In de Vier Seizoenen reeks 24 herfst 2021
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Een grijze start vandaag, hopelijk beter in de namiddag . Gisteren ook zo, in de namiddag was het warm in het zonnetje.
Tijdens de wandeling een nicht van manlief tegengekomen. Eerst hadden we het nog niet gezien dat zij het was, maar ik draaide me om en zij ook , ik zei " wij kennen elkaar". En ja, toen was ze ook zeker dat wij het waren
Biscuittaartje zit in de oven, na het eten nog vlug versieren . Zal voor ons beiden zijn, want ik denk dat er niemand komt, heb toch niks gehoord. Maar ja, morgen en overmorgen is dat ook nog goed.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Na de grijze en frisse start is de zon daar.
Dat wordt dus weer van tenue veranderen seffens.
Gisteren was het heel warm in het zonnetje.
Wel gezellig zo op het terras al die bakken en mandjes proper maken.
Vandaag een beetje afremmen.
Vroeger zou ik de strijkplank buiten gezet hebben.
Die ik nu heb weegt te zwaar om mee rond te sleuren.
Mijn andere heb ik aan de tuinbouwschool geschonken.
Ze gebruiken die om op te werken als ze hun zaailingen uitplanten.
De eerste was nog een houten van heel vroeger.
Het aantal strijkijzers dat er hier al gepasseerd is op die vijftig jaar...
Het eten is al gescoord voor morgen op kleinzoon zijn boterham.
Straks zijn bedje dekken en zijn handdoeken klaar hangen.
De volgende week kan beginnen.
Hopelijk leest zijn moeder niet mee, want ik vrees dat hij zijn bed zelf moest verschonen...
Dames maak er een fijne zondagnamiddag van.
Dat wordt dus weer van tenue veranderen seffens.
Gisteren was het heel warm in het zonnetje.
Wel gezellig zo op het terras al die bakken en mandjes proper maken.
Vandaag een beetje afremmen.
Vroeger zou ik de strijkplank buiten gezet hebben.
Die ik nu heb weegt te zwaar om mee rond te sleuren.
Mijn andere heb ik aan de tuinbouwschool geschonken.
Ze gebruiken die om op te werken als ze hun zaailingen uitplanten.
De eerste was nog een houten van heel vroeger.
Het aantal strijkijzers dat er hier al gepasseerd is op die vijftig jaar...
Het eten is al gescoord voor morgen op kleinzoon zijn boterham.
Straks zijn bedje dekken en zijn handdoeken klaar hangen.
De volgende week kan beginnen.
Hopelijk leest zijn moeder niet mee, want ik vrees dat hij zijn bed zelf moest verschonen...
Dames maak er een fijne zondagnamiddag van.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Zo , bezoek weer weg en ik kan opruimen
fijne babbeldag gehad, op het terras in 't zonnetje
maar nu is de zon ook weg.. en wordt het grijzer
Helena, toch fijn om iemand te hebben waar je voor kan zorgen hé
plezant zo 'n jeugd in huis
anjelierken plezant in het zonnetje en dan iemand tegenkomen om
mee te kletsen...
Ik wens jullie allen een gezellige avond en straks een goeie nacht
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
gisteravond en vannacht, nu ligt het nog nat
maar de zon probeert erdoor te komen..?
Straks nog een broodje bakken en de vaatwasser leegmaken
die heeft gisteravond nog z'n werk gedaan na m'n bezoek
Dag Bekske, een mooi boeket op maandag, dank u
Alle maatjes een fijne nieuwe werkweek, maak er het beste van
en hou het veilig, het beest is nog lang niet dood
Groetjes allen en tot .............
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Was bekske er niet geweest dan had ik gedacht dat we een andere dag waren.
mijn brein is dus een beetje mistig.
ik moet vandaag een kaartje maken voor buurmeisje V.
Gimly heeft een haarbal. is gisteren begonnen. arm beest, eerst zijn pootje pijn en nu weer zijn maagje. Neef gaat ons aankomend bezoek aankaarten met zijn madam. nog een teken dat neef niets te zeggen heeft wat wij al dachten. de kleine is dus waarschijnlijk ook niet zijn idee.
buurman zat met meerdere chatvensters open en zond mij een website. ik zei dat ik het niet snapte en toen drong het tot hem door.
onze samen gemaakte varkenwangentjes waren een succes. ik ben weer bewierookt geweest voor het idee. ze smolten op de tong. bij gebrek aan bruine fond had ik twee rundsbouillonblokjes opgelost. ging ook. ik heb wel kippenfond staan maar dat is voor mijn kippenstoofpotje, dat ook bejubeld geweest is door Hans en Suus. was oorspronkelijk een recept voor parelhoen. maar wij hebben er onze draai aangegeven door er ook wortelen in te doen.
Tijm van op de koer en laurier had ik ooit van iemand gekregen. we hebben er wel knoflook bij gedaan en bonenkruid. omdat de boel niet dikte heb ik dan maizena express gebruikt. ging ook. met fijne frietjes erbij en dan heeft ventje die stoofpot uit gietijzer afgewassen en de frietketel gedaan. nu moet ik nog de borden en bestek afwassen. geen idee wat we vandaag gaan eten. ik zal eens diep moeten nadenken. of in de diepvries kijken. er is ook de optie chinees maar ventje wil die sparen voor als de beenhouwer in verlof is. 't zal ooit zijn in de plaats van wat gaan we eten , gaan we wel eten?
ik ben gisteren toch niet naar de boerderij geweest dus donderen we vandaag weer van het podium. altijd als het powerderby is. maar ik ben weer een stapje dichter bij het oplossen van de situatie in pacific bay.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe!
Was bekske er niet geweest dan had ik gedacht dat we een andere dag waren.
mijn brein is dus een beetje mistig.
ik moet vandaag een kaartje maken voor buurmeisje V.
Gimly heeft een haarbal. is gisteren begonnen. arm beest, eerst zijn pootje pijn en nu weer zijn maagje. Neef gaat ons aankomend bezoek aankaarten met zijn madam. nog een teken dat neef niets te zeggen heeft wat wij al dachten. de kleine is dus waarschijnlijk ook niet zijn idee.
buurman zat met meerdere chatvensters open en zond mij een website. ik zei dat ik het niet snapte en toen drong het tot hem door.
onze samen gemaakte varkenwangentjes waren een succes. ik ben weer bewierookt geweest voor het idee. ze smolten op de tong. bij gebrek aan bruine fond had ik twee rundsbouillonblokjes opgelost. ging ook. ik heb wel kippenfond staan maar dat is voor mijn kippenstoofpotje, dat ook bejubeld geweest is door Hans en Suus. was oorspronkelijk een recept voor parelhoen. maar wij hebben er onze draai aangegeven door er ook wortelen in te doen.
Tijm van op de koer en laurier had ik ooit van iemand gekregen. we hebben er wel knoflook bij gedaan en bonenkruid. omdat de boel niet dikte heb ik dan maizena express gebruikt. ging ook. met fijne frietjes erbij en dan heeft ventje die stoofpot uit gietijzer afgewassen en de frietketel gedaan. nu moet ik nog de borden en bestek afwassen. geen idee wat we vandaag gaan eten. ik zal eens diep moeten nadenken. of in de diepvries kijken. er is ook de optie chinees maar ventje wil die sparen voor als de beenhouwer in verlof is. 't zal ooit zijn in de plaats van wat gaan we eten , gaan we wel eten?
ik ben gisteren toch niet naar de boerderij geweest dus donderen we vandaag weer van het podium. altijd als het powerderby is. maar ik ben weer een stapje dichter bij het oplossen van de situatie in pacific bay.
Fijne dag seizoentjes en Keep safe!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Bekske, bedankt voor het mooie plaatje.
Muddy Maddy, hoop toch dat het lukt eens met Suus af te spreken in levende lijve.
Oma-C, fijn dat je bezoek hebt gehad, want dat was eerst nog niet zeker. En het was prachtig weer gisteren om te genieten op jouw terras. Jullie zullen elkaar veel te vertellen hebben gehad.
HVT, en de boer, hij ploegde voort
Anjelier, wat een mooi toeval, op jullie wandeltocht jouw nicht tegen te komen. En een brave Spaanse Woef ondanks zijn collega hondje. Weet je ondertussen alles van jouw familie
Matice heeft gisteren uitermate goed zijn best gedaan op de hondenschool. Enkel de laatste oefening, die wou hij nimmer doen. De therapeut die naast mij stond, zei dat Matice zijn hoofdje vol zat en hij moe was.
En of hij moe was. We waren nog iets gaan drinken op een terrasje, waar hij meteen water kreeg ondanks ik zijn waterbus bij me had en hij kreeg er snoep. Wij zijn daar 3 keer op een zondag geweest na de hondenschool en Matice weet nu al dat hij van die dame hondensnoep krijgt en is niet verlegen er naar te bedelen. We zijn daar niet lang gebleven, want Matice was echt wel moe en dan begint hij vervelend te doen en wij willen de mensen niet storen. Thuis gekomen is hij dan ook onmiddellijk in slaap gevallen.
En toen hebben we het boventerras winterklaar gemaakt. Alle kussens van de lounge en dat zijn er veel, in de speciale hoes gestopt en ook de rest van het terras afgehoest. En dan heeft manlief het gras nog afgedaan, misschien voor de laatste keer dit jaar.
Zo, het is al 08.00H. Ga douchen en beginnen aan het HH.
Ik wens iedereen een mooie maandag. Liefs aan jullie allemaal en een dikke knuffel voor iedereen.
Beterschap aan de zieken en de dierbaren die ziek zijn.
-
Wel ja, Clive de boerin zij ploegde dapper voort.
Een mens moet er van profiteren als het goed lukt.
Deze morgen al naar de supermarkt geweest.
Alles gevonden wat ik zocht, behalve hetgeen ik vergeten ben...
Toch maar met de fiets geweest.
Gelukkig want de baan naar de C...R was net een snelweg.
De mensen hebben de sluipweg weer gevonden.
Deze namiddag peertjes stoven en appelcrumble maken met de kleinzoon.
Hij had gisteren van alles bij uit de boomgaard thuis.
Ik vind nergens het recept van gestoofde peertjes in koffie met bruine suiker dat ons moeder maakte. Zij had ook zo een lekker dessert met een appel gestoofd op een schijf sinaasappel.
Een van de redenen dat ik 10 kg kwijt ben sinds H. en zij overleden zijn, is dat er geen dessertje meer gemaakt worden. Zij kon overheerlijke desserten maken. H. kon dat ook: brownie, appelcake, tulband, broodpudding...Als ik cake bak is het om iemand mee dood te kloppen...Ik slaag er net in vanillepudding te maken en er is een tijd geweest dat het me redelijk goed lukte karamelpudding te maken. Erg hé...
Kiezen tussen een poetsvrouw en een kokkin? Ik kies voor de kokkin...
We zullen de tafel eens gaan dekken, want seffens komt er een hongerige student thuis.
Lezers en schrijvers het geluk ligt in kleine dingen zoals een lekkere tas koffie.
Geniet ervan!
Een mens moet er van profiteren als het goed lukt.
Deze morgen al naar de supermarkt geweest.
Alles gevonden wat ik zocht, behalve hetgeen ik vergeten ben...
Toch maar met de fiets geweest.
Gelukkig want de baan naar de C...R was net een snelweg.
De mensen hebben de sluipweg weer gevonden.
Deze namiddag peertjes stoven en appelcrumble maken met de kleinzoon.
Hij had gisteren van alles bij uit de boomgaard thuis.
Ik vind nergens het recept van gestoofde peertjes in koffie met bruine suiker dat ons moeder maakte. Zij had ook zo een lekker dessert met een appel gestoofd op een schijf sinaasappel.
Een van de redenen dat ik 10 kg kwijt ben sinds H. en zij overleden zijn, is dat er geen dessertje meer gemaakt worden. Zij kon overheerlijke desserten maken. H. kon dat ook: brownie, appelcake, tulband, broodpudding...Als ik cake bak is het om iemand mee dood te kloppen...Ik slaag er net in vanillepudding te maken en er is een tijd geweest dat het me redelijk goed lukte karamelpudding te maken. Erg hé...
Kiezen tussen een poetsvrouw en een kokkin? Ik kies voor de kokkin...
We zullen de tafel eens gaan dekken, want seffens komt er een hongerige student thuis.
Lezers en schrijvers het geluk ligt in kleine dingen zoals een lekkere tas koffie.
Geniet ervan!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
HVT: op mijn werk indertijd maakten we gestoofde appeltjes met koffie en bruine suiker . Volgens mij kan je hetzelfde doen met de peertjes . De appelen eerst schillen en het klokhuis eruit . Deze in een kookpot zetten, overgieten met koffie , bestrooien met bruine suiker en een klontje boter op elke appel. Zachtjes laten stoven tot ze gaar zijn maar niet uit elkaar vallen. Dit is een heel oud recept.
Ben nog een beetje bezig in de tuin . Ga 1 pot pindakaas voor vogels al in de tuin plaatsen, het begint toch stilaan koud te worden.
HVT: op mijn werk indertijd maakten we gestoofde appeltjes met koffie en bruine suiker . Volgens mij kan je hetzelfde doen met de peertjes . De appelen eerst schillen en het klokhuis eruit . Deze in een kookpot zetten, overgieten met koffie , bestrooien met bruine suiker en een klontje boter op elke appel. Zachtjes laten stoven tot ze gaar zijn maar niet uit elkaar vallen. Dit is een heel oud recept.
Ben nog een beetje bezig in de tuin . Ga 1 pot pindakaas voor vogels al in de tuin plaatsen, het begint toch stilaan koud te worden.
-
Dank je wel Anjelierken.
Volgens mijn kaduke herinnering zette ons moeke die in een glazen ovenschotel in de oven.
Vraag me niet op hoeveel graden of zo...
Stel je voor: iemand van smulweb maakt dat in de microgolf: 8 minuten op 850 watt...
Heeft nog nooit van slow cooking gehoord...
Volgens mijn kaduke herinnering zette ons moeke die in een glazen ovenschotel in de oven.
Vraag me niet op hoeveel graden of zo...
Stel je voor: iemand van smulweb maakt dat in de microgolf: 8 minuten op 850 watt...
Heeft nog nooit van slow cooking gehoord...
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
de slaap niet meer kunnen vatten, er spookte wat door mijn hoofd en dan maar opgestaan. ik had de preisoep in potten gegoten en had gevraagd die in de koelkast te stoppen. niet gebeurd dus. zal het in het vervolg maar opschrijven en op de deur van de keuken hangen.
ik maak te veel soep.
ventje is onze oude poets tegengekomen in de voorhaven toen hij bij de apotheek geweest was. nog geen griepspuit. misschien volgende week maandag. Natalie is 10 kilo verdikt door cortisone. poetsen zal er voor haar niet meer inzitten en P. stopt. dus doen we het zelf want zoals Roger van de dobbit het zegt: wat je zelf doet, doe je beter. enfin, als het goed gaat. ventje heeft twee linkerhanden. gisteren lasagne gegeten en vandaag kaasburgers. zou niet weten wat ik anders op de teljoor moet toveren.
Neef had dus gevraagd om af te komen. nu we kunnen niet eerder dan November. juist een slechte maand. en ik wed dat de dag voordien zal afgebeld worden van: de klein is ziek.
'k ken die trukjes al.
de piyama in thermolacthyl is helemaal niet warm. enfin, ik heb er toch niet warm in. heb vannacht mijn vestje weer moeten aandoen. maar toen was het al te laat en kon ik toch die slaap niet meer vatten. Gimly wilde naar buiten. jammer. het is herfst en dan gaan wij 's morgens die achterdeur niet open zetten. met zijn pootje gaat het beter. ik vrees dat hij reuma heeft. hij is 11 en in mensenjaren dus 60. een flinke senior. ventje had ooit een schootkat gewild maar Gimly is er geen. en nu met dat pootje zal het er ook niet meer van komen.
het is leesvoerdag vandaag. zullen weer weten hoeveel herhalingen er zijn. de meeste films hebben we al of hebben we gezien maar vonden we niet goed. ventje zei gisteren dat ik snauwde. het was misschien m'n dag niet. had gevraagd om mee te helpen om de nieuwe pc van plaats te veranderen. die staat nog waar hij stond. ach, ja, op een dag meer zal het nu niet meer komen zeker? de cd- roms staan ook nog altijd op hun plaats terwijl er een opbergzak voorzien is. ventje in dieselmodus. en ik ook in dieselmodus. maar tegen een uur of 11 wordt het benzine. ventje niet.
