In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
ik had dus gisteren een afspraak in het ziekenhuis op neurologie voor een bespreking van al de onderzoeken en testen van de afgelopen 7 maanden en bij al die testen was er iets die afwijkend was en al de testen en onderzoeken toonden aan dat er een storing is in het signaal dat door mijn hersenen word doorgegeven naar de zenuwen in mijn benen waardoor mijn spieren verzwakt zijn en niet meer goed werken , maar er kan voorlopig geen naam van een bepaalde ziekte aan gegeven worden omdat ze niet weten hoe en waardoor dat komt
dus moest ik daarna naar het labo om bloed te laten trekken dat moest opgestuurd worden naar het UZ in Gent voor een genetisch onderzoek waardoor ze dan misschien zouden kunnen zien of dat ik de één of andere ziekte van mijn ouders of voorouders in mijn genen zou hebben waardoor er dan misschien wat klaarheid zou komen waardoor ik al die klachten heb en niet goed meer kan stappen en ook niet vast meer op mijn benen sta
maar zo'n onderzoek duurt verschillende maanden en daardoor heb ik maar volgend jaar opnieuw een afspraak bij de neuroloog
An bedankt om te duimen voor de uitslag en gelukkig is er nog niet uitgesproken dat het een spierziekte zou zijn ondanks dat ik er wel sommige symptomen van heb maar gelukkig niet allemaal waardoor ze aan een andere ziekte denken
allé ik heb nog wat te doen vandaag want morgen heb ik het ook alweer druk
en daarna is het al weer weekend
en als je benen niet goed mee willen en als je er niet veel kracht in hebt dan gaat alles véél trager want ik moet altijd goed opletten dat ik niet val als ik iets doe want ik heb ook nog evenwichtsproblemen waardoor het nog moeilijker is als ik in beweging ben
voor alle zieke leutertjes hou jullie goed en verzorg jullie maar goed
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een fijne donderdag verder
daaaaaaag

ik had dus gisteren een afspraak in het ziekenhuis op neurologie voor een bespreking van al de onderzoeken en testen van de afgelopen 7 maanden en bij al die testen was er iets die afwijkend was en al de testen en onderzoeken toonden aan dat er een storing is in het signaal dat door mijn hersenen word doorgegeven naar de zenuwen in mijn benen waardoor mijn spieren verzwakt zijn en niet meer goed werken , maar er kan voorlopig geen naam van een bepaalde ziekte aan gegeven worden omdat ze niet weten hoe en waardoor dat komt
dus moest ik daarna naar het labo om bloed te laten trekken dat moest opgestuurd worden naar het UZ in Gent voor een genetisch onderzoek waardoor ze dan misschien zouden kunnen zien of dat ik de één of andere ziekte van mijn ouders of voorouders in mijn genen zou hebben waardoor er dan misschien wat klaarheid zou komen waardoor ik al die klachten heb en niet goed meer kan stappen en ook niet vast meer op mijn benen sta
maar zo'n onderzoek duurt verschillende maanden en daardoor heb ik maar volgend jaar opnieuw een afspraak bij de neuroloog
An bedankt om te duimen voor de uitslag en gelukkig is er nog niet uitgesproken dat het een spierziekte zou zijn ondanks dat ik er wel sommige symptomen van heb maar gelukkig niet allemaal waardoor ze aan een andere ziekte denken
allé ik heb nog wat te doen vandaag want morgen heb ik het ook alweer druk
en daarna is het al weer weekend
en als je benen niet goed mee willen en als je er niet veel kracht in hebt dan gaat alles véél trager want ik moet altijd goed opletten dat ik niet val als ik iets doe want ik heb ook nog evenwichtsproblemen waardoor het nog moeilijker is als ik in beweging ben
voor alle zieke leutertjes hou jullie goed en verzorg jullie maar goed
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een fijne donderdag verder
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Da's toch allemaal zeer vervelend, sterkte en beterschap toegewenst vanuit 't Moordrechtse Z-Bloemetje.zonnebloemetje schreef: ↑21 okt 2021, 15:49want ik moet altijd goed opletten dat ik niet val als ik iets doe want ik heb ook nog evenwichtsproblemen waardoor het nog moeilijker is als ik in beweging ben

