Hoekje: "De oase van rust" 2021(1)
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Hallo allemaal!
Ik kom vlug efkes goeiedag zeggen vanuit Mechelen…man man wat een weertje…

En aan Omadina wens ik een hele fijne verjaardag!
Ben er weer mee weg tot later daag…
Ik kom vlug efkes goeiedag zeggen vanuit Mechelen…man man wat een weertje…

En aan Omadina wens ik een hele fijne verjaardag!
Ben er weer mee weg tot later daag…
You only have one life...live it!
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen, en hopelijk een beetje een droge week .
Eerst en vooral, hartelijk dank voor de mooie verjaardagswensen aan alle vriendinnen hier.
Ik heb er een verjaardagsweekend van gemaakt. Was zaterdag uitgenodigd bij mijn jongste dochter, Ze had lekker gekookt , ik heb ervan genoten en ook mijn schoonzoon Rinus en de twee kleinzonen Danté en Mauro waren blij dat we samen waren. In de namiddag hebben Ilse en ik er een shoppingnamiddag in Roeselare van gemaakt. Dat was heel lang geleden, en zo konden we nog eens herinneringen boven halen. Ja, twee vliegen in een slag zeggen ze, want mijn jongste dochter is vandaag jarig.
Gisteren had ik bezoek van Nathalie en de meisjes Luna en Maïté. Jammer natuurlijk van het snertweer. Zij wonen in Herentals, dus niet bij de deur. Ik had gereserveerd in een restaurantje in de buurt, zo hebben we er het beste van gemaakt. Ze hadden veel te vertellen, ja nieuw schooljaar en nieuwe school....
Mijn oudste dochter en mijn kleindochter Dascha en kleinzoon Lennert komen volgend weekend, dus hopelijk dan een beetje droger weer.
Vandaag begint het winterseizoen , dus binnen spelen, wat verleden jaar letterlijk in het water viel(corona).... maar nu gaan we er weer aan beginnen, met deuren open liefst.
Voor jullie allemaal, nog eens bedankt voor jullie wensen en een gezellige week ! omadina
Eerst en vooral, hartelijk dank voor de mooie verjaardagswensen aan alle vriendinnen hier.
Ik heb er een verjaardagsweekend van gemaakt. Was zaterdag uitgenodigd bij mijn jongste dochter, Ze had lekker gekookt , ik heb ervan genoten en ook mijn schoonzoon Rinus en de twee kleinzonen Danté en Mauro waren blij dat we samen waren. In de namiddag hebben Ilse en ik er een shoppingnamiddag in Roeselare van gemaakt. Dat was heel lang geleden, en zo konden we nog eens herinneringen boven halen. Ja, twee vliegen in een slag zeggen ze, want mijn jongste dochter is vandaag jarig.
Gisteren had ik bezoek van Nathalie en de meisjes Luna en Maïté. Jammer natuurlijk van het snertweer. Zij wonen in Herentals, dus niet bij de deur. Ik had gereserveerd in een restaurantje in de buurt, zo hebben we er het beste van gemaakt. Ze hadden veel te vertellen, ja nieuw schooljaar en nieuwe school....
Mijn oudste dochter en mijn kleindochter Dascha en kleinzoon Lennert komen volgend weekend, dus hopelijk dan een beetje droger weer.
Vandaag begint het winterseizoen , dus binnen spelen, wat verleden jaar letterlijk in het water viel(corona).... maar nu gaan we er weer aan beginnen, met deuren open liefst.
Voor jullie allemaal, nog eens bedankt voor jullie wensen en een gezellige week ! omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
en nog een verlaat verjaardagswens voor oma dina hier
maar heb het al gewenst langs een andere kant

en nog een verlaat verjaardagswens voor oma dina hier
maar heb het al gewenst langs een andere kant

