandeling van covid-19 - het risico op ziekenhuisopname of overlijden met 50% verminderde bij niet-gehospitaliseerde covidpatiënten die maximum 5 dagen symptomen hebben en een risico lopen op een ernstige infectie.
Met de aanbeveling van een onafhankelijke commissie en in samenwerking met de FDA, stoppen Merck en partner Ridgeback Biotherapeutics de studie en zullen zij toestemming voor noodgebruik aanvragen bij de FDA
en andere regelgevende instanties. Molnupiravir is een pil die men inslikt en er is geen inspuiting nodig.
(Een toestemming voor noodgebruik houdt in dat men niet alle verdere tests en de opvolging ervan hoeft uit te voeren. Dat was ook het geval bij Pfizer. Pas enkele weken geleden heeft Pfizer de volledige toestemming gekregen voor het vaccin.)
Met de aanbeveling van een onafhankelijke commissie en in samenwerking met de FDA, stoppen Merck en partner Ridgeback Biotherapeutics de studie en zullen zij toestemming voor noodgebruik aanvragen bij de FDA
en andere regelgevende instanties. Molnupiravir is een pil die men inslikt en er is geen inspuiting nodig.
(Een toestemming voor noodgebruik houdt in dat men niet alle verdere tests en de opvolging ervan hoeft uit te voeren. Dat was ook het geval bij Pfizer. Pas enkele weken geleden heeft Pfizer de volledige toestemming gekregen voor het vaccin.)

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
In de twaalf apen was het toch ook een "organisatie" stijl CIA en Bilderberg , extreem rechts gedoe dus , die het virus had aangemaakt en dat door een "gek met een missie" werd verspreid ? Alleen in dat soort extreem rechts wereldje als dat van anti-vaxers en dergelijke vind je dat soort gekken terug.Dicksy schreef: ↑04 okt 2021, 07:09Misschien de film ‘Twelve Monkeys’ uit 1995 eens bekijken en projecteren naar de huidige pandemie. U heeft het toch altijd over de CIA als er een ‘schuldige’ dient gezocht te worden als oorzaak. Laat uw ‘fantasie’ eens werken.Fred1950 schreef 00.15
Ik geloof dat ik nu weet waar die gasten die beweren dat er een "chip" in het vaccin zit hun fantasie hebben gehaald.Die hebben allemaal naar de James Bond film "Spectre" gekeken.
![]()
![]()
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Van de CIA vind ik geen ledenlijstdoor Fred1950 » 38 minuten geleden
In de twaalf apen was het toch ook een "organisatie" stijl CIA en Bilderberg, extreem rechts gedoe dus, die het virus had aangemaakt en dat door een "gek met een missie" werd verspreid ?
https://www.rtlnieuws.nl/economie/artik ... witserland
'Gij hebt 100' zoals ze bij ons wel eens zeggen.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Is Alexander dan links?

Het huidige bezit aan onroerend goed van de meest vooraanstaande leden van het Koninklijk Huis is als volgt:
H.K.H. Prinses Juliana:
het landgoed De Horsten te Wassenaar en Voorschoten (ca 380 ha), met verschillende opstallen en verpacht land
een particulier domein bij Paleis Soestdijk met inbegrip van woningen, twee boerderijen en verpacht land (ca 170 ha)
zes woonhuizen, vrijwel alle verhuurd aan medewerkers of oud-medewerkers van het Kroondomein, alsmede een verpachte boerderij te Apeldoorn en een verpachte boerderij te Hoog Soeren
Gronden te Wenum, 70 ha verpacht
Garderenseveld, 87 ha heidegrond verpacht als militair oefenterrein
Het Vosseveld, heidegrond, 16 ha, onverpacht
Zeilmeer en Lage Veld, wildakkers en bos, 87 ha
H.M. de Koningin:
Kasteel Drakensteyn, Lage Vuursche/Baarn
Een woonhuis te Den Haag en een woonhuis te Leidschendam voor huisvesting van medewerkers
N.B. het vakantiehuis in Tavernelle, Italië is gezamenlijk eigendom van de prinsen Willem-Alexander, Johan Friso en Constantijn.
Z.K.H. de Prins van Oranje:
Woonhuis aan het Noordeinde in Den Haag
H.K.H. Prinses Margriet:
Huis Het Loo, Apeldoorn
vakantiehuis in Wiesing, Oostenrijk
Z.K.H. Prins Bernhard:
drie woonhuizen te Soest t.b.v. huisvesting medewerkers
vakantiehuis in Porto Ercole, Italië
Juwelen, schilderijen en andere historische roerende goederen zoals tafelzilver en serviezen hebben een niet renderende waarde. Zij staan in de meeste gevallen ten dienste van de uitoefening van de koninklijke functie en ten nutte van culturele belangen. Deze goederen zijn ondergebracht in aparte stichtingen.
Het huidige bezit aan onroerend goed van de meest vooraanstaande leden van het Koninklijk Huis is als volgt:
H.K.H. Prinses Juliana:
het landgoed De Horsten te Wassenaar en Voorschoten (ca 380 ha), met verschillende opstallen en verpacht land
een particulier domein bij Paleis Soestdijk met inbegrip van woningen, twee boerderijen en verpacht land (ca 170 ha)
zes woonhuizen, vrijwel alle verhuurd aan medewerkers of oud-medewerkers van het Kroondomein, alsmede een verpachte boerderij te Apeldoorn en een verpachte boerderij te Hoog Soeren
Gronden te Wenum, 70 ha verpacht
Garderenseveld, 87 ha heidegrond verpacht als militair oefenterrein
Het Vosseveld, heidegrond, 16 ha, onverpacht
Zeilmeer en Lage Veld, wildakkers en bos, 87 ha
H.M. de Koningin:
Kasteel Drakensteyn, Lage Vuursche/Baarn
Een woonhuis te Den Haag en een woonhuis te Leidschendam voor huisvesting van medewerkers
N.B. het vakantiehuis in Tavernelle, Italië is gezamenlijk eigendom van de prinsen Willem-Alexander, Johan Friso en Constantijn.
Z.K.H. de Prins van Oranje:
Woonhuis aan het Noordeinde in Den Haag
H.K.H. Prinses Margriet:
Huis Het Loo, Apeldoorn
vakantiehuis in Wiesing, Oostenrijk
Z.K.H. Prins Bernhard:
drie woonhuizen te Soest t.b.v. huisvesting medewerkers
vakantiehuis in Porto Ercole, Italië
Juwelen, schilderijen en andere historische roerende goederen zoals tafelzilver en serviezen hebben een niet renderende waarde. Zij staan in de meeste gevallen ten dienste van de uitoefening van de koninklijke functie en ten nutte van culturele belangen. Deze goederen zijn ondergebracht in aparte stichtingen.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De doeltreffendheid van het covid-19 vaccin van Pfizer/BioNTech in het voorkomen van infectie door het coronavirus daalde van 88% tot 47% zes maanden na de tweede dosis, volgens gegevens die maandag werden gepubliceerd. (bron: berichtgeving kbc)

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.