In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Bert , natuurlijk ! Zo doen velen dat hoor , dat uitprinten .Bert schreef: ↑26 okt 2021, 18:35goede avond allemaal,
jaja, miesje, het covid safe ticket komt er. Allemaal simpel.
Maar wie heeft er geen smartphone??
Ikke natuurlijk. Ik moet en wil dat niet hebben.
Al die nieuwe snufjes, kan daar niet in mee. Lees "wil"........
Ben bereikbaar met een gewone gsm en dat volstaat voor mij. Meer dan een berichtje sturen en eens telefoneren doe ik daar toch niet mee.
Maar niet getreurd, ben eens gaan loeren op mijngezondheid.be, ingelogd met eid en alles wat ik over mezelf wil weten staat daar.
Ook het covid ticket. Heb het dus gewoon afgeprint en zo heb ik dat nu ook.
De avond valt ook weer snel. Begint al terug donker te worden.
Allé, tot latersss...
Ik heb ook de geprinte versie altijd bij me , voor als die het op mijn smartphone het niet doet
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Het valt mij op dat jullie het gewoon durven te benoemen als de 4e golf .
Dat durven ze in Holland niet .
En jullie hebben de mondkapjes terug en moeten QR code laten zien in horeca en sportscholen .
Bij ons zijn ze dan weer eerst eens oeverloos aan het vergaderen over maatregelen .... pfffff
Dat durven ze in Holland niet .
En jullie hebben de mondkapjes terug en moeten QR code laten zien in horeca en sportscholen .
Bij ons zijn ze dan weer eerst eens oeverloos aan het vergaderen over maatregelen .... pfffff
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Bert
Bloemeke, slim zijn is zomer en winter goedjij bent blijkbaar ook bij die snuggere mensen
An-W, de Belgen zijn rap in beslissingen nemen hoor, ook al zijn het niet altijd de juiste....
Jadi, ik vind uw plaatje grandioos!!!
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Straks ga ik een watersportvriend helpen om zijn auto vanuit Gouda naar Rotterdam te brengen.
Hij rijdt dan weer met mij mee terug en ik hem weer bij zijn boot in Gouda afzet, die hij dan vervolgens morgen naar zijn haven in Rotterdam vaart.
Op zo’n manier heeft hij mij ook laatst geholpen om ons
in Montfoort te zetten zodat ik weer op eigengelegenheid huiswaarts kon. Als het even kan helpen de watersporters elkaar, zoveel als mogelijk, met gesloten beurs.
Tja.., het vaarseizoen 2021 voor de watersport zit er nu echt weer op hè..!
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Goedemorgen allen ,
Elkaar helpen is fijn Remie . Zo hoort het ook.
Wij gaan vanmiddag de griepprik halen bij de huisarts.
Maar eerst ...... naar de markt voor mandarijnen die lekker smaken

Fijne woensdag allemaal .

Elkaar helpen is fijn Remie . Zo hoort het ook.
Wij gaan vanmiddag de griepprik halen bij de huisarts.
Maar eerst ...... naar de markt voor mandarijnen die lekker smaken

Fijne woensdag allemaal .

-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, voor het ogenblik is de zon er.
Terwijl ventje op bezoek is bij zijn ma, heb ik het kot voor mij alleen.
Het is eens zalig,maar toch liever met twee. Anders op wie moet ik zagen hé woeha . . grapjeuuuuu..
Yip Zonnebloemetje we zijn naar de shopping Kuurne geweest. Er was niet veel volk. Een nieuwe vest gekocht bij M&S en bij Damart 2 BH's . Ik koop geen Prima Donna meer bijna 100€ dat geef ik niet...Alles is zo duur geworden. Als ik bedenk gisteren sloggi onderbroeken 50€ , BH van 100€ ...en een vest van 70€. Dat loopt wat de spuitgaten uit hoor. Dus BH weg vervangen door goedkopere exemplaar. Het moet nog menselijk blijven. En de dag van vandaag is alles stinkend duur..
Weekend uur verandering, ik dacht dat men verleden jaar zeiden dat ze dit zouden afschaffen?
Aan iedereen een fijne dag
menu: biefstuk en hamburger (ventje) met spruitjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Bert
Goede morgen,
't zal een vluggertje worden
We staan in de startblokken om te vertrekken maar toch eerst even goeie dag komen zeggen.

't zal een vluggertje worden
We staan in de startblokken om te vertrekken maar toch eerst even goeie dag komen zeggen.

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen allemaal
voila sè mijn twee rode kolen staan al bijna twee uur op het vuur in een hele grote pot en het waren super grote kolen van de Colruyt , dus zullen we zeker genoeg hebben voor ons tweetjes en voor het gezin van mijn zus maar daar eten ze er soms met vijf van
we hebben ook al onze koffie gedronken en dat smaakte
en tis vandaag droog en niet koud vind ik en met wat zon er bij
Remie je kan nu al uitkijken naar volgend jaar om terug met jou bootje te varen en ondertussen kan je wat uitrusten in de winter hé
mama-inge ook voor jou een fijne dag vandaag
Bekske ook een goeie morgen voor jou
gerda ook een fijne woensdag voor jou
An wij gaan morgen ook onze griepprik halen bij de dokter
jadi ja tis niet te geloven hoe duur alles geworden is sinds de euro
sommigen spreken van 100 euro zoals van 100 frank
Bertje op boodschappen tocht , en niet alles kopen hé want das niet goed voor je bankrekening
allé nu rap verder doen sè
en eerst de appeltjes schillen om in de rode kool te doen
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een gezellige woensdag vandaag
daaaaaag

voila sè mijn twee rode kolen staan al bijna twee uur op het vuur in een hele grote pot en het waren super grote kolen van de Colruyt , dus zullen we zeker genoeg hebben voor ons tweetjes en voor het gezin van mijn zus maar daar eten ze er soms met vijf van
we hebben ook al onze koffie gedronken en dat smaakte
en tis vandaag droog en niet koud vind ik en met wat zon er bij
Remie je kan nu al uitkijken naar volgend jaar om terug met jou bootje te varen en ondertussen kan je wat uitrusten in de winter hé
mama-inge ook voor jou een fijne dag vandaag
Bekske ook een goeie morgen voor jou
gerda ook een fijne woensdag voor jou
An wij gaan morgen ook onze griepprik halen bij de dokter
jadi ja tis niet te geloven hoe duur alles geworden is sinds de euro
sommigen spreken van 100 euro zoals van 100 frank
Bertje op boodschappen tocht , en niet alles kopen hé want das niet goed voor je bankrekening
allé nu rap verder doen sè
en eerst de appeltjes schillen om in de rode kool te doen
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een gezellige woensdag vandaag
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***