Coronavirus
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Ziekenhuisopnames en overlijdens stijgen met twaalf procent
https://www.standaard.be/cnt/dmf20211005_91629488
https://www.standaard.be/cnt/dmf20211005_91629488
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
De besmettingcijfers stijgen trouwens ook overal , behalve in Brussel en Luik waar ze al bijzonder hoog zijn. Het lijkt er ook op dat er minder wordt getest omdat mensen "denken" dat de pandemie voorbij is als men drastisch durft te gaan versoepelen. Gevolg is dat ze langer met een "hoestje" blijven lopen vooraleer bij een dokter langs te gaan, en dan in het ziekenhuis terechtkomen omdat hun toestand te ernstig wordt.
-
meredith - Lid geworden op: 18 jan 2009, 13:57
Juist 2 weken geleden stond Zweden opnieuw als donkerrood gebied gekleurd op de Europese kaart. Maar als het daar allemaal zo goed is, waarom immigreer je dan niet ?
Eendracht maakt macht
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dat zal toch niet die kaart met de besmettingeeuuhh!! geweest zijn zeker?
Welke kleur past daarbij?
Immigreren of emigreren, wat bedoel je eigenlijk?Maar als het daar allemaal zo goed is, waarom immigreer je dan niet ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
AstraZeneca heeft bij de Amerikaanse FDA de spoedgoedkeuring aangevraagd voor zijn antilichaamcocktail. Dit is een andere beschermende injectie dan een vaccin tegen COVID-19. Het is een potentiële belangrijke stap in de wereldwijde strijd tegen het virus.
Terwijl vaccins afhankelijk zijn van een intact immuunsysteem om doelgerichte antilichamen en infectiebestrijdende cellen te ontwikkelen, bevat de biotechnologische verbinding van Astra in het laboratorium gemaakte antilichamen die zijn ontworpen om maandenlang in het lichaam te blijven om een infectie in te dammen.
Terwijl vaccins afhankelijk zijn van een intact immuunsysteem om doelgerichte antilichamen en infectiebestrijdende cellen te ontwikkelen, bevat de biotechnologische verbinding van Astra in het laboratorium gemaakte antilichamen die zijn ontworpen om maandenlang in het lichaam te blijven om een infectie in te dammen.

Golf 5 - Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17
Bescherming van Pfizer-vaccin zakt na 6 maanden naar 50 procent: zouden we dan niet beter allemaal een derde prik krijgen?
Een nieuw Amerikaans onderzoek wijst uit dat de bescherming van het Pfizer-vaccin tegen besmetting met het coronavirus na 6 maanden al daalt tot “amper” 50 procent. Dus rijst de vraag: moeten we nu al plannen maken om de volledige bevolking een derde prik te geven? Of moeten we erop vertrouwen dat de bescherming tegen hospitalisatie en zware ziekte hoog genoeg blijft?
Kun je nog volgen
Laatste nieuws Covid-19
Zweden stopt voorlopig met Moderna-vaccin voor jongeren onder de 30 jaar .
Een nieuw Amerikaans onderzoek wijst uit dat de bescherming van het Pfizer-vaccin tegen besmetting met het coronavirus na 6 maanden al daalt tot “amper” 50 procent. Dus rijst de vraag: moeten we nu al plannen maken om de volledige bevolking een derde prik te geven? Of moeten we erop vertrouwen dat de bescherming tegen hospitalisatie en zware ziekte hoog genoeg blijft?
Kun je nog volgen
Laatste nieuws Covid-19
Zweden stopt voorlopig met Moderna-vaccin voor jongeren onder de 30 jaar .
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
U loopt een beetje achter.:Golf 5 24 minuten geleden
Bescherming van Pfizer-vaccin zakt na 6 maanden naar 50 procent: zouden we dan niet beter allemaal een derde prik krijgen?
België bestelt vaccins voor vierde prik
De regering houdt er rekening mee dat in 2022 en 2023 opnieuw massaal gevaccineerd moet worden tegen het coronavirus.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211002_91753281
-
Wie herinnert er zich nog mijn prentje van 24 mei 2020, 15:42Golf 5 schreef: ↑06 okt 2021, 20:29Bescherming van Pfizer-vaccin zakt na 6 maanden naar 50 procent: zouden we dan niet beter allemaal een derde prik krijgen?
Een nieuw Amerikaans onderzoek wijst uit dat de bescherming van het Pfizer-vaccin tegen besmetting met het coronavirus na 6 maanden al daalt tot “amper” 50 procent. ....
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
-
Schrijf beter : dank zij de versoepelingenFazal schreef: ↑07 okt 2021, 11:40Ondanks alle middelen en maatregelen:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20211007_91828484
-
In Zweden is er helemaal geen sprake van bezorgdheid en voorzichtigjes gemondmaskerd gaan winkelen. Iedereen doet er gewoon zijn ding. Daarover heb ik Van Gught en co al een jaar niet meer gehoord. In het begin werd er wat schamper gedaan over die Zweedse aanpak. Die zouden wel moeten bijdraaien. NOT.
Nu houden ze hun mondje.
Nu houden ze hun mondje.

HEEL ZEKER