Dit gebeurt als Vlaanderen de onafhankelijkheid uitroept.
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
https://www.demorgen.be/nieuws/het-bela ... e=facebook
Stap voor stap ! Spijtig zal ik dit niet meer meemaken , maar mijn nakomelingen wel !!
Het is niet nodig om te ondernemen , noch te slagen om te volharden !
Willem van Oranje
Stap voor stap ! Spijtig zal ik dit niet meer meemaken , maar mijn nakomelingen wel !!
Willem van Oranje
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Jan Hesp is maar één van de talrijke leden van zijn Club waarvan men niet verwacht dat ze zijn zoals ze zijn.Dicksy schreef: ↑26 okt 2021, 10:14Als ik zo lees op internet hoeveel landen er aanwezig zijn op die expo in Dubai zal het niet alleen Jan Hesp worst wezen denk ik.Maar dat zal Jan Hesp worst wezen natuurlijk.
Neem het lijstje eens door in de link. Allemaal landen die het niet zo nauw nemen met de mensenrechten en waar slavenarbeid nog altijd schering en inslag is. Het zijn dus allemaal ‘vrienden’ onder elkaar die daar zitten, zeg maar gelijkgezinden.
Had ik niet verwacht van Jan Hesp en dus zit hij inderdaad daar niet op zijn plaats. Uw kritiek is terecht.![]()
https://www.allesoverdubai.info/dubai-expo-2020/
Wat heeft de dooddoener "'hardwerkende Vlaming" er trouwens bij te winnen als bv. Natiebaas Huts in dat land zou gaan "investeren" ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Schreef die Willem dat niet in het Frans ?sibarita schreef: ↑31 okt 2021, 20:18https://www.demorgen.be/nieuws/het-bela ... e=facebook
Willem van Oranje
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik denk dat dit op zich een dooddoener is.
Je kunt dezelfde vraag stellen over Inbev dat internationaal investeert. Over IBA dat in China een protonentherapiecentrum bouwt dat het grootste ter wereld wordt. Over Soudal dat fabrieken in Zuid-Afrika op poten zet. Over Umicore dat één van de grootste producenten van lithiumionbatterijen is en dit in verscheidene landen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ik gaf natiebaas Huts ook maar als voorbeeld, de redenering is dezelfde voor INBEV of DENUL of vul maar in. En wat heeft diezelfde "hardwerkende Vlaming" daar volgens U dan wel bij te winnen ?Wil. schreef: ↑02 nov 2021, 19:33Ik denk dat dit op zich een dooddoener is.
Je kunt dezelfde vraag stellen over Inbev dat internationaal investeert. Over IBA dat in China een protonentherapiecentrum bouwt dat het grootste ter wereld wordt. Over Soudal dat fabrieken in Zuid-Afrika op poten zet. Over Umicore dat één van de grootste producenten van lithiumionbatterijen is en dit in verscheidene landen.
-
En bovendien mag je de redenering ook nog eens omdraaien: wat doen die Japanse bedrijven in Europa, Amerika, India? Wat doen die Chinezen overal in Afrika? Wat doen die Amerikaanse bedrijven in Europa? enz.
Nog duidelijker: wat doen de Franse energiereuzen in Doel? Waar vloeit de winst naartoe? Naar de hardwerkende Fransman.
Nog duidelijker: wat doen de Franse energiereuzen in Doel? Waar vloeit de winst naartoe? Naar de hardwerkende Fransman.

Als al die bedrijven zich hier in Vlaanderen komen vestigen, omdat ze van onze overheid veel subsidies krijgen en omdat er nog veel gewillige, vlijtige werkkrachten te vinden zijn, dan levert dat minstens jobs op en meer koopkracht ten gunste van vele KMO's.Wil. schreef: ↑02 nov 2021, 19:46En bovendien mag je de redenering ook nog eens omdraaien: wat doen die Japanse bedrijven in Europa, Amerika, India? Wat doen die Chinezen overal in Afrika? Wat doen die Amerikaanse bedrijven in Europa? enz.
-
Voilà. Internationale bedrijven scheppen werkgelegenheid, dwz. inkomens voor gezinnen.
Huts geeft wereldwijd meer dan 15.000 mensen een job. En deels bevordert dat de werkgelegenheid in eigen regio. Laat Ferre maar doen, dat komt wel goed.
Huts geeft wereldwijd meer dan 15.000 mensen een job. En deels bevordert dat de werkgelegenheid in eigen regio. Laat Ferre maar doen, dat komt wel goed.

sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
belgië is een wingewest van Frankrijk zeker sedert 1830 .Bij het ontstaan van de ze onstaat wer dir reeds geregeld.Wil. schreef: ↑02 nov 2021, 19:46En bovendien mag je de redenering ook nog eens omdraaien: wat doen die Japanse bedrijven in Europa, Amerika, India? Wat doen die Chinezen overal in Afrika? Wat doen die Amerikaanse bedrijven in Europa? enz.
Op 9 augustus 1832 trad Leopold in het Franse Compiègne voor de tweede maal in het huwelijk. Hij huwde met prinses Louise Marie van Orléans, dochter van koning Lodewijk Filips I van Frankrijk, die 22 jaar jonger was dan hij. Deze verbintenis was een zuiver politieke zet, om de relaties met Frankrijk te verbeteren en zo de Belgische onafhankelijkheid en diplomatieke positie te versterken. Hij verzekerde zich er zo ook van dat Frankrijk België niet militair zou annexeren, want dan zou de Franse koning zijn eigen dochter van de troon stoten.
Laatst gewijzigd door sibarita op 02 nov 2021, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
-
Die Franse reuzen zitten onder meer in Doel omdat een helderziendesibarita schreef: ↑02 nov 2021, 20:03belgië is een wingewest van Frankrijk zeker sedert 1830 .Bij het ontstaan van de ze onstaat wed dir reeds geregeld.Wil. schreef: ↑02 nov 2021, 19:46En bovendien mag je de redenering ook nog eens omdraaien: wat doen die Japanse bedrijven in Europa, Amerika, India? Wat doen die Chinezen overal in Afrika? Wat doen die Amerikaanse bedrijven in Europa? enz.
Op 9 augustus 1832 trad Leopold in het Franse Compiègne voor de tweede maal in het huwelijk. Hij huwde met prinses Louise Marie van Orléans, dochter van koning Lodewijk Filips I van Frankrijk, die 22 jaar jonger was dan hij. Deze verbintenis was een zuiver politieke zet, om de relaties met Frankrijk te verbeteren en zo de Belgische onafhankelijkheid en diplomatieke positie te versterken. Hij verzekerde zich er zo ook van dat Frankrijk België niet militair zou annexeren, want dan zou de Franse koning zijn eigen dochter van de troon stoten.