NACHTUILTJES(6) 2021
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36

Vandaag wordt Sander 30 jaar, wat vliegt de tijd toch. Wat waren WE gelukkig met ons eerste kleinkind die onze enige kleinzoon bleef. Alhoewel hij altijd belt met: oma 't is hier met Sander, er kan maar één man oma tegen mij zeggen! Van geen van mijn 4 kleinkinderen heb ik zoveel babyfoto's als van hem maar ja hij was de eerste hé en zijn trotse pappa was dol op fotograferen.
Ik was dus nu al een hele tijd bezig met die collage, nu ga ik mijn bed verversen enz.
Tot later allemaal!
Ivette
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Rietjes , ga mij niet verschonen reed een beetje te rap
Heb er al veel mee gekocht
Kleindochter die dagelijks naar de hoge school rijd in Gent heeft een boete "lage emissiezone zone", ze was een verkeerd straatje ingereden 2 x 150 euro heen en terug, ze heeft wat meer vakantiejob uren gedaan!
Durf bijna niet meer te rijden, wat is het nu 30,50 zelden 70 per uur!
Nog iets anders, de zoon was op vakantie in hun huis in de Ardennen. De twee oudste 19 en 16 j en schoondochter zijn positief, hij en de jongste Lio negatief het liefje van kleinzoon ook negatief. Hebben niemand ontvangen en wonen op een top van een berg met grote tuin prachtig uitzicht.
De zoon is ziek, dochter heeft geen reuk en allemaal nu in quarantaine, allemaal gevaccineerd!
Zou je geen schrik krijgen?
Groetjes
Greetie
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Goedemorgen
fijn weekend aan iedereen geniet ervan.
is allemaal zo verschrikkelijk

fijn weekend aan iedereen geniet ervan.
is allemaal zo verschrikkelijk

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Bedankt allemaal voor de verjaardag wensen aan Sander, hij is de zoon van mijn dochter Christa en Luc, hun dochter Annelien staat erbij met Toby, haar vriend.
Ook op mijn collage: Sander zingt al een paar jaar bij de Lichterveldse Band The lovebirds, ze doen dat goed!
Ik fiets straks naar de Bib, ik heb er twee die ik niet graag lees: zoveel namen van zoveel personages: als ik niet constant lees moet ik weer gaan kijken en zoeken wie wie is, niet aangenaam!
Ook op mijn collage: Sander zingt al een paar jaar bij de Lichterveldse Band The lovebirds, ze doen dat goed!
Ik fiets straks naar de Bib, ik heb er twee die ik niet graag lees: zoveel namen van zoveel personages: als ik niet constant lees moet ik weer gaan kijken en zoeken wie wie is, niet aangenaam!
Ivette
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle uiltjes
Hier is mijn buurman al een maand overleden in
het reva-center, hij had een nieuwe heup gekregen
en mocht naar huis, 82 j en alles oké.... hij ging nog
naar het toilet en ze hebben hem daar dood gevonden
gewoon gestorven op het toilet... hartinfarct
Dat is al zolang geleden en we wisten het niet...
Nu hoorde ik het toevallig van iemand die daar werkt
Dat was wel schrikken.... je ziet het kan iedereen
zomaar overkomen... benieuwd wie hiernaast komt
wonen als alles uit de voeten is....
ik ben er nog niet goed van...
Allen sterkte en een fijn weekend... en tot later...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hoi iedereen,
Het is hier ten huize wat druk.
Deze morgen uit ons bed gebeld .
Oma is gevallen en met ambulance naar spoed gebracht
Verdict: heupfractuur.
Dus gans de voormiddag weg en weer geloop...
Morgenvroeg wordt oma geopereerd.. .
96j het is een dubbeltje op zijn kant hé
Deze namiddag ook nog van alles geregeld..
Gevolg ik ben nog met mijn wasgoed bezig..
Nog een fijne avond
*sorry als je me wat onregelmatig zult horen
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Onze kindjes slapen nog, ik ben al van 5 uur op.
Greetie, het is om je adem in te houden, geluk moet aan je zeide staan, voorzichtig lzijn en ingeënt is blijkbaar niet genoeg.
Ik wacht op bericht voor derde vaccinatie.
Met Staf gaat het slechter, ook de wil om uit zijn bed te komen een korte wandeling met begeleiding op de gang wil hij niet doen.
Ga maandag een afspraak maken met de sociale dienst van het ziekenhuis en Staf zijn toestand bespreken.
Ook met de arts een afspraak maken, wil meer weten.
Staf wist me alleen te melden dat hij nog 3 weken in het zieken moet verblijven.
Het onderzoek van zijn bloed in kweek gezet levert na 3 weken resultaat.
Jadi, een heupoperatie is een bloedig gebeuren, ook de narcose geeft op hoge leeftijd meer risico’s, hoop dat het goed afloopt.
Heb een zalig weekend beleeft met onze kindjes, hadden het naar hun zin voor het eerst konden ze vrij en blij bewegen. Hun bompa ziet hen heel graag maar zijn rust moet gerespecteerd worden, en zeker nu hij meer en meer achteruit gaat. Rond twee uur breng ik hen naar huis en rijd nadien naar het ziekenhuis.
Wat een geluk met de auto te kunnen rijden besef het nu nog meer dan anders.
Groetjes
Corry
Onze kindjes slapen nog, ik ben al van 5 uur op.
Greetie, het is om je adem in te houden, geluk moet aan je zeide staan, voorzichtig lzijn en ingeënt is blijkbaar niet genoeg.
Ik wacht op bericht voor derde vaccinatie.
Met Staf gaat het slechter, ook de wil om uit zijn bed te komen een korte wandeling met begeleiding op de gang wil hij niet doen.
Ga maandag een afspraak maken met de sociale dienst van het ziekenhuis en Staf zijn toestand bespreken.
Ook met de arts een afspraak maken, wil meer weten.
Staf wist me alleen te melden dat hij nog 3 weken in het zieken moet verblijven.
Het onderzoek van zijn bloed in kweek gezet levert na 3 weken resultaat.
Jadi, een heupoperatie is een bloedig gebeuren, ook de narcose geeft op hoge leeftijd meer risico’s, hoop dat het goed afloopt.
Heb een zalig weekend beleeft met onze kindjes, hadden het naar hun zin voor het eerst konden ze vrij en blij bewegen. Hun bompa ziet hen heel graag maar zijn rust moet gerespecteerd worden, en zeker nu hij meer en meer achteruit gaat. Rond twee uur breng ik hen naar huis en rijd nadien naar het ziekenhuis.
Wat een geluk met de auto te kunnen rijden besef het nu nog meer dan anders.
Groetjes
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Deze keer niet veel te vertellen
Gisteren met een buurtje van hier een wandeling gemaakt en daarna frietjes gegeten
Nu fris en monter
Corry, genoten van de kinderen
Jadi, jullie ook met de oma, zo spijtig op die leeftijd!
Greetie
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal
sterkte met Stafke Corry

sterkte met Stafke Corry

Groetjes van meme-rietje,
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Aan de uiltjes een fijne zondag
Corry en jadi veel sterkte gewenst...
niet simpel allemaal, ik duim dat alles goed afloopt
mijn kaars blijft branden
maar op de leeftijd van oma van jadi
is het hopen en bidden... sterkte
Voor Stafke en Corry ook sterkte
Allemaal een fijne zondag, geniet van de zon
al is het achter glas
en hou het veilig....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie zondagmiddag
Corry, geen makkelijke dagen en weken voor jou.
Moed houden.
Ook voor Jadi, op die leeftijd nog zo'n operatie moeten ondergaan
. Hopelijk komt het goed.
Gisteren in het zand gewandeld in Nieuwpoort;
vandaag in de modder in Westouter.
Mijn kuiten zullen het geweten hebben, ik krijg voortdurend krampen maar 't was de moeite, heel mooie wandeling door drassige veldweggetjes en door het bos.

Corry, geen makkelijke dagen en weken voor jou.
Moed houden.
Ook voor Jadi, op die leeftijd nog zo'n operatie moeten ondergaan
Gisteren in het zand gewandeld in Nieuwpoort;
vandaag in de modder in Westouter.
Mijn kuiten zullen het geweten hebben, ik krijg voortdurend krampen maar 't was de moeite, heel mooie wandeling door drassige veldweggetjes en door het bos.

Oud maar niet Out
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede avond iedereen
Beter dan mijn dochter kan het niet verwoorden wat het overlijden van oma betreft. Gestorven deze morgen om 11.13u. Oma is niet meer uit de narcose gekomen.
Daarom kopieer ik even haar tekst:
Je overwon covid, je viel ontelbare keren.. telkens dachten we; hier zal het stoppen. Maar nee.. je krabbelde telkens recht, het was soms te zot voor woorden. De dag erna vroeg je dan meestal “mag ik een nieuwe Hose” of “ik wil een wijntje” of “mijn bloes past niet op …. Ja wel die Hose” … soms verstonden we je niet, soms werkte je mateloos op mijn zenuwen, als je telkens hetzelfde zei, hetzelfde vroeg. Nein was Nein:zo kan ik boeken schrijven. Maar we lachten ook veel.. van miserie, van blijdschap en ja ook soms groen. Ik geef toe ik vond het niet altijd evident je zo dicht bij me op dienst te hebben, maar achteraf gezien nu toch wel dankbaar want het was toch wel uniek. Eén ding is zeker; kamer 34 blijft in mijn hoofd altijd jouw kamertje en een Hose is bij velen op de dienst gelinkt aan Inge of oma zoals velen je ook wel noemde.
Het ga je goed, rust nu maar.. je hebt het verdiend. Maar drink nog maar eerst een wit wijntje met Jean, Eric, christiaen. Xx
De collage die er bij hoorde ga ik er niet opzetten uit respect voor mijn schoonfamilie
*hose = broek
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.