NACHTUILTJES(6) 2021
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Eleanor met oorbelletjes, een iets welke ook onze kindjes vroeg hadden, al was hun papa niet akkoord toen. Volgens haar mama , kleintjes hebben er weinig last van bij het zetten, het is gebeurt voor ze het goed beseffen.

Goedemorgen
Probleem toetsenbord ondertussen opgelost door tussenkomst van Bert, met dank daarvoor.
Straks naar Oostende, heb kleding nodig, ben ondertussen meer dan 6 kilo kwijt, deels stress en ook ander eetgewoonten.
Met stress probeer ik om te gaan en mijn leven niet te laten overschaduwen met onoplosbare wensen
Afspraak met Bianca wij gaan samen met kleintje en Eleanor een woensdagnamiddag naar Blankenberge, kleedjes kopen voor kleintje, kleedjes van poesie heeft een bijzondere waarde voor haar, een vroeg Kerstcadeau, T. Zit op zijn boot.
Geniet van de vriendschap van Bianca, neem alles wat me met een goed hart word aangeboden met twee pollekens aan.
Nog een fijne dag en tot later
Corry

Goedemorgen
Probleem toetsenbord ondertussen opgelost door tussenkomst van Bert, met dank daarvoor.
Straks naar Oostende, heb kleding nodig, ben ondertussen meer dan 6 kilo kwijt, deels stress en ook ander eetgewoonten.
Met stress probeer ik om te gaan en mijn leven niet te laten overschaduwen met onoplosbare wensen
Afspraak met Bianca wij gaan samen met kleintje en Eleanor een woensdagnamiddag naar Blankenberge, kleedjes kopen voor kleintje, kleedjes van poesie heeft een bijzondere waarde voor haar, een vroeg Kerstcadeau, T. Zit op zijn boot.
Geniet van de vriendschap van Bianca, neem alles wat me met een goed hart word aangeboden met twee pollekens aan.
Nog een fijne dag en tot later
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle uiltjes
ik stuur jullie een zonnestraaltje zolang het nog kan
want of het zonnig blijft dat is de vraag
meme-rietje, mooi plaatje weeral dank u en een fijne dag
Corry, die kleine Eleanor is al een flinke meid geworden
en mooi met haar oorbelletje
Geniet van het shoppen...
Dag Yorkske, alle dagen even druk..
je loopt jezelf nog eens voorbij
Rietjes, pech gehad met de regen op de laatste rit
Nu weer de wandelschoenen aan en de regenjas mee
Alle uiltjes een aangename dag...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, ook zo goed geslapen?
Hier grijs, wat fris, droog (tot nu toe) en verder veel bladeren op de parking.Het is herfst voor iets hé. Maar toch niet zoals in onze kinderjaren. Toen was er al gure wind, en regenvlagen. De wind door de bomen zorgde voor dansende blaadjes. En dikwijls op 1 november was het al glad op de weg, en lag er soms sneeuw.De chrysanten waren soms bevroren op de kerkhoven..
Oesje ik ben weer eens op dreef.
Zal maar een STOP! inlassen
Tja het is nog vroeg in de morgen, veel is er nog niet te vertellen. Gisteren na onze wandeling nog gekeken naar onze Prinses Elisabeth. Wat een bezige bij is dat.. Onze toekomstige koningin is goed opgeleid dat is een feit.
Vandaag gaan we wat vroeger eten om dan te vertrekken naar een koopcenter in Zuid -West Vlaanderen.. Het is een eeuwigheid geleden. Zal mijn geldbeugel maar spijzen, want ik heb van alles nodig..
Gisteren op de markt kocht ik sloggy slips. Drie kopen en 1 gratis, voor hem en voor haar.. Kostprijs net geen 100€. Wat is er aan het gebeuren???
Dat begint serieus de spuitgaten uit te lopen. Wat is alles duur geworden.
Waar gaat dat eindigen..
Genoeg gezaagd, we er een lap op geven.. Ik bedoel in het HH. Een proper huis achterlaten is nog eens zo aangenaam als je dan thuis komt..
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: op aanvraag Gentse waterzooi à la Jadi
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Rietjes de mooie wandelingen met de foto's dat kunnen we toch niet missen
Corry geen baby meer, mooi en geniet van het shoppen
Oma-c Bedankt voor het overzichtje
Deze middag Lex(tekkel) uitlaten niemand thuis en dan om 15.30 u bij Lio en haar naar Gent voeren sportcomplex, weet zelf nog niet welke sport dat ze daar doet
Zo het is een mooi dagje
Greetie
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Kan het niet laten, wat geniet ik telkens als ik dit ritje doe
Rietjes, het is prachtig weer
Gouden tip in mijn streek De oude kale wandeltocht ik denk rond de 9 km heel mooi! Googelen
Greetie
-
rinske - Lid geworden op: 17 feb 2006, 21:23

Ik ben er nog wel ..... maar beetje op de achtergrond
Buiten dinsdag en donderdag naar de fitness ..... en de boodschappen is het hier hèèl saai geworden .
D...... krijg ik met geen stokken ergens naartoe en alleen vind ik er ook niks aan .
Nog goe dat rindake hier is en ik in de late namiddag een rondje om ga .
Beetje jaloers kijken naar de mooie fotos van Rietjes
Greetie ook veel met de fiets op weg .
Corry mooie foto van kleintje .
Jadi.. Oma-c..Ivette- meme-rietje-Jorkske .....groetjes
"Life is not about waiting for the storms to pass...it's about learning how to dance in the rain."
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
't was prachtig wandelweer met af en toe een heel klein buitje.
Ideaal om de Blankaartwandelroute (10 km) te doen
Jadi zal wel weten waar
en ja we hebben een paar van die leden van de regering tegen gekomen onderweg, zie maar

verder puur natuur

Ideaal om de Blankaartwandelroute (10 km) te doen
Jadi zal wel weten waar
en ja we hebben een paar van die leden van de regering tegen gekomen onderweg, zie maar

verder puur natuur

Oud maar niet Out
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
straks naar het kerkhof
ventje bezoeken voor zijn verjaardag

straks naar het kerkhof
ventje bezoeken voor zijn verjaardag

Groetjes van meme-rietje,
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Het Seniorenfeest vrijdag was met een heel goeie DJ uit Gits, Wilfried Caen die verzoeknummers van de aanwezigen draait, dansbare muziek niet te luid zodat we nog kunnen babbelen, echt een aanrader!
De week van de smaak in de Oude Melkerij hier in Gits aan 29€ is voor IEDEREEN, niet alleen voor Okra leden!
Men kan er ook individueel naartoe: op dinsdagen 16 en 23 nov.
Op woensdagen 17 en 24 nov.
www.deoudemelkerij.be. Inschrijven via info@deoudemelkerij.be Tel 051 230970 .Ik ga op woensdag 24 nov.
Menu week van de smaak:
Glaasje bubbels met tapa bordje
Tongrolletjes in saffraansaus, fijne groentjes en mekongrijst
Gebakken kippenoesters met tomatensausje, groentenkrans, verse kroketjes
Koffie met gebak Wijnen en water optreden daarna van DJ Johnny Clarysse inbegrepen.
Kost 29€ p.p.wijn en water, optreden Johnny Clarysse inbegrepen
Om 9u30 komt mijn vriendin me halen, ik ga naar de kliniek in Torhout om mijn halsslagaders te onderzoeken voor dat gesuis in mijn oren. Tot later!
De week van de smaak in de Oude Melkerij hier in Gits aan 29€ is voor IEDEREEN, niet alleen voor Okra leden!
Men kan er ook individueel naartoe: op dinsdagen 16 en 23 nov.
Op woensdagen 17 en 24 nov.
www.deoudemelkerij.be. Inschrijven via info@deoudemelkerij.be Tel 051 230970 .Ik ga op woensdag 24 nov.
Menu week van de smaak:
Glaasje bubbels met tapa bordje
Tongrolletjes in saffraansaus, fijne groentjes en mekongrijst
Gebakken kippenoesters met tomatensausje, groentenkrans, verse kroketjes
Koffie met gebak Wijnen en water optreden daarna van DJ Johnny Clarysse inbegrepen.
Kost 29€ p.p.wijn en water, optreden Johnny Clarysse inbegrepen
Om 9u30 komt mijn vriendin me halen, ik ga naar de kliniek in Torhout om mijn halsslagaders te onderzoeken voor dat gesuis in mijn oren. Tot later!
Laatst gewijzigd door Ivette op 27 okt 2021, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivette
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Meme-Rietje, voor jou weer een dagje met herinneringen aan de verjaardagen die je samen mocht vieren.
Pik er maar een goeie uit en er verschijnt naast die traan zeker een mooie glimlach op je gelaat.
Ivette, 't is genieten hé voor jou als je met je okra-maatjes op stap kunt om te eten en te drinken. Profiteer maar van alles wat kan en nog mag.
Good luck bij de dokter straks.
Meme-Rietje, voor jou weer een dagje met herinneringen aan de verjaardagen die je samen mocht vieren.
Pik er maar een goeie uit en er verschijnt naast die traan zeker een mooie glimlach op je gelaat.
Ivette, 't is genieten hé voor jou als je met je okra-maatjes op stap kunt om te eten en te drinken. Profiteer maar van alles wat kan en nog mag.
Good luck bij de dokter straks.
Oud maar niet Out