In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
nu is het hier weer donker en het regent terug
An wat een leuke afbeelding met dat egeltje en zoals je weet ben ik zot van egeltjes
gerda mooie spreuk hoor op jou afbeelding
daaaaaaag

nu is het hier weer donker en het regent terug
An wat een leuke afbeelding met dat egeltje en zoals je weet ben ik zot van egeltjes
gerda mooie spreuk hoor op jou afbeelding
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Goedemiddag allemaal,
smakelijk eten!
Lenk nog steeds in de lappenmand, veel sterkte hoor!
Bert is nog steeds van de radar, hoop dat alles goed is bij jullie!
Miesmarpel komt ook regelmatig binnen wippen, gezellig hoor.
hier ook in de avond kaarsjes aan
Zonnebloemetje weer een mooi kapsel.
Puzzel druk in de verbouwing, zal vast mooi worden.
An-W fijn dat je bent meegegaan naar de neuroloog, precies wat Marietteke zegt, 2 onthouden meer dan een.Sterkte met je man!
Marietteke voor jou ook een fijne dag.
Bekske, mama-inge,jadi,thijli en sita, voor jullie ook een fijne dag verder
en voor degenen die ik vergeten ben.
smakelijk eten!
Lenk nog steeds in de lappenmand, veel sterkte hoor!
Bert is nog steeds van de radar, hoop dat alles goed is bij jullie!
Miesmarpel komt ook regelmatig binnen wippen, gezellig hoor.
hier ook in de avond kaarsjes aan
Zonnebloemetje weer een mooi kapsel.
Puzzel druk in de verbouwing, zal vast mooi worden.
An-W fijn dat je bent meegegaan naar de neuroloog, precies wat Marietteke zegt, 2 onthouden meer dan een.Sterkte met je man!
Marietteke voor jou ook een fijne dag.
Bekske, mama-inge,jadi,thijli en sita, voor jullie ook een fijne dag verder
en voor degenen die ik vergeten ben.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Bert
Hey leuterkes,
de wind is gedraaid, dat is goed want dan waai ik hier zo maar eens naar binnen.
En het wil maar niet regenen hé, maar wel water gieten!! En veel wind ook.
Een weertje om binnen te blijven, gezellig in de warmte. Jaja, binnen krijg ik het altijd koud. Buiten is dan een ander verhaal maar dat kennen jullie al.
Vorige week stond het centrum weer een keer onder water en ik vrees er al voor dat het weer
van dat zal zijn als het verder water giet.
Mijn vrouwtje is ook aan een nieuwe laptop toe. Maar Bloemeke heeft gelijk. Er zijn er niet veel beschikbaar in de winkel.
Bij de grote ketens kan men er wel vinden want die kopen alles op bij de groothandel volgens onze computer technieker, en zo geraken de kleintjes aan niets!
Maar ik zal dat zeker niet kopen in zo'n grote winkel als MM, voor de service alleen al.
En we hangen vast aan een bepaald merk en willen daar ook niet van afstappen.
We zijn er tevreden over, al jaren lang. Allé, niet jarenlang met hetzelfde toestel hé, wel altijd hetzelfde merk.
Dus word het afwachten. Gelukkig is mijn laptop nog niet zo oud. Die kan nog wel enkele jaartjes mee.
Een paar vermoeiende dagen achter de rug, zal hier wel bij iedereen zo zijn met 1 november.
O ja, mijn uitnodiging ontvangen via mail voor mijn 3e spuit.....
Ik ga nog wat relaxen, tot......
de wind is gedraaid, dat is goed want dan waai ik hier zo maar eens naar binnen.
En het wil maar niet regenen hé, maar wel water gieten!! En veel wind ook.
Een weertje om binnen te blijven, gezellig in de warmte. Jaja, binnen krijg ik het altijd koud. Buiten is dan een ander verhaal maar dat kennen jullie al.
Vorige week stond het centrum weer een keer onder water en ik vrees er al voor dat het weer
van dat zal zijn als het verder water giet.
Mijn vrouwtje is ook aan een nieuwe laptop toe. Maar Bloemeke heeft gelijk. Er zijn er niet veel beschikbaar in de winkel.
Bij de grote ketens kan men er wel vinden want die kopen alles op bij de groothandel volgens onze computer technieker, en zo geraken de kleintjes aan niets!
Maar ik zal dat zeker niet kopen in zo'n grote winkel als MM, voor de service alleen al.
En we hangen vast aan een bepaald merk en willen daar ook niet van afstappen.
We zijn er tevreden over, al jaren lang. Allé, niet jarenlang met hetzelfde toestel hé, wel altijd hetzelfde merk.
Dus word het afwachten. Gelukkig is mijn laptop nog niet zo oud. Die kan nog wel enkele jaartjes mee.
Een paar vermoeiende dagen achter de rug, zal hier wel bij iedereen zo zijn met 1 november.
O ja, mijn uitnodiging ontvangen via mail voor mijn 3e spuit.....
Ik ga nog wat relaxen, tot......
-
halloooo een goeie namiddag iedereen
het wil maar niet stoppen met regenen hé en het zijn soms serieuze regenvlagen
maar we blijven dan maar gezellig binnen
zojuist onze koffie gedronken met een stuk lekkere zelfgebakken cake er bij en ook nog chocoladetruffels , bruine en witte , mmmmmmm lekker
Bertje wij kopen dat ook niet hoor bij MM een nieuwe laptop want wij hebben bij onze technieker een zeer goede service wat ze bij zo'n grote winkels niet kunnen geven
en wij hebben ook al onze uitnodiging gekregen voor die derde boosterprik voor corona
en das maar goed ook vind ik want tis weer erg met al die besmettingen
gerda ja het was weer eens nodig dat ik mijn kapsel onder handen liet nemen en nu mag ik weer onder de mensen komen hé met mijn nieuwe krullen
thijli veel plezier met de kleinkinderen
allé ik ga nog een kuiswerkje doen sè voordat het donker is
daaaaaag

het wil maar niet stoppen met regenen hé en het zijn soms serieuze regenvlagen
maar we blijven dan maar gezellig binnen
zojuist onze koffie gedronken met een stuk lekkere zelfgebakken cake er bij en ook nog chocoladetruffels , bruine en witte , mmmmmmm lekker
Bertje wij kopen dat ook niet hoor bij MM een nieuwe laptop want wij hebben bij onze technieker een zeer goede service wat ze bij zo'n grote winkels niet kunnen geven
en wij hebben ook al onze uitnodiging gekregen voor die derde boosterprik voor corona
en das maar goed ook vind ik want tis weer erg met al die besmettingen
gerda ja het was weer eens nodig dat ik mijn kapsel onder handen liet nemen en nu mag ik weer onder de mensen komen hé met mijn nieuwe krullen
thijli veel plezier met de kleinkinderen
allé ik ga nog een kuiswerkje doen sè voordat het donker is
daaaaaag

Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Hier de Nederlandse regels voor een gehandicaptenparkeerkaart: https://www.gezondheid.be/index.cfm?fus ... t_id=26368zonnebloemetje schreef: ↑04 nov 2021, 09:44Remie, zijn ze daar dan in Nederland strenger op misschien ??????????
en waarom is het daar bij jullie moeilijk vanaf 75 jaar om je rijbewijs te verlengen ??????
Hier de Nederlandse regels voor het verlengen van het rijbewijs bij 75 jaar: https://www.cbr.nl/nl/rijbewijs-houden/ ... -ouder.htm
Nu hoop ik maar 't op deze manier voor U wat duidelijker gemaakt te hebben Z-Bloemetje.
O ja, de aanvraag gehandicapteparkeerkaart is inmiddels praktisch rond als ik het formulier (wat mij vandaag nog toegestuurd zou gaan worden) ingevuld terugstuur naar haar.
Da's tenminste wat ik begrepen heb van de zeer vriendelijke en behulpzame ambtenares die mij inderdaad heeft teruggebeld vandaag.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

Bertje ,bloemeke , tof , jullie derde spuit ,
ik heb nog niets ontvangen ,
ons rozetteke heeft al 'n paar weken geleden , haar derde gekregen ,
Miesje altijd leuk dat je eens binnen springt ,
Lenk , oei nog ziekjes ,
verzorg je goed hoor ,
zodat je snel eer beter bent ,
an w , woensdag gaan we ook samen naar de dokter hoor ,
voor onze griepprik
Bertje ik laat het aan mijne zoon over ,
om 'n nieuwe pc te halen , ik ken er niks van hoor ,
thijli , wel goed dat je hulp hebt ,
en geniet van de kids hoor ,
grootjegerda
mooi plaatje
puzzel remie jadi mamaingne
iedereen 'n fijne avond nog
geluk vind je onverwacht
-
halloooo een goeie avond alweer
Remie dat van die parkeerkaart is bij ons ook zo , maar hier zijn de meeste kaarten onbeperkt geldig zodat die niet meer moeten vernieuwd worden en het heeft natuurlijk ook te maken welke handicap er is want als je niet goed meer te been bent door een mankement of een ziekte dan krijg je een parkeerkaart die voor de rest van je leven geldig is en dus nooit meer moet vernieuwd worden
maar van je rijbewijs na je 75 ste dat is hier niet van toepassing dat je moet goedgekeurd worden door een arts
marietteke ik denk dat jij ook binnenkort een uitnodiging zal krijgen hoor voor die derde prik , want ze zijn bezig aan de 65 plussers
allé ik denk dat ik eens pannenkoeken zal bakken voor vanavond van te eten
nog een gezellige avond voor alle leutertjes
daaaaag

Remie dat van die parkeerkaart is bij ons ook zo , maar hier zijn de meeste kaarten onbeperkt geldig zodat die niet meer moeten vernieuwd worden en het heeft natuurlijk ook te maken welke handicap er is want als je niet goed meer te been bent door een mankement of een ziekte dan krijg je een parkeerkaart die voor de rest van je leven geldig is en dus nooit meer moet vernieuwd worden
maar van je rijbewijs na je 75 ste dat is hier niet van toepassing dat je moet goedgekeurd worden door een arts
marietteke ik denk dat jij ook binnenkort een uitnodiging zal krijgen hoor voor die derde prik , want ze zijn bezig aan de 65 plussers
allé ik denk dat ik eens pannenkoeken zal bakken voor vanavond van te eten
nog een gezellige avond voor alle leutertjes
daaaaag

hallooooo
ben gisteren naar Celine geweest om mijn nageltjes te laten doen
hier onder een fotootje
rood en roze is niet aan mij besteed en dus kies ik meestal paars of blauw of groen of iets anders in die aard en met glittertjes
en nu is het paars geworden
nog een mooie avond verder
en nu ga ik efkes relaxen in een warm badje sè
daaaaaag

ben gisteren naar Celine geweest om mijn nageltjes te laten doen
hier onder een fotootje
rood en roze is niet aan mij besteed en dus kies ik meestal paars of blauw of groen of iets anders in die aard en met glittertjes
en nu is het paars geworden
nog een mooie avond verder
en nu ga ik efkes relaxen in een warm badje sè
daaaaaag

Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Zien er goed verzorgd en mooi uit Z-Bloemetje.zonnebloemetje schreef: ↑04 nov 2021, 19:23ben gisteren naar Celine geweest om mijn nageltjes te laten doen
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Hoi hoi
Effe goedenavond wensen en slaap wel iedereen.
Ik kruip in de zetel onder mijn fleece, hoop dat het snel overgaat.
Menu kip in roze pepersaus met pasta. Alles wat warm, gepeperd of pikant is doet goed en smaakt. Dus subiet een dafalgan met hete thee met rhum in.
Tot de volgende
Effe goedenavond wensen en slaap wel iedereen.
Ik kruip in de zetel onder mijn fleece, hoop dat het snel overgaat.
Menu kip in roze pepersaus met pasta. Alles wat warm, gepeperd of pikant is doet goed en smaakt. Dus subiet een dafalgan met hete thee met rhum in.
Tot de volgende
-
halloooo
nog efkes in de rapte voor dat ik naar mijn zacht bedje ga
Remie bedankt hoor en een oude schuur mag toch ook nog mooi versierd worden hé
Lenk vlug beterschap hoor
Bertje ha ha ha die kleine ziet er goddelijk uit
voor iedereen slaapwel voor straks en tot morgen

nog efkes in de rapte voor dat ik naar mijn zacht bedje ga
Remie bedankt hoor en een oude schuur mag toch ook nog mooi versierd worden hé
Lenk vlug beterschap hoor