In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Vragen ze niet voor Jan L*L toch zeker.....
Gaat weer lekker dan als iedereen er zo over denkt..!
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... hp&pc=U531
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
Hier ook 'n droog dagje ,
dus ikke 't fietske op richting Hemiksem naar de markt ,
ik moest honing hebben met thijm , nu was dat kraam er toch niet ,
mijn zoon kwam vandaag langs , op QR code te maken voor mijn ventje ,
want die heeft gene smart phone , maar 'n simpel gsm ke ,
Maar ja , mijn bakske was natuurlijk traag , en dat geduld had ie niet ,
dus alles maar effe mee naar hem genomen , om het thuis te doen ,
mijn zoon zei "moeder koop je aub eens 'n nieuwe pc "
ons moeke zei altijd ..geduld is 'n schone deugd "
maar ik zal dan maar eens rond kijken , voor 'n andere pc hé
vanmiddag mijn ramen gekuist , vanbinnen ,
want de buitenkant doet de ruitenwasser ,
dat durf ik zelf niet meer
ik wens iedereen nog 'n fijne avond
geluk vind je onverwacht
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Niet oordelen voordat je het hele verhaal weet
En nee , dat verhaal ga ik hier niet neerschrijven dus .
Hij gaf mij groot gelijk dat ik mee ging dus .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Dus is mijn reactie nog niet zo gek als je maar 'n paar woordjes krijg om op te reageren denk ik dan zo maar.....
Laat dan zulke onduidelijkheid achterwege hier lijkt mij..!
Vriendelijke groet,
en
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
zojuist terug thuis van enkele boodschappen en onderweg ook nog gaan tanken want morgen gaat de prijs van de benzine weer de lucht in en we hadden er toch niet veel meer in onze auto tank en zonder drinken zal onze auto niet rijden hé
daarjuist een ferme donderslag met een bliksemschicht er bij en het heeft hier de afgelopen uren al heel veel geregend , maar gelukkig zitten we binnen hé
en nu ist tijd voor het avondeten want ik krijg al honger
en daarna nog efkes relaxen in een warm aangenaam badje
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een gezellige avond verder
daaaaaag

zojuist terug thuis van enkele boodschappen en onderweg ook nog gaan tanken want morgen gaat de prijs van de benzine weer de lucht in en we hadden er toch niet veel meer in onze auto tank en zonder drinken zal onze auto niet rijden hé
daarjuist een ferme donderslag met een bliksemschicht er bij en het heeft hier de afgelopen uren al heel veel geregend , maar gelukkig zitten we binnen hé
en nu ist tijd voor het avondeten want ik krijg al honger
en daarna nog efkes relaxen in een warm aangenaam badje
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
nog een gezellige avond verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Net thuis van weg geweest.
Fijne avond allen en een rustige nacht
menu: was een quickske in Sint Denijs Westrem...
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Goede avond iedereen.
Ik zit terug in de lappenmand. Oren waren beteren maar sinds gisteren heb ik de verkoudheid van ventje overgenomen, niezen snotteren en linker oor terug toe. Morgen naar de apotheek en nu dafalgan en warme thee met rhum.
Ik las Bertje niet meer, was zijn rip plaatje toch waar. Spijtig, heel spijtig dan.
Menu deze avond. Andijvie, uit eigen tuin, met bechamelsaus, dikke worst en aardappelen. en het was lekker heel lekker, gewone ouderwetste kost.
Zo leuterkes allemaal toedeloe ik ga tv kijken. Houtkachel brand
lekker warm, de herfst boompjes op led lichtjes branden, lekker knus en gezellig
Subiet een bruine hond dicht bij me
Tot morgen
Ik zit terug in de lappenmand. Oren waren beteren maar sinds gisteren heb ik de verkoudheid van ventje overgenomen, niezen snotteren en linker oor terug toe. Morgen naar de apotheek en nu dafalgan en warme thee met rhum.
Ik las Bertje niet meer, was zijn rip plaatje toch waar. Spijtig, heel spijtig dan.
Menu deze avond. Andijvie, uit eigen tuin, met bechamelsaus, dikke worst en aardappelen. en het was lekker heel lekker, gewone ouderwetste kost.
Zo leuterkes allemaal toedeloe ik ga tv kijken. Houtkachel brand
Subiet een bruine hond dicht bij me
Tot morgen
-