die dieselt maar aan. voor wie of wat moet ik me haasten zegt hij dan. tsja.
ze hebben weer wulken bij neptunus. moet er van profiteren. je moet ze wel zelf koken want ze zijn levende vers. aangezien we deze week weer nergens naar toe moeten zal ik ze bestellen. moet wel wachten tot een deftig kantooruur.
ik ga me nu eerst bezig houden met de boerderij. we zijn weer gezakt. en in pacific bay is mijn collega Frank dood geschoten. door 5 losgelaten criminelen. ik moet nu zeker afrekenen met een gekke geleerde die zijn brein in een supercomputer heeft gestoken. dan ga ik mijn goede morgen plaatje zetten op fb en dan the sims 4 spelen op de andere pc.
moet nog sms-en naar schoonzus hoe het met de geestelijke gezondheid van schoonmoeder is. lichamelijk gaat ze al met een stok net als ik. maar ook hier weer wachten tot een deftig uur.
weet niet hoe laat ventje zal opstaan. zou eigenlijk nog naar de bank moeten.
en ik zit nog steeds met de vraag of ik bouillon kan verdikken met wat? tapioca heeft de carref. niet. maizena express dan? we zullen vandaag experimenteren. ik heb nog een halve kippeborst over om in stukjes te snijden. en wie gaat er dan ook rap bij zijn? gimly. ik heb vanmorgen alleen wat speeksel gevonden.
over peren gesproken, ik heb er door ventje laten meebrengen. ik eet die dan bij mijn ontbijt.
moet die nog uithalen. ventje moet aan Peter vragen of er al bloedsinaasappelen zijn. vind ik ook lekker. maar ventje vergeet dat dan. geen nood: messenger van fb bestaat ook.
Fijne dag seizoentjes en keep Safe!
de slaap niet meer kunnen vatten, er spookte wat door mijn hoofd en dan maar opgestaan. ik had de preisoep in potten gegoten en had gevraagd die in de koelkast te stoppen. niet gebeurd dus. zal het in het vervolg maar opschrijven en op de deur van de keuken hangen.
ventje is onze oude poets tegengekomen in de voorhaven toen hij bij de apotheek geweest was. nog geen griepspuit. misschien volgende week maandag. Natalie is 10 kilo verdikt door cortisone. poetsen zal er voor haar niet meer inzitten en P. stopt. dus doen we het zelf want zoals Roger van de dobbit het zegt: wat je zelf doet, doe je beter. enfin, als het goed gaat. ventje heeft twee linkerhanden. gisteren lasagne gegeten en vandaag kaasburgers. zou niet weten wat ik anders op de teljoor moet toveren.
Neef had dus gevraagd om af te komen. nu we kunnen niet eerder dan November. juist een slechte maand. en ik wed dat de dag voordien zal afgebeld worden van: de klein is ziek.
de piyama in thermolacthyl is helemaal niet warm. enfin, ik heb er toch niet warm in. heb vannacht mijn vestje weer moeten aandoen. maar toen was het al te laat en kon ik toch die slaap niet meer vatten. Gimly wilde naar buiten. jammer. het is herfst en dan gaan wij 's morgens die achterdeur niet open zetten. met zijn pootje gaat het beter. ik vrees dat hij reuma heeft. hij is 11 en in mensenjaren dus 60. een flinke senior. ventje had ooit een schootkat gewild maar Gimly is er geen. en nu met dat pootje zal het er ook niet meer van komen.
het is leesvoerdag vandaag. zullen weer weten hoeveel herhalingen er zijn. de meeste films hebben we al of hebben we gezien maar vonden we niet goed. ventje zei gisteren dat ik snauwde. het was misschien m'n dag niet. had gevraagd om mee te helpen om de nieuwe pc van plaats te veranderen. die staat nog waar hij stond. ach, ja, op een dag meer zal het nu niet meer komen zeker? de cd- roms staan ook nog altijd op hun plaats terwijl er een opbergzak voorzien is. ventje in dieselmodus. en ik ook in dieselmodus. maar tegen een uur of 11 wordt het benzine. ventje niet.
