In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie avond allemaal
voila sè ons avondeten hebben we ook weer binnen en we kunnen er weer tegen tot morgenochtend
en voor morgenochtend heb ik deze namiddag al een lekker koekebroodje gebakken
deze namiddag is de boomsnoeier langs gekomen om achteraan in onze tuin een boom af te doen die sinds deze zomer geen blad meer kreeg en dus "dood" is en een dode boom laten staan kan
gevaarlijk zijn want als het erg waait dan kan een dode boom gemakkelijk omwaaien en opgeruimd staat netjes
gerda hopelijk is jou ventje ook thuis voor het weekend
jadi jou hutsepot zal zeker smaken morgen , smakelijk hé
An jij bent een gelukzak hoor
dat je vanavond je voetjes onder tafel mag steken , laat het jullie smaken
Remie voor jou vandaag een dagje van alles mag en niks moet en dat zal ook wel eens leuk zijn
thijli bedankt hoor en ben je niet bang daar zo dicht bij dat water ??
Lenk ben je al wat beter ?????
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
geniet nog van jullie avond
en nu ga ik nog efkes relaxen in een lekker warm badje sè
en daarna gezellig in de zetel voor de tv
daaaaaaag

voila sè ons avondeten hebben we ook weer binnen en we kunnen er weer tegen tot morgenochtend
en voor morgenochtend heb ik deze namiddag al een lekker koekebroodje gebakken
deze namiddag is de boomsnoeier langs gekomen om achteraan in onze tuin een boom af te doen die sinds deze zomer geen blad meer kreeg en dus "dood" is en een dode boom laten staan kan
gevaarlijk zijn want als het erg waait dan kan een dode boom gemakkelijk omwaaien en opgeruimd staat netjes
gerda hopelijk is jou ventje ook thuis voor het weekend
jadi jou hutsepot zal zeker smaken morgen , smakelijk hé
An jij bent een gelukzak hoor
Remie voor jou vandaag een dagje van alles mag en niks moet en dat zal ook wel eens leuk zijn
thijli bedankt hoor en ben je niet bang daar zo dicht bij dat water ??
Lenk ben je al wat beter ?????
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
geniet nog van jullie avond
en nu ga ik nog efkes relaxen in een lekker warm badje sè
en daarna gezellig in de zetel voor de tv
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Zonnebloemeke ik ben beter tis te zeggen mijn rechteroor
De linker daarentegen is nog heel lastig. Potdoof. Kraakt gelijk zot en suizen tot en met
Dus maandag afspraak bij de dokter. Ik kan zo niet functioneren op het werk en ik wil niet verder zo doof.
Jaja en ons Lenka die geniet van de houtkachel hoor daarnet weer. Het regent keihard nu hier en het stopt nog effe niet maar ze moet naar buiten tja een wc bezoek hebben we haar niet geleerd, dus ze moet van alles nog af voor ze gaat slapen.
Maar zeker gaat ze er subiet nog voor liggen. Het is dan ook lekker gezellig warm. Dat en haar lekker bot om op te knabbelen. Ze is verwend maar ze is het waard.
nu ga ik de zetel in. Deze avond lekker pizza laten brengen, het heeft gesmaakt en er staat nog een klein dessertje in de koelkast. Deel ik met ons bruintje
Leuterkes slaap wel hé
Tjiens ik mis Bertje niet veel tekst van gelezen. Mss ook naar de Oase overgestapt. Wegens te drukke vrouwen
hahaha grapje hoor
De linker daarentegen is nog heel lastig. Potdoof. Kraakt gelijk zot en suizen tot en met
Dus maandag afspraak bij de dokter. Ik kan zo niet functioneren op het werk en ik wil niet verder zo doof.
Jaja en ons Lenka die geniet van de houtkachel hoor daarnet weer. Het regent keihard nu hier en het stopt nog effe niet maar ze moet naar buiten tja een wc bezoek hebben we haar niet geleerd, dus ze moet van alles nog af voor ze gaat slapen.
Maar zeker gaat ze er subiet nog voor liggen. Het is dan ook lekker gezellig warm. Dat en haar lekker bot om op te knabbelen. Ze is verwend maar ze is het waard.
nu ga ik de zetel in. Deze avond lekker pizza laten brengen, het heeft gesmaakt en er staat nog een klein dessertje in de koelkast. Deel ik met ons bruintje
Leuterkes slaap wel hé
Tjiens ik mis Bertje niet veel tekst van gelezen. Mss ook naar de Oase overgestapt. Wegens te drukke vrouwen
-
Oké Lenk, bedankt en 't is me duidelijk.Lenk schreef: ↑22 okt 2021, 19:07Remie zie hier een artikel erover
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/10/22 ... bevolking/
Jammer dat het (altijd) over zoveel schijven moet bij jullie toch....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

Straks even naar mijn bootje de ‘REMIE’ in Montfoort, even kijken of alles nog oké is na de harde wind (met zware windstoten) van de afgelopen dagen.
Tijdens de terugweg even op de
bij mijn vriend Michel in Oudewater.Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
Probeer ik 't toch gewoon nog 'n keer:
Of is dat (ook) misschien 'n groot geheim
stukje..?Vriendelijke groet,
en