Coronavirus
-
Golf 5 - Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17
https://www.gva.be/cnt/dmf20211026_93405439
Huisartsen: “We gaan geen hoogrisicocontacten meer testen, het stopt nu”
Antwerpen doet het prima . Zoals meredith het beschrijft .
Huisartsen: “We gaan geen hoogrisicocontacten meer testen, het stopt nu”
Antwerpen doet het prima . Zoals meredith het beschrijft .
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Ik vind iets hoogst eigenaardig. Volgens de media zouden er massaal zieke mensen bijkomen maar als ik hier in onze buurt eens ga navragen blijkt dat de laatste 2 jaar nog niemand ziek geworden is en blijkbaar kent geen mens iemand die in zijn buurt of onder de familie of kennissen ziek geworden is. Raar hé..,??????????..
De zon is gratis voor iedereen
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Dat mag je wel stellen.
Maar toch weg beloofde vrijheid, weg perspectief, weg sociaal leven. Het virus is de perfecte sluipschutter die ons ondanks vaccins en een resem maatregelen altijd een stap voor is.
Ik begrijp het nog steeds niet. 90% gevaccineerd. Laat het dan nu los zo kan er natuurlijke immuniteit komen na besmetting , maar neen.
Corona-pas in horeca, luchthavens, fitness maar dit kan maar enkel werken als ook het tonen van de identiteitskaart er aan wordt gekoppeld anders is fraude mogelijk door het te kopieeren , maar daar hoor ik niks van.
Ik krijg toch de sterke indruk dat die vaccins sterk overroepen zijn. En bij de bevolking waar het het nuttigst is het minder effect heeft als verwacht.
De mensen die zich hebben laten vaccineren zijn wederom de dupe van die mensen die het geweigerd hebben. Ze moesten het verplichten om zich te laten vaccineren. De mensen die niet gevaccineerd zijn zou men eveneens volledig moeten laten opdraaien voor de ziekenhuis kosten wanneer ze moeten opgenomen worden.
Maar toch weg beloofde vrijheid, weg perspectief, weg sociaal leven. Het virus is de perfecte sluipschutter die ons ondanks vaccins en een resem maatregelen altijd een stap voor is.
Ik begrijp het nog steeds niet. 90% gevaccineerd. Laat het dan nu los zo kan er natuurlijke immuniteit komen na besmetting , maar neen.
Corona-pas in horeca, luchthavens, fitness maar dit kan maar enkel werken als ook het tonen van de identiteitskaart er aan wordt gekoppeld anders is fraude mogelijk door het te kopieeren , maar daar hoor ik niks van.
Ik krijg toch de sterke indruk dat die vaccins sterk overroepen zijn. En bij de bevolking waar het het nuttigst is het minder effect heeft als verwacht.
De mensen die zich hebben laten vaccineren zijn wederom de dupe van die mensen die het geweigerd hebben. Ze moesten het verplichten om zich te laten vaccineren. De mensen die niet gevaccineerd zijn zou men eveneens volledig moeten laten opdraaien voor de ziekenhuis kosten wanneer ze moeten opgenomen worden.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Het gaat er bijzonder slecht aan toe. Het begint al op het gepiek in de Oost-Europese landen te lijken. En a propos , dat het winterseizoen hier voor iets tussen zit is dikke larie. Australië kent nu zijn zwaarste piek ooit en het is ginds nu nochtans zomer. Voor de wereld in zijn totaal vertonen de grafieken ook terug een klein bochtje naar boven toe.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Er is een 'strijd' aan de gang tussen 2 virussen. Aan de ene kant corona en aan de andere kant de mens. Jane Goodall doet in een interview enkele rake uitspraken:
- De planeet zal er niet om treuren als de mensheid verdwijnt en
- De mens heeft de natuur nodig, niet andersom. De natuur zal altijd overleven.
Laat de weddenschappen maar binnenrollen.
Laat de weddenschappen maar binnenrollen.
-
De mens is in staat om de natuur compleet te vernietigen, zelfs in die mate dat die onherstelbaar wordt. De mens kent twee gezichten, het ene is in staat om door zijn intelligentie alles naar zijn hand te zetten en op te bouwen, het andere is zo vraatzuchtig om zijn soortgenoten en zijn omgeving te vernietigen. 't Zit hem in de genen zeker ?Dicksy schreef: ↑27 okt 2021, 12:28Er is een 'strijd' aan de gang tussen 2 virussen. Aan de ene kant corona en aan de andere kant de mens. Jane Goodall doet in een interview enkele rake uitspraken:
Laat de weddenschappen maar binnenrollen.![]()
-
Golf 5 - Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17
Idefix : Ik vind iets hoogst eigenaardig. Volgens de media zouden er massaal zieke mensen bijkomen maar als ik hier in onze buurt eens ga navragen blijkt dat de laatste 2 jaar nog niemand ziek geworden is en blijkbaar kent geen mens iemand die in zijn buurt of onder de familie of kennissen ziek geworden is. Raar hé..,??????????..
Toch wel raar nu ineens zijn er geen besmette of zieke mensen .
Waarom moeten ze dan lokalen sluiten of ganse scholen .
Is toch een teken dat er wat aan de hand is .
Bij ons zijn er scholen waar lokalen zijn gesloten .
En die kinderen komen niet in contact met ouders en grootouders begrijpen wie begrijpen kan .
En dat de huisartsen alleen de kinderen thuislaten maar niet de ouders of broers en zussen
Die mogen gaan werken en les volgen moet je me eens verklaren wat strategie dat er daar achter zit
Omdat ze gevaccineerd zij kunnen dat evengoed krijgen .
Waarom zet je dan op forum dat ze nog geen medicatie hebben voor Covid .
Niet rond de pot draaien .
Idem bij de rusthuizen doet covid de ronde . Zitten allemaal met knikkende knieën in de WCZ
.
Toch wel raar nu ineens zijn er geen besmette of zieke mensen .
Waarom moeten ze dan lokalen sluiten of ganse scholen .
Is toch een teken dat er wat aan de hand is .
Bij ons zijn er scholen waar lokalen zijn gesloten .
En die kinderen komen niet in contact met ouders en grootouders begrijpen wie begrijpen kan .
En dat de huisartsen alleen de kinderen thuislaten maar niet de ouders of broers en zussen
Die mogen gaan werken en les volgen moet je me eens verklaren wat strategie dat er daar achter zit
Omdat ze gevaccineerd zij kunnen dat evengoed krijgen .
Waarom zet je dan op forum dat ze nog geen medicatie hebben voor Covid .
Niet rond de pot draaien .
Idem bij de rusthuizen doet covid de ronde . Zitten allemaal met knikkende knieën in de WCZ
.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Het mensenras zal stilaan gewoon uitsterven, zoals met al vele soorten leven voor ons, is gebeurd.
Of dat nu door het corona- of door een ander virus zal zijn ..., dat weten we nu nog niet.
Misschien dat er binnen een paar 100.000 jaar een nieuw soort mensenras de kop opsteekt.
Maar of dat dan beter dan het huidige zal zijn, daar vrees ik voor.
Eén ding is zeker, de natuur kan dan na alweer een paar 100.000 jaar, een nieuw gevecht aangaan.
En we weten nu al wie dat gevecht dan zal winnen.
Gelukkig zal het onze zorg niet meer zijn, tenzij ..., we zouden reïncarneren natuurlijk.
Tja, je weet maar nooit.
Of dat nu door het corona- of door een ander virus zal zijn ..., dat weten we nu nog niet.
Misschien dat er binnen een paar 100.000 jaar een nieuw soort mensenras de kop opsteekt.
Maar of dat dan beter dan het huidige zal zijn, daar vrees ik voor.
Eén ding is zeker, de natuur kan dan na alweer een paar 100.000 jaar, een nieuw gevecht aangaan.
En we weten nu al wie dat gevecht dan zal winnen.
Gelukkig zal het onze zorg niet meer zijn, tenzij ..., we zouden reïncarneren natuurlijk.
Tja, je weet maar nooit.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ze noemen het een pandemie. En 0,06% van de wereldbevolking is eraan gestorven op bijna 2 jaar tijd.
Dat gaat nog wel even duren voordat die gruwelijke 'pandemie' de wereldbevolking serieus gaat kunnen reduceren.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
En het virus zong:door Wil. » 45 minuten geleden
Ze noemen het een pandemie. En 0,06% van de wereldbevolking is eraan gestorven op bijna 2 jaar tijd.
Dat gaat nog wel even duren voordat die gruwelijke 'pandemie' de wereldbevolking serieus gaat kunnen reduceren.
♫ Time is on my side, yes it is
Time is on my side, yes it is ♫
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Met naam en toenaam de niet gevacineerden aanduiden is blijkbaar taboe
Alhoewel als we de wijken afbakenen is het in Antwerpen en omstreken duidelijk
Ook in ons gebouw zijn er die god laten bepalen e.a die zich al oud genoeg voelen om nu nog zich te laten vergiftigen?
Alhoewel als we de wijken afbakenen is het in Antwerpen en omstreken duidelijk
Ook in ons gebouw zijn er die god laten bepalen e.a die zich al oud genoeg voelen om nu nog zich te laten vergiftigen?
-
Iemand zoals ik die zijn ouders heeft moeten opvoeden, in plaats van omgekeerd, zou dat geen mutant kunnen zijn ?
Dat is tegen de wet op privacy.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
BXL en zijn horeca, controle is op't zicht daar(hij ziet er niet ziekjes uit).
Met de verkoudheden nu in deze periode lijkt of iedereen bekijkt/controleert elkaar. Bij de minste hoest lijk je een te controleren voorwerp geworden.
Terug het masker zodat je niet meteen of nooit weet wie je was.
Met de verkoudheden nu in deze periode lijkt of iedereen bekijkt/controleert elkaar. Bij de minste hoest lijk je een te controleren voorwerp geworden.
Terug het masker zodat je niet meteen of nooit weet wie je was.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk