In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
geen fietsweertje , dus kom ik maar effe met de auto ,
ja effe afwezig geweest ook , maandag naar dermatoloog i ziekenhuis geweest ,
1 "plek" onder oksel weggesneden ,
1 boven mijn oog ,
en twee op mijne rug ,
het was de eerste keer dat ik bij die dokter ben terecht gekomen ,
maar die ziet me niet meer terug , helemaal geen vriendelijke man ,
ik had er zelfs wat schrik van ,
en binnen 14 dagen moet ik dan nog eens terug naar die boeman ,
om mijn draadjes te laten verwijderen ,
vanmorgen naar huisarts geweest ,
want aan het wondje van mijn oog kwam er wat etter uit
nu zalf aandoen ,
an w , terug van weggeweest ,
is altijd vlug voorbij zo'n vakantie hé
mamaingne , ja zo 'smorgens én s'avods kan het al echt koud voelen ,
Remie , wat mooie nostalgie muziek ,
is altijd leuk
thijli , bij ons is er een liedje van
..'t zijn zotten die werken ,
ge wordt er zo moe van ,
ge wordt er niet rijk van ,
en voor dat arm pensioen , moet ge 't ook al niet doe
jadi je bezigheden wel op 'n regenachtige dag ,
bekske puzzel bloemeke bertje
en iedereen 'n fijne dag nog
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
tis hier nogal donker en bewolkt maar droog , en de dagen worden ook alsmaar korter maar dat kan ook gezellig zijn als het vroeg donker is
mijn koekebroodje is aan 't bakken om morgenochtend vers van te eten
en ik wil dadelijk nog wat kuiswerkjes doen binnen , want morgen ist alweer donderdag en dan hebben we ook van alles te doen
oei marietteke ist niet goed meegevallen bij de dermatoloog ???
en kan jou huisarts geen andere dermatoloog aanraden in het ziekenhuis ??
want een dokter waar het niet mee klikt daar ga ik ook niet naar terug hoor
en nu maar hopen dat alles goed geneest en dat je er geen pijn in hebt
mama-inge hier is de verwarming al aan hoor
want als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het in de koude moeten zitten , en een beetje warmte kan toch zo gezellig zijn vind ik
en laat de zuurkool jullie smaken hoor
Remie ik weet niet wat er allemaal in jullie gerecht verwerkt zit maar het ziet er lekker uit
dus smakelijk en groot gelijk dat jullie al de verwarming aan hebben want de zomer is voorbij
thijli bij jullie ook frisjes vandaag ??
jadi al allerlei klusjes gedaan vandaag zo te zien , en gedaan is gedaan hé
gerda hallooooo
An waarom heb je die zon niet meegebracht uit Lanzarote ?????
en mooie cactus hoor , ik ben daar zot van
Bertje bedankt voor die " huggie " en ook voor jou een fijne dag vandaag
Bekske oei wat lees ik bij jou hoekje , al zolang hoofdpijn
waarom stuurt jou dokter jou eens niet naar een neuroloog , mijn ventje is daar jaren geleden heel goed van zijn hoofdpijn af geholpen
hij had iedere dag hoofdpijn en nam dan ook de nodige pijnstillers daarvoor
en dan ging hij op consultatie bij de neuroloog die vertelde dat je door die pijnstillers in een vicieuze cirkel beland en die pijnstillers lokken dan zelfs die hoofdpijn uit waardoor je er niet meer van af geraakt , en dan heeft hij mijn ventje iets voorgeschreven die hij iedere dag preventief moest innemen zonder al die pijnstillers en daardoor geraakte hij van zijn hoofdpijn vanaf , want als je iedere dag pijnstillers neemt word je lichaam er aan verslaafd zonder dat je het zelf weet en dan krijg je van die pijnstillers een hoofdpijn die je niet meer kwijt geraakt
en nu nog jaren later neemt mijn ventje dat pilletje iedere dag verder en hij is volledig van zijn hoofdpijn vanaf
puzzel halloooo
allé ik ga verder doen sè
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een aangename woensdag verder
daaaaaag

tis hier nogal donker en bewolkt maar droog , en de dagen worden ook alsmaar korter maar dat kan ook gezellig zijn als het vroeg donker is
mijn koekebroodje is aan 't bakken om morgenochtend vers van te eten
en ik wil dadelijk nog wat kuiswerkjes doen binnen , want morgen ist alweer donderdag en dan hebben we ook van alles te doen
oei marietteke ist niet goed meegevallen bij de dermatoloog ???
en kan jou huisarts geen andere dermatoloog aanraden in het ziekenhuis ??
want een dokter waar het niet mee klikt daar ga ik ook niet naar terug hoor
en nu maar hopen dat alles goed geneest en dat je er geen pijn in hebt
mama-inge hier is de verwarming al aan hoor
want als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het in de koude moeten zitten , en een beetje warmte kan toch zo gezellig zijn vind ik
en laat de zuurkool jullie smaken hoor
Remie ik weet niet wat er allemaal in jullie gerecht verwerkt zit maar het ziet er lekker uit
dus smakelijk en groot gelijk dat jullie al de verwarming aan hebben want de zomer is voorbij
thijli bij jullie ook frisjes vandaag ??
jadi al allerlei klusjes gedaan vandaag zo te zien , en gedaan is gedaan hé
gerda hallooooo
An waarom heb je die zon niet meegebracht uit Lanzarote ?????
en mooie cactus hoor , ik ben daar zot van
Bertje bedankt voor die " huggie " en ook voor jou een fijne dag vandaag
Bekske oei wat lees ik bij jou hoekje , al zolang hoofdpijn
waarom stuurt jou dokter jou eens niet naar een neuroloog , mijn ventje is daar jaren geleden heel goed van zijn hoofdpijn af geholpen
hij had iedere dag hoofdpijn en nam dan ook de nodige pijnstillers daarvoor
en dan ging hij op consultatie bij de neuroloog die vertelde dat je door die pijnstillers in een vicieuze cirkel beland en die pijnstillers lokken dan zelfs die hoofdpijn uit waardoor je er niet meer van af geraakt , en dan heeft hij mijn ventje iets voorgeschreven die hij iedere dag preventief moest innemen zonder al die pijnstillers en daardoor geraakte hij van zijn hoofdpijn vanaf , want als je iedere dag pijnstillers neemt word je lichaam er aan verslaafd zonder dat je het zelf weet en dan krijg je van die pijnstillers een hoofdpijn die je niet meer kwijt geraakt
en nu nog jaren later neemt mijn ventje dat pilletje iedere dag verder en hij is volledig van zijn hoofdpijn vanaf
puzzel halloooo
allé ik ga verder doen sè
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een aangename woensdag verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Marietteke beterschap hoor, hoop dat het
helemaal goed komt.
Straks aan de bami in mijn eentje
morgen komt ventje weer, moet dan in de omgeving laden.
en vrijdag ook.
Voor allemaal een fijne avond
helemaal goed komt.
Straks aan de bami in mijn eentje
morgen komt ventje weer, moet dan in de omgeving laden.
en vrijdag ook.
Voor allemaal een fijne avond
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Bert
hey allemaal,
kom nog even langs voor het helemaal donker is.
Marietteke, veel sterkte en hopen op een goede uitslag. We duimen voor u.
Soms kan men al eens tegenkomen dat het niet klikt met een dokter.
Ik zou zeker ook niet teruggaan.
Ook voor de draadjes zou ik naar de huisarts gaan, die kan dat werkje perfect uitvoeren.
Ben wat versuft van tv te kijken. Een ganse namiddag doet er precies geen goed aan.
Nog een fijne avond allemaal. Mogelijk kom ik straks nog even goede avond zeggen.
kom nog even langs voor het helemaal donker is.