Vroeg straks eerst de wekelijkse boodschappen doen.
Daarna ga ik vandaag waarschijnlijk teruggebeld worden door de juiste persoon van de gemeente Zuidplas om aan de weet te komen hoe te handelen voordat mijn gehandicaptenparkeerkaart verloopt volgend jaar februari.
Gisteren was zij niet op haar post, ’s woensdags werkt ze niet werd me medegedeeld nadat ik bijna een halfuur aan het uitvissen ben geweest (veel doorverwezen) wie ik daarvoor moest hebben.
Ik ben er maar op tijd aan begonnen, ambtelijke-molens werken meestal wat trager.
Nadat ik dat heb geregeld, ga ik ook alvast maar beginnen om mijn rijbewijs verlengt te krijgen voor weer 5 jaar, loopt juli 2022 af.
En aangezien ik aankomende juli 75 hoop te worden, zitten er meer haken en ogen aan vanwege die leeftijd om het te kunnen verlengen.
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie natte donderdag morgen allemaal
er vallen hier al gans de ochtend serieuze buien maar nu doet het zonnetje ook een poging
dus we zullen wel zien en vandaag moeten we nergens zijn en dus blijven we dan maar binnen gezellig in de warmte
Lenk oei terug in de lappen mand , hopelijk ben je rap weer beter want er zijn veel mensen met verkoudheden en van die toestanden , veel sterkte en vlug beterschap hoor
puzzel ook een goeie morgen voor jou
Remie meestal is een gehandicapten parkeerkaart hier bij ons van onbeperkte duur en zeker als je al meer dan 70 bent , zijn ze daar dan in Nederland strenger op misschien ??????????
en waarom is het daar bij jullie moeilijk vanaf 75 jaar om je rijbewijs te verlengen ??????
mijn ventje zijn vernieuwd Euroopees rijbewijs is 10 jaar geldig en dan krijgt hij zonder problemen een nieuw in 2025
mama-inge een drukke dag vandaag zo te zien
Bekske hopelijk gaat het een beetje met jou , sterkte hoor
jadi op den draai geweest gisteren , groot gelijk
marietteke mijn laptop is ook zo traag geworden en is dringend aan vernieuwing toe maar het probleem is dat ik er geen kan kopen van het merk en type dat ik wil omdat ze bij onze pc technieker niet binnen komen omdat er geen leveringen zijn van uit sommige landen waar alles stil gelegen heeft door corona en ook zijn er daar grondstoffen tekort om sommige onderdelen te maken voor de pc en dus doe ik alsmaar verder met mijn oude laptop tot dat er eens verandering komt en er weer normaal geleverd zal worden
An mooi hoor die afbeelding met dat egeltje
Bertje al lang niet meer gezien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
toch niet ziek zeker ??????????????????????
allé ik zal nu maar verder doen sè want ik krijg al goesting in een lekker koffietje
nog een fijne donderdag
daaaaaag

er vallen hier al gans de ochtend serieuze buien maar nu doet het zonnetje ook een poging
dus we zullen wel zien en vandaag moeten we nergens zijn en dus blijven we dan maar binnen gezellig in de warmte
Lenk oei terug in de lappen mand , hopelijk ben je rap weer beter want er zijn veel mensen met verkoudheden en van die toestanden , veel sterkte en vlug beterschap hoor
puzzel ook een goeie morgen voor jou
Remie meestal is een gehandicapten parkeerkaart hier bij ons van onbeperkte duur en zeker als je al meer dan 70 bent , zijn ze daar dan in Nederland strenger op misschien ??????????
en waarom is het daar bij jullie moeilijk vanaf 75 jaar om je rijbewijs te verlengen ??????
mijn ventje zijn vernieuwd Euroopees rijbewijs is 10 jaar geldig en dan krijgt hij zonder problemen een nieuw in 2025
mama-inge een drukke dag vandaag zo te zien
Bekske hopelijk gaat het een beetje met jou , sterkte hoor
jadi op den draai geweest gisteren , groot gelijk
marietteke mijn laptop is ook zo traag geworden en is dringend aan vernieuwing toe maar het probleem is dat ik er geen kan kopen van het merk en type dat ik wil omdat ze bij onze pc technieker niet binnen komen omdat er geen leveringen zijn van uit sommige landen waar alles stil gelegen heeft door corona en ook zijn er daar grondstoffen tekort om sommige onderdelen te maken voor de pc en dus doe ik alsmaar verder met mijn oude laptop tot dat er eens verandering komt en er weer normaal geleverd zal worden
An mooi hoor die afbeelding met dat egeltje
Bertje al lang niet meer gezien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
toch niet ziek zeker ??????????????????????
allé ik zal nu maar verder doen sè want ik krijg al goesting in een lekker koffietje
nog een fijne donderdag
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft