In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Hey zeg, ik ben dus helemaal niet lenig. zie wie er allemaal over mij heen gesprongen is.
Mooie plaatjes.
Bertje welke kat ga je binnen halen de zwarte of de rode
. Maar ik vind het wel een mooi plaatje
Marietteke mooi plaatje met je moederke. Ik stond daarstraks aan het graf van mijn vader en dacht God waar is de tijd, de mens is gestorven veel te jong in 1998. Wat vliegt toch de tijd. Marietteke niet te lang wachten om naar die plek te laten kijken hé.
Jadi zo ben ik trots om mijn grootmoeder, wat die gepresteerd heeft in haar leven hoedje af hoor. Mijn grootvader is gestorven in de tweede wereld oorlog en ze heeft het toch maar gepresteerd om met een kind te overleven, die goed te verzorgen en ze heeft mijn moeder ook nog goede studies laten doen om ze zo haar kansen in het leven te bieden. Daarnaast heeft ze mijn ook grootgebracht en mijn dochter ook nog. Ze is op 99 jaar gestorven. Het was een werkpaard, ongelooflijk, de kracht en energie dat die had.
Enfin genoeg geschreven. ik ga eten maken. Om in de sfeer te blijven

Mooie plaatjes.
Bertje welke kat ga je binnen halen de zwarte of de rode
Marietteke mooi plaatje met je moederke. Ik stond daarstraks aan het graf van mijn vader en dacht God waar is de tijd, de mens is gestorven veel te jong in 1998. Wat vliegt toch de tijd. Marietteke niet te lang wachten om naar die plek te laten kijken hé.
Jadi zo ben ik trots om mijn grootmoeder, wat die gepresteerd heeft in haar leven hoedje af hoor. Mijn grootvader is gestorven in de tweede wereld oorlog en ze heeft het toch maar gepresteerd om met een kind te overleven, die goed te verzorgen en ze heeft mijn moeder ook nog goede studies laten doen om ze zo haar kansen in het leven te bieden. Daarnaast heeft ze mijn ook grootgebracht en mijn dochter ook nog. Ze is op 99 jaar gestorven. Het was een werkpaard, ongelooflijk, de kracht en energie dat die had.
Enfin genoeg geschreven. ik ga eten maken. Om in de sfeer te blijven

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
ons avondeten is alweer binnen en ik ga dadelijk nog efkes relaxen in een lekker warm badje sè
jadi das geen probleem hoor als je een half koekebroodje wil en tis vers gebakken
en als je er van geproefd hebt dan wil je zeker geen koekebrood meer van jou bakker want das bij ons ook zo omdat we het zoooo lekker vinden als ik het zelf bak
Lenk gelukkig ben je al wat beter oef , goed bezig
mariettke mooie foto hoor van je moeke en ze ziet er echt gelukkig uit bij jou
Bertje wauw wat mooi die afbeelding , prachtig
Remie aan 't griezelen deze morgen bbbrrrrrrrr
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een gezellige avond verder
en nu mijn laatste droogkast leeg maken voor vandaag
en mijn ventje zijn sokken opplooien die droog zijn
daaaaaaag

ons avondeten is alweer binnen en ik ga dadelijk nog efkes relaxen in een lekker warm badje sè
jadi das geen probleem hoor als je een half koekebroodje wil en tis vers gebakken
en als je er van geproefd hebt dan wil je zeker geen koekebrood meer van jou bakker want das bij ons ook zo omdat we het zoooo lekker vinden als ik het zelf bak
Lenk gelukkig ben je al wat beter oef , goed bezig
mariettke mooie foto hoor van je moeke en ze ziet er echt gelukkig uit bij jou
Bertje wauw wat mooi die afbeelding , prachtig
Remie aan 't griezelen deze morgen bbbrrrrrrrr
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een gezellige avond verder
en nu mijn laatste droogkast leeg maken voor vandaag
en mijn ventje zijn sokken opplooien die droog zijn
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Even wat uitleg voor Lenk. Er was deze morgen een plaatje voor 2 minuten
.
De datum bleek verkeerd te zijn. Had de drukker er nog op gewezen dat het de juiste dag moest zijn.
En toch was het verkeerd!
Rap verwijderd maar er is natuurlijk altijd wel iemand hé die het in de smiezen had.....hé Lenk
En ik denk erover na om de "katten" maar alle 2 binnen te halen.

Leuterkes, nog een fijne avond. De klokken staan reeds op winter uur.
De datum bleek verkeerd te zijn. Had de drukker er nog op gewezen dat het de juiste dag moest zijn.
Rap verwijderd maar er is natuurlijk altijd wel iemand hé die het in de smiezen had.....hé Lenk
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Haha Bertje ik hen het aan mijn oren hè niet aan mijn ogen en zekers niet aan mijn verstandBert schreef: ↑30 okt 2021, 20:08Even wat uitleg voor Lenk. Er was deze morgen een plaatje voor 2 minuten.
Haha beide katjes binnen groot gelijk. Alhoewel vrouwtje zou liever de volledige zwarte kat hebben hahaha
Ach de klok we zien wel hè. Wij gaan de gulden middenweg zoals gewoonlijk ipv om 22.00 slapen nu om 22.30. Lenka maakt er geen probleem van.
Ik heb wel slaap nu maar wacht effe
Slaap wel leuterkes,
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Gisterenavond tussen 7 en 9 uur (het was toen gelukkig net droog geworden) meer dan 100 spookachtige uitgedoste kinderen aan de deur gehad i.v.m. Halloween.
Het was weer schitterend om te zien..!
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Bert doe niet zo luguber , brrrr . Niet de Goden verzoeken he ?
Ik heb vannacht wel mijn man laten schrikken . Ik had een nachtmerrie over spoken en gaf een ijselijke kreet in mijn slaap . Mijn man kreeg er hartkloppingen van , zei hij
Gisteravond heeft mijn man zijn oudste broer gebeld in Amerika.
Zijn broer heeft corona . Hij zou volgende week zijn booster prik ( 3e ) krijgen....
De 1 prik met Moderna was in februari , 2e in maart . Is dat dan zo snel uitgewerkt ?
HIj was er best beroerd van , heel moe en vreselijk hoesten . ( nu moet ik er wel bij zeggen dat hij best wel overgewicht heeft en diatbetes ) . Zijn vrouw had wel al de 3e ( booster ) gekregen en was negatief getest , ook bijzonder .
Ik hoop dat ze niet zo lang wachten met die boosterprikken hier . In Nederland wachten ze met alle maatregelen altijd veels te lang . Net zo lang tot de zorg bijna omvalt
Nou genoeg gezemeld , we gaan van de zondag genieten .
Fijne zondag allemaal .

Bert doe niet zo luguber , brrrr . Niet de Goden verzoeken he ?
Ik heb vannacht wel mijn man laten schrikken . Ik had een nachtmerrie over spoken en gaf een ijselijke kreet in mijn slaap . Mijn man kreeg er hartkloppingen van , zei hij
Gisteravond heeft mijn man zijn oudste broer gebeld in Amerika.
Zijn broer heeft corona . Hij zou volgende week zijn booster prik ( 3e ) krijgen....
De 1 prik met Moderna was in februari , 2e in maart . Is dat dan zo snel uitgewerkt ?
HIj was er best beroerd van , heel moe en vreselijk hoesten . ( nu moet ik er wel bij zeggen dat hij best wel overgewicht heeft en diatbetes ) . Zijn vrouw had wel al de 3e ( booster ) gekregen en was negatief getest , ook bijzonder .
Ik hoop dat ze niet zo lang wachten met die boosterprikken hier . In Nederland wachten ze met alle maatregelen altijd veels te lang . Net zo lang tot de zorg bijna omvalt
Nou genoeg gezemeld , we gaan van de zondag genieten .
Fijne zondag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
droog, zonnig ..
dus fietske van stal gehaald ..

tijd voor .. koffie ...

of voor de liefhebbers ...
een tasje thee ..

Bertje, ik vind da ook luguber .....
verlaat ons ni, hé...