Ik geef het jullie op een briefje; het zal weeral een "vestzak-broekzak " operatie worden .
werewoef
werewoef
AMEN en AUM
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Da's een goeieHet kan rekenkundig in orde zijn. Het moet ook nog werkzaam zijn.

Omdat u zo neerbuigend doet over laag geschoolde.Lars schreef: ↑11 okt 2021, 21:20Waar haalt u het dat ik deze mensen niet zou respecteren?tokkio schreef: ↑11 okt 2021, 16:30dat is een roeping ook, en soms uit noodzaak, maar een vrachtwagen chauffeur ,die doet wel + 300 uur per maand, en als ze van huis weg zijn krijgen ze nu bijna 40 € nachtvergoeding,dus de verdienste is goed, als men niet te lui is om te werken,maar ze blijven de underdog, zelfs hun beroep is niet erkend,maar dank zij die lage lonen van vrachtwagenchauffeurs ,komen de goederen goedkoop binnen, maar zonder die "slaven" zit u na een week zonder al wat u nodig hebt, respect voor die" laag geschoolde" aubVoor dat soort lonen moet het wel een roeping zijn, dat wel....
Verplegers worden blijkbaar als laaggeschoolden beschouwd door frits ?Tijdens de coronapandemie heeft ook iedereen bij ons het vitale belang van chauffeurs, winkelbedienden, verplegers etc gezien. Het is dankzij die laaggeschoolden dat de boel bleef draaien.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.