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Zonnebloemetje veel sterkte hoor.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Remie en gerda , alvast bedankt hoor

marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

ja watte ...echt herfstweertje hé ,
véél wind én regen , hier zie je zelfs het voetpad niet meer ,
want er liggen overal hopen natte bladeren ,
fietske blijft ook op stal ,
bloemeke , pas zeker op dat je niet valt hoor ,
en sterkte met het verder verloop van je onderzoeken ,
grootjegerda , mooie knuffel plaatje ,
mama ingne ,
leuk die puzzels van Remie ,
maar ik kan het niet zo vlug hoor , goed gedaan
Remie , zie dat je niet verloren loopt hoor ,
zo op wandel in de sennet gangen
AN W , is bij mij al jaren geleden ,
dat ik nog eens naar de bioscoop ben geweest ,
zou niet meer weten , hoe het moet
Bertje , toch al terug van d' ardennen ?
lenk bekske sita
en iedereen 'n fijne avond nog
geluk vind je onverwacht
-

Nadat we vanmorgen de boodschappen hadden gedaan, waaronder ook de ingredieten voor een (grote) pan erwtensoep.
Die soep heeft
inmiddels gekookt en staat af te koelen om ingevroren te kunnen worden.
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
hallooooo
marietteke , An en Bertje , bedankt hoor , en ook gerda en Remie
jullie zijn allemaal lieve mensen

Remie jullie menu ziet er lekker uit hoor
laat het jullie maar smaken
daaaaaaag
marietteke , An en Bertje , bedankt hoor , en ook gerda en Remie
jullie zijn allemaal lieve mensen

Remie jullie menu ziet er lekker uit hoor
laat het jullie maar smaken
daaaaaaag
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Wel onze Remie gaat vreemd. Tja als je aan ons niet genoeg hebt. Ga gerust op een ander buurten hoor, maar laat ons niet in de steek hè.
Njamie lekkere snert zie ik voorbij komen. Heerlijk.
Inge, je had me bijna leuk zo. Ann oefenen hè kan je mij mss ook eens verslaan
Mensen ik ben echt geen krak hoor als je mijn resultaten ziet op dat puzzelforum, niks kampioen
Daarnet een afspraak met de huisarts vastgelegd voor maandag. Dit gaat tegen dan niet weg zijn en wil het even laten controleren. Dat potdoof blijven nog steeds is niet normaal.
Teten was, broccoli de laatste uit de tuin met roquefortsaus bij gebrek aan gorgonzola, kipfilet en dkookte patatjes. Die roquefort saus was wel lekker.
Kacheltje brandt sinds deze middag het was koud. Nu lekker warm. Ons bruintje vind het heerlijk om dicht voor de kachel te liggen slapen of naar de vlammen te staren je ziet haar zo dromen

Njamie lekkere snert zie ik voorbij komen. Heerlijk.
Inge, je had me bijna leuk zo. Ann oefenen hè kan je mij mss ook eens verslaan
Mensen ik ben echt geen krak hoor als je mijn resultaten ziet op dat puzzelforum, niks kampioen
Daarnet een afspraak met de huisarts vastgelegd voor maandag. Dit gaat tegen dan niet weg zijn en wil het even laten controleren. Dat potdoof blijven nog steeds is niet normaal.
Teten was, broccoli de laatste uit de tuin met roquefortsaus bij gebrek aan gorgonzola, kipfilet en dkookte patatjes. Die roquefort saus was wel lekker.
Kacheltje brandt sinds deze middag het was koud. Nu lekker warm. Ons bruintje vind het heerlijk om dicht voor de kachel te liggen slapen of naar de vlammen te staren je ziet haar zo dromen

-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
met de wind van achter ... kom ik nog effe langs gefietst..

bloemeke
dikke knuffel van mij en hou de moed erin, hé

bloemeke
dikke knuffel van mij en hou de moed erin, hé