In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie namiddag iedereen
hier nu al een tijdje droog maar veel wind en het zonnetje komt ook regelmatig eens piepen
we zijn aan de koffie bezig met een grote doos pralines voor onze neus want we hebben gisteren die doos gekregen van iemand om ons te bedanken , en ja 't zijn goeie hoor
Bertje wij eten ook het liefst de echte Vlaamse kost en het was deze middag echt lekker , maar het doet er ook veel aan HOE je het klaar maakt hé
An veel plezier aan de wasjes hé
allé ik ga veder doen want later in de namiddag hebben we nog een afspraak
daaaaaaag

hier nu al een tijdje droog maar veel wind en het zonnetje komt ook regelmatig eens piepen
we zijn aan de koffie bezig met een grote doos pralines voor onze neus want we hebben gisteren die doos gekregen van iemand om ons te bedanken , en ja 't zijn goeie hoor
Bertje wij eten ook het liefst de echte Vlaamse kost en het was deze middag echt lekker , maar het doet er ook veel aan HOE je het klaar maakt hé
An veel plezier aan de wasjes hé
allé ik ga veder doen want later in de namiddag hebben we nog een afspraak
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vanmorgen toch nog wat kunnen doen aan mijn bootje voordat het ging regenen.
Nu trouwens is het weer ’t zonnetje wat haar best doet om door de wolken heen haar vrolijke gezicht te laten zien.

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Halo Leuterkes
Poeh wat een dagje, net gedaan met werken. Het was heel druk, het werk kwam langs alle kanten in mijn mail, telefoon en chat.
Zonnebloemeke en Remie als alles goedgekeurd wordt door het ministerie mag ik op 1/9/22 op pensioen. En of ik er naar uitkijk
An terug uit vakantie, ja die was hé daarna, de was dat gaat nog dat doet de machine maar de strijk en het plooiwerk en alles terug op zijn plaats.
Maar toch genoten hoop ik
Zonnebloemeke dat receptje dat je vandaag gemaakt lijkt me wel iets in pb mss? Is zo eens iets anders dat men klaarmaakt dan hé
Vandaag, de laatste koolrabi uit de tuin met blinde vinken/loze vinken/vogel zonder kop. Boursin saus en aardappelen

Poeh wat een dagje, net gedaan met werken. Het was heel druk, het werk kwam langs alle kanten in mijn mail, telefoon en chat.
Zonnebloemeke en Remie als alles goedgekeurd wordt door het ministerie mag ik op 1/9/22 op pensioen. En of ik er naar uitkijk
An terug uit vakantie, ja die was hé daarna, de was dat gaat nog dat doet de machine maar de strijk en het plooiwerk en alles terug op zijn plaats.
Maar toch genoten hoop ik
Zonnebloemeke dat receptje dat je vandaag gemaakt lijkt me wel iets in pb mss? Is zo eens iets anders dat men klaarmaakt dan hé
Vandaag, de laatste koolrabi uit de tuin met blinde vinken/loze vinken/vogel zonder kop. Boursin saus en aardappelen

-

Straks (9:00 uur), voordat ik naar mijn bootje ga, eerst even bij de opticien langs hier in het dorp.
‘k Heb een klein mankementje aan mijn bril wat waarschijnlijk direct verholpen zal gaan worden.
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-

Welke woorden?
De meester vraagt in de klas aan Suzanne:
“Welke vier woorden worden door de leerlingen het meest gebruikt?”
Antwoordt Suzanne: “Dat weet ik niet.”
De meester: “Prima, dat is het goede antwoord.”

Vriendelijke groet,
en