die dieselt maar aan. voor wie of wat moet ik me haasten zegt hij dan. tsja.
ze hebben weer wulken bij neptunus. moet er van profiteren. je moet ze wel zelf koken want ze zijn levende vers. aangezien we deze week weer nergens naar toe moeten zal ik ze bestellen. moet wel wachten tot een deftig kantooruur.
ik ga me nu eerst bezig houden met de boerderij. we zijn weer gezakt. en in pacific bay is mijn collega Frank dood geschoten. door 5 losgelaten criminelen. ik moet nu zeker afrekenen met een gekke geleerde die zijn brein in een supercomputer heeft gestoken. dan ga ik mijn goede morgen plaatje zetten op fb en dan the sims 4 spelen op de andere pc.
moet nog sms-en naar schoonzus hoe het met de geestelijke gezondheid van schoonmoeder is. lichamelijk gaat ze al met een stok net als ik. maar ook hier weer wachten tot een deftig uur.
weet niet hoe laat ventje zal opstaan. zou eigenlijk nog naar de bank moeten.
en ik zit nog steeds met de vraag of ik bouillon kan verdikken met wat? tapioca heeft de carref. niet. maizena express dan? we zullen vandaag experimenteren. ik heb nog een halve kippeborst over om in stukjes te snijden. en wie gaat er dan ook rap bij zijn? gimly. ik heb vanmorgen alleen wat speeksel gevonden.
over peren gesproken, ik heb er door ventje laten meebrengen. ik eet die dan bij mijn ontbijt.
moet die nog uithalen. ventje moet aan Peter vragen of er al bloedsinaasappelen zijn. vind ik ook lekker. maar ventje vergeet dat dan. geen nood: messenger van fb bestaat ook.
Fijne dag seizoentjes en keep Safe!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Even vlug want moet om 09:00H bij de kine zijn.
Muddy Maddy, als ik het dan goed begrijp hebben jullie in de toekomst dan geen poetshulp meer ? Maar jullie zijn nu met zijn tweeën om het HH grondig aan te pakken, dat zal wel lukken. Gewoon alles goed bijhouden.
Hoop van harte dat Gimly geen reuma heeft met zijn pijnlijk pootje. Misschien heeft hij zich met het spelen even geforceerd.
Ga vandaag na de kine boven poetsen en nieuwe dekbedovertrekken leggen. Doe ik elke dinsdag. Manlief helpt me daar wel bij, het bed opmaken bedoel ik dan. Heb 1 grote donsdeken ondanks 2 matrassen. Hoeslakens krijg ik er zelf op, dat zijn er dan weer 2, eentje per matras. Maar de dons opleggen is met zijn tweetjes op 5 minuutjes gedaan.
En dan na de poets, even rusten en daarna de strijk doen van het bedlinnen.
Matice is weer een powernapke aan het doen
Onze voortuin is EINDELIJK klaar om beplant te worden, dat heeft echt wel veel voeten in de aarde gehad.
Gisteren was manlief even gestopt met werken en zijn we naar een tuincentrum geweest. We hadden gehoord dat dit tuincentrum levert aan verschillende bekende tuincentra, maar je kunt er ook particulier kopen. Gisteren dan met onze eigen ogen gezien dat dit tuincentrum echt wel voordelige prijzen heeft. Ze hebben enkel planten en bloemen, geen mooie hebbedingetjes zoals zo vele. Ik heb foto' s genomen van dingen die ons aanstonden.
Zo en nu moet ik ervan door.
Ik wens iedereen een mooie dinsdag. Liefs aan jullie allen en een dikke knuffel.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal :
Voor Anjelierken :
een fijne huwelijksverjaardag !!
Aan alle seizoentjes : we proberen er een goede dag van te maken . Veel moed voor iedereen met pijn en zorgen .
Voor Anjelierken :
een fijne huwelijksverjaardag !!
Aan alle seizoentjes : we proberen er een goede dag van te maken . Veel moed voor iedereen met pijn en zorgen .