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie maandagmorgen
Tradities moeten in ere gehouden worden
dus
zijn we met zijn 8 op WE geweest; altijd het WE het dicht bij de verjaardag van W.
't was weer MAGNIFIEK ook al waren de weergoden tegen.
Het huisje, Zicht Magnifiek in Loker ('t hoeft niet altijd ver te zijn) een echte aanrader met alles erop en eraan.
De wandelingen mooi maar nat
en spijtig genoeg niet te doen met krukken (Maurice na sportongevalletje op schooll) dus hebben we niet allemaal samen kunnen wandelen.
De drankjes en hapjes overvloedig.... ja 'k wil niet dat ze iets tekort komen
Het traktaat van opa in " 't Hellegat" ook super, zowel het eten als de gastvrouw.
Gisteren na de koers voor TV dus allemaal moe maar tevreden naar huis.
Tradities moeten in ere gehouden worden
dus
zijn we met zijn 8 op WE geweest; altijd het WE het dicht bij de verjaardag van W.
't was weer MAGNIFIEK ook al waren de weergoden tegen.
Het huisje, Zicht Magnifiek in Loker ('t hoeft niet altijd ver te zijn) een echte aanrader met alles erop en eraan.
De wandelingen mooi maar nat
De drankjes en hapjes overvloedig.... ja 'k wil niet dat ze iets tekort komen
Het traktaat van opa in " 't Hellegat" ook super, zowel het eten als de gastvrouw.
Gisteren na de koers voor TV dus allemaal moe maar tevreden naar huis.
Oud maar niet Out
-
Het weer viel tegen maar voor de rest was het SUPER in Heuvelland
wandelen in de regen, tussen de wijnvelden, de bloemen, de koeien.....
vanop de schommel genieten van het landschap
Heuvellandse wijn proeven
Museumbezoek

wandelen in de regen, tussen de wijnvelden, de bloemen, de koeien.....
vanop de schommel genieten van het landschap
Heuvellandse wijn proeven
Museumbezoek

Oud maar niet Out
-
goeie morgen allemaal
heel mooie foto's

heel mooie foto's

-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Gisteren een dag met spanningen.
Staf kon niet uit zijn bed, moest van mij eruit.
Om te weten wat er mis was.
Elleboog gans ontstoken, 38,6 ° koorts.
Had er een straffe band er rond gedaan dacht dat het tenniselleboog was.
Jawadde, niet slim.
Gevolg, pillen en zalf.
Er was een wondje welke hij telkens het korstje eraf krabde, had reeds gezegd blijf daar af.
De regen is niet in te tomen, maar daar heb ik ook niets aan te zeggen.
Rietjes mooie dagen samen met je gezin, iets om van te dromen.
Een jaarlijks terugkerend gebeuren. Zou het moeten weten, jij weet waarom
Straks naar kine, vorder goed, zouden mijn 18 beurten voldoende zijn, iets wat ze daar nog nooit tegen kwamen, meestal voor één knieprothese zijn het er 60.
Huisdokter oordeelde je moet nogal je best gedaan hebben, kinesist nam contact op met ziekenkas, oordeelde dat zoiets niet kan.
Groetjes
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedenavond allemaal!
Amai Corry 60 beurten kini en de huisarts dacht dat 18 genoeg waren?
Mooie foto’s Rita van een heel mooi familiewknd, kan het geloven dat jullie genoten hebben!
Viv jou wens ik een fijne verjaardag!
Ben deze namiddag naar een lezing geweest over de tsaren en de huidige leider van Rusland, was heel interessant en heb veel bijgeleerd! We komen om de 14 dagen samen met een groep vrouwen en dan komt er altijd iemand spreken over interessante onderwerpen!
En deze avond naar de repetitie van het koor, heb eigenlijk niet veel goesting want ben nog moe van een heel intens wknd, maar mijne vent gaat en ik moet mee…gisterenavond had ik ook zoals elke maandag koorrepetitie op de muziekacademie!
Nog een wist je datje…het beeldje op de foto van mij in Mechelen is de jonge Beethoven, zijn overgrootvader is er geboren, dus die beroemde componist heeft roots in ons belgenlandje en er is een straat naar hem vernoemd en het huisje waar zijn overgrootvader geboren is is nu een horecazaak!
Anders niet speciaals te melden, tot later daag…
Amai Corry 60 beurten kini en de huisarts dacht dat 18 genoeg waren?
Mooie foto’s Rita van een heel mooi familiewknd, kan het geloven dat jullie genoten hebben!
Viv jou wens ik een fijne verjaardag!
Ben deze namiddag naar een lezing geweest over de tsaren en de huidige leider van Rusland, was heel interessant en heb veel bijgeleerd! We komen om de 14 dagen samen met een groep vrouwen en dan komt er altijd iemand spreken over interessante onderwerpen!
En deze avond naar de repetitie van het koor, heb eigenlijk niet veel goesting want ben nog moe van een heel intens wknd, maar mijne vent gaat en ik moet mee…gisterenavond had ik ook zoals elke maandag koorrepetitie op de muziekacademie!
Nog een wist je datje…het beeldje op de foto van mij in Mechelen is de jonge Beethoven, zijn overgrootvader is er geboren, dus die beroemde componist heeft roots in ons belgenlandje en er is een straat naar hem vernoemd en het huisje waar zijn overgrootvader geboren is is nu een horecazaak!
Anders niet speciaals te melden, tot later daag…
You only have one life...live it!
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Veveke, het was niet de huisarts welke mij 18 kine beurten gaf, wel de dokter van het revalidatiecentrum waar ik 3 weken verbleef.
Had een hele weg afgelegd en wonderwel met wilskracht en goede begeleiding een behoorlijk resultaat. Huisdokter vatte het samen, je hebt hen overdonderd.
Maar wil toch meer beurten, en die zullen er komen, daar verzekerde de kinesist me van.
Wat een leven, gevuld met muziek en zoveel meer. SUPER
Morgen op bezoek bij onze kindjes, Romy is dolgelukkig, de vriendschap welke wij van haar krijgen is niet te verwoorden.
Nog een mooie stormachtige en natte avond
Corry
,
Had een hele weg afgelegd en wonderwel met wilskracht en goede begeleiding een behoorlijk resultaat. Huisdokter vatte het samen, je hebt hen overdonderd.
Maar wil toch meer beurten, en die zullen er komen, daar verzekerde de kinesist me van.
Wat een leven, gevuld met muziek en zoveel meer. SUPER
Morgen op bezoek bij onze kindjes, Romy is dolgelukkig, de vriendschap welke wij van haar krijgen is niet te verwoorden.
Nog een mooie stormachtige en natte avond
Corry
,
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Corry, gebruik maar al je voorgeschreven beurten.
Ook al is het niet meer echt nodig het kan zo'n deugd doen.
I heb het toch zo ondervonden hoor.
Mijn voorgeschreven beurten werden door Corona stilgelegd
maar zodra het weer kon ben ik toch terug gegaan.
Ook al is het niet meer echt nodig het kan zo'n deugd doen.
I heb het toch zo ondervonden hoor.
Mijn voorgeschreven beurten werden door Corona stilgelegd
maar zodra het weer kon ben ik toch terug gegaan.
Oud maar niet Out
-
goeie morgen allemaal