Marietteke, veel sterkte en hopen op een goede uitslag. We duimen voor u.
Soms kan men al eens tegenkomen dat het niet klikt met een dokter.
Ik zou zeker ook niet teruggaan.
Ook voor de draadjes zou ik naar de huisarts gaan, die kan dat werkje perfect uitvoeren.
Ben wat versuft van tv te kijken. Een ganse namiddag doet er precies geen goed aan.
Nog een fijne avond allemaal. Mogelijk kom ik straks nog even goede avond zeggen.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Mooie foto`s hoor An
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Marietteke een slechte ervaring met de dermatoloog, niet terug gaan. Ik weet een goede is wel in Edegem, is een lieve zachte dame. Bezorgd echt waar
Remie weer al zo mooie foto’s uit de donkere kamer. Ik zie daar allemaal leuke puzzels in.
Hier brand sinds deze avond de kachel, de houtkachel lekker knus het was 18 graden nu 21. Op 3 uur tijd, de ganse beneden verwarmend met vier blokken hout, heerlijk toch
Menu gewone kost, andijvie lekker vers uit de tuin met bechamelsaus en lekker krokant gebakken spek.
Nog effe tv en op tijd bed in. Ik moet morgen fysiek naar het werk, uiteraard met de fiets mijn 34 Km heen en terug. Echt het mag stortregenen ik stap niet meer op een trein op dat uur, ik ga nooit meer als een sardiennetje in een doosje zitten zoals vroeger op de trein, ik zal wel trappen
Bertje tja ook van niets doen kan je moe zijn. Maar als je op pensioen bent is het carpediem niets moet alles kan
Zo ik ga stoppen en tv-kastje kijken
Remie weer al zo mooie foto’s uit de donkere kamer. Ik zie daar allemaal leuke puzzels in.
Hier brand sinds deze avond de kachel, de houtkachel lekker knus het was 18 graden nu 21. Op 3 uur tijd, de ganse beneden verwarmend met vier blokken hout, heerlijk toch
Menu gewone kost, andijvie lekker vers uit de tuin met bechamelsaus en lekker krokant gebakken spek.
Nog effe tv en op tijd bed in. Ik moet morgen fysiek naar het werk, uiteraard met de fiets mijn 34 Km heen en terug. Echt het mag stortregenen ik stap niet meer op een trein op dat uur, ik ga nooit meer als een sardiennetje in een doosje zitten zoals vroeger op de trein, ik zal wel trappen
Bertje tja ook van niets doen kan je moe zijn. Maar als je op pensioen bent is het carpediem niets moet alles kan
Zo ik ga stoppen en tv-kastje kijken
-
Bert
Goede avond,
ik begin me slaperig te voelen. Dus bijna tijd om mijn bedje op te zoeken. Nog een half uurtje of zo.
Jammer want ik wilde nog een uur of twee wachten, dan kon ik goede morgen zeggen

.
Lenk, gezellig bij de houtkachel. Maar daar kan ik niet van genieten op het appartement.
We houden het bij de centrale verwarming. Niet zo gezellig maar allé, we kunnen ons ook verwarmen.
An-W, mooie foto's, maar stekelig hé...
Remie, die donkere kamer van u, daar zit nogal wat in...
Leuterkes, tot latersss....
En voor straks, slaapwel.
ik begin me slaperig te voelen. Dus bijna tijd om mijn bedje op te zoeken. Nog een half uurtje of zo.
Jammer want ik wilde nog een uur of twee wachten, dan kon ik goede morgen zeggen
Lenk, gezellig bij de houtkachel. Maar daar kan ik niet van genieten op het appartement.
We houden het bij de centrale verwarming. Niet zo gezellig maar allé, we kunnen ons ook verwarmen.
An-W, mooie foto's, maar stekelig hé...
Remie, die donkere kamer van u, daar zit nogal wat in...
Leuterkes, tot latersss....
En voor straks, slaapwel.