In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Marietteke nog lekker gefietst . Was op de fiets naar werk , maar wel motregen onderweg .
Lief dat je nog steeds de zwerfpoesjes eten geeft .
Z'bloemeke , Celine heeft zometeen een hele stal vol paarden . Gelukkig de ruimte .
Ja , paarden zijn duur . Dochter van mijn vriendin heeft "maar" 2 pony's en dat kost al zo veel.
Thijli , gefeliciteerd met je dochter .
Jadi , beterschap voor oma . Hopelijk gaat alles voorspoedig .
Lenk , haha ik zeg ook altijd lekker cocoonen
Fijne dat je je beter voelt . Lekker menuutje.
Wij zetten ons voor de buis met een lekkere vlierbloesem limonade en wat hapjes.
Hier in de supermarkt toch nog aardig wat mensen zonder mondkapjes gezien helaas
Fijne avond allemaal . Toedeloe .

Lief dat je nog steeds de zwerfpoesjes eten geeft .
Z'bloemeke , Celine heeft zometeen een hele stal vol paarden . Gelukkig de ruimte .
Ja , paarden zijn duur . Dochter van mijn vriendin heeft "maar" 2 pony's en dat kost al zo veel.
Thijli , gefeliciteerd met je dochter .
Jadi , beterschap voor oma . Hopelijk gaat alles voorspoedig .
Lenk , haha ik zeg ook altijd lekker cocoonen
Fijne dat je je beter voelt . Lekker menuutje.
Wij zetten ons voor de buis met een lekkere vlierbloesem limonade en wat hapjes.
Hier in de supermarkt toch nog aardig wat mensen zonder mondkapjes gezien helaas
Fijne avond allemaal . Toedeloe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Kom nog eens de koffie bijschenken ..

en voor wie een kopje thee ??

hier zonnig weer en niet té koud ..
tijd om de fiets nog eens een keer van stal te halen

Jadi, sterkte ! duim alvast voor de goede afloop voor oma .
lenk, ben je al terug " de oude "
oh, Remie, mooie puzzel .; ga die zeker maken , al ben ik geen expert .... ben wel grote fan van de tekeningen van Anton Pieck !!
Bloemeke, prachtige foto's van Celine en de paarden .....
Bekske, Puzzel, Gerda, Inge en iedereen die nog langskomt
een fijne zondag !

en voor wie een kopje thee ??

hier zonnig weer en niet té koud ..
tijd om de fiets nog eens een keer van stal te halen

Jadi, sterkte ! duim alvast voor de goede afloop voor oma .
lenk, ben je al terug " de oude "
oh, Remie, mooie puzzel .; ga die zeker maken , al ben ik geen expert .... ben wel grote fan van de tekeningen van Anton Pieck !!
Bloemeke, prachtige foto's van Celine en de paarden .....
Bekske, Puzzel, Gerda, Inge en iedereen die nog langskomt
een fijne zondag !

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie zondagmorgen allemaal
tis droog en het zonnetje schijnt , dus meer moet da nie zijn hé voor de tijd van 't jaar
wij hebben zojuist een lekker koffietje gedronken en dat smaakte
ik was eigenlijk vandaag wat werkjes van plan zoals gordijnen en overgordijnen wassen van de slaapkamer en natuurlijk de vensters ook hé maar dat gaat jammer genoeg niet door want ik heb nogal veel last van rugpijn en tis precies een zenuw die ergens gekneld zit volgens dat ik voel en dat doet geen deugd hoor want ik moet echt oppassen hoe ik mij beweeg en dus zal ik dan alleen maar het nodige doen vandaag zoals het middageten klaarmaken met de nodige afwas er bij en verder zeker alleen maar lichte werkjes voor mij vandaag en na de middag rustig de zetel in en wat tv kijken zoals we meestal doen op zondag en dat doen wij graag want ik heb nog zoveel op de digicorder staan zoals mooie en spannende Britse actie series en ook nog enkele mooie films , dus keuze genoeg
gisteren hebben we dan weer eens ons goed hart getoond , er had gisteren voormiddag iemand gereageerd op een zoekertje die we geplaatst hadden van mijn schoonmoeder haar gsm die we te koop hadden gezet voor een heel klein prijsje van bijna niks zodat er dan nog iemand mee geholpen zou zijn en die persoon liet weten dat hij die wou kopen maar geen vervoer had en dat hij mindervalide was en dus hebben wij die gisteren bij die persoon aan huis bezorgd en hij was echt content en tis niet de eerste keer dat wij iets naar huis brengen die we te koop aanbieden zoals een tijdje geleden zijn we naar Oostende gereden met een rollator die hier nog stond van mijn moeder en die mevrouw kon die niet komen ophalen omdat ze niet ver met de auto durfde rijden , maar daar maken wij geen probleem van om iets naar huis te brengen bij mensen die niet zelf kunnen komen om de één of andere reden
Bekske oei niet kunnen slapen zie ik , hopelijk lukte het later wel
Remie ook voor jou en je vrouwtje ook een mooie zondag
en ik moet altijd lachen als ik lees hoe je over haar schrijft
puzzel hebben jullie nog veel poezen die op het erf lopen ?????????????
gerda ook een fijn weekend voor jou
mama-inge nog een fijne zondag voor jou
miesje de koffie heeft gesmaakt hoor , bedankt
Bertje mooie foto van jou met die paddestoel en de herfst vind ik het mooiste seizoen van het jaar
An voor haar 4 paarden die op jumping gaan heeft Celine al 7 stallen nodig , want ze heeft ook een stal nodig voor stro op te slaan en dan nog een stal waar al de spullen van de paarden liggen en ze heeft er een stal vol zoals dekens en zadels en nog van alles dat je kan denken en dan ook nog een stal die vooraan open is waar ze haar paarden regelmatig wast en ze laat drogen onder een grote warmte lamp
en dan ook nog voor ieder paard een stal apart hé
en tis inderdaad een hele dure hobby
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
geniet nog van jullie zondag
allé ik zal maar eens vroeg aan het middageten beginnen
onze menu voor deze middag
bloemkool in kaassaus met lekkere kippenworst en puree
en eerst nog een lekker zelfgemaakt soepje met balletjes
daaaaag

tis droog en het zonnetje schijnt , dus meer moet da nie zijn hé voor de tijd van 't jaar
wij hebben zojuist een lekker koffietje gedronken en dat smaakte
ik was eigenlijk vandaag wat werkjes van plan zoals gordijnen en overgordijnen wassen van de slaapkamer en natuurlijk de vensters ook hé maar dat gaat jammer genoeg niet door want ik heb nogal veel last van rugpijn en tis precies een zenuw die ergens gekneld zit volgens dat ik voel en dat doet geen deugd hoor want ik moet echt oppassen hoe ik mij beweeg en dus zal ik dan alleen maar het nodige doen vandaag zoals het middageten klaarmaken met de nodige afwas er bij en verder zeker alleen maar lichte werkjes voor mij vandaag en na de middag rustig de zetel in en wat tv kijken zoals we meestal doen op zondag en dat doen wij graag want ik heb nog zoveel op de digicorder staan zoals mooie en spannende Britse actie series en ook nog enkele mooie films , dus keuze genoeg
gisteren hebben we dan weer eens ons goed hart getoond , er had gisteren voormiddag iemand gereageerd op een zoekertje die we geplaatst hadden van mijn schoonmoeder haar gsm die we te koop hadden gezet voor een heel klein prijsje van bijna niks zodat er dan nog iemand mee geholpen zou zijn en die persoon liet weten dat hij die wou kopen maar geen vervoer had en dat hij mindervalide was en dus hebben wij die gisteren bij die persoon aan huis bezorgd en hij was echt content en tis niet de eerste keer dat wij iets naar huis brengen die we te koop aanbieden zoals een tijdje geleden zijn we naar Oostende gereden met een rollator die hier nog stond van mijn moeder en die mevrouw kon die niet komen ophalen omdat ze niet ver met de auto durfde rijden , maar daar maken wij geen probleem van om iets naar huis te brengen bij mensen die niet zelf kunnen komen om de één of andere reden
Bekske oei niet kunnen slapen zie ik , hopelijk lukte het later wel
Remie ook voor jou en je vrouwtje ook een mooie zondag
en ik moet altijd lachen als ik lees hoe je over haar schrijft
puzzel hebben jullie nog veel poezen die op het erf lopen ?????????????
gerda ook een fijn weekend voor jou
mama-inge nog een fijne zondag voor jou
miesje de koffie heeft gesmaakt hoor , bedankt
Bertje mooie foto van jou met die paddestoel en de herfst vind ik het mooiste seizoen van het jaar
An voor haar 4 paarden die op jumping gaan heeft Celine al 7 stallen nodig , want ze heeft ook een stal nodig voor stro op te slaan en dan nog een stal waar al de spullen van de paarden liggen en ze heeft er een stal vol zoals dekens en zadels en nog van alles dat je kan denken en dan ook nog een stal die vooraan open is waar ze haar paarden regelmatig wast en ze laat drogen onder een grote warmte lamp
en dan ook nog voor ieder paard een stal apart hé
en tis inderdaad een hele dure hobby
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
geniet nog van jullie zondag
allé ik zal maar eens vroeg aan het middageten beginnen
onze menu voor deze middag
bloemkool in kaassaus met lekkere kippenworst en puree
en eerst nog een lekker zelfgemaakt soepje met balletjes
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
ha ha ha Bertje das een goeie

maar eigenlijk heb je wel gelijk want hier in België zijn ze bezig om de gewone werkmensen alsmaar meer te pluimen met al hun nieuwe wetten van vorige week , en wie zal dat allemaal kunnen betalen ??????????????????,

maar eigenlijk heb je wel gelijk want hier in België zijn ze bezig om de gewone werkmensen alsmaar meer te pluimen met al hun nieuwe wetten van vorige week , en wie zal dat allemaal kunnen betalen ??????????????????,

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
vanmiddag wilde we effe 'n omweg maken , met fietske ,
richting tearoom in schelle , maar het begon wat te regenen ,
dus zijn we gewoon maar zonder omweg tot onze tearoom gerfietst ,
en dan lekkere creme met warme krieke, gesnoept ,
heel die tijd toen we binnen zaten , geen druppel regen ,
zijn we juist buiten , begint dat toch weer te regenen zeker ,
dus dan ook maar recht naar huis gereden
Bertje , haha 'n gepluimd kieken ,
ja zo voel ik mij ook hoor