-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Ja, het weer is niet om veel over te schrijven, hier ook maar "regen".... hopelijk klaart het weer op rond de middag, want ik wil vannamiddag naar buiten. Deze voormiddag hou ik me wel bezig , ja wat stofzuigen, zodra die weer is opgeladen....
Vivke, ik wenste ja al langs een andere weg een gelukkige verjaardag, langs deze weg, en dagje te laat, toch nog mijn allerbeste verjaardagswensen !
Vera, ja je leven is ook goed gevuld, dat is goed, geniet er maar samen van, jij en je ventje !
Zo ook voor jou Ritavdm, en ook nog de beste wensen voor de verjaardag van je man. Zo samen met de familie vieren, dat moeten we in eer houden, en tegelijk genieten van de mooie natuur !
Mémérietje, Yvette, en alle andere maatjes, probeer toch nog maar een beetje te genieten van deze herfstdag..
en nu verderwerken, ik hé !
groetjes, omadina
Ja, het weer is niet om veel over te schrijven, hier ook maar "regen".... hopelijk klaart het weer op rond de middag, want ik wil vannamiddag naar buiten. Deze voormiddag hou ik me wel bezig , ja wat stofzuigen, zodra die weer is opgeladen....
Vivke, ik wenste ja al langs een andere weg een gelukkige verjaardag, langs deze weg, en dagje te laat, toch nog mijn allerbeste verjaardagswensen !
Vera, ja je leven is ook goed gevuld, dat is goed, geniet er maar samen van, jij en je ventje !
Zo ook voor jou Ritavdm, en ook nog de beste wensen voor de verjaardag van je man. Zo samen met de familie vieren, dat moeten we in eer houden, en tegelijk genieten van de mooie natuur !
Mémérietje, Yvette, en alle andere maatjes, probeer toch nog maar een beetje te genieten van deze herfstdag..
en nu verderwerken, ik hé !
groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !