In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Remie

09 nov 2021, 05:40

Afbeelding

Remie

09 nov 2021, 05:44

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

puzzel

09 nov 2021, 05:45

GDM
Bert

09 nov 2021, 09:08

Kwam even bijlezen maar er is bijna niets om te lezen.
Ben dan ook maar terug weg. De boodschappen doen.

An-W

09 nov 2021, 09:16

Goedemorgen allen ,
Dacht dat het beter weer zou zijn vandaag , maar dat voorspellen ze nu voor morgen :lol:

Straks stukje fietsen door de herfstkleuren voor de hoognodige beweging.

Eerst maar even de supermarkt onveilig maken Afbeelding

Wordt een beetje naar van al die corona berichten op tv en al die virologen die weer een lockdown willen :evil:
En SCHIET EENS OP met die booster Nederland !!! Oh nee , eerst weer even over vergaderen natuurlijk Afbeelding

Wens jullie een fijne dinsdag allemaal .

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

thijli

09 nov 2021, 10:59

goedemorgen,

Mooie plaatjes weer Remie!!!

An je hebt gelijk,ik kijk er ook haast niet meer naar.

Zo de woningbouw stond al voor 8 uur voor de deur,maar de voordeur kan weer normaal open nu.
De pedicure ook al geweest dus weer heerlijke voetjes :D
Vanmiddag weer kleindochter hier,en naar zwemtraining brengen. :)

fijne dag allen.
Iedere dag een lach

mama-inge

09 nov 2021, 11:06

Goedemorgen en een fijne dag
Al wat klusjes gedaan.
Vanmiddag nog wat werk doen.

Veertje nog gefeliciteerd

Ik kijk ook nog amper nieuws
Moedeloos word je er van.

mama-inge

09 nov 2021, 11:06

Goedemorgen en een fijne dag
Al wat klusjes gedaan.
Vanmiddag nog wat werk doen.

Veertje nog gefeliciteerd

Ik kijk ook nog amper nieuws
Moedeloos word je er van.

grootjegerda

09 nov 2021, 11:08

Afbeelding
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

miesmarpel

09 nov 2021, 11:11

Goede morgen ..

bakje troost .. iemand ????

Afbeelding

jadi

09 nov 2021, 14:09

Afbeelding
Hallo eindelijk even wat ademhalen...dit tot deze avond.Dan komt er iemand om de kerkdienst te bespreken.
Morgen de kamer leegmaken, we hebben geluk onze dochter komt helpen.En de zoon staat standbye.
Ik heb een punthoofd.Ik ben al drie dagen in gesprek met de familie van Frankrijk (zus van mijn ventje) En ventje doet de rest van paperassen.Maar dat zal achteraf dan zijn..
Ik en mijn ventje bedanken jullie uit de grond van ons hart voor de Innige Deelneming
Verder nog een fijne namiddag.
Ik ga nog wat verder doen.
Om 12u deze middag naar de kapster geweest
De haartjes waren te lang
en de menu was: friet van het frituur met stoverijsaus
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

zonnebloemetje

09 nov 2021, 16:22

hallooooo een goeie namiddag iedereen

hier al gans de dag wat motregen en dus nat buiten
en deze voormiddag de wekelijkse boodschappen gedaan naar de Colruyt
ik heb veel lekkere wintergroentjes meegebracht om de eerst volgende dagen klaar te maken en dat zal smaken hoor en mijn ventje eet ook zo graag al die verse wintergroentjes
mijn ventje is nu naar het postkantoor met een brief om aangetekend te verzenden naar Frankrijk want het is nog altijd ivm mijn overleden schoonouders dat we de laatste tijd al verschillende brieven gekregen hebben van Frankrijk van de pensioendienst aldaar ondanks dat hij al 3x een overlijdens akte heeft opgestuurd maar ze zijn daar blijkbaar niet te rap en sturen ons steeds weer dezelfde papieren op om in te vullen en nu zullen we het nodige dan maar aangetekend opsturen en hopen dat hun euro nu valt , want we hebben al geloop genoeg gehad de laatste maanden en het mag nu eens stoppen

jadi jullie zullen het nu zeker ook druk hebben want het was hier ook zo , veel sterkte nog

allé voor dat het donker word voorzichtig nog een klein kuiswerkje doen sè want mijn rug doet weer lastig en dan moet ik super goed opletten hoe ik mij beweeg zodat ik niet helemaal in panne val

marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een fijne dag verder

daaaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

zonnebloemetje

09 nov 2021, 16:49

hallooooo

voila sè mijn ventje is terug en de brief is verstuurd
en nu maar hopen dat het in orde komt want hij had deze namiddag al in het gemeentehuis de nodige formulieren laten invullen en zo blijven we maar bezig hé
ik heb ondertussen ook al gestofzuigd van in mijn keuken door de living en de inkom en de garage en das ook alweer gedaan
en nu ist al bijna avond want het begint al donker te worden met dat regenweer van vandaag

daaaaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
Bert

09 nov 2021, 17:38

Ben er ook nog eventjes.
Boodschappen gedaan deze voormiddag, en op de terugweg naar huis bijna mijn wagentje geplooid door een bestuurder(ster) die geen voorrang wilde verlenen. Ik snap dat niet goed.
Er staan borden dat ze voorrang moeten verlenen en ze vertikken het gewoon. De IK IK IK generatie zeker???Maar dan hebben ze een probleem, ik probeer wel te stoppen maar ik wijk voor geen mm uit.
In het verleden ook zoiets aan de hand gehad, ik had ook voorrang maar toch uitgeweken en tegen een geparkeerde wagen terecht gekomen. Gelukkig slechts een lichte beschadiging.
Natuurlijk was de vogel gaan vliegen en zat ik met de brokken. Zal geen 2e keer gebeuren.
Deze namiddag een koffie gaan drinken en daarna mijn pluimen laten bijknippen en ook mijn baardje laten fatsoeneren. Staat weer mooi, kort geknipt. Moest het nu eens niet zelf doen.
Jadi en Bloemeke, veel geloop en kopbrekingen na een overlijden. Ik kan er van meespreken.
Sterkte nog, want het duurt wel even voor alles in orde is. En ze houden geen rekening met de personen die in de rouwperiode zitten hoor.
Mag eind deze maand mijn 3e prik halen. Heb een mail en een brief gekregen.
Heb maar direct bevestigd. Ik kan er maar vanaf zijn en het geeft toch een veiliger gevoel. Of zou dat in het koppeke zitten?? Ons Carine heeft nog niets ontvangen, is nog wat afwachten dan.

Allé, ben ermee weg.
Nog een fijne avond verder en tot latersss...
Bert

09 nov 2021, 18:22

:oops: :oops: :oops: plaatje vergeten te plaatsen :oops: :oops: :oops:

Afbeelding